panosvolvo1 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 καλησπερα σε ολους.λοιπον παιδια μιας και ερχεται ο νεος χρονος οσοι εχουμε του-του νομιζω πως θα ξυλοθουμε για αλλη μια φορα.εψαξα αρκετα στο ιντερνετ για τα νεα σηματα αλλα δεν εβγαλα ακρη.το ενα site λεει 180 για 1.600 κυβικα το αλλο λεει 240 παλι για τα ιδια κυβικα.ξερει κανεις που να ψαξω για να βρω τι θα πληρωσω τελικα? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Όλα τα site το ίδιο λένε... κάπου θα μπερδεύτηκες. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Alxnks Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2010 μαλλον σε μπερδεψαν τα περσινα, φετος εξορθολογιστηκε το συστημα, δεν πληρωνουν με βαση ετος κυκλοφοριας και κυβικα αλλα με βαση τα κυβικα μονο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2010 Τίποτα δέν εξορθολογίστηκε... Δυο ίδια αμάξια,το ένα αγορασμένο 2010 και τα άλλο 2011. Ίδιος κινητήρας 1800cc,ίδες εκπομπές ρύπων (155gr/km). Το "παλαιότερο" πληρώνει 270 ευρώ,το νεότερο 1,5x155=232.50 ευρώ,γιατι τα τέλη υπολογίζονται βάση ρύπων σε όσα οχήματα ταξινομούνται απο 01/2011+ 37,50 ευρώ στον ΠΑΤΟ τους λοιπόν... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 14 Νοεμβρίου 2010 Τίποτα δέν εξορθολογίστηκε...Δυο ίδια αμάξια,το ένα αγορασμένο 2010 και τα άλλο 2011. Ίδιος κινητήρας 1800cc,ίδες εκπομπές ρύπων (155gr/km). Το "παλαιότερο" πληρώνει 270 ευρώ,το νεότερο 1,5x155=232.50 ευρώ,γιατι τα τέλη υπολογίζονται βάση ρύπων σε όσα οχήματα ταξινομούνται απο 01/2011+ 37,50 ευρώ στον ΠΑΤΟ τους λοιπόν... Bλεπεις, εν μεσω κρισης ψαχνουν για κανα εσοδο. Και επειδη οι πωλησεις αυτοκινητων ειναι γερο εσοδο για το κρατος με τους καμποσους φορους (ΦΠΑ/τελη ταξινομησης/τελη κυκλοφοριας κλπ κλπ), που ομως πεσανε κατακορυφα το 2010 λογω δραστικων περικοπων/θεαματικης αυξησης φορων, ψαχνουν κανα γελοιο τροπο να στειλουν τον κοσμο να αγορασει νεο αμαξι. Ετσι λοιπον σου λεει. Αμα θες να πληρωνεις λιγοτερα τελη θα πρεπει να αγορασεις αμαξι (αυτο σημαινει οτι τα τελη βαση ρυπων υπολογιζονται για ταξινομησεις μετα το 01/2011). Μπας και βαλουν κανα ευρω στα ταμεια. Πρασινα τελη σου λεει μετα. Πρασινα αλογα θα ελεγα εγω. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Τίποτα δεν εξορθολογίστηκε. Ακόμα και αν κρίνεις τα τέλη μόνο για τα «παλιά» αυτοκίνητα (ταξινόμηση πριν την 01/01/2011). Δες στον πίνακα: Έως 1400cc δίνεις 120€. Έως 1600cc (+15% περισσότερα κυβικά) δίνεις... 220€ (+85% τα τέλη!). Και έλα να εξηγήσεις μετά στον άλλο που πήρε 1400cc αρχαίο-μεταχειρισμένο με 4,000€ (δεν είχε παραπάνω ο άνθρωπος!) για ποιο λόγο πληρώνει παραπάνω από αυτόν που πήρε ένα 1.2 turbo με 15,000€. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Τρίχες Midi...και τσάμπα να δώσουν το χαρτάκι, ο κόσμος δέν έχει σάλιο. Αν είναι να σωθεί Gr οικογένεια με +30~40~50 ευρώ μέσα στο χρόνο,να δώσω ένα πράσινο να ξελασπώσω 2 για να μήν με λένε και σκατόψυχο στην γειτονιά. Οπως και να έχει,μόνο αύξηση δέν θα δούν μέσα στο 11.Όποιος θέλει αμάξι και έχει τα χρήματα,το πράττει άμεσα γιατι το θέλει ώς εργαλείο για να μετακινηθεί.Δέν είναι μπλουζάκι για να το πάρει με τις εκπτώσεις... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mavroulis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Πάντως, τα τέλη με βάση τις εκπομπές CO2 ισχύουν για ταξινομήσεις καινούριων από 1/11/10 και όχι από το Γενάρη του '11. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Η 2μηνη περίοδος χάριτος τι αφορά;Οι περισσότερες αναφορές,αν και απο σχετικά παλιά δημοσιεύματα (1/2),αναφέρουν καθαρά για οχήματα που θα ταξινομηθούν για πρώτη φορά "απο την 01/01/2011 και μετά" Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
mavroulis Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Και καλά για να τονωθεί η αγορά του αυτοκινήτου επειδη πάει κατά διαόλου. Περιμένουμε Polo TDi σε λίγες μέρες με 99gr/km CO2 και για το 2011 δεν πληρώνει τέλη κυκλοφορίας. edit: http://www.4troxoi.gr/default.php?pname=Article&cat_id=3&art_id=11959 Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Και δεν κυκλοφορεί στις μεγαλύτερες πόλεις της χώρας... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Moderators Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Ετσι, Grande Punto 1368cc του 2005, περσυ ηταν στα 184 ευρω, φετος στα 220. Αν ηταν 11cc πιο κατω, θα πληρωνε απο 94 ευρω περσυ, 120 ευρω φετος... Και φυσικα τα ντιζελ ας τα αφησουμε... Ηθελα να ξερα, τωρα που ερχεται το πρωτο υβριδικο ντιζελ, θα επιτρεπεται ή οχι; Τι φορους θα πληρωνει; Ε ρε τριμπούρδελλο... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Tenshi Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Πάψε εσύ και την γλίτωσες την λυπητερή... Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Moderators Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Πάψε εσύ και την γλίτωσες την λυπητερή... 352 περσυ το 1.75 Lancia Dedra, 270 φετος. Φετος θα ρυπαινει πιο λιγο μαλλον Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Rabican Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 15 Νοεμβρίου 2010 εδω περσυ ειχαν δωσει μπονους καθαροτητας στου πατερα μου (2300 τουρμπο) και του μειωσαν τα τελη κυκλοφοριας ενω εμενα μου εριξαν στην κεφαλα (1400 ατμοσφαιρα)..αχαχαχαχαχα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.