Προς το περιεχόμενο

Toshiba (laptop) Registration - Πρόβλημα...


Exeliktikos

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Αγόρασα το Toshiba Satellite A500 - 1HK .

Εκτελώ την εφαρμογή "Toshiba Warranty Registration" για να το κάνω online register , και όταν βάλω σε ένα σημείο που ζητάει την ημερομηνία αγοράς , και πατήσω οκ μου βγάζει με κόκκινα γράμματα το εξής μύνημα :

 

Η περίοδος εγγραφής σας έχει λήξει. Επικοινωνήστε με το Κέντρο υπηρεσιών της Toshiba

 

Ξέρεις κανείς τι γίνεται? Καμιά ιδέα? :/

Δημοσ.

οχι εκεί. αλλα απο το λαπτοπ απο ενα εικονιδιο π έχει.

 

δοκίμασα το λινκ που μου έστειλες και να:

 

Η ημερομηνία αγοράς σας είναι εκτός της αποδεκτής περιόδου μετά την παραγωγή της συσκευής σας. Για την επιβεβαίωση της εγγραφής, σας παρακαλούμε να αποστείλετε την απόδειξη της αγοράς με fax στον ακόλουθο αριθμό +49 941 7807 6399, η μέσο e-mail με την scanned απόδειξη αγοράς στην διεύθυνση [email protected]

 

οπότε μάλλον δεν είναι κάτι το ανησυχιτικο...απλα εχει περάσεις καιρος απο τοτε π το κατασκευάσανε μέχρι σήμερα?

 

αλλα αυτό δεν έχει να κάνει με μένα και την αγορά μου.

Σωστά?

Δημοσ.
Αγόρασα το Toshiba Satellite A500 - 1HK .

Εκτελώ την εφαρμογή "Toshiba Warranty Registration" για να το κάνω online register , και όταν βάλω σε ένα σημείο που ζητάει την ημερομηνία αγοράς , και πατήσω οκ μου βγάζει με κόκκινα γράμματα το εξής μύνημα :

 

Η περίοδος εγγραφής σας έχει λήξει. Επικοινωνήστε με το Κέντρο υπηρεσιών της Toshiba

 

Ξέρεις κανείς τι γίνεται? Καμιά ιδέα? :/

 

θα κατεβασεις απο το site της toshiba το προγραμμα tempro στην τελευταια του εκδοση ασχετα αν το χεις. θα βγαλεις το παλιο θα περασεις το καινουργιο μετα θα το τρεξεις θα σου βγαλει bulletin οτι δεν εχεις κανει registration θα σε στειλει στο καταλληλο link και θα κανεις αυτα που θα σου ζητησει. θα σου στειλουν mail και θα κανεις ενεργοποιηση της εγγυησης. αμεσως μετα θα σου προτεινει να γραφτεις για την εγγυηση οτι και αν συμβει θα κανεις τα ιδια και απλα θα περιμενεις να ενημερωθει το προγραμμα tempro που θα σου δειξει το υπολοιπο της εγγυησης και αν υπαρχουν ενημερωσης για προγραμματα bios και drivers.

 

αν δεν θελεις να το κανεις ετσι κατεβασε αντιστοιχα την τελευταια εκδοση του προγραμματος Toshiba Warranty Registration γιατι για καποιο λογο αν εχει βγει πιο καινουργια εκδοση τα παλια δεν λειτουργουν ομαλα (εμενα πχ δεν εκανε registration και οταν τελικα εκανε εβγαζε 2 χρονια αντι για 4 που ειχα αγορασει και τελικα με τελευταια εκδοση του tempro λυθηκε το θεμα)

 

οσο παλιο και να ναι το λαπτοπ δεν υπαρχει θεμα με την εγκυροτητα της εγγυησης

 

καλοριζικο.

Δημοσ.
οχι εκεί. αλλα απο το λαπτοπ απο ενα εικονιδιο π έχει.

 

δοκίμασα το λινκ που μου έστειλες και να:

 

Η ημερομηνία αγοράς σας είναι εκτός της αποδεκτής περιόδου μετά την παραγωγή της συσκευής σας. Για την επιβεβαίωση της εγγραφής, σας παρακαλούμε να αποστείλετε την απόδειξη της αγοράς με fax στον ακόλουθο αριθμό +49 941 7807 6399, η μέσο e-mail με την scanned απόδειξη αγοράς στην διεύθυνση [email protected]

 

οπότε μάλλον δεν είναι κάτι το ανησυχιτικο...απλα εχει περάσεις καιρος απο τοτε π το κατασκευάσανε μέχρι σήμερα?

 

αλλα αυτό δεν έχει να κάνει με μένα και την αγορά μου.

Σωστά?

 

Όχι, θα ισχύει κανονικά η εγγύηση σου, απλά κάνε αυτά που έγραψες παραπάνω και δεν θα έχεις πρόβλημα. Λογικά και από την αντιπροσωπεία το ίδιο θα σου έλεγαν να κάνεις.

Δημοσ.

1.δοκίμασα να βάλω το νεότερο tempro 3.3 αντι του 3.0 που είχε . αλλά πάλι το ίδιο πρόβλημα βγάζει στο registration

 

2.έψαξα να βρω το toshiba warranty registration για να το κατεβάσω το νεότερο αλλά δεν βρήκα πουθενα κάτι τέτοιο.. το exe στο λαπτοπ το βλέπω. Αλλα δεν βρίσκω για update ουτε για dl πουθενα στο νετ...

 

---------- Προσθήκη στις 11:09 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 11:08 ----------

 

καμια ιδέα? :/

Δημοσ.

Και εγώ τα ίδια είχα και το παράτησα για λίγο (3 μήνες) Τούς πήρα τηλ. και μου έδωσαν ένα φαξ (εχουν και email)στο εξωτερικό και έστειλα την απόδειξη με το s/n. Τώρα στο tempro μου λέει ότι είναι οκ!

Στο μαγαζί που το αγόρασα (Π.) μου είπε αφού δεν το δήλωσα την πρώτη βδομάδα την έχασα την εγγύηση (4 χρόνια)

Δημοσ.

είχα το ίδο προβλημα, απλα πηρα τηλ στην ideal, μου εδωσαν ενα φαξ, εστειλα την αποδειξη αγορας και ολα οκ. μην παιδευεσαι ειναι απλο, παρε τηλ

Δημοσ.

τελικά πήρα τηλ και μπλα μπλα δεν έβγαλα άκρη..

 

έστειλα email στην εταιρεια οπως προτειναν σε πολλα φορουμ ξένα στο γουγλι και απο εκεί τακτοποιήθηκε εντόςλίγων ωρών το θέμα..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...