Προς το περιεχόμενο

Απορία στην MATLAB


wakas

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα έχω μία απορία στη Μatlab.

Μήπως ξέρει κανείς πώς δημιουργώ περιοδικά σήματα στη matlab;;

Ευχαριστώ πολύ!!!;)

Δημοσ.
Καλησπέρα έχω μία απορία στη Μatlab.

Μήπως ξέρει κανείς πώς δημιουργώ περιοδικά σήματα στη matlab;;

Δηλαδή αν πρέπει να δημιουργήσω ένα σήμα

χ με περιόδο Τ=sqrt(2)/4 ενός τετραγωνικού παλμού πλάτους 1 και με διάρκεια Τ/2.

 

Θέλω να το σχεδιάσω στο χρονικό διάστημα [4,10] με βήμα 2*(10^(-3))

και μετά να το περιορίσω την γραφική παράσταση στα κάθετα όρια [-0.5,1.5]!!!

Ευχαριστώ πολύ!!!;)

 

Δες το παρακάτω παράδειγμα που σου έγραψα και προσάρμοσε το ανάλογα.

 

>t = 0:.0001:10;
y = square(t);
plot(t,y)

 

help square για να δεις πως δουλεύει η square

 

:-)

Δημοσ.
Καλησπέρα έχω μία απορία στη Μatlab.

Μήπως ξέρει κανείς πώς δημιουργώ περιοδικά σήματα στη matlab;;

Δηλαδή αν πρέπει να δημιουργήσω ένα σήμα

χ με περιόδο Τ=sqrt(2)/4 ενός τετραγωνικού παλμού πλάτους 1 και με διάρκεια Τ/2.

 

Θέλω να το σχεδιάσω στο χρονικό διάστημα [4,10] με βήμα 2*(10^(-3))

και μετά να το περιορίσω την γραφική παράσταση στα κάθετα όρια [-0.5,1.5]!!!

Ευχαριστώ πολύ!!!;)

 

Νομίζω πως το square είναι συνάρτηση και όπως είπε στο μάθημα ο κος Καρυστινός δεν πρέπει να γίνει χρήση καμίας συνάρτησης παρα μόνο loopας

Δημοσ.

 

Μολις χασατε την ευκαιρία και εσείς και οποιοσδήποτε συμφοιτητής σας να πάρετε πανω απο 8.

!

 

Τέτοια δήλωση από υπέυθυνο μαθήματος δε νομίζω να γίνεται σοβαρά...

Δημοσ.
I SEE YOU!!!!!

 

Γι'αυτό και μόνο που είδα εντελώς τυχαία η βαθμολόγηση στο 2ο project και σε όλα τα υπόλοιπα θα είναι εξερετικά αυστηρη...

 

Μολις χασατε την ευκαιρία και εσείς και οποιοσδήποτε συμφοιτητής σας να πάρετε πανω απο 8.

 

Αν νομίζετε πως θα βγείτε έτσι σωστός μηχανικός, είστε πολυ γελασμένος...

 

Λυπάμαι βαθύτατα για σας!

 

Καλό σας βράδυ!

 

Δεν μπορεί να είσαι σοβαρός!

Αν είναι δυνατόν να πληρώνουμε τέτοιους άνανδρους καθηγητίσκους της πλάκας με 100 κιλά κόμπλεξ...

 

Το πιο "ανδρικό" που θα μπορούσες να κάνεις είναι να παραιτηθείς για πάντα από την εκπαίδευση.

Τι λογική του "δοσίλογου" είναι αυτή?

Επειδή ρώτησε το παλικάρι 5 πράγματα από κάποιους που ενδεχομένως ξέρουν και μπορούν να τον βοηθήσουν?

Κάτι που έπρεπε να κάνεις εσύ ίσως??

 

Ψηλέ χαλάρωσε λίγο γιατί δεν είσαι πιο μάγκας από τους άλλους επειδή βάζεις έναν βαθμό!

 

Ελπίζω να σας λύθηκε η απορία, γιατί τα ελληνικά πανεπιστήμια και γενικότερα η εκπαίδευση στο ελλαδιστάν πάνε κατα διαόλου!!!

Όσο υπάρχουν νοοτροπίες σαν του καθηγητίσκου(?) παραπάνω...

Αηδίασα...

 

Αυτό το εντελώς τυχαία, πετυχημένο...

Δημοσ.

Το θέμα δεν είναι αν βρήκε έτοιμη την απάντηση αλλά αν κατάλαβε πώς να δουλεύει.

Αυτό που βαθμολογείται είναι η γνώση του φοιτητή κι' όχι πώς την απέκτησε.

 

Ο καθηγητής τού έδωσε ανάλογο παράδειγμα ή/και την απαραίτητη υπόδειξη για να βρει την λύση ;

Eλέγχει την κατανόησή του κατά την παράδοση της άσκησης ; (αυτό είναι η ουσία τελικά)

Aν όχι, η ευθύνη είναι καταρχήν του καθηγητή διότι δεν καθοδήγησε σωστά, δηλ. δεν έκανε σωστά την δουλειά του - ας μην ωρύεται λοιπόν.

 

Θα είχε δίκιο αν αποδείκνυε ότι ο φοιτητής ήθελε να αντιγράψει φυγοπονώντας και χωρίς να ενδιαφέρεται να μάθει.

Αλλά αυτό δεν φαίνεται εδώ.

 

Σε ότι αφορά την βαθμολόγηση, ο καθηγητής που θέλει να κάνει σωστή δουλειά,

πριν τις εξετάσεις βάζει γραπτά μια πρόοδο ή μια δοκιμαστική εξέταση στα θέματα που έδωσε ως projects.

Με ίδιο περιεχόμενο αλλά απλοποιημένα ώστε να πραγματεύσιμα σε γραπτή εξέταση.

Έτσι διαπιστώνει ποιοί και πόσο τα ξέρουν που είναι και το ζητούμενο να βαθμολογήσει.

Όποιοι αντίγραψαν παθητικά θα αποτύχουν.

Όχι τέτοιες γελοιότητες :

"Μολις χασατε την ευκαιρία και εσείς και οποιοσδήποτε συμφοιτητής σας να πάρετε πανω απο 8."

 

Αλλά δεν ελέγχουν σωστά τους φοιτητές είτε διότι "δεν τους κόβει" πώς είτε επειδή βαριούνται...

 

-

Δημοσ.

Δυστυχως κυριε μου μολις αποτυχατε στην εκπαιδευικη σας διαδικασια.

Οτιδηποτε και να σας πουμε εμεις δεν εχει νοημα αφου φαινεται ο τροπος με τον οποιο επιλεγετε να διδαξετε την καινουρια γενια.

Αν σας ειχα εκπαιδευτικο θα ημουν απογοητευμενος.

 

Τα λογια ακουγονται σκληρα αλλα ισως με αυτο τον τροπο να μπορεσουμε να δημιουργησουμε καλυτερη εκπαιδευση για τους επομενους

Δημοσ.

Αμάν..Ντου από καθηγητή;Για πλάκα μοιάζει...

Δεν νομίζω να έκανε κάτι τρομερό ο φίλος μας,επειδή ζήτησε βοήθεια σε ένα φόρουμ,και δεν πήγε στο φροντιστήριο .

Δημοσ.
Αμάν..Ντου από καθηγητή;Για πλάκα μοιάζει...

Δεν νομίζω να έκανε κάτι τρομερό ο φίλος μας,επειδή ζήτησε βοήθεια σε ένα φόρουμ,και δεν πήγε στο φροντιστήριο .

 

Πίστεψε με, δεν ξέρεις τι εστί Καρυστινός και λοιποί του telecom στο ΗΜΜΥ στα Χανιά...

Είναι λογική συνέχεια της όλης θεωρίας και πρακτικής τους. Δεν βλέπουν την εκπαίδευση υπό το παιδαγωγικό πρίσμα αλλά υπό μια αστυνομοκεντρική σκοπιά, να κάνουν ένα φιλτράρισμα να βρουνε τους "καλύτερους", και ένα από τα σοβαρά κριτήρια για να χαρακτηρίσουν κάποιον "σωστό μηχανικό" όπως λέει κι ο ίδιος, είναι και ο βαθμός υπακοής και υποταγής τους.

 

Έχουν προηγηθεί πολύ χειρότερα στο ΗΜΜΥ στα Χανιά όπως σε παράσταση διαμαρτυρία του συλλ. φοιτητών να απειλούν με φράσεις όπως:

"Αν παρεις ποτέ πτυχίο σφύρα μου"

"Θα σου κάνω τα μούτρα κιμά"

"Δε θα σε πετύχω κάτω στα Χανιά; "

"Δεν έχω όρεξη να ασχολούμαι με το κωλοπαίδι του κάθε μαλάκα"

 

και άλλα τέτοια ωραία πράγματα, που επιβεβαιώνουν τον παιδαγωγικό ρόλο των διδασκόντων στο σημερινό πανεπιστήμιο. Να προσθέσω τέλος ότι όλοι αυτοί οι τύποι(ειναι 3-4 που παίρνουν χρυσό μετάλλιο), έχουν σπουδάσεις αμερική και ήρθαν πίσω και νομίζουν ότι είναι το τσιφλίκι τους τώρα το πολυτεχνείο. Η κατάσταση πραγματικά είναι εκτός ελέγχου μια και έχουν και τη στήριξη της παράνομα εκλεγμένης πρυτανείας του Γρυσπολάκη.

 

Το μόνο που μένει είναι η μαζική αντίδραση των φοιτητών σε αυτά τα φαινόμενα.

Δημοσ.

Μεγάλος καραγκιόζης ο τύπος...

Αλλά δεν βγαίνει να πει τίποτα τώρα...

Πίσω από την οθόνη βαρβατίλα μιλάμε...

Τώρα ουχουουουου....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...