digekas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 "Φαίνονται καλά τα νέα" αλλά εγώ είμαι πάντα καχύποπτος και επειδή για μένα υπάρχει το τεκμήριο ενοχής (όλοι είναι ένοχοι μέχρι αποδείξεως του εναντίου) θα πω ότιΆλλο τι λέει αυτή, άλλο τι θέλει, άλλο τι καταλαβαίνουμε και άλλο τι θα γίνει τελικά! (Αλλά πάντα ελπίζουμε) Η συγκεκριμένη επίτροπος ήταν στην ιστορία με την Microsoft και την επιβολή του προστίμου των 500+ εκ ευρώ αλλά και στις υπέρογκες χρεώσεις περιαγωγής στην κινητή τηλεφωνία. Δείτε τα link που παρέθεσα στο προηγούμενο ποστ. αν είναι ποτέ δυνατόν,.., η προτεραιότητα της Ε.Ε. να είναι η πειρατεία μέσω του διαδικτύου; θα τρελαθούμε τελείως; Ποιες από αυτές τις 27 χώρες έχουν να κερδίσουν από αυτή την κατάσταση; εμένα μου έρχονται μόνο 2-3 στο μυαλό. Όσο περνάει ο καιρός τόσο περισσότερο αρχίζω και απεχθάνομαι την Ε.Ε. "...προτείνει τη δημιουργία μιας ενιαίας υπηρεσίας πληρωμών των πνευματικών δικαιωμάτων για τους καλλιτέχνες σε ολόκληρη την Ε.Ε." Μόνο 2-3; Όλες σου λέω εγώ αρκεί να αντιληφθούμε το πραγματικό όφελος της δίκαιης αμοιβής των καλλιτεχνών και ταυτόχρονα τις χαμηλές τιμές πώλησης αυτών των προϊόντων. Πάρα πολλοί θα προτιμούσαν να δώσουν μισό ευρώ πχ για να δουν μία ταινία η οποία θα ήταν σαν παραγωγή προσεγμένη παρά να δουν κάτι δωρεάν και στην ουσία να θεωρήσουν τον χρόνο τους χαμένο. Η κίνηση είναι καλή και πιάνει εξαπίνης τις εταιρίες που δεν περίμεναν μία τέτοια κίνηση. Δεν θα είχε νόημα η επιβολή νέων νόμων και κανονισμών στις εταιρίες όταν αυτές λειτουργούσαν και λειτουργούν ως καρτέλ. Όταν όμως η ίδια η ΕΕ δημιουργεί και στηρίζει σε πρώτη φάση το public domain και ταυτόχρονα μπαίνει ενεργά στον χώρο με άμεση συνεργασία με τους καλλιτέχνες/δημιουργούς τότε οι εταιρίες θα βρεθούν με την πλάτη στον τοίχο. Μένει να δούμε στην πράξη τι θα εφαρμόσουν και με ποιο τρόπο και φυσικά ποια θα είναι η αντίδραση των καλλιτεχνών και των σωματίων τους.
eAnagnostis Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Αυτό που προτείνει πάντως η επίτροπος είναι μια (παν)ευρωπαϊκή εκδοχή Netflix και iTunes. Να υπάρχει δηλαδή ένας εύκολος και γρήγορος τρόπος να κατεβάζεις ή να βλέπεις/ακούς πράγματα στο internet από αξιόπιστες υπηρεσίες/εταιρίες και με κόστος που να είναι μικρότερο από όσο το σημερινό για μουσική και ταινίες. Η λογική αυτού του πράγματος είναι ότι αν έχεις το περιεχόμενο εύκολα, γρήγορα και σχετικά φτηνά οι λόγοι να κάνεις "πειρατεία" περιορίζονται. Αυτό βέβαια σημαίνει μια άλλη λογική και από τις εταιρείες που είναι ιδιοκτήτες περιεχομένου. Η λογική των εταιρειών τεχνολογίας (Apple, Amazon) είναι πουλάμε σχετικά φτηνά και επιδιώκουμε μεγάλο όγκο πωλήσεων. Οι ιδιοκτήτες περιεχομένου (γιατί προέρχονται από την εποχή προ ίντερνετ, αλλά ίσως και επειδή συνήθως δεν μπορούν να έχουν εκ των πραγμάτων τέτοιο όγκο πωλήσεων όσο μια online πλατφόρμα πωλήσεων) είναι πιο κοντά στη λογική των υψηλών τιμολογήσεων. Αυτό, btw, φαίνεται και στην περίπτωση των ebooks, με τις διαμάχες (κυρίως) του Amazon με τους εκδότες στις ΗΠΑ και τη Βρετανία. Και στην Ελλάδα βέβαια υπάρχουν αντίστοιχα εκδότες που θεωρούν ότι το ηλεκτρονικό βιβλίο πρέπει να είναι μόνο 10-20% φτηνότερο από το τυπωμένο (έκπτωση δηλαδή που παίρνει κανείς στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς του για ένα τυπωμένο βιβλίο). Η επίτροπος στην ουσία δεν είναι πιο "μαλακή" με την πειρατεία, προσπαθεί να τραβήξει τις εταιρείες - ιδιοκτήτες περιεχομένου στην ψηφιακή οικονομία.
digekas Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 e-anagnostis η συγκεκριμένη επίτροπος έχει αναφερθεί αρκετές φορές στην μονοπωλιακή τακτική που εξασφαλίζει σήμερα η νομοθεσία που διέπει το copyright (που το μεταφράζουμε εμείς ως πνευματικό δικαίωμα και χάνουμε τα αυγά και τα πασχάλια). Είναι γνωστή η δράση της και από όσα έχω διαβάσει μέχρι τώρα βάζει το κοινό καλό πάνω από το κέρδος των εταιριών. Βέβαια τώρα μπαίνει σε πολύ βαθιά νερά αφού είδαμε πως λειτουργούσαν οι εταιρίες του χώρου και τι τακτικές ακολουθούσαν στην διακρατική συμφωνία ACTA. Τίποτα δεν είναι προδιαγεγραμμένο και πολλές οι μεταβλητές με πρώτη και κύρια αυτή των ίδιων των καλλιτεχνών/δημιουργών, αλλά και να μην προχωρήσει και μόνο η απειλή της δημιουργίας ενός τέτοιου οργανισμού αρκεί για να πιέσει τις εταιρίες τόσο στο θέμα της τελικής τιμής όσο και των συμβολαίων τους με τους δημιουργούς. Θα δείξει.
PhotoPaul Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Αν υλοποιηθούν αυτά που λέει: 1. Καμιά εταιρία δεν είναι υποχρεωμένη να διαθέσει το προϊόν της σε ένα ουδέτερο ee-shop (double "e" intended), αλλά ακόμα κι αν το διαθέσει, δεν έχει κανένα λόγο να το περιορίσει εκεί και να μην το έχει και σε άλλα e-shops (βλέπε ITunes). 2. Το Internet και ο τρόπος που τα δεδομένα πάνε και έρχονται δεν αλλάζει, άρα όλα τα protocols θα λειτουργούν όπως λειτουργούν και τώρα, και ο διαμοιρασμός αρχείων θα εξακολουθήσει να υφίσταται όπως υφίσταται και τώρα.
antreaslam Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Προσωπικά περιμένω να δω πως θα εξελιχθούν τα πράγματα και τι πιέσεις θα ασκηθούν και σε τι μοντέλο τελικά θα καταλήξουμε, πάντως το ότι κάποιες σκέψεις περνάνε προς τα πάνω είναι ενθαρρυντικό, ας είναι καλά ο Λαμπρινίδης. ποιος ειναι ρε ο λαμπρινιδης???
funny Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Το πιάσατε το νόημα; Φόρο πνευματικών δικαιωμάτων θα μας βάλουν. Έλα μην γίνεσαι εγωιστής σκέψου και τους άλλους. Ποιός μέσος έλληνας δεν θα ήθελε να ακούσει το ολοκάινουργιο και πρώτο CD του φάλτσου Γιώργου Γεωργίου (τυχαίο όνομα) και να πληρώσει την τιμή + το "Φ.Π.Δ."; (θέλω να τονίσω ότι ο τόνος του μυνήματος είναι ηρωνικός !)
digekas Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 PhotoPaul πράγματι από καμία εταιρία (κανάλι, στούντιο, label, εκδοτικό οίκο, κλπ) δεν μπορείς να απαιτήσεις να σου παραχωρήσει το υλικό της όταν έχουν υπογράψει ιδιωτικά συμφωνητικά με τους δημιουργούς αλλά δεν στοχεύουν στις εταιρίες αλλά απευθείας στους δημιουργούς. Σε πρώτη φάση αλλάζει η νομοθεσία και χτυπάει το μονοπώλιο του copyright, δλδ δίνει την δυνατότητα στον δημιουργό να παραχωρήσει τα δικαιώματα εκμετάλλευσης σε περισσότερες από μία εταιρίες ώστε ο ανταγωνισμός μεταξύ τους να οδηγεί σε καλύτερες τιμές. Σε δεύτερη φάση δημιουργεί ένα πανευρωπαϊκό οργανισμό συλλογικής διαχείρισης πνευματικών δικαιωμάτων (όπως είναι εδώ η πχ ΑΕΠΙ, ΕΠΟΕ, κλπ) οπότε οι δημιουργοί με απόλυτα διαφανείς διαδικασίες γνωρίζουν τί απήχηση έχει το έργο τους και τί ποσό δικαιούνται από τις πωλήσεις. Από την άλλη τονίζει ότι πρωταρχικός στόχος στην Ευρώπη είναι η προστασία του πολίτη, δλδ δεν είμαστε Αμερική, οπότε αν δεν θέλουν να έρθουν κοντά της οι εταιρίες και οι δημιουργοί απλά θα διαιωνιστεί το φαινόμενο της πειρατείας οπότε με τακτικές τύπου hurt locker δεν πρόκειται να βγάλουν χρήματα στην Ευρώπη. Με λίγα λόγια λέει το αυτονόητο που φωνάζουμε εδώ και τόσα χρόνια ότι δλδ για την εξάπλωση της "πειρατείας" ευθύνονται αποκλειστικά και μόνο οι ίδιες οι εταιρίες και φυσικά η νομοθεσία που τις προστατεύει. Είναι αδιανόητο οι ερασιτέχνες να δημιουργούν επί τόσα χρόνια αντίγραφα με πολύ χαμηλότερο συνολικό κόστος από τις ίδιες τις εταιρίες (δλδ συνυπολογίστε μηχανήματα [υπολογιστές, αντιγραφικά, αποθηκευτικά μέσα και γενικότερη υλικοτεχνική υποδομή] αλλά και υπηρεσίες [πρόσβαση στο δίκτυο με μεγάλες ταχύτητες, αγορά bandwidth από filehosters και οικονομική υποστήριξη σε warez και private p2p trackers, κλπ]), πράγμα που σημαίνει ότι δεν υπάρχει ανταγωνισμός για να ρίξει σε λογικό επίπεδο την τιμή του προϊόντος ώστε να μην μπει ο καταναλωτής στην διαδικασία να μάθει προγράμματα να μπει σε κοινότητες και να κατεβάζει "δωρεάν" που μόνο τελικά δωρεάν δεν είναι. Απλά οι εταιρίες είχαν οχυρωθεί πίσω από την νομοθεσία και σου έλεγαν τόσο έχει η τιμή ή το παίρνεις από εμάς ή δεν το βρίσκεις πουθενά αλλού νόμιμα οπότε και αν δεν το αγοράσεις από εμάς και δεν το αποκτήσεις νόμιμα θα ξεκινήσουμε και εμείς ένα κυνήγι μαγισσών και θα στα πάρουμε στα δικαστήρια ή αν δεν θέλεις τρεχάματα, εξωδικαστικά θα μας τα ακουμπήσεις για να μην σε μηνύσουμε (εκβιασμός τύπου hurt locker). Όλα λοιπόν έχουν να κάνουν με την τιμή και την ποιότητα και φυσικά την δυνατότητα πρόσβασης σε αυτό το υλικό. Αν κάποιος μπορεί από μία τέτοια υπηρεσία απλά και γρήγορα αλλά προπάντων φτηνά και αξιόπιστα μπορεί να δει μία ταινία/σειρά που πχ με το κλικ θα θέλει να ξεκινήσει να την βλέπει με ποιοτικούς και συγχρονισμένους υπότιτλους και ποιότητα ήχου και εικόνας επαγγελματικού επιπέδου θα μπορεί να το κάνει χωρίς να αφιερώσει τον πολύτιμο χρόνο του που θα θέλει να δει κάτι και να χαλαρώσει στο να ψάχνει links και trackers, υπότιτλους και στο τέλος να ξενερώνει από το αποτέλεσμα. Δεν λέω ότι θα εξαλειφθεί η "πειρατεία", απλά τώρα που θα δίνεται μία νόμιμη, απλή, φτηνή, γρήγορη αλλά προπάντων αξιόπιστη λύση στον πολύ κόσμο που σήμερα έτσι και αλλιώς πληρώνει το ίδιο περίπου ποσό και πάλι δεν ξέρει τί θα δει/ακούσει/διαβάσει, αυτός ο πολύς κόσμος θα έχει σημαντικούς λόγους να στραφεί σε αυτή την υπηρεσία και από αυτή την στροφή κερδισμένοι θα βγουν τόσο ο κόσμος όσο και οι δημιουργοί. Π.χ. το νησί του mega που είναι μία ωραία και προσεγμένη για τα Ελληνικά δεδομένα παραγωγή σήμερα σε πόσες χώρες το εξάγουμε;;; Με αγγλικούς, γερμανικούς, γαλλικούς, κλπ υπότιτλους αν υπήρχε μία τέτοια υπηρεσία δεν θα είχε πολύ μεγαλύτερο κοινό;;; Οι παραγωγοί δεν θα στόχευαν μόνο στην μικρή αγορά της Ελλάδας αλλά θα έκαναν ακριβότερες και μεγαλύτερες παραγωγές αφού θα είχαν τον τρόπο να διαθέσουν σε πολύ μεγαλύτερο κοινό το προϊόν τους. Από την άλλη αν δεν γινόταν ένας τέτοιος οργανισμός/υπηρεσία οι παραγωγοί βλέποντας ότι δεν μπορούν να διακινδυνεύουν τα χρήματά τους σε ακριβές παραγωγές και τελικά ο κόσμος να τις έβλεπε παράνομα οπότε δεν θα είχαν έσοδα από του σπόνσορες, τελικά ή θα έκαναν φθηνότερες παραγωγές ή δεν θα παρήγαγαν καθόλου, πράγμα που σε μεγάλο βαθμό βλέπουμε να γίνεται. Οπότε είναι λύση win-win λύση για όλους ακόμα και για όσους εξακολουθήσουν να κατεβάζουν παράνομα, αφού θα βρίσκουν ποιοτικότερο υλικό. antreaslam ο Σταύρος Λαμπρινίδης είναι αντιπρόεδρος του ευρωπαϊκού κοινοβουλίου και έχει εκτεταμένα ασχοληθεί με το θέμα των προσωπικών δεδομένων, γενικότερα με το θέμα του copyright και ήταν ένας από αυτούς που ενημέρωναν και φυσικά πίεζαν στο να έχει λόγο το ευρωπαϊκό κοινοβούλιο στις κεκλεισμένων των θυρών διαβουλεύσεις της διακρατικής συμφωνίας ACTA που ήθελαν να περάσουν οι Αμερικάνοι και πέρα όλων των άλλων να αστυνομεύσουν το δίκτυο.
geo99rge Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 βασικα στην αμερικη που μου παν, υπαρχει το κυνηγι της μαγισας μεσω του ISP βλεποντας τη κινηση σου, οποτε σε αναγκαζουν να χρησιμοποιησεις αλλα μετρα. βεβαια εκει σε αναγκαζουν να υποταχτεις, εδω στο φερνουν πιο γλυκα.
Alex_gr Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Τα καρτέλ ήδη έχουν τεράστιες απώλειες κερδών και οι ψευτοκαλλιτέχνες ξεμπροστιάζονται. Το μόνο που απομένει είναι η νομιμοποίηση του αυτονόητου. Ποιότητα και χαμηλές τιμές ΑΜΕΣΑ στην βιομηχανία ιδεών. Να επαναπροσδιοριστούν όλες οι αμοιβές των εμπλεκομένων και να ριχτούν στην πυρά όλοι εκείνοι που τόσα χρόνια τα έπαιρναν από τον κοσμάκη πουλώντας του σκουπίδια για μεταξωτές κορδέλες. Επίσης να επαναπροσδιοριστεί η έννοια του "Καλλιτέχνη".
digekas Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) BadIronTree, μπα, που τέτοια τύχη, βλέπεις οι εκθέσεις έχουν και ένα επίλογο... (και που να δεις τα πρώτα links του ποστ μου, εδώ κάνω περίληψη... ) Alex_gr, το θέμα της ποιότητας είναι κάτι σχετικό αφού σε κάποιους αυτά που αποκαλούμε εμείς σκουπίδια μπορεί να τους αρέσουν και εκείνοι με την σειρά τους μπορεί να αποκαλούν σκουπίδια αυτά που αρέσουν σε εμάς, το θέμα είναι η τιμή. Είτε είναι σκουπίδια είτε όχι από την στιγμή που έχει μία μεγάλη αποδοχή από τον κόσμο δλδ μεγάλη ζήτηση ενώ δεν τίθεται θέμα προσφοράς αφού ανάλογα το στήσιμο και δη με p2p όσοι περισσότεροι το έχουν τόσο γρηγορότερα θα το πάρει κάποιος ενώ από πλευρά διαχείρισης δεν απαιτούνται περισσότεροι πόροι, οι τιμές θα πρέπει να κανονικοποιούνται. Αν λοιπόν θεωρήσουμε ότι σκοπός των καλλιτεχνών και γενικότερα των δημιουργών δεν είναι το να θησαυρίσουν, να παράγουν mainstream έργα και από την δουλειά 2-3 χρόνων να ζήσουν αυτοί, τα παιδιά τους και τα εγγόνια τους πλουσιοπάροχα αλλά να έχουν λογικές αποδοχές ανάλογες της αναγνωρισιμότητας των έργων τους, τότε όσο περισσότερο αυξάνεται η αποδοχή από τον κόσμο, τόσο θα πέφτει η τιμή πώλησης του έργου τους και γιατί όχι ένα ποσό να πηγαίνει προς υποστήριξη καλλιτεχνών που δεν έχουν τόσο μεγάλη αποδοχή οπότε και εκεί η τιμή πώλησης θα αναγκαζόταν να είναι υψηλή. Τέτοιες τακτικές ακολουθούσαν και οι δισκογραφικές με την μόνη διαφορά ότι είχαν την μερίδα του λέοντος στα κέρδη, από την μία δίνοντας ελάχιστα στους καλλιτέχνες και από την άλλη ζητώντας υπέρογκα ποσά από τον κόσμο. Είναι αυτό που έλεγε σε προηγούμενο ποστ ο e-anagnostis δεν μπορεί ένα cd να περιέχει 10+ κομμάτια και να το βρίσκεις σαν cd με 5-6 ευρώ σε διαδικτυακά καταστήματα και να σου ζητούν να πληρώσεις 1 ευρώ το mp3 οι γνωστές εταιρίες. Από την άλλη είναι και το θέμα του public domain και η ιστορία με το remastering και η σιωπηλή αποχώρηση των πρώτων αντιγράφων από την αγορά. Για να δούμε τί τελικά θα γίνει αφού μιλάμε για πάρα-πάρα πολλά χρήματα (δεν χαρακτηρίζεται άδικα το πετρέλαιο του 21ου αιώνα) οπότε και οι πιέσεις από τις εταιρίες θα είναι ανάλογες που θα θέλουν να διατηρηθεί το ισχύον νομικό καθεστώς που ισχύει από την εποχή του μεσαίωνα. Επεξ/σία 12 Νοεμβρίου 2010 από digekas
Alex_gr Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Είτε είναι σκουπίδια είτε όχι από την στιγμή που έχει μία μεγάλη αποδοχή από τον κόσμο δλδ μεγάλη ζήτηση Εδώ κάπου είναι το μείζον ζήτημα/πρόβλημα (2ο σε παγκόσμια κατάταξη στην δική μου λίστα, Νο1 είναι ο υπερπληθυσμός, υπεύθυνος για όλα τα δεινά της ανθρωπότητας αλλά αυτό είναι ένα άλλο θέμα). Η ζήτηση είναι είναι (πλέον) μια κατευθυνόμενη τάση, που δεν ορίζεται με βάση τις ανάγκες των ατόμων αλλά σύμφωνα με την μεγιστοποίηση του κέρδους σε μακροχρόνια βάση. Η ανθρωπότητα αντί να εξελίσσεται μέσω της ψυχαγωγίας και να γίνεται καλύτερη, είναι μπλεγμένη στα δίχτυα μιας ανεξέλεγκτης και ποιοτικά ανύπαρκτης διασκέδασης η οποία υποβαθμίζει το σύνολο της σταδιακά. Με απλά λόγια, οι εταιρίες που μετριούνται στα δάχτυλα του ενός χεριού, έχουν στα χέρια τους το σύνολο των πληροφοριών που λαμβάνουμε, δημιουργούν τάσεις και κατευθύνουν διαρκώς τους άμοιρους καταναλωτές εκεί που εκείνες επιθυμούν. Το καρτέλ πρέπει να σπάσει με οποιοδήποτε τρόπο (ένας από αυτούς είναι και η πειρατεία) και να επαναπροσδιοριστούν τέχνη και καλλιτέχνες σε κάτι διαφορετικό με σκοπό την έξοδο της ανθρωπότητας από τον βούρκο. Άρα, να πάψει το εμπορικό και άχρωμο και να κάνουμε στροφή σε κάτι καλύτερο. Αντισταθείτε με νόημα ΥΓ: "Ti mas les twra re file, pou zeis?" Στον ίδιο κόσμο ζούμε, αυτόν που όλοι θέλουμε να αλλάξουμε, απλά o καθένας από εμάς μπορεί και πρέπει να βρίσκει εναλλακτικούς τρόπους διαμαρτυρίας. Εκείνους που μετράνε (και πονάνε) όχι τους δήθεν, με τις πέτρες, τα ξύλα και την βεβήλωση συμβόλων και μνημείων. ΥΓ2: Κάθε 4 χρόνια έχεις τη δύναμη. Βλέπω πολλούς και συζητάνε/προβληματίζονται στα ΜΜΕ για την αποχή. Κουραφέξαλα! Τρίβουν τα χεράκια τους. Δεν θέλουν να πας να ψηφίσεις, τους διευκολύνεις με την αποχή σου. Πέταξε τους έξω με όποιον τρόπο θες εσύ (αριστερότερα, δεξιότερα, οικολογικότερα, δεν έχει σημασία). Αν δεν έχεις political party να σε εκφράζει, εκθρόνισε τους και μετά ψάχνεσαι. Η αποχή πάντως είναι πολιτικό έγκλημα και σου αφαιρεί οποιοδήποτε δικαίωμα να διαμαρτύρεσαι. Επεξ/σία 13 Νοεμβρίου 2010 από Alex_gr
digekas Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Άλλο πράγμα η επιλογή και άλλο η επιβολή. Προφανώς αφού βρίσκεις άλλους εναλλακτικούς τρόπους διαμαρτυρίας που δεν προσβάλλουν τους συνανθρώπους σου τότε δεν τους επιβάλεις πόσα παιδιά θα κάνουν αλλά ούτε χαρακτηρίζεις και τις επιλογές τους ως σκουπίδια, σωστά; Πιστεύεις ότι η πειρατεία σήμερα έχει γιγαντωθεί επειδή όσοι συμμετέχουν σε αυτή θέλουν να καταρρεύσει το σύστημα που τους τροφοδοτεί με υλικό ή επειδή θέλουν να αποκτήσουν με φτηνότερο τρόπο αυτό το υλικό; Πιστεύεις ότι αν καταρρεύσει το σύστημα θα αναδειχθεί άλλο το οποίο θα παρέχει ποιοτικότερο υλικό και αν ναι ποιο θα είναι αυτό το σύστημα και τι υλικό θα είναι αυτό; Ειλικρινά ρωτάω. Έχεις δει κάτι να υλοποιείται ή υποθέτεις ότι κάτι θα βρεθεί τότε να καλύψει το κενό; Μία από τις τακτικές που ακολουθούν οι εταιρίες απαρχής του εμπορίου είναι η δημιουργία τεχνητών αναγκών των οποίων η μετέπειτα ζήτηση θα τους αποφέρει κέρδη. Από ένα σημείο και μετά λοιπόν οι πραγματικές ανάγκες συγχέονται με τις τεχνητές, οι αξίες τίθενται σε επαναπροσδιορισμό οπότε και οι έννοιες ψυχαγωγία και διασκέδαση δεν είναι απόλυτα διακριτές. Πάντα ήμουν της άποψης ότι ο άνθρωπος μπορεί να ξεκινήσει από το πλέον ανούσιο συλλογισμό ή ερέθισμα και ανάλογα την διάθεσή του και τις ικανότητές του να φτάσει στην ουσία του πράγματος. Κλασσική περίπτωση το brainstorming όπου από την βλακεία που θα πετάξει κάποιος, κάποιος άλλος μπορεί να δει τα πράγματα από άλλη οπτική γωνία οπότε και να προχωρήσει προς την λύση του προβλήματος. Με το παραπάνω λοιπόν σκεπτικό κάτι που κατά παραδοχή θεωρείται διασκεδαστικό, ανάλογα τον άνθρωπο και την διάθεσή του, μπορεί να του προκαλέσει μεγαλύτερο προβληματισμό από κάτι άλλο (και πάλι κατά παραδοχή) ψυχαγωγικό που δεν θα τον βρει στην κατάλληλη διάθεση και θα το βιώσει με μία σχετική απάθεια. Δεν είναι δλδ το μέσο αυτό που θα μας ταξιδέψει αλλά η ικανότητα του ανθρώπου να ταξιδεύει και η διάθεση του για ταξίδι. Για να ξαναγυρίσω λοιπόν στην πρώτη πρόταση μου και με αυτή να κλείσω, αξία έχει κάτι όταν αυτό το επιλέγει κάποιος αφού σκεφτεί, κρίνει, συγκρίνει και αποφασίσει. Αν περιμένουμε να καταρρεύσει κάτι και να δώσουμε ως μία και μόνη επιλογή στον κόσμο αυτό που θεωρούμε εμείς ποιοτικό, τελικά τί αξία θα έχει;;; Η επιλογή είναι αυτή που δίνει αξία όχι μόνο σε αυτό που επιλέγουμε αλλά και σε αυτή καθεαυτή την διαδικασία της επιλογής.
Alex_gr Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Ο απλός και κλισέ τρόπος θα ήταν να σου απαντήσω με quotes και να ξεκινήσει μια κλασική online αψιμαχία με κατάληξη την σύγχυση και το μηδενικό αποτέλεσμα. Το μόνο που θα πω είναι πως δεν κατανοείς τα λεγόμενα μου και σε συνδυασμό με τα δικά σου πιστεύω οδηγήθηκες σε λάθος συμπεράσματα και ερμηνεία αυτών που έγραψα.
digekas Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Φίλε μου όπως θα έχεις διαπιστώσει δεν επιδίδομαι στο σπορ των αποσπασματικών παραθέσεων (quotes) που στην ουσία ασχολούνται με το δέντρο και χάνουν το δάσος και τις περισσότερες φορές περνάει σε προσωπικό επίπεδο λες και κάτι έχουν να χωρίσουν τα μέλη ή είναι ένας αγώνας επιβολής του ενός στον άλλο, κοκορομαχία δλδ με λίγα λόγια. Πέρα όμως από την κοκορομαχία όπου κάποιοι μπορεί να νομίζουν ότι γνωρίζουν την υπέρτατη αλήθεια και όλοι οι άλλοι είναι λάθος υπάρχουν και αυτοί οι οποίοι δεν συμφωνούν καν με το θέμα της συζήτησης και που θα ήθελαν αυτή να πάψει το συντομότερο δυνατό, οπότε δημιουργούν άσχετες εντάσεις σε αυτή αφού γνωρίζουν ότι η εδώ διαχείριση θα κλειδώσει το θέμα άρα και σε 1-2 μέρες θα έχει θαφτεί αφού θα βρίσκεται στην 2-3 σελίδα των ειδήσεων που διαβάζει πολύ μικρό ποσοστό των μελών χώρια που δεν θα μπορούν να συμμετέχουν σε αυτή. Έχω υπάρξει διαχειριστής σε αρκετά forum στο παρελθόν, με διάφορα ψευδώνυμα και ξέρω τι λέω. Το κλείδωμα ενός θέματος είναι η ευκολότερη τακτική για να σταματήσει μία αψιμαχία αλλά αφού γίνουν συστάσεις στα μέλη με pm τα θέματα καθαρίζονται από τα off-topic (δεν διαγράφονται οριστικά, απλά δεν είναι ορατά στα μέλη) και τα thread ξανανοίγουν για τους υπόλοιπους που θα ήθελαν να συμμετέχουν στην συζήτηση. Όλα τα παραπάνω τα αναφέρω όχι με το σκεπτικό να αλλάξει ο τρόπος της διαχείρισης, εξάλλου περί επιλογών το προηγούμενο ποστ μου, αλλά με την ελπίδα ότι τα μέλη που θα το διαβάσουν θα αρχίσουν να αντιμετωπίζουν με διαφορετικό τρόπο τα trolls και τους κακοπροαίρετους που σκοπό έχουν το κλείδωμα των threads. Επί του συγκεκριμένου λοιπόν σου στέλνω pm με links σχετικά με την συγκεκριμένη συζήτηση που κάνουμε και αν θέλεις να διευκρινήσεις αυτά που έγραψες και που νομίζεις ότι παρερμήνευσα, μου απαντάς. Πάντα με φιλικές διαθέσεις, Δημήτρης. Επεξ/σία 13 Νοεμβρίου 2010 από digekas
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα