Haldol Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Καλησπέρα. Το καταραμένο πάλι έχει βαλθεί να με κάνει να αδειάσω τις τσέπες μου. Το καλοκαίρι ήθελε μπεκ και πολλαπλασιαστές, τώρα να δούμε. Αυτό που παρατηρώ στο αυτοκίνητο είναι μια «καλή» πτώση στη δύναμή του. Να είμαι σε δρόμο χωρίς κλίση και 2α, δεν επιταχύνει όσο θα έπρεπε. Αρκετά λιγότερο. Δείχνει να μην μπορεί να ανεβάσει στροφές εύκολα. Επίσης ανά διαστήματα, (σπάνιο αυτό βέβαια) κάνει και κάτι κομπιάσματα στο γκάζι. Δηλαδή πατάω εγώ, επιταχύνει ελάχιστα για περίπου 1 δευτερόλεπτο και μετά απότομα επανέρχεται στο κανονικό. Είναι σαν την αίσθηση που δίνει ένα αυτοκίνητο όταν το πηγαίνουμε με πιο μεγάλη ταχύτητα απ' ότι πρέπει και πάμε να επιταχύνουμε: η επιτάχυνση είναι αργή του θανατά, και νιώθεις ότι «σέρνεται» μέχρι να ανεβάσει στροφές. Επίσης έχει αλλάξει και ο ήχος του. Εάν πατήσω πολύ το γκάζι (δηλαδή στο τέρμα ή και λίγο λιγότερο) ακούγεται ένας βαθύς ήχος, σαν αυτόν που κάνουν τα «πειραγμένα» σαραβαλάκια με τις εξατμίσεις. Βγάζει έναν ήχο «προοοοομ» ιδιαίτερα βαρύ. Αυτό μέχρι τις 2.5K στροφές περίπου, όπου μετά πνίγεται κάπως. Σε πιο ψηλές στροφές ακούγεται ένας πολύ πιο... «μοτερίστικος» ήχος από τον δικό του που ήταν μαλακός και στρωτός. Πως κάνει μια Lambo γκαζωμένη; Έναν ήχο σαν πολύστροφο αλυσοπρίονο; Κάτι τέτοιο. Έχει κανείς καμιά ιδέα περί τίνος πρόκειται; Προφανώς δε ψάχνω να βρω 100% τι έχει από IT board, απλά μια πρόγευση του τι να περιμένω όταν πάω στο μηχανικό μου (και πόσα να έχω στην τσέπη μου).
Haldol Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Κανονικά δουλεύουν όλοι. Το καλοκαίρι που λόγω πολλαπλασιαστή είχα μείνει με 3 κυλίνδρους, το αυτοκίνητο είχε πάρα πολύ έντονο τρέμουλο (φραπέ έφτιαχνες!). Τώρα δουλεύει ομαλότατα. Με εξαίρεση τον ήχο όπως έγραψα και τη δύναμη.
spirosta Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Κανονικά δουλεύουν όλοι. Το καλοκαίρι που λόγω πολλαπλασιαστή είχα μείνει με 3 κυλίνδρους, το αυτοκίνητο είχε πάρα πολύ έντονο τρέμουλο (φραπέ έφτιαχνες!). Τώρα δουλεύει ομαλότατα. Με εξαίρεση τον ήχο όπως έγραψα και τη δύναμη. Για τι αμάξι μιλάμε? Παρόμοια συμπεριφορά είχα πετύχει σε toyota που μετά από φουλάρισμα ΑΧΡΗΣΤΗΣ βενζίνης βούλωσε το φίλτρο από το πολύ νερό και τα σκουπίδια, και έκανε διακοπές μαζί με την πεσμένη δύναμη του. Το πρόβλημα σου είναι μάλλον στην τροφοδοσία καυσίμου ή αλλιώς σε πεσμένη συμπίεση αλλά όλα αυτά αν δεν το πας σε μάστορα κανείς δεν ξέρει.!
piii Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Καλησπέρα. Το καταραμένο πάλι έχει βαλθεί να με κάνει να αδειάσω τις τσέπες μου. Το καλοκαίρι ήθελε μπεκ και πολλαπλασιαστές, τώρα να δούμε. Αυτό που παρατηρώ στο αυτοκίνητο είναι μια «καλή» πτώση στη δύναμή του. Να είμαι σε δρόμο χωρίς κλίση και 2α, δεν επιταχύνει όσο θα έπρεπε. Αρκετά λιγότερο. Δείχνει να μην μπορεί να ανεβάσει στροφές εύκολα. Επίσης ανά διαστήματα, (σπάνιο αυτό βέβαια) κάνει και κάτι κομπιάσματα στο γκάζι. Δηλαδή πατάω εγώ, επιταχύνει ελάχιστα για περίπου 1 δευτερόλεπτο και μετά απότομα επανέρχεται στο κανονικό. Είναι σαν την αίσθηση που δίνει ένα αυτοκίνητο όταν το πηγαίνουμε με πιο μεγάλη ταχύτητα απ' ότι πρέπει και πάμε να επιταχύνουμε: η επιτάχυνση είναι αργή του θανατά, και νιώθεις ότι «σέρνεται» μέχρι να ανεβάσει στροφές. Επίσης έχει αλλάξει και ο ήχος του. Εάν πατήσω πολύ το γκάζι (δηλαδή στο τέρμα ή και λίγο λιγότερο) ακούγεται ένας βαθύς ήχος, σαν αυτόν που κάνουν τα «πειραγμένα» σαραβαλάκια με τις εξατμίσεις. Βγάζει έναν ήχο «προοοοομ» ιδιαίτερα βαρύ. Αυτό μέχρι τις 2.5K στροφές περίπου, όπου μετά πνίγεται κάπως. Σε πιο ψηλές στροφές ακούγεται ένας πολύ πιο... «μοτερίστικος» ήχος από τον δικό του που ήταν μαλακός και στρωτός. Πως κάνει μια Lambo γκαζωμένη; Έναν ήχο σαν πολύστροφο αλυσοπρίονο; Κάτι τέτοιο. Έχει κανείς καμιά ιδέα περί τίνος πρόκειται; Προφανώς δε ψάχνω να βρω 100% τι έχει από IT board, απλά μια πρόγευση του τι να περιμένω όταν πάω στο μηχανικό μου (και πόσα να έχω στην τσέπη μου). Γιατί αμάξι μιλάμε; Γιατί έχω εδώ και αρκετό καιρό τα ίδια συμπτώματα. Πες μου ότι έχεις FSI και εσύ.....
Haldol Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δεν έχω FSI αλλά αρκετά κοντικό. Έχω το facelifted Polo που κυκλοφορούσε 2005-2009, την έκδοση με τα 75 άλογα (1400 κ.ε. ατμοσφαιρικό). Το καύσιμο που βάζω γνωρίζω ότι είναι καλό. Δεν μπορείς να ξέρεις ποτέ με 100% σιγουριά βέβαια, αλλά από όσους γνωρίζω και έχω ρωτήσει, έχω ακούσει τα καλύτερα για το πρατήριο το οποίο επισκέπτομαι. Είναι κα-θα-ρό-τα-το. * Μέσα σε ένα χρόνο μου έχει βγάλει τρεις φορές πρόβλημα, ενώ το μεταχειρίζομαι άψογα. Όταν είναι να το πατήσω το ζεσταίνω τρελά, αλλάζω λάδια κάθε... 5000 χιλιόμετρα με Mobil1 5-30, τσεκάρω στάθμη σε όλα (λάδια-υγρά) συνήθως κάθε Σ/Κ. Service πριν την ώρα τους. Άμα μου ξανακάνει τίποτα θα το δώσω και θα πάρω Hyundai.
piii Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δεν έχω FSI αλλά αρκετά κοντικό. Έχω το facelifted Polo που κυκλοφορούσε 2005-2009, την έκδοση με τα 75 άλογα (1400 κ.ε. ατμοσφαιρικό). Το καύσιμο που βάζω γνωρίζω ότι είναι καλό. Δεν μπορείς να ξέρεις ποτέ με 100% σιγουριά βέβαια, αλλά από όσους γνωρίζω και έχω ρωτήσει, έχω ακούσει τα καλύτερα για το πρατήριο το οποίο επισκέπτομαι. Είναι κα-θα-ρό-τα-το. * Μέσα σε ένα χρόνο μου έχει βγάλει τρεις φορές πρόβλημα, ενώ το μεταχειρίζομαι άψογα. Όταν είναι να το πατήσω το ζεσταίνω τρελά, αλλάζω λάδια κάθε... 5000 χιλιόμετρα με Mobil1 5-30, τσεκάρω στάθμη σε όλα (λάδια-υγρά) συνήθως κάθε Σ/Κ. Service πριν την ώρα τους. Άμα μου ξανακάνει τίποτα θα το δώσω και θα πάρω Hyundai. Ξέρεις εαν ο κινητήρας του είναι άμεσου ψεκασμού; Εαν είναι, πολύ πιθανόν αυτό που σε ταλαιπωρεί είναι διάφορες επικαθήσεις που συσσωρεύονται στις βαλβίδες και δεν φεύγουν λόγω του ότι το καύσιμο ψεκάζεται απευθείας στο θάλαμο καύσης.
lary7 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δοκιμασε να καθαρισεις την πεταλουδα. Την βγαζει ο μαστορας, την καθαριζει στο χερι, την επανατοποθετει και την ρυθμιζει απο την αρχη. Στο δικο μου FSI βοηθησε γιατι ηταν καταμαυρη. Μετα πρεπει να αρχισεις να ψαχνεις τους διαφορους αισθητηρες μπας και εχουν προβλημα, διαβαζουν λαθος στοιχεια και προξενουν τα κοψιματα. Αμα το βαλει σε vag-com ο μαστορας μπορει να του βγαλει κατι . Αλλα δοκιμασε την πεταλουδα πρωτα θα ελεγα. (ποσα χλμ εχεις?)
Rabican Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δοκιμασε να καθαρισεις την πεταλουδα. Την βγαζει ο μαστορας, την καθαριζει στο χερι, την επανατοποθετει και την ρυθμιζει απο την αρχη. Στο δικο μου FSI βοηθησε γιατι ηταν καταμαυρη.+1. καθαρισμος μπεκ και πεταλουδας πιστευω... εφοσον πολλαπλασιαστη εχεις αλλαξει (ελπιζω οντως να σου αλλαξε και να μην εβαλε κανα μεταχειρω), κατι τετοιο πρεπει να ναι..
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 +1. καθαρισμος μπεκ και πεταλουδας πιστευω... Κι εγω αυτο πιστευω, μιας και μου εχει τυχει, αλλα... πολλα τα λεφτα αρηηη!
Haldol Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δε ξέρω τι κινητήρα έχει. Αλλά άμεσου ψεκασμού άρχισαν πρόσφατα να παράγουν, οπότε δε παίζει. Μη ξεχνάμε ότι μηχανικά είναι του 2002 το αυτοκίνητο, μιας και είναι facelifted έκδοση του Polo MK4. Για τα μπεκ τώρα... το καλοκαίρι έκανα πρώτα καθαρισμό στην τετράδα. Λίγο καιρό μετά καθάρισα ξανά τα 3 και άλλαξα το 1 από αυτά, διότι την είχα πατήσει με κακή βενζίνη. Από τότε προσέχω αρκετά τι βενζίνη βάζω. Λέτε παρά το ότι δεν βάζω από όπου βρω βενζίνη να την ξαναπάτησα με μπεκ; Μήπως να δοκιμάσω πρώτα με κάποιο καθαριστικό για μπεκ πριν τα ακουμπήσω σε συνεργείο; Άμα τη βγάλω καθαρή μόνο με καθαρισμό πεταλούδας τυχερός θα είμαι!
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Moderators Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Παντως δεν δικαιολογειται με τιποτα τοσο συχνο καθαρισμα μπεκ. Εμενα πρωτη φορα εβγαλε στα... 160000Km. Ειχα ακουσει διάφορα για αναμμα λαμπακιου κινητηρα σε Polo, για προβληματα ρελαντι, για τσιμπημα λαδιων, αλλα κι αυτο τωρα; Παραπαει!
kage Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 πρωτα θα κοιταξουν συμπιεση και μετα τα υπολοιπα.π.χ. πολ/στης
Haldol Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Φλασιά που μου ήρθε. Αν το θέμα είναι της πεταλούδας, δεν θα είχα και αστάθεια στις στροφές στο ρελαντί; Ούτε ο αλλοιωμένος ήχος εξηγείται με την πεταλούδα ή τα μπεκ. Για να κάνει έτσι δεν θα πρέπει να υπάρχει άνοιγμα σε εισαγωγή-εξαγωγή και να χάνεται αέρας-καυσαέριο;
NT1G Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Μήπως κανένας αισθητήρας διαβάζει ότι θέλει; Α επίσης ετοιμάσου να δεις πιο πολύ λάδι και από σαλάτα στην πεταλούδα.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.