Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Πρέπει πάντως να ξυπνήσουν και να αρχίσουν να τρίβουν τα χέρια τους που η λεγόμενη πειρατεία δημιούργησε υποδομές και η ζήτηση που δημιούργησε έριξε τις τιμές οπότε τώρα έχουν ένα έτοιμο μέσο στα χέρια τους ώστε να στήσουν τις πλατφόρμες τους αλλά και πάλι αυτοί και το μαχαίρι και το καρπούζι, η τιμή πώλησης θα πρέπει να πέσει δραματικά σε σχέση με την εγκιβωτισμένη πληροφορία αφού το κόστος είναι (συγκριτικά πάντα) εξαιρετικά χαμηλό και από την άλλη απευθύνονται άμεσα σε απίστευτα μεγαλύτερο κοινό. :-)

 

Και εκτός από το πολύ χαμηλότερο κόστος(πραγματικά μηδαμινό σε σχέση με το κόστος παραγωγής-αποθήκευσης-διανομής που έχουν τα δισκάκια) δεν παρεμβάλεται και το τελευταίος μεσάζων, το dvd-video club(κακό για τους ιδιοκτήτες και τους υπαλλήλους αλλά οι εξελίξεις τρέχουν), οπότε η τελική

τιμή στον καταναλωτή μπορεί να πέσει αρκετά περισσότερο.

  • Απαντ. 61
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Και εκτός από το πολύ χαμηλότερο κόστος(πραγματικά μηδαμινό σε σχέση με το κόστος παραγωγής-αποθήκευσης-διανομής που έχουν τα δισκάκια) δεν παρεμβάλεται και το τελευταίος μεσάζων, το dvd-video club(κακό για τους ιδιοκτήτες και τους υπαλλήλους αλλά οι εξελίξεις τρέχουν), οπότε η τελική

τιμή στον καταναλωτή μπορεί να πέσει αρκετά περισσότερο.

 

Αν η digital agenta προχωρήσει σε καίριες αλλαγές στην νομοθεσία που διέπει το copyright και δη και στο σπάσιμο του μονοπωλίου των κατόχων των δικαιωμάτων εκμετάλλευσης οπότε ο δημιουργός δεν θα υποχρεώνεται να παραχωρεί αυτά τα δικαιώματα σε έναν μόνο εκδότη αλλά σε περισσότερους που μπορούν να του εγγυηθούν πωλήσεις οπότε και διάδοσης τους έργου του στον κόσμο, τότε κάθε άλλο τα video-club οι ιδιοκτήτες τους και οι υπάλληλοι θα βρεθούν έξω από τον χορό.

 

Απλά από την εποχή που διαμαρτυρόντουσαν για την λεγόμενη πειρατεία και την παράνομη διάθεση υλικού μέσω δικτύου, έπρεπε να αναρωτηθούν πως θα μπορούσαν εκείνοι να προσφέρουν με αντίστοιχο τρόπο το υλικό αυτό μέσω δικτύου και να εξασφαλίσουν τόσο την παραμονή τους στο επάγγελμα όσο και να βγάλουν και αυτοί "λεφτά με την σέσουλα".

 

Δεν μπορώ να δεχτώ το ότι παιδιά συντηρούσαν trackers από την τσέπη τους και χιλιάδες αντάλλασσαν μεταξύ τους υλικό, πάντα αφιλοκερδώς και δεν μπορούσε αυτό το σύστημα να μετατραπεί σε εμπορικό από την στιγμή που θα ήταν νόμιμο και δεν θα υπήρχε θέμα περιορισμού του συνόλου των ενεργών μελών.

 

Πριν δυο χρόνια είχαν γίνει οι απεργίες από τους σεναριογράφους στο Hollywood και το κύριο αίτημά τους είχε να κάνει με τα ποσοστά τους από τις πωλήσεις μέσω δικτύου, από τότε λοιπόν έπρεπε όλοι αυτοί οι μεσάζοντες να ζητούσαν παραχώρηση δικαιωμάτων εκμετάλλευσης μέσω δικτύου, να στήσουν τους tracker τους που θα τους εξασφάλιζαν εξαιρετικά χαμηλό κόστος λειτουργίας, να έβαζαν και τις διαφημίσεις τους αφού θα είχαν πολύ μεγάλη επισκεψιμότητα, να ρύθμιζαν το κόστος του κάθε πελάτη ανάλογα το ratio του οπότε με εξαιρετικά χαμηλές τιμές χρέωσης να είχαν όχι απλά πελάτες αλλά φανατικούς υποστηρικτές με ενεργά forum με reviews και αξιολογήσεις και να χαίρονται που από την μία δεν θα έκλεβαν τον κόσμο και από την άλλη πέρα από τα κέρδη που θα είχαν θα είχαν και πολύ μεγάλα έσοδα που θα κατέληγαν στους δημιουργούς οι οποίοι θα είχαν λόγο στην επόμενη δουλειά τους να είναι ακόμα καλύτεροι ώστε να έχουν και μεγαλύτερες αποδοχές και όχι να πρέπει να συμβιβαστούν με καταστάσεις και να φιλήσουν κατουρημένες ποδιές για να εκδοθεί το επόμενο έργο τους από τους εκδότες και πάλι να πάρουν ψίχουλα.

 

Όπως ξανάπα το bluray κρατάει επειδή το μέγεθος του κάνει δύσκολη την μεταφορά του μέσω δικτύου, από εκεί και πέρα όμως πολλοί συμβιβάζονται με το 1/10 του μεγέθους του (mkv, όπως άλλωστε γινόταν και με τα 700άρια σε σύγκριση με τα dvd) ή μπορεί και να περιμένουν μέχρι και 10 ώρες για να κατέβει αυτούσιο το image αν πραγματικά πιστεύουν ότι αξίζει να το έχουν στην καλύτερη δυνατή ποιότητα, από εκεί και πέρα όμως όπως το avatar κυκλοφόρησε στην Γερμανία με 15 ευρώ, έτσι και αναλογικά αν κυκλοφορούσε και εδώ το blu-ray στα 5 ευρώ και αντίστοιχα η συσκευή αναπαραγωγής στο 1/3, τότε κανείς δεν θα έμπαινε στην λογική να πληρώνει 80+ για πρόσβαση στο δίκτυο με μεγάλες ταχύτητες, μηχανήματα και αποθηκευτικά μέσα και με το γνήσιο σε αυτή την τιμή και το άγραφο στην διπλάσια θα ήταν τουλάχιστον χαζό να κάνει αντίγραφα ο κάθε ερασιτέχνης αντί να αγοράσει το γνήσιο.

 

Αλλά δεν είναι το ότι δεν τους κόβει και δεν το καταλαβαίνουν αλλά το ότι θέλουν να πάρουν όσα πιο πολλά μπορούν, για αυτό και πιέζουν τόσα χρόνια για αυτό και υπάρχει αυτό το κυνήγι μαγισσών γιατί το υπάρχον νομικό πλαίσιο υπάρχει από τον μεσαίωνα και είναι κομμένο και ραμμένο στα μέτρα τους και οχυρωμένοι πίσω από αυτό εδώ και αιώνες εκμεταλλεύονται το σύνολο και τους δημιουργούς μέχρι που ήρθε η τεχνολογία και επέτρεψε στον κάθε ένα από εμάς να γίνουμε εκδότες έστω και παράνομοι για αυτούς αν και η λογική θέλει τα έργα που απευθύνονται στον κόσμο να μπορούν να φτάνουν σε όσο περισσότερο κόσμο γίνεται και επειδή μέχρι τώρα η διαδικασία είχε ένα κάποιο κόστος, σε αυτό το κόστος έπρεπε να προστεθεί και ο λόγος που θα παρακινούσε κάποιον να φτιάξει ένα αντίγραφο, δλδ το κέρδος, και ποσοστό αυτού να πάει στον δημιουργό που και αυτός με αυτή την λογική παραχώρησε τα δικαιώματα εκμετάλλευσης.

 

Περί απληστίας λοιπόν ο λόγος και επιμένω στο ότι μόνοι τους βάλαν τα χεράκια τους και βγάλαν τα ματάκια τους και είναι οι ίδιες αρχές που καθορίζουν για την ίδια προσφορά εργασίας αν κάποιος ανάλογα του σε ποια χώρα βρίσκεται αν θα φάει ψάρια, κρέας, όσπρια ή χόρτα.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...