scissorhands Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Παιδιά τώρα λέτε και μερικές μαλακιούλες, όλοι ξέρουμε πως το Πλαίσιο έχει ενα 5 % πάνω απο τις τιμές συνήθως των ανταγωνιστών του λόγω της εγγύησης που προσφέρει, και όλοι ξέρουμε πως υπάρχουν άτομα που "καίνε" , cpu, κάρτες γραφικων, ram, μέσω overcloacking ή "λάθους" που οφείλετε σε απώλεια ρεύματος, υπερβολικά volt κτλ, τα οποία και δε μπορούν να εξακριβωθούν.Και το κάνουν αυτό λίγο πρίν λήξει η εγγύηση και αλλάζουν κάρτες τους. Γενικά είχα πολλές φορές πρόβλημα με hardware, και πάντα με εξυπηρετούν στο πλαίσιο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο (δύο φορές μάλιστα επειδή αυτό που χάλασε δεν υπήρχε πλεόν σε στόκ, και για να μη περιμένω μου το αντικαταστήσανε επιτόπου με υλικό που έκανε διπλάσια τιμή. Πολλά μπορεί να πεί κανείς για το Πλαίσιο, πως οι τεχνικοί του είναι μπίπ, πως οι πωλητές δεν ξέρουν τίποτα, οι τιμές του είναι ακριβές σε σχέση με τη δύναμη που έχει στην αγορά , κτλ κτλ . Αλλα μήν ακούω μαλακιούλες για το service του. Thanks
benZiDirK Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Για πες μας ρε φιλαράκο, τι διαδικασίες γίνονται μέσα.....Εμείς, επιστρέφουμε κάτι, μας δίνουν καινούργιο και τελειώσαμε. Το πλαίσιο τι κάνει?? με τους αντιπροσώπους και τα εργοστάσια.... Παίρνει λεφτα? Παίρνει προιόντα? Παίρνει πιστωτικό? Είμαι πολύ περίεργος. Επειδη δεν ημουνα στο σερβις δεν ξερω την ακριβη διαδικασια. Το μονο που ξερω ειναι πως οταν το Πλαισιο επιστρεψει ενα προιον στην εταιρια συνηθως παιρνει πιστωση και οταν το προιον που επιστρεφει δεν πληρη τις προυοποθεσεις επιστροφης τοτε αν το Πλαισιο ειχε αγορασει το προιον 100 ευρω θα του πιστωσουνε το 25%-30% της αξιας. Και καταλαβαινετε πως οταν γινεται αυτο καθημερινα σε ολα τα μαγαζια ποσα λεφτα χανει το Πλαισιο....
tolis1983 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Παιδιά τώρα λέτε και μερικές μαλακιούλες, όλοι ξέρουμε πως το Πλαίσιο έχει ενα 5 % πάνω απο τις τιμές συνήθως των ανταγωνιστών του λόγω της εγγύησης που προσφέρει, και όλοι ξέρουμε πως υπάρχουν άτομα που "καίνε" , cpu, κάρτες γραφικων, ram, μέσω overcloacking ή "λάθους" που οφείλετε σε απώλεια ρεύματος, υπερβολικά volt κτλ, τα οποία και δε μπορούν να εξακριβωθούν.Και το κάνουν αυτό λίγο πρίν λήξει η εγγύηση και αλλάζουν κάρτες τους. Γενικά είχα πολλές φορές πρόβλημα με hardware, και πάντα με εξυπηρετούν στο πλαίσιο με τον καλύτερο δυνατό τρόπο (δύο φορές μάλιστα επειδή αυτό που χάλασε δεν υπήρχε πλεόν σε στόκ, και για να μη περιμένω μου το αντικαταστήσανε επιτόπου με υλικό που έκανε διπλάσια τιμή. Πολλά μπορεί να πεί κανείς για το Πλαίσιο, πως οι τεχνικοί του είναι μπίπ, πως οι πωλητές δεν ξέρουν τίποτα, οι τιμές του είναι ακριβές σε σχέση με τη δύναμη που έχει στην αγορά , κτλ κτλ . Αλλα μήν ακούω μαλακιούλες για το service του. Thanks http://www.insomnia.gr/forum/showthread.php?t=415448
scissorhands Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Το βλέπω και γελάω πραγματικά. Γιατί ποτέ δεν είχα πρόβλημα με το plaisio, πάντα απο εκεί κάνω τις αγορές μου και το γνωρίζω πως πληρώνω παραπάνω τις περισσότερες φορές σε σχέση με άλλα eshop κτλ. Όχι μόνο το ανοίγω το κουτί, αλλα κάνω και μαλακίες μέσα, (επειδή κάποιος είπε στο άλλο thread ότι δε πρεπει να το ανοίγεις κτλ) Στο θέμα μας. Όταν το ψιλομάμησα με το overcloaking το pc κολλούσε. Πήγα για αλλαγή γραφικών , τα παιδιά μου βάλανε 1 μοντέλο πάνω επειδή δεν είχαν τη δική μου, αφού με πήραν πρώτα τηλέφωνο να μου πούν ότι θα το κάνουν, μου αλλάξανε την πάστα και μου βάλανε έχτρα ανεμιστηράκι ,ΤΣΑΜΠΑ για καλύτερο flow στον Επεξεργαστή (βγάλαν το generic της intel) Thats all. Γιαυτό δυσκολεύομαι να πιστέψω αυτά που λένε και στα δύο thread. Βέβαια μπορεί να φταίει κα ιτο κατάστημα . Πχ στην Καλαμαριά λόγω του οτι εχουν πολύ δουλειά ποτέ δεν τον έχω πάρει μέσα σε 4 ώρες όπως λένε, μία φορά έκανε 3 μέρες. Σε αντίθεση στο κατάστημα Ευκαρπίας το πήρα σε δύο ώρες. Επίσης πάντα εγώ παίρνω τηλ Στα κεντρικά , αυτό το 800 κτλ, τους λέω πως δεν εχω μαζί μου την απόδειξη μου λένε δε πειράζει, και στέλνουν σήμα στο κατάστημα που θα τους πώ με το περιστατικό. Μάλλον θα βοηθάει
Ntinaras Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 επειδη εσυ δεν εχεις προβλημα δε σημαινει οτι και οι αλλοι δεν ειχαν μπορει να εχεις τεραστια καρτελα πελατη και να σε σεβονται παραπανω...οπως κανουν στο eshop
probe Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 επειδη εσυ δεν εχεις προβλημα δε σημαινει οτι και οι αλλοι δεν ειχανμπορει να εχεις τεραστια καρτελα πελατη και να σε σεβονται παραπανω...οπως κανουν στο eshop Συμφωνώ. Παρά το γεγονός ότι με το κατάστημα είχα κι εγώ καλές εμπειρίες στο παρελθόν όπως ο φίλος, εδώ και καιρό υπάρχει πρόβλημα. Έχω χάσει πολλές ώρες από τη ζωή μου διεκδικώντας (και κερδίζοντας αλλά κατόπιν τεράστιας επιμονής και ασκήσεων ηρεμίας) τα αυτονόητα. Και αγοράζω λόγω δουλειάς πολύ hardware οπότε μάλλον έχω και σχετικά μεγάλη καρτέλα πελάτη.
kostasR1 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Εννοειται φιλε. Εγω στην εταιρεια που δουλευω ΑΜΕΣΩΣ κανουμε την αλλαγη οταν ΔΕΝ Φταιει ο ΠΕΛΑΤΗΣ . Το ΠΛΑΙΣΙΟ προτιμα να κανει βλαχομαγκιες και θα ΚΛΕΙΣΕΙ ετσι οπως παει. Ηδη εμαθα οτι το πουλαει ο λεγαμενος.Λοιπον αλλαξτε τακτικη και ξυπνηστε γιατι ουτε με τηλεσκοπιο δεν θα μας βλεπετε.ΕΠΡΕΠΕ να του δωσουν αμεσως καινουρια καρτα. μήπως ξέρεις και τιμή? :confused:
scissorhands Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Τί εννοείς μεγάλη καρτέλα πελάτη ; Σε 5 χρόνια ναί, έχω αγοράσει 3 desktop, 1 laptop, μία ψηφιακή κορνίζα , διάφορα αναλώσιμα και μία τηλεόραση. Δε την θεωρώ μεγάλη καρτέλα αυτή. Τέλος πάντων , δε θέλω να το παίξω δικηγόρος , ούτε έχω να κερδίσω κάτι, απλά σε εμένα η συμπεριφορά τους ήταν άριστη πάντα.
benign Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 scissorhands, Καλα εκανες και κατεθεσες την εμπειρια σου που ειναι σεβαστη. Εγω παλι εχω και καλες και κακες εμπειριες απο το Πλαισιο. Τωρα τελευταια εχει γινει χαμος ομως απο μελη του insomnia,παλια και νεα,που εχουν θυελλα παραπονων.Δεν νομιζω να ψευδονται ,οποτε εισαι μεμονωμενη περιπτωση.(Και τυχερη.)
Savvakis Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 παιδιά αύριο θα εχω νέα για το θέμα , ίσως αντικαταστήσουν. πάντως ότι και να γινει, και με καθυστέρησαν και με ταλαιπώρησαν, και στην τελικη με προσέβαλλαν κιολα.... ας δούμε αν το σώσουν τώρα....
skrats Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Ιστορικό Μου καίγεται κάρτα Gtx470 twintech, και μου επιστρέφουν άλλη σφραγισμένη από το rma του πλαισίου. φίλε τα είπες μόνος σου... σου επιστρέφουν "άλλη" ...σφραγισμένη ; απο το... RMA του πλαισίου. Μιλάμε για προιόντα τα οποία έχουν φυσικά ανοιχθεί, επιστραφεί χρησιμοποιημένα απο πελάτες και ελεγμένα απο το εργοστάσιο ή το ίδιο το τεχνικό τμήμα. Οι αντικαταστάσεις τύπου RMA στα μαγαζιά έχουν πάρα πολλές πιθανότητες να σας βγούν σε ξυνό. Επικοινωνήστε απευθείας με τον κατασκευαστή και πάρτε RMA απο αυτόν και όχι απο τα καταστήματα. Ίσως σας κοστίσει λίγο παραπάνω με τα μεταφορικά (το να το στείλετε) αλλά θα σας επιστραφεί δωρεάν ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ αν φτάινε αυτοί και χωρίς έξοδα. Εκ πείρας.
Anubis13 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Θα την εφερνα στο κεφαλι του υπευθυνου και θα ισιωνε η καρτα και αυτος
phanispal Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Εκεί είναι το θέμα, τρέχα βρες ποιος είναι ο υπεύθυνος..
Savvakis Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 παιδιά την αντικατέστησα, πήγα εκέι έγινε έλεγχος ότι είναι οκ η καινούρια και ξεμπερδέψαμε. το σίγουρο είναι ότι και με ταλαιπώρησαν και με προσέβαλαν. ο μόνος σωστός ήταν ο τεχνικός των 700 ευρώ... στο τέλος το έσωσαν ευτυχώς... ευχαριστώ όλους για τις συμβουλές!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.