antuansupra Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 7 Νοεμβρίου 2010 σε αυτη τη χωρα δεν φταει ποτε κανενας,μα κανενας.....ομως
Dr.Strangelove Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Πολύς κόσμος δεν θα το έπαιρνε χαμπάρι ακόμα και αν τους έπαιρναν προσωπικά τηλέφωνο και τους το έλεγαν. Για αυτό ρωτάω αν εμείς που συζητάμε εδώ το ξέραμε.Όταν γίνονται τόσο σημαντικές τροποποιήσεις στους όρους του συμβολαίου, ο πιό σωστός τρόπος ενημέρωσης είναι με επιστολή μαζί με τον μηνιαίο λογαριασμό και όχι με κάποιο δελτίο τύπου που μπορεί τυχαία να δει κάποιος ενδιαφερόμενος χαμένο μέσα στο χάος που υπάρχει στα websites και των τριών Ελληνικών εταιριών κινητής τηλεφωνίας. Έχει ελάχιστο κόστος και διασφαλίζει την (καλόπιστη*) εταιρία από τέτοιου είδους κυρώσεις.Επίσης, θα έπρεπε να δίνεται η ευκαιρία στους συνδρομητές να λύσουν τα συμβόλαιά τους αν διαφωνούν, αν και αυτό θα δημιουργούσε μεγάλο μπέρδεμα με τα υπόλοιπα των επιδοτήσεων και αν οι εταιρίες θα είχαν δικαίωμα να ζητήσουν την επιστροφή τους από τη στιγμή που η λύση του συμβολαίου θα γινόταν με δική τους υπαιτιότητα. *Λέω καλόπιστη γιατί είμαι σχεδόν σίγουρος ότι οι εταιρίες επίτηδες δεν θέλησαν να ενημερώσουν με αυτό τον τρόπο, ώστε να το μάθει όσο το δυνατό λιγότερος κόσμος.
Erwdios Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Το κράτος, ειδικά μέρες σαν και τη σημερινή, είμαστε εμείς. Αλλά όταν δεν χρησιμοποιούμε το μοναδικό νόμιμο όπλο που έχουμε, έστω μια-δυο φορές στα 3-4 χρόνια, μη ζητάμε τα ρέστα και κλαιγόμαστε μετά... Επειδή λοιπόν εγώ είμαι το κράτος κατά την αποψή σου, έκανα ότι περνούσε από το χέρι μου και διέκοψα το συμβόλαιο, μετατρεποντάς το σε κάρτα. Any questions?
kifinas Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Όταν γίνονται τόσο σημαντικές τροποποιήσεις στους όρους του συμβολαίου, ο πιό σωστός τρόπος ενημέρωσης είναι με επιστολή μαζί με τον μηνιαίο λογαριασμό Και όμως, ακόμα και έτσι θα μπορούσε η ΕΕΤΤ να πει για ελλειπή ενημέρωση. Γιατί πολλοί δεν λαμβάνουν λογαριασμό σε χαρτί, γιατί πληρώνουν απευθείας με ηλεκτρονικό τρόπο και πετούν τους λογαριασμούς. Γι'αυτό λέω πως πρέπει να υπάρχει ξεκάθαρη διαδικασία ορισμένη σαφώς από την ΕΕΤΤ.
DIL Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 τα προτστιμα αυτα βεβαια για αυτες τις εταιριες ειναι ενα αστειο νουμερο
orotoi Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Και να υπήρχαν σαφείς υποδείξεις (ενημέρωση στο λογαριασμό και με sms είναι τα μόνα για να καλύψεις το μεγαλύτερο ποσοστό), το λογικό (για τις εταιρίες βέβαια) είναι να κάναν πάλι το ίδιο. Εννοείται οτι επίτηδες δεν ενημερώσαν και φυσικά ξέραν οτι θα πέσει πρόστιμο. Στηριζόντουσαν όμως στο γεγονός οτι τα πρόστιμα θα μειωθούν και οτι έχουν βγάλει πολλαπλάσια $$ των προστίμων.
anta_n Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Σε λίγο θα το κα΄νουν ελάχιστη χρέωση 60 Second και κανένας δεν θα το πάρει χαμπάριΉδη η WIND χρεώνει όχι απλά ελάχιστο 60 δευτερόλεπτα αλλά ΑΝΑ 60 στα νέα συμβόλαια WIND ONE και κανείς δεν τό έχει πάρει χαμπάρι Βήμα Χρέωσης για κλησεις προς Αστικά - Υπεραστικά & κλήσεις προς κινητά Εθνικών δικτύων: ανά λεπτό. Το βήμα χρέωσης εφαρμόζεται για κλήσεις εντός και εκτός του δωρεάν χρόνου ομιλίας. http://www.wind.com.gr/Images/AllOne...ELIST_REV.aspx Αυτό το διάβασα κι εγώ σε άλλο thread... τραγικό και δεν το έχει πάρει και κανείς χαμπάρι!
anestislentis Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 8 Νοεμβρίου 2010 Αυτό το διάβασα κι εγώ σε άλλο thread... τραγικό και δεν το έχει πάρει και κανείς χαμπάρι! Θα το παρουμε χαμπαρι οταν δουμε τους επομενους λογαριασμους μας αλλα μαλλον θα ειναι αργα
captain556 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 9 Νοεμβρίου 2010 Εγώ πάλι το ήξερα απο την πρώτη μέρα (νανε καλά το insomnia) Αλλα και αυτή χάθηκαν να στείλουν ένα SMS σε όλους ότι έγινε αύξηση! Τόσα άχρηστα SMS στέλνουν κάθε μέρα ,τύπου στείλε να κερδίσεις χίλια ευρώ κάθε ώρα κ.τ.λ.
anta_n Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Τόσα άχρηστα SMS στέλνουν κάθε μέρα ,τύπου στείλε να κερδίσεις χίλια ευρώ κάθε ώρα κ.τ.λ. Από τη μέρα που άλλαξαν τα κινητά στο επαγγελματικό τηλέφωνο μου σε wind (εκτός από το ότι δε πιάνει σχεδόν πουθενά) με έχουν πάρει 4 τηλέφωνα για να μου προτείνουν πακέτα wind (!)...μέχρι να οργανωθούν έχουμε ακόμα δρόμο
dimisd Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 H EET είναι απλά ένα διακοσμητικό στοιχείο μια υπηρεσία που βάζει πρόστιμα παρασιτόντας και φυσικά μη πράτοντας κάτι πρός όφελος του καταναλωτή. Οκ κύριοι βάλατε το πρόστιμό σας αλλά δεν κουνήθηκε φύλλο. Εμείς συνεχίζουμε να αρμεγόμαστε κάθε μήνα από τις εταιρείες κι εσείς κοιμάστε με τα τσαρούχια, φουστανέλες και ότι άλλο μπορεί να φανταστεί κάποιος. Την επανάσταση τελικά πρέπει πάλι ο λαουτσίκος να την κάνει αλλιώς μας βλέπω να πεινάμε. Το Γενάρη που λήγει το συμβόλαιό μου θα το σκεφτώ πολύ να συνεχίσω να χρησιμοποιώ κινητό. Σταθερά παντού και γειά σας.
Jabaikanos Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Το κράτος, ειδικά μέρες σαν και τη σημερινή, είμαστε εμείς. Αλλά όταν δεν χρησιμοποιούμε το μοναδικό νόμιμο όπλο που έχουμε, έστω μια-δυο φορές στα 3-4 χρόνια, μη ζητάμε τα ρέστα και κλαιγόμαστε μετά... ****σωστος!****
anta_n Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Πολύ σωστός βασικά, αλλά ποιός τον ακούει και αυτόν και όποιον συμφωνεί...
TwitterLover Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 τα προτστιμα αυτα βεβαια για αυτες τις εταιριες ειναι ενα αστειο νουμερο Μπορεί να είναι Ένα αστείο νούμερο αλλα παραμένει και μεγάλο νούμερο...αμφιβαλω αν ο Πρόεδρος της κάθε εταιρίας θα έδινε 2 ΕΚΚΑΤΟΜΥΡΙΑ ΕΥΡΩ για ψιλου πήδημα.... Άλλωστε και εσυ αμα ήσουν εκκατομυριουχος και σου έβαζαν τέτοιο πρόστιμο δεν θα σου φαινόταν μεγάλο; ______________________________ Sent from my iPod Touch via Insomnia.app
pp6210 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 19 Νοεμβρίου 2010 (επεξεργασμένο) Με προβληματίζει λίγο το επίπεδο καταναλωτή που έχουμε... αλλά πιό πολύ τα παίρνω με την κάθε ΕΕΤΤ και τα επικοινωνιακά της παιχνίδια. Το 1/3 των μυνημάτων στις προηγούμενες σελίδες το έχουν σίγουρο οτι οι εταιρίες δεν ενημέρωσαν για αλλαγές στα υφιστάμενα προγράμματα! Και δεν σκέφτονται οτι και τα φόρουμ από κάποια δημοσίευση πήραν την είδηση..... Κάποιοι επίσης θεωρούν οτι σε νέα προγράμματα "κρύβουν" το βήμα χρέωσης - προφανώς διαβάζουν τους τίτλους στα προγράμματα και όχι τις αναλυτικές εξηγήσεις... Στις νέες συνδέσεις έχεις και εσύ ευθύνη ως καταναλωτής να δεις τι είναι αυτό που αγοράζεις, αν δεν σου κάνει το βήμα χρέωσης 60'' μην το αγοράσεις!!! Μάλιστα έχεις και το δικαίωμα υπαναχώρησης τις πρώτες 30 μέρες αν για κάποιο λόγο δεν είσαι ικανοποιημένος, απλά διάβασε τους όρους σύνδεσης, έστω και αφού τους υπογράψεις! Επί του θέματος τώρα, και επειδή τυχαίνει να γνωρίζω, και οι τρεις εταιρίες θα κάνουν έφεση (η wind και η voda το δήλωσαν ήδη αυτό-δείτε εδώ: http://www.google.com/hostednews/epa/article/ALeqM5iEh2JDjdYIKsWhJi9Ppq2J9HJ78A?docId=9279123) γιατί κάνανε τις ενημερώσεις που προέβλεπε το ισχύον κανονιστικό καθεστώς - δηλαδή, δημοσιεύσεις σε εφημερίδες και ενημέρωση μέσω των sites τους και των λογαριασμών. Οπότε το πρόστιμο δεν πρόκειται να πληρωθεί, είναι απλά ένα επικοινωνιακό τρυκ της ΕΕΤΤ (γιατί θα αλλάξει η διοίκηση σε λίγο και θέλουν να βγάλουν πολλά "πεπραγμένα"), η οποία τους είχε καλέσει για "απολογία" το καλοκαίρι και τους έλεγε οτι έπρεπε να κάνουν καλύτερη ενημέρωση, να στείλουν sms, να βγάλουν ανακοινώσεις στα αγγλικά στα ρουμάνικά κτλ, μετά οι εταιρείες απαντήσανε οτι κάνανε ότι ακριβώς προβλέπει ο νόμος και αν θέλει η ΕΕΤΤ ας βελτιώσει το νόμο. Και μετά η ΕΕΤΤ, αντί να ξεκινήσει αναδιαμόρφωση του νόμου, βγάζει δελτίο τύπου για πρόστιμο εκκατομυρίων, για να χάψουμε όλοι εμείς το πόσο καλά κάνει τη δουλειά της!!! Και κουβέντα για την ταμπακιέρα, η οποία δεν είναι το αν ανακοινώθηκαν, αλλά το οτι και οι τρεις εταιρίες το αύξησαν την ίδια ακριβώς περίοδο - καρτελικά δηλαδή, για άλλη μια φορά!! Και είναι το 2ο κόλπο της ΕΕΤΤ, πριν κανένα μήνα έβγαλε δελτίο τύπου για την προστασία του καταναλωτή από τα premium rated services (τα γνωστά χρεώσιμα sms για τον καιρό, τα ringtones κτλ), και περιέγραφε αναλυτικότατα τι προβλέπει το νέο κανονιστικό πλαίσιο που φτιάξανε, ξέχασε όμως να αναφέρει οτι δεν είχε μπει ακόμα σε ΦΕΚ (άρα δεν είχε ψηφιστεί ακόμα) και το κυριότερο, οτι η περίοδος προσαρμογής ξεκινούσε από 1 εώς και 6 μήνες μετά το ΦΕΚ.... και να τα τηλέφωνα συνδρομητών που είχαν καεί από PRS στις εταιρίες για να βάλουν φραγή σε τέτοιες υπηρεσίες, και οι "κακές" εταιρίες να προσπαθούν να εξηγήσουν οτι αυτά θα ισχύσουν σε 6 μήνες και οτι δεν είναι ακόμα τεχνικά εφικτό αυτό..... Επεξ/σία 19 Νοεμβρίου 2010 από pp6210 edit: added link
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα