De@th L0rd Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 http://www.kymco.gr/product.asp?catid=915 Έχω ακούσει τα καλύτερα για τη συγκεκριμένη εταιρία(ΚΟΡΕΑ), και καθώς ψαχνόμουν από φθηνές εναλλακτικές από σοβαρές εταιρίες (όχι κινέζικα) και το ιννοβα για μένα εκτός από άσχημο δεν αξίζει σε καμμία περίπτωση τα λεφτά του λόγω παρωχημένων τεχνολογικών χαρακτηριστικών (ταμπούρο πίσω, αναρτήσεις κ.α) κ λόγω σχήματος, κατέληξα στο straight 150. Έχει υδραυλικό δισκόφρενο μπρός,πίσω, 5 ταχύτητες , χώρο για full face κράνος κάτω από τη σέλα, και αυτό που μου άρεσε περισσότερο απ 'ολα το κοντέρ του κυρίως για τις ενδείξεις των ταχυτήτων. Στους σοβαρούς λόγους τώρα, θέλω τα 150 κυβικά και τους περίπου 10 ίππους, γιατί μένω σε περιοχή με πολλούς λόφους κ ανηφόρες γενικότερα καθώς δεν είμαι και λεπτεπίλεπτος (κάτι λιγότερο από 100 κιλά) κ επίσης έχω επίσημο service και αντιπρόσωπο κοντά στην περιοχή μου κι έτσι αποφεύγω τις ντόπιες επικίνδυνες μαστοράτζες που μόνο για πατέντες είναι καλοί. 1700-1800 ευρώ μαζί με το Τ.Τ. προτεινόμενη τιμή. Βέβαια λόγω περιοχής μπορεί να κάνω κανένα καλό παζάρι. Σκοπεύω να το πάρω Μάρτιο 2011 ή λέτε να ανεβαίνουν οι τιμές λόγω καλοκαιρίας στα μηχανάκια; Είμαι όλος αυτιά και ακούω γνώμες, καλές κ κακές.
Pantelwolf Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Τη δευτέρα περιμένω να το παραλάβω καινούριο. Κι ένας φίλος το ίδιο. Τα πήραμε μαζί. 1763 €. Αν πας και μετρητά θα το βρεις και <1600. Είναι ΠΑΜΦΘΗΝΟ για αυτά που προσφέρει. Στην αρχή ψηνόμουν για το crypton το μικρό το καινούριο (το μεγάλο το 135 Χ είναι απλησίαστο 2470+ η έκδοση χωρις ζαντες κλπ με ταμπουρο πισω) αλλά πήγα και το είδα και ήταν εντελώς κινεζιά. Διακόπτες πλαστικά όλα έμοιαζαν χάλια. Το ινόβα είναι πολύ λίγα τα χαρακτηριστικά για τα λεφτά του. Το address ήταν κάπως καλύτερο από τα άλλα, αλλά πιο ακριβό (2000) από το straight και δε μου άρεσαν και οι χρωματισμοί. Για το straight τώρα, είναι το πιο δυνατό παπί που κυκλοφορεί, μόνο το Crypton X το ξεπερνά σε ίππους αλλά είναι ιντζέξιον, το κυμκο έχει Καρμπυρατέρ. Θα καίει λίγο παραπάνω από τα άλλα αλλά καμία σχέση φαντάζομαι στο νεύρο.Με όσους μηχανικούς μίλησα μου είπαν οτι είναι σκυλί μαύρο μέχρι στιγμής, και οτι τα φρένα του και τα φώτα του είναι φοβερά. Επίσης, έχει πάμφθηνα ανταλλακτικά.. Για άντε στη Χόντα να δεις πόσο πάει το φτερό το μπροστινό.. Και για να κλείσω το ανθρακί είναι ένα κουκλί ζωγραφιστό. Και 5τάχυτο. Με γειά μας και στα δικά σου.
De@th L0rd Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Τη δευτέρα περιμένω να το παραλάβω καινούριο. Κι ένας φίλος το ίδιο. Τα πήραμε μαζί. 1763 €. Αν πας και μετρητά θα το βρεις και <1600. Είναι ΠΑΜΦΘΗΝΟ για αυτά που προσφέρει. Στην αρχή ψηνόμουν για το crypton το μικρό το καινούριο (το μεγάλο το 135 Χ είναι απλησίαστο 2470+ η έκδοση χωρις ζαντες κλπ με ταμπουρο πισω) αλλά πήγα και το είδα και ήταν εντελώς κινεζιά. Διακόπτες πλαστικά όλα έμοιαζαν χάλια. Το ινόβα είναι πολύ λίγα τα χαρακτηριστικά για τα λεφτά του. Το address ήταν κάπως καλύτερο από τα άλλα, αλλά πιο ακριβό (2000) από το straight και δε μου άρεσαν και οι χρωματισμοί. Για το straight τώρα, είναι το πιο δυνατό παπί που κυκλοφορεί, μόνο το Crypton X το ξεπερνά σε ίππους αλλά είναι ιντζέξιον, το κυμκο έχει Καρμπυρατέρ. Θα καίει λίγο παραπάνω από τα άλλα αλλά καμία σχέση φαντάζομαι στο νεύρο.Με όσους μηχανικούς μίλησα μου είπαν οτι είναι σκυλί μαύρο μέχρι στιγμής, και οτι τα φρένα του και τα φώτα του είναι φοβερά. Επίσης, έχει πάμφθηνα ανταλλακτικά.. Για άντε στη Χόντα να δεις πόσο πάει το φτερό το μπροστινό.. Και για να κλείσω το ανθρακί είναι ένα κουκλί ζωγραφιστό. Και 5τάχυτο. Με γειά μας και στα δικά σου. Άντε με υγεία, καλοτάξιδα και πάντα όρθιοι! Περιμένω να ακούσω εντυπώσεις. Μετρητοίς θα το αγοράσω πάντα. Εννοείται αν κάτσει καμια δουλειά έξτρα θα το πάρω κ πιο νωρίς. Και τώρα μπορώ να το πάρω, αλλά δε ξέρω τι επιφυλάσσει το μέλον (όσον αφορά εργασία κτλ).
Pantelwolf Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 5 Νοεμβρίου 2010 Ευχαριστώ Το βρήκα και 1580 (χωρις δώρα βέβαια) με μετρητά. Ψάξτο! Απο βδομάδα σου λέω!
De@th L0rd Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Άιντε , δε θα βάλεις καμια φωτό; Περιμένουμε!
Pantelwolf Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Για παρτη σου θα τραβηξω αυριο! Μόλις έκλεισα τα 100 χλμ. Πρώτες ενδείξεις: Δε μασάει τίποτα στην ανηφόρα, ο δρόμος μου είναι ψηλά σε βουνό. Φώτα - Φρένα άψογα. Απο τις ταχύτητες η πρώτη και η δευτέρα είναι πιο μαζεμένες από την τρίτη που ανοίγει αρκετά. Τελικές δεν ξέρω, δεν το πάω πάνω από 60 ακόμα. Το καρμπυλατέρ εργοστασιακά πρέπει να είναι ψηλά, θα το κατεβάσω στο πρώτο σερβις (300) και λογικά επηρεάζει και το σασμαν που μου φαίνεται σκληρό, αλλά δεν είχα εμπειρία με άλλα παπιά οπότε δεν είμαι ο κατάλληλος να πει γι'άυτό. Και παρατήρησα οτι έγραψες οτι χωράει κράνος κάτω από τη σέλα. Δεν ισχύει, ούτε μισό δε χωράει αλλά έχει δεξιά αριστερά πίρους για να το αφήνεις.
lef50 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 στα πρωτα χλμ εχε το νου σου μηπως λασκαρει καμμια βιδα τσεκαριζε τις με το χερι ειναι συχνο φαινομενο ανεξαρτητου μαρκας στα καινουργια να φευγει καμμια βιδα,ριξε και μια ματια πλεξουδα μηπως θελει κανα συμαζεμα με μονωτικη,κοιτας και απο κατω αν δης κανα λεκε κατι εχει λασκαρει καλοριζικο καλο στρωσιμο
De@th L0rd Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 17 Νοεμβρίου 2010 Για παρτη σου θα τραβηξω αυριο!Μόλις έκλεισα τα 100 χλμ. Πρώτες ενδείξεις: Δε μασάει τίποτα στην ανηφόρα, ο δρόμος μου είναι ψηλά σε βουνό. Φώτα - Φρένα άψογα. Απο τις ταχύτητες η πρώτη και η δευτέρα είναι πιο μαζεμένες από την τρίτη που ανοίγει αρκετά. Τελικές δεν ξέρω, δεν το πάω πάνω από 60 ακόμα. Το καρμπυλατέρ εργοστασιακά πρέπει να είναι ψηλά, θα το κατεβάσω στο πρώτο σερβις (300) και λογικά επηρεάζει και το σασμαν που μου φαίνεται σκληρό, αλλά δεν είχα εμπειρία με άλλα παπιά οπότε δεν είμαι ο κατάλληλος να πει γι'άυτό. Και παρατήρησα οτι έγραψες οτι χωράει κράνος κάτω από τη σέλα. Δεν ισχύει, ούτε μισό δε χωράει αλλά έχει δεξιά αριστερά πίρους για να το αφήνεις. Ευχαριστώ για τη διόρθωση για το κράνος, κι εγώ ότι είχα διαβάσει σε άλλο φόρουμ έγραφα. Αν μπορείς θέλω φωτό του με τα φώτα αναμμένα μπροστά και αν έχει LED ημέρας πουθενά.Εννοείται τραβηγμένη μέρα .Ξέρω πως σε πρήζω αλλά θέλω να το δώ από την γωνία που δε το έχω δει πουθενά.Σόρρυ αν σε πρήζω ε ;Αν σου φαίνεται σκληρό το σασμάν, σου φαίνεται σκληρό μήπως στο κατέβασμα ταχύτητας; Αν ναι, βοηθάει να μαρσάρεις ελάχιστα πριν το κατέβασμα στη κατά τη διάρκεια της πίεσης του ποδομολοχλού. Όταν "συμπλεκτάρει" δηλαδή.
Pantelwolf Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Υπομονή, αύριο θα έχουμε πλήρη παρουσίαση!
Alxnks Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 το μικροτερο αδερφακι του, το nexxon 125 εχω δει οτι χωραει κρανος κατω απο τη σελα: http://www.kymco.gr/product.asp?catid=914
Pantelwolf Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Πάρε κόσμε φωτό... http://rapidshare.com/files/431634750/2010_11_18.rar Από το πεντακάθαρο (μεσα στη σκόνη) Κυμκο και τον φανταστικό φωτογράφο (εμένα) που δε μπορεί να κεντράρει. Πάω για μάθημα και επιστρέφω. Δείτε και περιμένω σχόλια και ερωτήσεις.
De@th L0rd Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Τεράστιε Ευχαριστούμε! Να σου πω αυτό είναι το Coal Black; Αν ναι σκεφτόμουν κι εγώ το χρώμα, δε το είχα δει νόμιζα ότι θα είναι το γυαλιστερό αλλά αυτό είναι ματ κ σπέρνει. Μάλλον θα έχουμε το ίδιο μηχανάκι xD . Μου αρέσει η φωτό με το ανοιχτό ντεπόζιτο. Τόσο ακριβή που θεωρείται αξεσουάρ ε;
Pantelwolf Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Ναι το Ανθρακι-Μαύρο είναι. Είναι το πιο όμορφο χρώμα αυτό. Απ'ότι είδες έχει στον εξοπλισμό και το πλαινό σταντ (η γιαμαχα δεν το έχει). Τώρα που τις βλέπω μάλλον θέλει πλύσιμο το κακόμοιρο, η να περιμένω να βρέξει. Μπαγκαζιέρα και βάση μου τα έκανε δώρο το μαγαζί μαζί με διάφορα άλλα μπιχλιμπίδια. Αν μάθω και να οδηγάω μια χαρά όλα!! Πάντως πήγαινε σε κυμκο και δες το να έχεις κι εσύ άποψη.
De@th L0rd Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Νοεμβρίου 2010 Ναι το Ανθρακι-Μαύρο είναι. Είναι το πιο όμορφο χρώμα αυτό. Απ'ότι είδες έχει στον εξοπλισμό και το πλαινό σταντ (η γιαμαχα δεν το έχει). Τώρα που τις βλέπω μάλλον θέλει πλύσιμο το κακόμοιρο, η να περιμένω να βρέξει. Μπαγκαζιέρα και βάση μου τα έκανε δώρο το μαγαζί μαζί με διάφορα άλλα μπιχλιμπίδια. Αν μάθω και να οδηγάω μια χαρά όλα!! Πάντως πήγαινε σε κυμκο και δες το να έχεις κι εσύ άποψη. Να σου πω έχει σίγουρα κλειδωνιά στο πλάι για να πιάνεις το κράνος; Γιατί μπαγκαζιέρα μου είναι λίγο δύσκολο να βάλω, δε τη γουστάρα ποτέ αν και είναι τρελή διευκόλυνση να βάζεις πράγματα εκεί.Θα σου ήταν εύκολο να βρείς στο manual τη λάμπα φοράει στον προβολέα μπροστά; Τι λέει έμαθες να αλλάζεις ταχύτητες πιο ομαλά;
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.