CyberWalker Δημοσ. 29 Ιουλίου 2011 Share Δημοσ. 29 Ιουλίου 2011 (επεξεργασμένο) εσκασες 10χιλ.σε ενα αυτοκινητο που ειχει 2 χιλιαρικα παραπανω καινουργιο και αυτο με καλιμπρα ουτε καν αλλαγες στα κομματια? και παρολα αυτα δηλωνεις οτι ειναι και καλυτερο?οκ. ελπιζω μονο να μην εχει σχεση οτι τελειωσες μηχανικος Πολύ ωραίο το βίντεο που επισύναψες για ένα κυρίως λόγο : Δε θα χρειαστεί να αναλύσουμε πολλά σε ότι αφορά το θέμα υποβάθμισης της παθητικής ασφάλειας του οποιουδήποτε αυτοκινήτου μετά από ένα τρακάρισμα. Ναι, επιμένω ότι είναι καλύτερο σε ότι αφορά την οδηγική του συμπεριφορά αλλά το ζήτημα είναι ότι εσύ τώρα που το διαβάζεις μάλλον έχεις φάει κόλλημα με την 'καλίμπρα' και δεν κατανοείς το γιατί. Πάντως την βελτίωση της οδηγικής συμπεριφοράς όχι μόνο την ζω αλλά και την κατανοώ και ως μηχανικός! Και πρόσεξε! Δεν αυθαιρετώ να μιλήσω για ένα οποιοδήποτε τρακάρισμα (πχ του βίντεο που ξεσκίστηκε!), ούτε υπερθεματίζω και πολύ περισσότερο δεν μιλώ για το θέμα της υποβάθμισης της παθητικής ασφάλειας. Μιλώ για το δικό μου! Στην περίπτωσή μου προσωπικά θεωρώ ότι η 'καλίμπρα' ήταν απλά μια πρόφαση... και στην πορεία θα καταλάβεις. Έχω εντοπίσει πολύ προσεχτικά τους όποιους φυσικούς περιορισμούς και εξαιρέσεις εντάσσονται στο δικό μου σενάριο ατυχήματος και το κάνουν 'ξεχωριστό', κάτι που εσύ όπως είναι λογικό δεν γνωρίζεις. Αυτό όμως (τόσο εσένα όσο και πολλούς άλλους στην 'πιάτσα') δεν είναι αρκετό για να σας/τους συγκρατήσει από την έκφραση μιας στερεότυπης - και καλά γνωστής - συμπεριφοράς κατά την οποία υιοθετείτε όλα τα γνωστά κλισέ στην προσπάθειά σας να αποκτήσετε 'άποψη'. Αυτό είναι το πρόβλημα για εμένα και γι'αυτό αποφάσισα να εκθέσω και τη δική μου περίπτωση, για να μη νομίζουν όλοι πως τα πάντα είναι άσπρο-μαύρο. Ειδικά 'στην πιάτσα' η ασχετοσύνη, τα κλισέ, και τα συμφέροντα πάνε σύννεφο! Και δε χρειάζεται να είσαι μηχανικός για να το καταλάβεις (αν και βοηθάει) αρκεί να είσαι λίγο έξυπνος και προπαντός υποψιασμένος. Ως 'μηχανικός' (αφού το έθιξες) κατανοώ και το γιατί πλήρωσα 10000 ενώ θα έπρεπε να πληρώσω 3000 με 4000. Και αυτό γιατί στη σχολή δε μας έμαθαν μόνο διαφορικές εξισώσεις... μας έμαθαν και να σκεφτόμαστε. Επίσης κατανοώ το γιατί έτσι άνετα λες (εσύ που είσαι στην απ' έξω) ότι με άλλα 2000 θα έπαιρνα καινούργιο... Εμ, κάτι θα ξέρω κι εγώ που τα πλήρωσα τελικά... εσύ τι πιστεύεις;! Τις απαντήσεις σχετικά με οποιαδήποτε ερώτηση κινείται γύρω από το ατύχημά ΜΟΥ τις έχω έτοιμες και διασταυρωμένες διότι... βλέπεις, έχω να δώσω αναφορά σε έναν πολύ αυστηρό κριτή, τον αυστηρότερο που θα γνωρίσω ποτέ σε ότι αφορά τα θέματα της προσωπικής μου ασφάλειας και αξιοπρέπειας και αυτός είναι ο εαυτός μου! Ως 'μηχανικός', έχω μάθει να μεταφράζω τα πάντα σε αριθμούς. Βλέπεις, μου είναι πολύ πιο εύκολο να 'ποσοτικοποιώ' την 'ποιότητα'. Η κουβέντα θα μπορούσε να πάει πολύ μακριά αν αρχίσουμε να αναλύουμε το πως και το γιατί. Θα πω μόνο δύο κουβέντες και ελπίζω να είναι αρκετές. Το δικό μου ατύχημα δεν έμοιαζε για πάνω από 4000 ζημιά. Τα χρήματα που ξοδεύτηκαν έφυγαν διότι χρειάστηκαν πολλά ανταλλακτικά και επειδή στην πορεία συνειδητοποίησα ότι οι φανοποιοί (μέσα και ο πραγματογνώμονας) είχαν βάλει σκοπό να 'δαγκώσουν' την ασφαλιστική. Το 'παραμύθι' λοιπόν φίλε μου από ποιοτικό γίνεται ποσοτικό αν με πιάνεις. Ο σωστός μηχανικός (κατά την ταπεινή μου γνώμη) αφήνει συναισθηματισμούς, υπολογίζει όσα μπορεί και κάνει και το σταυρό του στην τελική να μη χρειαστεί να ξαναπέσει στα χέρια τους! Αυτό που με ενδιαφέρει να μείνει είναι το εξής : Όταν σας λένε ότι 'έφαγε σασί' και ξινίζουν τις μούρες τους μην σας παίρνει από κάτω! Ειδικά αν ζείτε στα Χανιά και η ζημιά βγάζει μάτι ότι δεν είναι τόσο μεγάλη! ΥΓ : Αρχικά είχα αποφασίσει να μην το σχολιάσω αλλά στην πορεία σκέφτηκα ότι μπορεί να υπάρξουν και παρερμηνείες : Το 1500άρι που πλήρωσα από πάνω δεν σου φάνηκε περίεργο; Αυτό δεν σου έκανε εντύπωση γιατί το πλήρωσα; Γιατί λες να αποφάσισα τελικά να ΠΛΗΡΩΣΩ κιόλας ενώ νομότυπα δεν έφταιγα; Επίσης το '2000 extra για καινούργιο' το έβγαλες από κανένα πίνακα; Σε προηγούμενο post αναφέρω μεταξύ άλλων και τα κυριότερα από τα εξαρτήματα που άλλαξαν στο αυτοκίνητο, από εκεί καταλαβαίνεις πόσα χρήματα μένουν για την 'καλίμπρα'. Το μοντέλο μου δεν υπήρχε στην αγορά καινούργιο. Σταμάτησε μάλιστα να παράγεται 1.5 χρόνο αφού το αγόρασα και βγήκε άλλο μοντέλο, περισσότερα άλογα και πιο ακριβό. Τα 12000 ίσα που έφταναν για μεταχειρισμένο. Αυτά είναι λόγια της ασφαλιστικής που όπως καταλαβαίνεις σου δίνει την μικρότερη τιμή στην αγορά = βάλε και άλλα πεντακόσια έως χίλια να είσαι μέσα. Οι φανοποιοί το τράβηξαν έως εκεί που θα τους έπαιρνε, λίγο πριν την 'ολική καταστροφή' και ήξεραν καλά τι έκαναν όπως φάνηκε στην πορεία. Επεξ/σία 29 Ιουλίου 2011 από CyberWalker Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
A3TeRnuS Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Share Δημοσ. 13 Μαρτίου 2012 Καλα,βλακεια που ξεθαβω παμπαλαιο θεμα,αλλα ειχα καιρο να γελασω τοσο με απαντηση! Ναι,ειναι απατεωνες και κυκλωμα καποιοι ασφαλιστες-συνεργεια κτλ,αλλα αυτοκινητο που μετα απο τρακα πηγαινει καλυτερα απ οτι πριν; Θα θελα να πω ειναι πρωτη φορα που τ ακουω, αλλα στην Ελλαδα δεν ειναι σιγουρα ουτε η πρωτη ουτε η τελευταια. Στο driftclub gr να φανταστεις πχ θα μαθεις ποσο καλη πλατφορμα για drift ειναι το LADA! Τεσπα,το θεμα εξαντληθηκε εδω και καιρο.Καλα μας χιλιομετρα και με ασφαλεια! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε
Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο
Δημιουργία λογαριασμού
Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!
Δημιουργία νέου λογαριασμούΣύνδεση
Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.
Συνδεθείτε τώρα