Προς το περιεχόμενο

τρακαρισμα πηρε σασι


fotarassss

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Σιγά το παλιό ρε παιδιά. Αν ήταν έτσι τραγικά όπως τα παρουσιάζεται τα πράγματα, θα έπρεπε όποιος έχει αντίκα ή διατηρημένο αυτοκίνητο, με το που το βγάζει στο δρόμο να σκοτώνεται. Ήμαρτον.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 31
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

για τέτοια δουλειά 900 δεν μου φαίνονται πολλά μάλλον επειδή σε ξέρει ο μάστορας

οπότε φτιάξ' το όπως λές και μετά το τεσταρεις για ένα διάστημα και αναλόγως πράττεις, σίγουρα επισκευασμένο θα πιάνει ένα χιλιάρικο παραπάνω και θα πουλιέται πιο εύκολα

 

να σου θυμίσω ότι κανείς μας δεν το χει δει σε τι κατάσταση βρίσκεται, άρα εσύ και ο μάστορας θα κρίνετε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

deathLord δε μιλαμε για μια αντικα. μιλαμε για ενα κοινοτυπο Πολο του 99 που κυκλοφορουν πολλα. δεν εχει συλλεκτικη αξια. Αν σκοπευει να το κρατησει ως αντικα, πιστευω θα αποκτησει αξια μετα απο 15-20 χρονια και αν ειναι καλοσυντηρημενο. αν παει ετσι, εχει καλως. αν ομως προκειται για ενα καθημερινο αμαξι για ολες τις δουλειες, και για ταξιδια και και και, δεν ειμαι σιγουρος αν αξιζει η επισκευη. Εγω στο κορσα μου (μοντελο 2003 με εμπορικη αξια γυρω στα 5000 ευρω) το σκεφτομουν να δωσω 1200 ευρω για επισκευη κινητηρα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε θα σου μιλίσω από προσωπική εμπειρία.

 

Όταν είχα τουμπάρει τον ράλο πήγα σε γνωστό μάστορα να μου το φτιάξει. Και μιλάμε για πολύ φίλο και καλό μαστόρι.

Και εμένα το αμάξι είχε πάρει σασί όπως λέμε και για την ακρίβεια η ζημιά ήταν κυρίως στους δύο μπροστινούς θόλους.

Ο μάστορης καθότι τσάκαλος μου είπε εξαρχής δώστο, αλλά εγώ δεν άκουγα γιατί το αμάξι ήταν καινούργιο (6 μηνών).

Με τα πολλά αποφασίζω να τον γράψω και να το φτιάξω ο μ@@κας :rolleyes:

Το τελικό κόστος επισκευής έφτασε τα 3.700 ενώ αρχικά υπολογίζαμε κοντά στα 2 με 2,5. Να τη μία ένα σωληνάκι που είχε κοπεί και δε φαινόταν, να μία πλαστική γρύλια, να μία βίδα, το ποσό ξέφυγε κατά πολύ.

Το αμάξι φτιάχτηκε όμως και βγήκε στο δρόμο κανονικά. Στην ευθυγράμμιση το αμάξι ήταν ίσιο και στο δρόμο δεν έφευγε καθόλου. Όμως.........

Εκεί άρχισαν τα βάσανα. Να τη μία δε δουλεύαν τα ηλεκτρικά έκαιγε ασφάλειες, λάμπες κλπ γιατί κάπου η πλεξούδα είχε κάνει τσάκιση και έκανε σώμα (για να αλλαχτεί όλη τρελό κόστος), να το aircondition δε δούλευε γιατί έχανε φρέον (τσακισμένο μαρκούτσι αλλαγή και πλήρωση φρέον, πλήρωνε πάλι) κλπ κλπ

 

Μετά από αυτά και αφού μου φύγαν και άλλα λεφτά σε τέτοιες επισκευές ήρθε το τελειωτικό χτύπημα. Μετά από λίγο καιρό το αμάξι άρχισε να τραβάει δεξιά.

Όπως μου είπε ο μάστορας μετά, ένα αμάξι που μπαίνει σε καλίμπρα είναι πολύ πιο ευπαθές με αποτέλεσμα από τις λακούβες τον δρόμων και την καταπόνηση να στρεβλώνει πιο γρήγορα το αμάξωμα. Εκεί αρχίζουν οι ενοχλητικοί θόρυβοι (τριγμοί κλπ) οι οποίοι βέβαια είναι το λιγότερο.

 

Το έδωσα και ησύχασα.:rolleyes:

 

Η απόφαση δική σου αλλά σκέψου το καλά πρώτα και κάνε καλή εκτίμηση του πόσο μεγάλη είναι η ζημιά.

Αν όντως η ζημιά είναι μικρή τότε οκ.

Αν όμως πας να γλιτώσεις λεφτά και να το φτιάξεις με 900 και αρχίσεις τις περικοπές σε ανταλλακτικά, τότε παράτα το. Σε βάθος χρόνου θα σου φάει πολύ χρήμα.

 

Γνώμη μου πάντα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκεύασέ το αλλά να έχεις υπ όψη σου και το παρακάτω... και να μην ξεχνάμε ότι θα ΦΑΙΝΕΤΑΙ μια χαρά.

 

 

Thanks για το βιντεάκι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 1 μήνα μετά...

Πουλα το να το κοψουν για ανταλλακτικα ή μπες εσυ σ ενα φορουμ VW και αρχισε να το πουλας κομματι κομματι.

Ετσι και εσυ δεν θα εχεις στην κατοχη σου ενα αμαξι στραβο που καμμια σχεση δεν θα χει με το αρχικο,

και θα βοηθησεις καποιους να φτιαξουν το δικο τους και κυριως δεν θα χεις τις τυψεις μην τυχον το πηρε

κανας οικογενειαρχης ο οποιος μπορει να καταληξει σε κανα χαντακι με την οικογενεια του μεσα.

Βεβαια ψιλα γραμματα για καποιους αλλα ολα τα παραπανω για μενα ειναι θεματα αρχης.

Ν.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

αυτο το μετα που λετε εσεις εννοειτε οτι δεν θα χεις προβληματα,δεν θα ακους θορυβο κτλ...

το μεγαλο προβλημα ειναι αν δεν γινουν οι αντικαταστασεις(γιατι μιλησες για καλιμπρα!) που πρεπει . προβλημα θα εχεις οταν το αυτοκινητο ξανατρακαρει που θα παθει οτι ηταν να παθει χ2...

--------------------------

ξερω αυτοκινητο πολο 9n2 που δωθηκε για ολικη καταστροφη και βρεθηκε να κυκλοφορει στον δρομο επισκευασμενο .

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • 7 μήνες μετά...

Βάλτο στη καλίμπρα και αν πραγματικά ο μάστορας είναι καλός το στρώνει μια χαρά...γιατί το αμαξάκι αν δεν έχει τίποτα και σε κάνει τη δουλειά σου τζάμπα λεφτά θα δώσεις για να πάρεις κάπιο άλλο τώρα...

 

 

Ακολούθησα ίδια συμβουλή και έκανα μετατροπή με μούρι κομμένη στο Xsara μου ενώ όλοι μου λέγανε θα βγάλει προβλήματα το ένα το άλλο...και εν τέλη το αμάξι είναι μια χαρά..δεν έχει βγάλει τίποτα..όλα είναι θέμα μάστορα!!!.

 

 

Σωστός! Κι εγώ τα ίδια! Το τρακάρισα με άλλο αμάξι και ευτυχώς δεν έφταιγα οπότε η ασφαλιστική της τύπισσας έδωσε 8500 ευρώ και εγώ άλλα 1500 από πάνω και το ξανάφτιαξα! Πολλοί έλεγαν διάφορα... πριν πάρω τα λεφτά έλεγαν ότι παίζει να μην το φτιάξουν και να θεωρηθεί ολική καταστροφή... Επίσης έλεγαν ότι τέτοια λεφτά ούτε που να τα φαντάζομαι... μόνο εξωδικαστικά. Τελικά τα πήρα και μάλιστα ευτυχώς που πήγα εξωδικαστικά γιατί η ασφαλιστική ένα εξάμηνο μετά φαλίρισε, οπότε και δε θα έπαιρνα τίποτα. Ήμουν πολύ τυχερός!!! Εδώ στα Χανιά οι πραγματογνώμονες και οι φανοποιοί έχουν κάνει κλίκα, οπότε έπαιξα το παιχνίδι τους διεκδικώντας όπου μπορούσα ότι μπορούσα.

Όταν πήρα τα λεφτά πολλοί έλεγαν ότι ίσως δεν επανέλθει το αμάξωμα μετά την καλίμπρα... Τελικά και έγινε όπως ήταν πριν το τρακάρισμα και βελτιώθηκε και σε ορισμένα σημεία η οδηγική του συμπεριφορά! Το έχω ακόμα και λειτουργεί άψογα. Έχουν περάσει 4 χρόνια από το τρακάρισμα και δεν έχει παρουσιάσει κανένα σχετικό πρόβλημα και ελπίζω να μην παρουσιάσει και στο μέλλον! (Polo 1.4 75 άλογα 2003)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σωστός! Κι εγώ τα ίδια! Το τρακάρισα με άλλο αμάξι και ευτυχώς δεν έφταιγα οπότε η ασφαλιστική της τύπισσας έδωσε 8500 ευρώ και εγώ άλλα 1500 από πάνω και το ξανάφτιαξα! Πολλοί έλεγαν διάφορα... πριν πάρω τα λεφτά έλεγαν ότι παίζει να μην το φτιάξουν και να θεωρηθεί ολική καταστροφή... Επίσης έλεγαν ότι τέτοια λεφτά ούτε που να τα φαντάζομαι... μόνο εξωδικαστικά. Τελικά τα πήρα και μάλιστα ευτυχώς που πήγα εξωδικαστικά γιατί η ασφαλιστική ένα εξάμηνο μετά φαλίρισε, οπότε και δε θα έπαιρνα τίποτα. Ήμουν πολύ τυχερός!!! Εδώ στα Χανιά οι πραγματογνώμονες και οι φανοποιοί έχουν κάνει κλίκα, οπότε έπαιξα το παιχνίδι τους διεκδικώντας όπου μπορούσα ότι μπορούσα.

Όταν πήρα τα λεφτά πολλοί έλεγαν ότι ίσως δεν επανέλθει το αμάξωμα μετά την καλίμπρα... Τελικά και έγινε όπως ήταν πριν το τρακάρισμα και βελτιώθηκε και σε ορισμένα σημεία η οδηγική του συμπεριφορά! Το έχω ακόμα και λειτουργεί άψογα. Έχουν περάσει 4 χρόνια από το τρακάρισμα και δεν έχει παρουσιάσει κανένα σχετικό πρόβλημα και ελπίζω να μην παρουσιάσει και στο μέλλον! (Polo 1.4 75 άλογα 2003)

 

 

Αν και το τοπικο είναι αρκετά παλιό, θα σταθώ στην απάντηση σου. Έδωσες δηλαδή σύνολο 10 χιλιαρικά για να φτιάξεις απο τρακάρισμα ένα Polo;;; ή κατάλαβα λάθος;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω κι εγώ τον πόνο μου :rolleyes:

Σταματημένος σε μονόδρομο με αρκετά αμάξια μπροστά μου καθότι περιμέναμε τη σκουπιδιάρα να φορτώσει, έρχεται ο βλάχος από πίσω και μου τη "φοράει" και εγώ αντανακλαστικά πατάω όσο πιο δυνατά μπορούσα το φρένο αλλά δεν απέφυγα να χτυπήσω το μπροστινό μου (ένα αγροτικό).Βγαίνω έξω και βλέπω τον κώλο του αμαξιού όπως στις φωτό και το αμάξι που με χτύπησε από πίσω (ένα ford mondeo 5ετίας) να μην έχει πάθει το παραμικρό :mad: Μπροστά δεν έπαθα ζημιά.Μόνο το ένα φωτιστικό στράβωσε και η μάσκα μισοέσπασε.

Πάω σε φαρνατζή και του λέω:

Μάστορα τι θα μου στοιχίσει να το φέρω όπως ήταν πρίν;

Μου λέει (ο πονηρόβλαχος): Βρες τα πρώτα με την ασφαλιστική να δεις πόσο θα πάρεις και θα τα πούμε...

Εγώ: Ρε μάστορα στο περίπου θέλω να μου πεις να δω που θα κυμανθούμε...

Αυτός:(Κοιτάει πίσω την καμπίνα και ευτυχώς δεν πήρε σασί): Δεν ξέρω πόσο θα πάει.

Πάω λοιπόν στην ασφαλιστική, μου το βγάζει ολικής ζημιάς και παίρνω 900 στο χέρι.Πάω στον μπουρτζόβλαχο του λέω 900 θα πάρω.

Ε μου λέει με 900 φτοιάχνετε! Καλά του λέω θα σε ειδοποιήσω...

Ακόμα περιμένει από πέρσι τον 15 Αύγουστο που με χτύηπησαν...(Πουσταράδες όλοι :mad: )

Τελικά το παράτησα έτσι όπως είναι.Πίσω δεν μου ανοίγει το πορτμπαγκαζ και ρίχνω τα καθίσματα αν θέλω να έχω πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο.To καπό μόνο έφτοιαξα και το μπροστινό φανάρι.Το πίσω τα φρύδια μου...

Το αμάξι είναι πρώτο χέρι αγορασμένο το 93 οπότε δεν το δίνω.Τρομερό δέσιμο :wub:

 

 

 

 

 

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν και το τοπικο είναι αρκετά παλιό, θα σταθώ στην απάντηση σου. Έδωσες δηλαδή σύνολο 10 χιλιαρικά για να φτιάξεις απο τρακάρισμα ένα Polo;;; ή κατάλαβα λάθος;

 

Η ασφαλιστική της γυναίκας που με τράκαρε μου έδωσε 8500 και εγώ έδωσα στο συνεργείο άλλα 1500. Το σύνολο 10000.

Το συνεργείο και ο πραγματογνώμονας φανοποιός ήταν μάλλον 'μιλημένοι'... μεγάλη ιστορία, με πολλές λεπτομέρειες που ψιλοβαριέμαι και χαλιέμαι να αναλύσω. Στο αμάξι αλλάχτηκαν οι δύο αερόσακοι, το ταμπλώ, το μπαμπριζ, το ένα φτερό, η μπροστινή μάσκα, η δεξιά ρόδα (παραβίασε STOP) το δεξί φως (το οποίο είναι και καλύτερο από το μαμίσιο που βάζει υγρασία και θαμπώνει το γυαλί :P), επαναφορά του καπώ, κάποια μικροπραγματάκια και φυσικά το κυριότερο... η καλίμπρα. Μετά το φτιάξιμο πήρα το αμάξι για να το τρέξω και να δω πως συμπεριφέρεται. Το τιμόνι πριν το τρακάρισμα είχε ένα τρέμουλο το οποίο δεν διορθωνόταν ούτε με ζυγοστάθμιση (γιατί το είχα πάει 2 φορές). Πλέον δεν το κάνει. Επίσης, τόσο πριν το τρακάρισμα όσο και μετά, το αμάξι διατηρεί ευθεία πορεία (αρκεί να είναι ο δρόμος σωστός). Στο φρενάρισμα επίσης εντυπωσιακά σωστό στη συμπεριφορά του, καλύτερα από παλιά (κυρία!).

 

ΥΓ : @ tarantules : Σε καταλαβαίνω απόλυτα φίλε μου!!!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επισκεύασέ το αλλά να έχεις υπ όψη σου και το παρακάτω... και να μην ξεχνάμε ότι θα ΦΑΙΝΕΤΑΙ μια χαρά.

http://www.youtube.com/watch?v=yjxM9chAe1k

εσκασες 10χιλ.σε ενα αυτοκινητο που ειχει 2 χιλιαρικα παραπανω καινουργιο και αυτο με καλιμπρα ουτε καν αλλαγες στα κομματια?

και παρολα αυτα δηλωνεις οτι ειναι και καλυτερο?οκ. ελπιζω μονο να μην εχει σχεση οτι τελειωσες μηχανικος

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να πω κι εγώ τον πόνο μου :rolleyes:

Σταματημένος σε μονόδρομο με αρκετά αμάξια μπροστά μου καθότι περιμέναμε τη σκουπιδιάρα να φορτώσει, έρχεται ο βλάχος από πίσω και μου τη "φοράει" και εγώ αντανακλαστικά πατάω όσο πιο δυνατά μπορούσα το φρένο αλλά δεν απέφυγα να χτυπήσω το μπροστινό μου (ένα αγροτικό).Βγαίνω έξω και βλέπω τον κώλο του αμαξιού όπως στις φωτό και το αμάξι που με χτύπησε από πίσω (ένα ford mondeo 5ετίας) να μην έχει πάθει το παραμικρό :mad: Μπροστά δεν έπαθα ζημιά.Μόνο το ένα φωτιστικό στράβωσε και η μάσκα μισοέσπασε.

Πάω σε φαρνατζή και του λέω:

Μάστορα τι θα μου στοιχίσει να το φέρω όπως ήταν πρίν;

Μου λέει (ο πονηρόβλαχος): Βρες τα πρώτα με την ασφαλιστική να δεις πόσο θα πάρεις και θα τα πούμε...

Εγώ: Ρε μάστορα στο περίπου θέλω να μου πεις να δω που θα κυμανθούμε...

Αυτός:(Κοιτάει πίσω την καμπίνα και ευτυχώς δεν πήρε σασί): Δεν ξέρω πόσο θα πάει.

Πάω λοιπόν στην ασφαλιστική, μου το βγάζει ολικής ζημιάς και παίρνω 900 στο χέρι.Πάω στον μπουρτζόβλαχο του λέω 900 θα πάρω.

Ε μου λέει με 900 φτοιάχνετε! Καλά του λέω θα σε ειδοποιήσω...

Ακόμα περιμένει από πέρσι τον 15 Αύγουστο που με χτύηπησαν...(Πουσταράδες όλοι :mad: )

Τελικά το παράτησα έτσι όπως είναι.Πίσω δεν μου ανοίγει το πορτμπαγκαζ και ρίχνω τα καθίσματα αν θέλω να έχω πρόσβαση στον αποθηκευτικό χώρο.To καπό μόνο έφτοιαξα και το μπροστινό φανάρι.Το πίσω τα φρύδια μου...

Το αμάξι είναι πρώτο χέρι αγορασμένο το 93 οπότε δεν το δίνω.Τρομερό δέσιμο :wub:

 

 

 

 

 

 

 

εμενα μου την ειχανε κοπανησει απο πισω στα λιμανακια

μικρα κι εγω αλλα το κ11

στραβωσε το πατωμα του πορτ παγκαζ και εγινε φυσαρμονικα.

το εφτιαξα,αλλα ακομα λεφτα απο ασφαλεια δε πηρα,ακομα τρεχω...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

εσκασες 10χιλ.σε ενα αυτοκινητο που ειχει 2 χιλιαρικα παραπανω καινουργιο και αυτο με καλιμπρα ουτε καν αλλαγες στα κομματια?

και παρολα αυτα δηλωνεις οτι ειναι και καλυτερο?οκ. ελπιζω μονο να μην εχει σχεση οτι τελειωσες μηχανικος

 

καλα αυτο δεν εφαγε μπαμ....το μπιγκ μπανγκ έφαγε...

δε νομιζω οτι υπάρχει ανθρωπος που δε καταλαβαίνει οτι τετοιες ζημιές ΔΕΝ επισκευάζονται.

Βεβαια γνωριζω ουκ οιγα φανοποιεία που, καλυτερα, θα επρεπε να λεγονται ραφεια...

Παιδια μου εχουν φερει αυτοκινητο το οποίο απο κατω,ειχε ενα κενο 2cm κ' το οποιο είχαν γεμίσει με σιλικόνη!!!!!

Και ήταν και αγροτικό.....

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...