venumis Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Παιδιά υπάρχει κάποιος μπουσουλάς ωστε αν εχουμε το χ επεξεργαστή αν μπορούμε να πάμε στην νεα χ κάρτα ? Διαβάζω σε διάφορα νήματα που κάποιοι προτρέπουν κάποιους άλλους να μην πάρουν για παράδειγμα την 5870 αλλά βάση του συστήματός τους να πάρουν την 5770. Πως το λένε αυτο με τόση σιγουριά ? Και γιατι δεν αναφέρεται στις κάρτες γραφικών το υπόλοιπο hardware που πρέπει να υπάρχει ωστε η κάρτα να αποδίδει το 100% των δυνατοτήτων της ? Το μόνο που αναφέρεται είναι η ισχύ (watt) του τροφοδοτικού και τελευταία η ένταση (Ampere) Μπορούμε να κάνουμε εναν οδηγο ωστε κάθε φορά που θα σκεφτόμαστε μια αναβάθμιση κάρτας γραφικών να είμαστε σίγουροι αν θα είναι ουσιαστική ?
Heatspreader Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Το γιατί αναφέρεται συνεχώς η έννοια bottleneck, είναι κάτι το οποίο ο καθένας το εξηγεί διαφορετικά. Το Bottleneck (CPU/GPU) είναι άμεσα εξαρτώμενο από την ανάλυση στην οποία παίζουμε ένα παιχνίδι. Όσο μεγαλύτερη ανάλυση χρησιμοποιούμε, όσα περισσότερα φίλτρα κλπ, τόσο λιγότερο Bottleneck έχουμε αφού το βάρος επεξεργασίας πέφτει στην κάρτα γραφικών και όχι στο CPU, που πάντα είναι πιο αργό. Για παράδειγμα παρακάτω βλέπουμε ότι καμία διαφορά δεν έχουν τα FPS από CPU σε CPU με μεγάλες αναλύσεις. http://www.guru3d.com/article/cpu-scaling-in-games-with-quad-core-processors/9 Σε SLI ίσως να υπάρχει λίγο Bottleneck όπως βλέπουμε και παρακάτω: http://benchmarkextreme.com/Articles/I7%20920%20Bottleneck%20Analysis/P2.html Σε γενικές γραμμές πάντως κατά τη γνώμη μου υπάρχει μία γενικότερη υπερβολική υστερία στο θέμα του Bottleneck που στο μόνο που βοηθάει είναι ο καταναλωτισμός. Ένα σύστημα Core2Duo/Quad ή αντίστοιχο AMD, μπορεί να παίξει μία χαρά και με τις σημερινές Single GPU κάρτες γραφικών.
phanispal Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Ένα σύστημα Core2Duo/Quad ή αντίστοιχο AMD, μπορεί να παίξει μία χαρά και με τις σημερινές Single GPU κάρτες γραφικών. Quoted for truth.
vasilisga Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 ενταξει υπαρχουν και μονοπυρηνες (σιγουρα 2, μπορει και παραπανω) οπου οι e6xxx θα ζοριστουν ασχημα με το μπουκαλακι
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Quoted for truth. Καλα δεν ισχυει αυτο. Στοκ ε6300 ας πουμε (1.8ghz, 4mb cache) προφανως και θα εχει bottleneck με μια gtx 480/5890 κλπ. Για παραδειγμα στο gta iv θα σε κοβει ο επεξεργαστης και μαλιστα πολυ. Η δε gpu θα τεμπελιαζει απο θεμα usage.
p_under Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Καλα δεν ισχυει αυτο. Στοκ ε6300 ας πουμε (1.8ghz, 4mb cache) προφανως και θα εχει bottleneck με μια gtx 480/5890 κλπ. Για παραδειγμα στο gta iv θα σε κοβει ο επεξεργαστης και μαλιστα πολυ. Η δε gpu θα τεμπελιαζει απο θεμα usage. ξερεις κατι που δεν ξερουμε ?
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 ξερεις κατι που δεν ξερουμε ? 5870* 10 ελληνικοι χαρακτηρες
p_under Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 ασχετα με το αστοχο ποστ μου το παραδειγμα που εδωσες θα πρεπει να ειναι προς αποφυγη γτ το gta ειναι μακραν το πιο cpu depended game .
venumis Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Το γιατί αναφέρεται συνεχώς η έννοια bottleneck, είναι κάτι το οποίο ο καθένας το εξηγεί διαφορετικά.Το Bottleneck (CPU/GPU) είναι άμεσα εξαρτώμενο από την ανάλυση στην οποία παίζουμε ένα παιχνίδι. Όσο μεγαλύτερη ανάλυση χρησιμοποιούμε, όσα περισσότερα φίλτρα κλπ, τόσο λιγότερο Bottleneck έχουμε αφού το βάρος επεξεργασίας πέφτει στην κάρτα γραφικών και όχι στο CPU, που πάντα είναι πιο αργό. Για παράδειγμα παρακάτω βλέπουμε ότι καμία διαφορά δεν έχουν τα FPS από CPU σε CPU με μεγάλες αναλύσεις. http://www.guru3d.com/article/cpu-scaling-in-games-with-quad-core-processors/9 Σε SLI ίσως να υπάρχει λίγο Bottleneck όπως βλέπουμε και παρακάτω: http://benchmarkextreme.com/Articles/I7%20920%20Bottleneck%20Analysis/P2.html Σε γενικές γραμμές πάντως κατά τη γνώμη μου υπάρχει μία γενικότερη υπερβολική υστερία στο θέμα του Bottleneck που στο μόνο που βοηθάει είναι ο καταναλωτισμός. Ένα σύστημα Core2Duo/Quad ή αντίστοιχο AMD, μπορεί να παίξει μία χαρά και με τις σημερινές Single GPU κάρτες γραφικών. Πράγματι υπάρχει τον τελευταίο καιρό μια υστερία σε αυτο το θέμα και για αυτο είπα να φτιάξουμε κάποιον οδηγό (αν τελικά υπάρχει λόγος) γιατι αναρωτιέμαι αν είναι κάτι τόσο υπαρκτό και οχι μια νεα μοδα για συνεχείς αναβαθμίσεις !! Και η αναβάθμιση σε νεα μητρική / cpu κτλ κοστίζει πολύ περισσότερο απο μια κάρτα γραφικών που υστερα απο λίγο καιρό αν πωληθεί θα πιάσει και κάτι, τα υπόλοιπα δύσκολα τα ξεφορτώνεσαι.. Σε ευχαριστώ για την απάντηση σου.. Περιμένω και απο άλλους για να δούμε αν τελικά μπορεί να υπάρξει κάποιος οδηγός ορθης συνηπαρξης κάρτας γραφικών κ επεξεργαστη
p_under Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 η λογικη λεει οτι δεν βαζεις εναν e5200 με μια gtx480 που ειπε παραπανω ο φιλος επειδη απλα ο λογος που θα εχεις την 480 θα ειναι για να παιξεις πολυ απαιτητικα παιχνιδια με απειρα φιλτρα 2 οθονες 3 κ παει λεγοντας αρα εκει εχει bottleneck = δεν αφηνεις την καρτα να αποδοσει το 100% που εχει . αλλα αν βαλεις παλι την 480 η οποια " μεγαλου κυβισμου " καρτα συμπαθεις με 2 δυνατους επεξεργαστες κ ο ενας παει πιο καλα σε νεα game δεν τιθεται θεμα bottleneck επειδη απο καποιο σημειο δεν κ μετα δεν σε κοβει ο επεξεργατης .
phanispal Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Προσωπικά έχω κατά νου και τον παράγοντα overclocking όμως, έτσι; Σίγουρα είμαι μέρος της μειοψηφίας, αλλά δεν παύει να αποτελεί έναν τρόπο μείωσης του bottleneck.
liakjim Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Για παράδειγμα παρακάτω βλέπουμε ότι καμία διαφορά δεν έχουν τα FPS από CPU σε CPU με μεγάλες αναλύσεις. http://www.guru3d.com/article/cpu-scaling-in-games-with-quad-core-processors/9 To link εχει ως καρτα γραφικων την 8800 ultra , αρα ειναι τουλαχιστον ατυχης η επιλογη του. Υπαρχει καποιο αντιστοιχο με συγχρονες (αρα και πολυ πιο δυνατες) καρτες γραφικων? Πολυ θα ηθελα να δω τι κανει ενας dual core με μια 5870 ή μια 470GTX...
kostasR1 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 παραθέτω κάποια προσωπικά τεστ για να βγάλετε συμπέρασμα 9800GTX+ & Pentium Dual Core E5200 ~ 11500 3DMark 06 9800GTX+ & Intel [email protected] ~ 15200 3DMark 06 HD 4870X2 & Pentium Dual Core E5200 ~ 12000 3DMark 06 HD 4870X2 & Intel Q9550 ~ 17000 3DMark 06 GTX260 SP216 & E5200 ~ 12000 3DMark 06 GTX260 SP216 & E5200@4GHz ~ 17000 3DMark 06 40%+ απόδοση GTX275 & Core i7 920 ~ 17000 3DMark 06 GTX275 & Core i7 960 ~ 19300 3DMark 06 GTX275 & PhenomII 965 ~ 17500 3DMark 06 GTX275 & Intel Q8300 ~ 13500 3DMark 06 GTX275 & Intel Q8300@3GHz ~ 15000 3DMark 06 ΥΓ. Έχω στα χέρια μου και μια 6870 την οποία το Σ/Κ θα την δοκιμάσω με διαφορετικές CPU να δω τι κάνει...
liakjim Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δε μπορουμε να βγαλουμε ασφαλη συμπερασματα απο το 3Dmark 06, καθoτι στο score παει το cpu+gpu με το cpu να μετραει σε σημαντικο ποσοστο. Αν μπορεις παρεθεσε στοιχεια απο παιχνιδια σε αναλυσεις και φιλτρα που εχει ο πολυς ο κοσμος δλδ π.χ. crysis, call of duty mw2 ,f1 2010 κτλ σε 1680χ1050 και 1920χ1080 με 4χΑΑ και 16χ anisotropic με full detail.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.