Προς το περιεχόμενο

Προσοχη στους πεζους !!!!


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Σε ποιες λεωφορους; Ετσι απο περιεργεια, γιατι εγω που δουλευω 2 χρονια delivery εχω δει, πανω απο 100 ατυχηματα και καμια 10ρια δυστυχηματα. Πεζο να πεταγεται δεν εχω δει.

 

Μεσογειων για παραδειγμα μου τυχαινει "συχνα". Μια φορα πηγα να σκοτωθω και να παρω και τον διπλανο μαζι μου γιατι Κυριακη πρωι ενας παππουλης ηταν πολυ ανυπομονος να περασει απεναντι. Με τα 80 που ημουν μονο να αλλαξω λωριδα μπορεσα. Φρενο δεν θα προλαβαινα ετσι που πεταχτηκε. Ευτυχως που ο διπλανος αλλαξε και εκεινος.

 

Επισης πολυ συχνα Βουλιαγμενης στο ρευμα προς κεντρο στο υψος του Μετρο Αγ. Δημητριου. Εχει τα Lidl εκει και πανω στην στροφη βλεπεις ορδες απο πεζους με ψωνια να περνανε απεναντι. Με το που βγεις απο την στροφη δηλαδη και εχεις ορατοτητα στην ευθεια, στα 5 μετρα παιζει να σκοτωσεις καποιον. Και ειναι λεωφορος. Κατω απο 40-60 αποκλειεται να πηγαινεις. Το τραγικο ειναι οτι εχει διαβαση 30 μετρα πιο πανω, στην ευθεια, που εχει χρονο ο οδηγος να τους δει και να τους αφησει να περασουν. Στα 60 εχει και φαναρι. :-(

 

Εννοειται οτι και οι οδηγοι στην πλειοψηφια τους ειναι κατω του μετριου. Μεσα στα στενα δινεις μαχη, και η προτεραιοτητα απο δεξια εχει καταργηθει εδω και πολλα χρονια.

Εχω βαρεθει διπλα απο το σπιτι μου να ερχομαι απο δεξια, και ο αριστερος να μου κορναρει να με βριζει και να με απειλει.

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Μεσογειων για παραδειγμα μου τυχαινει "συχνα". Μια φορα πηγα να σκοτωθω και να παρω και τον διπλανο μαζι μου γιατι Κυριακη πρωι ενας παππουλης ηταν πολυ ανυπομονος να περασει απεναντι. Με τα 80 που ημουν μονο να αλλαξω λωριδα μπορεσα. Φρενο δεν θα προλαβαινα ετσι που πεταχτηκε. Ευτυχως που ο διπλανος αλλαξε και εκεινος.

 

Επισης πολυ συχνα Βουλιαγμενης στο ρευμα προς κεντρο στο υψος του Μετρο Αγ. Δημητριου. Εχει τα Lidl εκει και πανω στην στροφη βλεπεις ορδες απο πεζους με ψωνια να περνανε απεναντι. Με το που βγεις απο την στροφη δηλαδη και εχεις ορατοτητα στην ευθεια, στα 5 μετρα παιζει να σκοτωσεις καποιον. Και ειναι λεωφορος. Κατω απο 40-60 αποκλειεται να πηγαινεις. Το τραγικο ειναι οτι εχει διαβαση 30 μετρα πιο πανω, στην ευθεια, που εχει χρονο ο οδηγος να τους δει και να τους αφησει να περασουν. Στα 60 εχει και φαναρι. :-(

 

Εννοειται οτι και οι οδηγοι στην πλειοψηφια τους ειναι κατω του μετριου. Μεσα στα στενα δινεις μαχη, και η προτεραιοτητα απο δεξια εχει καταργηθει εδω και πολλα χρονια.

Εχω βαρεθει διπλα απο το σπιτι μου να ερχομαι απο δεξια, και ο αριστερος να μου κορναρει να με βριζει και να με απειλει.

 

Πριν τη στροφη εχει μια πινακιδα που λεει 30 (αν δε κανω λαθος)

 

Για τη μεσογειων.. πραγματι γινεται της ιεροδουλης :-(

Δημοσ.
Πριν τη στροφη εχει μια πινακιδα που λεει 30 (αν δε κανω λαθος)

 

Περασα σημερα παλι απο εκει, και ειδα την πινακιδα. 50 ειναι το οριο, πραγμα που σημαινει οτι ακομα και νομιμα, τα χιλιομετρα ειναι υπερ αρκετα για να γινει στραβη.

Δημοσ.

Μην μετράτε χιλιόμετρα. Και με 5 km/h να πηγαίνει ένα αυτοκίνητο, άμα πέσει σε πεζό πάνω θα είναι καταστροφικό. Ξεχνάτε τη μάζα των εκατοντάδων kg. Η μόνη ελπίδα του πεζού είναι να σταματήσει ο οδηγός πριν τον χτυπήσει, ή αφού τον χτυπήσει ελάχιστα. Άμα μαζέψει ο πεζός όλη την ορμή του αυτοκινήτου, ακόμα και σημειωτόν να πηγαίνει... κατά 95% θα μιλάμε για δυστύχημα.

Δημοσ.

Προσοχή στους πεζούς, αλλά και το αντίστροφο, προσοχή στους οδηγούς από την πλευρά των πεζών.Λάθη ,απροσεξίες και παρανομίες γίνονται και από τους δυο.Γνώμη μου είναι ότι αν οι οδηγοί σέβονταν τους πεζούς, τότε και οι πεζοί θα τηρούσαν τα φανάρια και τις διαβάσεις περισσότερο.

 

Ως πεζός πάντως, ας αναφέρω μερικά περιστατικά.

 

 

Θέλω να περάσω απέναντι για να πάω σε ένα μουσείο.Υπάρχουν διαβάσεις χωρίς φανάρια, που σημαίνει ότι περνάει ο πεζός και προσέχει ο οδηγός.Περνάω λοιπόν από την διάβαση ενώ βλέπω σε αρκετή απόσταση να έρχεται ένα τζιπ με σχετικά μεγάλη ταχύτητα.Ενώ με έβλεπε ούτε καν έκοψε, αλλά φρέναρε τελευταία στιγμή μπροστά μου.Του κάνω νόημα με τα χέρια, τύπου "δεν με είδες;, υπάρχει διάβαση".Δεν είπε τίποτα,σταμάτησε και πέρασαν και οι υπόλοιποι πεζοί που περίμεναν.

 

 

 

Περιμένω στα φανάρια στη Θηβών ,έξω από τα ΤΕΙ Πειραιά.Υπάρχουν διαβάσεις με κουμπάκι για τους πεζούς.Ενώ ανάβει πράσινο για τους πεζούς, περνάνε άλλα 3-4 αυτοκίνητα, έτσι γιατί μπορούν..Δηλαδή αν το κάνανε άλλοι τόσοι αυτό, πότε πιστεύανε ότι θα έπρεπε να περάσουμε; Το λέω αυτό γιατί το φανάρι είναι μόνο για την εξυπηρέτηση των πεζών, και δεν διαρκεί πολύ.Φυσικά να σημειώσω ότι στα ίδια φανάρια, άπειροι πεζοί περνάνε με κόκκινο.Έχω δει αρκετά επικίνδυνα περιστατικά, δυστυχώς.

 

 

 

Τελευταίο και κλασικό.Έχεις πράσινο ως πεζός για να περάσεις απέναντι.Ταυτόχρονα στρίβουν αυτοκίνητα με πορτοκαλί βελάκι που αναβοσβήνει.Ενώ περνάω την διάβαση,ένας που στρίβει μου κάνει σήμα με τα φώτα και κορνάρει.Δεν έδωσα σημασία και συνέχισα.

 

 

Ως οδηγός δεν μπορώ να πω τίποτα ,γιατί δεν έχω εμπειρία.Φυσικά όμως καταλαβαίνω ότι υπάρχουν παρόμοια περιστατικά προς τους οδηγούς.Στην Ομόνοια για παράδειγμα, ο κάθε πεζός κάνει κυριολεκτικά ό,τι θέλει!

Δημοσ.
μια φορα μια ηλιθια στη παραλιακη πηγε να περασει με κοκκινο στη διαβαση ενω ερχονταν πολλα αυτοκινητα,ημουνα δεξια λωριδα και της την βαραει να περασει οταν ημουνα στα 3 μετρα.

.

 

ελπιζω να μην οδηγεις και να μη πολυκυκλοφορεις στους δρομους

δεν εχεις ιδεα απο κοκ

 

Εσύ που ξέρεις απο ΚΟΚ, μας εξηγείς τι είναι η διάβαση και τι ισχύει για αυτή; :rolleyes::rolleyes:

Δημοσ.
Ενα tip που για μερικους ειναι αυτονοητο και φαινεται χαζο, καποιους αλλους μπορει να τους βοηθησει.

 

Αν πεταχτει ανθρωπος/ζωο οτιδηποτε ζωντανo τελος παντων για το οποιο εχετε χρονο να αντιδρασετε, απλα προσπαθηστε να στριψετε στην πλευρα της πλατης του και να περασετε απο πισω του. Σε τετοιες περιπτωσεις ειχα διαβασει οτι ειναι μηδαμινες οι πιθανοτητες να κανει προς τα πισω ο αλλος οταν τρομαξει. Ειτε θα σταματησει αποτομα μολις τρομαξει, ειτε θα αντιδρασει τρεχοντας προς τα μπροστα. Πισω δεν θα κανει, και λογικο μου φαινεται, εκτος αν εχει "πολυ" χρονο να σκεφτει και να επεξεργαστει οτι τον συμφερει να επιστρεψει στο πεζοδρομιο. Προσωπικα κρινοντας και απο τον εαυτο μου ως πεζος, αλλα και ως οδηγος κανα 2 περιπτωσεις -οχι σοβαρες- που μου εχουν τυχει, συνηθως κοκαλωνει ο πεζος στη μεση του δρομου.

 

Μια απλή εμπειρική παρατήρηση εδώ, ο νέος όντως θα τρέξει μπροστά ή θα κοκκαλώσει αν σε δει να του έρχεσαι, οι γέροι θα γυρίσουν ΠΑΝΤΑ πίσω.

Δημοσ.
Με κόκκινο στη διάβαση λέει.

 

Έχει διαφορά αν το φανάρι είναι κόκκινο ή πράσινο; Αν ναι, τότε ποιος ο λόγος της διάβασης;

 

Ρωτάω για να μάθω, μην παρεξηγηθούμε.

Δημοσ.
Έχει διαφορά αν το φανάρι είναι κόκκινο ή πράσινο; Αν ναι, τότε ποιος ο λόγος της διάβασης;

 

Ρωτάω για να μάθω, μην παρεξηγηθούμε.

 

Διαβαση ειναι σημειο που μπορουν να περνουν απεναντι πεζοι.Οταν ομως υπαρχει σηματοδοτης και ειναι και κοκκινος εχουν και αυτοι καθε υποχρεωση να περιμενουν.

Δημοσ.
Έχει διαφορά αν το φανάρι είναι κόκκινο ή πράσινο; Αν ναι, τότε ποιος ο λόγος της διάβασης;

 

Ρωτάω για να μάθω, μην παρεξηγηθούμε.

με το κοκκινο σταματας,με το πρασινο περνας

ελπιζω να μην οδηγας

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...