Προς το περιεχόμενο

Προσοχη στους πεζους !!!!


Γιάννης Platano

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Επειδή ο νόμος είναι σαφής, να μη προσέχετε τους πεζούς που είναι ευάλωτοι, να γκαζώνετε κιόλας. Κι αν τύχει και χτυπήσετε κανέναν, εγκαταλείψτε τον κιόλας γιατί ο μαλάκας έκανε παρανομία και πέρασε. Το κεφάλι σας στο τοίχο θα χτυπάτε να είσασταν λίγο πιο προσεκτικοί. Πρέπει να είστε όλοι από αυτούς που πάνε με 50 χιλιόμετρα στα στενάκια των μεγαλουπόλεων και στρίβουν στα τυφλά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 83
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Πρέπει να είστε όλοι από αυτούς που πάνε με 50 χιλιόμετρα στα στενάκια των μεγαλουπόλεων και στρίβουν στα τυφλά.

 

Λετσ τζαστ νοτ γκοου δερ.

 

Πόσω μάλλον αυτοί που σε βλέπουν κιόλας, αλλά στ'αρχίδια τους. Πόσες φορές έχω πάει να σκοτωθώ όταν βλέπω να έρχεται αμάξι -χωρίς να έχει ανάψει φλας-, να επιχειρώ να διασχίσω κάθετο προς την πορεία του δρόμο, κα τελευταία στιγμή να στρίβει, guess what, χωρίς να έχει ανάψει φλας. Και να ζητάει και τα ρέστα κιόλας.

 

Και εντάξει, σαν πεζός λίγα μπορείς να κάνεις. Σαν οδηγός που σου κολλάνε με 60χαω σε δρόμο με σχολεία, παιδικούς σταθμούς και πάρκα, να μην μπορείς να πατήσεις λίγο φρενάκι απότομα ρε πούστη μου...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επειδή ο νόμος είναι σαφής, να μη προσέχετε τους πεζούς που είναι ευάλωτοι, να γκαζώνετε κιόλας. Κι αν τύχει και χτυπήσετε κανέναν, εγκαταλείψτε τον κιόλας γιατί ο μαλάκας έκανε παρανομία και πέρασε. Το κεφάλι σας στο τοίχο θα χτυπάτε να είσασταν λίγο πιο προσεκτικοί. Πρέπει να είστε όλοι από αυτούς που πάνε με 50 χιλιόμετρα στα στενάκια των μεγαλουπόλεων και στρίβουν στα τυφλά.

 

Μαλλον δεν πολυδιαβασες το thread.

Και αντε στα στενακια προσεχουμε περισσοτερο.

Στις λεωφορους που πεταγονται "επειδη ο πεζος εχει προτεραιοτητα" ?

Κανεις δεν ειπε να γκαζωσει ο οδηγος. Ισα ισα που το επιχειρημα μου ειναι οτι ισως δεν προλαβει να πατησει φρενο ή το φρενο ισως δεν πιασει ή το αμαξι μπορει να γλυστρισει κτλ.

Το θεμα μας εδω δεν ειναι οι μαλακες που τρεχουν. Αυτοι ειναι επικινδυνοι για ολους. Οπως ειναι επικινδυνη και η νοοτροπια "ειμαι πεζος αρα μπορω να κανω ο,τι θελω".

Και η δικαιολογια "καποιοι οδηγοι παρανομουν, αρα θα παρανομησω και εγω", ειναι τουλαχιστον χαζη.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ακριβώς. Ο πεζός ζυγίζει λίγες δεκάδες κιλά και αν προσέχει μπορεί να αποφύγει το 99% των ατυχημάτων. Χωρίς να αναφέρομαι σε αυτοαποκαλούμενους οδηγάρες που παραβιάζουν τον κ.ο.κ. με κάθε δυνατό τρόπο.

 

Ο οδηγός από την άλλη, χειρίζεται όχημα που στην καλύτερη ζυγίζει έναν τόνο. Όσο και να προσέχει, όσο καλός οδηγός και να είναι, αν ο πεζός του πεταχτεί στα τρία μέτρα ακόμα και με 20χαω δεν θα μπορεί να κάνει απολύτως τίποτε.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε διαφωνώ και δε μιλάω για τα γαϊδούρια πεζούς που διασχίζουν κάθετα ακόμα και αυτοκινητόδρομους πηδώντας σα κατσίκια τις περιφράξεις. Μιλώ γενικώ στο ότι έχει δεν έχει προταιρεότητα ο πεζός, καλό είναι όταν αντιληφθούμε κάποιον να προσπαθεί να διασχίσει το δρόμο, να συμπεριφερόμαστε αμυντικά φρενάροντας και όχι να πατάμε γκάζι κ να κάνουμε ελιγμούς για να μη μας καθυστερήσει. Δε θέλει κ πολύ για να γίνει η μαλακία...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δε διαφωνώ και δε μιλάω για τα γαϊδούρια πεζούς που 1) διασχίζουν κάθετα ακόμα και αυτοκινητόδρομους πηδώντας σα κατσίκια τις περιφράξεις. Μιλώ γενικώ στο ότι έχει δεν έχει 2) προταιρεότητα ο πεζός, καλό είναι όταν αντιληφθούμε κάποιον να προσπαθεί να διασχίσει το δρόμο, να συμπεριφερόμαστε αμυντικά φρενάροντας και όχι να πατάμε γκάζι κ να κάνουμε ελιγμούς για να μη μας καθυστερήσει. Δε θέλει κ πολύ για να γίνει η μαλακία...

 

Εννοείται αυτό, δυστυχώς όμως η πλειοψηφία ακολουθεί το #1, βασισμένη λανθασμένα στο #2. Οπότε όσο περισσότερο διαιωνίζεται η καραμέλα της άνευ όρων προτεραιότητας από τους πεζούς, τόσο θα ερχόμαστε αντιμέτωποι με καταστάσεις οι οποίες στην καλύτερη μεν θα προκληθεί ατύχημα, στην χειρότερη όμως θα σε κάνουν δολοφόνο. Χωρίς να το αξίζεις.

 

Σε γενικές γραμμές όλα είναι θέμα αναλογίας.

 

Όπως η πλειοψηφία των Ελλήνων πολιτών, και λεω Ελλήνων γιατί με Έλληνες έχουμε να κάνουμε, όχι για κάποιον άλλο λόγο, όπως αυτοί είναι ζώα στην προσωπική τους ζωή, έτσι και η πλειοψηφία των οδηγών αλλά και των πεζών είναι ζώα στον δρόμο. Όσο το συντομότερο οι νέοι (κυρίως, γιατί οι υπόλοιποι έχουν βολευτεί σε υποτιθέμενα δικαιώματα όπως τους βολεύουν) μάθουν πρώτα τις υποχρεώσεις τους και μετά τα δικαιώματά τους, τόσο το καλύτερο. Μόνο που αυτό δεν είναι να το περιμένεις ούτε από το σχολείο ούτε από τις σχολές οδήγησης.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σχολές οδήγησης. Ποτέ δε κατάλαβα γιατί τις λένε έτσι.... Ούτε καν ένα βασικό έκτακτο φρενάρισμα δε σε μαθαίνουν, ή έναν ελιγμό.Σχολές χορήγησης άδειας οδήγησης έπρεπε να τις λένε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μαλλον δεν πολυδιαβασες το thread.

Και αντε στα στενακια προσεχουμε περισσοτερο.

Στις λεωφορους που πεταγονται "επειδη ο πεζος εχει προτεραιοτητα" ?

Κανεις δεν ειπε να γκαζωσει ο οδηγος. Ισα ισα που το επιχειρημα μου ειναι οτι ισως δεν προλαβει να πατησει φρενο ή το φρενο ισως δεν πιασει ή το αμαξι μπορει να γλυστρισει κτλ.

Το θεμα μας εδω δεν ειναι οι μαλακες που τρεχουν. Αυτοι ειναι επικινδυνοι για ολους. Οπως ειναι επικινδυνη και η νοοτροπια "ειμαι πεζος αρα μπορω να κανω ο,τι θελω".

Και η δικαιολογια "καποιοι οδηγοι παρανομουν, αρα θα παρανομησω και εγω", ειναι τουλαχιστον χαζη.

 

Σε ποιες λεωφορους; Ετσι απο περιεργεια, γιατι εγω που δουλευω 2 χρονια delivery εχω δει, πανω απο 100 ατυχηματα και καμια 10ρια δυστυχηματα. Πεζο να πεταγεται δεν εχω δει.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αναφερόμενος στο αρχικό θέμα, είναι ευχή φαντάζομαι όλων μας να μην μας τύχει οτιδήποτε το οποίο μπορεί να έχει επιπτώσεις στην υγεία-ζωή κάποιου, είτε πεζού είτε οχι.

 

Όσο για το υπόλοιπο θέμα, τα τελευταία χρόνια έχω σνομπάρει πολύ άσχημα το αυτοκινητάκι, και έχω βρει την υγεία μου [κυριολεκτικά] ως ποδηλάτης. Όπως ανέφεραν και προηγούμενοι, υπάρχει ο KOK, και αφου υπήρξα οδηγός τείνω να τον τηρώ και ως ποδηλάτης. Συμπέρασμα; Είμαι σαφέστατα πιο ασφαλής. Αφού εύκολα μπορούν να προβλεψουν τις κινήσεις μου κτλ.

Βέβαια αν αυτό και μόνο μπορούσε να λειτουργήσει και πάνω στην "κουλτούρα" του 50+χρονού που σε κράζει μονο και μονο διότι τολμήσες να βρεθεις δίπλα του με ποδήλατο θα ήταν ακόμα καλύτερα :P

 

Ξεφύγα λιγάκι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Υπάρχουν και σχολές που κάνουν σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης,με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά.

Το κόστος αμελητέο,αν όντως χρειαστεί να εφαρμόσεις αυτά που έμαθες έστω και μια φορά.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Σε ποιες λεωφορους; Ετσι απο περιεργεια, γιατι εγω που δουλευω 2 χρονια delivery εχω δει, πανω απο 100 ατυχηματα και καμια 10ρια δυστυχηματα. Πεζο να πεταγεται δεν εχω δει.

 

Προσωπικά την τελευταία εβδομάδα μόνο, από όταν άρχισα να παρατηρώ περισσότερο τόσο τον εαυτό μου όσο και την συμπεριφορά των πεζών στον δρόμο, έχω προσέξει καμιά εικοσαριά περιπτώσεις, σε Αλίμου, Τιτάνων, Ιασωνίδου, Αλεξιουπόλεως και Κύπρου. Είτε καβαλούσαν κιγκλιδώματα, είτε παραβίαζαν σηματοδότη, είτε διέσχιζαν τον μισό δρόμο και μετά περίμεναν στη μέση της διαχωριστικής λωρίδας. Περνώντας κάθε μέρα για τρία σχεδόν χρόνια από αυτούς τους δρόμους έχω φτάσει σε σημείο να προβλέπω σχεδόν πάντα με ακρίβεια το πού και πότε κάποιος θα την κάνει τη μαλακία.

 

Πεταχτούληδες πεζούς, σε τρείς περιπτώσεις σε Αλίμου (χτές το βράδυ μάλιστα, μετά την συμβολή με Βουλιαγμένης), στη Βουλιαγμένης (πριν την γέφυρα της Τιτάνων) και στην παραλιακή (μετά το όστρια). Σε δυο από αυτές περιπτώσεις φορούσαν μαύρα και βρισκόντουσαν σε σημείο με ελλειπή φωτισμό, ευτυχώς βρισκόμουν σχετικά μακριά και κατάφερα να τους ξεχωρίσω εγκαίρωςς. Και οι τρείς απήχαν το πολύ 100 μέτρα από φανάρι.

 

Στην Αλίμου δε, απ'όσο καταλαβα ο τύπος έγειρε το σώμα του προς την αριστερή λωρίδα της καθόδου ώστε να δει καλύτερα τον δρόμο. Είχε κολώνα η φυτό μπροστά του και το ζώον δεν είχε ούτε το μυαλό να περάσει -μπροστά- από αυτό. Ο οδηγός αριστερά μου προφανώς χέστηκε πάνω του και έκοψε δεξιά, αν βρισκόμουν λίγα μέτρα πιο μπροστά θα μπορούσε να είχε πέσει και επάνω μου.

 

Με περιστατικά όπως μη χρήση πεζοφάναρων, περπάτημα όχι στο (υπαρκτό) πεζοδρόμιο αλλά δεξιά και αριστερά δίπλα στα παρκαρισμένα, σε δυάδες-τριάδες κ.λπ. έχασα το μέτρημα. Το θέμα γενικώς δεν είναι μόνο να σου πεταχτεί, το θέμα είναι να μην βρεθεί λόγω αμελούς απροσεξίας του σε επικίνδυνη θέση τόσο για εσένα όσο και για αυτόν.

 

Αναφερόμενος στο αρχικό θέμα, είναι ευχή φαντάζομαι όλων μας να μην μας τύχει οτιδήποτε το οποίο μπορεί να έχει επιπτώσεις στην υγεία-ζωή κάποιου, είτε πεζού είτε οχι.

 

Όσο για το υπόλοιπο θέμα, τα τελευταία χρόνια έχω σνομπάρει πολύ άσχημα το αυτοκινητάκι, και έχω βρει την υγεία μου [κυριολεκτικά] ως ποδηλάτης. Όπως ανέφεραν και προηγούμενοι, υπάρχει ο KOK, και αφου υπήρξα οδηγός τείνω να τον τηρώ και ως ποδηλάτης. Συμπέρασμα; Είμαι σαφέστατα πιο ασφαλής. Αφού εύκολα μπορούν να προβλεψουν τις κινήσεις μου κτλ.

Βέβαια αν αυτό και μόνο μπορούσε να λειτουργήσει και πάνω στην "κουλτούρα" του 50+χρονού που σε κράζει μονο και μονο διότι τολμήσες να βρεθεις δίπλα του με ποδήλατο θα ήταν ακόμα καλύτερα :P

 

Ξεφύγα λιγάκι...

 

Πλάκα πλάκα παλιότερα έβλεπες ΤΑ αίσχη. Ποδήλατα να επιμένουν στην αριστερή της Ποσειδώνος, να αγνοούν σηματοδότες και μονοδρομήσεις (newsflash: τροχηλατό όχημα), χωρίς διακριτικά/φώτα μέσα στη νύχτα κ.λπ. γενικά είχαν συμπεριφορά ντελιβεράδων (no offence Evgenios1). Τώρα τελευταία έχω προσέξει πως αυτοί από πλειοψηφία τείνουν να γίνουν μειοψηφία. Μακάρι να εξελιχθούν έτσι και οι οδηγοί, αλλά χλωμό το κόβω.

 

Για τους 50+χρονους που λές, δεν είναι μόνο ο 50+χρονος, είναι ο μέσος ελληνάρας που θα σε κράξει αν τολμήσεις και πηγαίνεις με λιγότερα από +10χαω του ορίου ακόμα και δεξιά. Nothing personal, απλά ένα αντιπροσωπευτικό παράδειγμα της μαλακίας που μας δέρνει.

 

Υπάρχουν και σχολές που κάνουν σεμινάρια ασφαλούς οδήγησης,με το ανάλογο αντίτιμο φυσικά.

Το κόστος αμελητέο,αν όντως χρειαστεί να εφαρμόσεις αυτά που έμαθες έστω και μια φορά.

 

Δυστυχώς σε όσες σχολές και να πάμε, όσα και να σκάσουμε, αν δεν μάθουμε να σεβόμαστε τόσο τον συνάνθρωπό μας όσο και τον εαυτό μας δεν θα βγούμε ούτε καλύτεροι οδηγοί, ούτε καλύτεροι άνθρωποι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αν δε κανω λαθος Αλιμου, Κυπρου εχουνε ορια 60 (40 σε στροφες). Τεσπα δεν ποσταρα για να δωσω δικαιο στους πεζους, απλος δεν μπορω να διαβαζω μαλακιες του τυπου "οι πεζοι ειναι βλακες-χαζοι". Απο την εμπειρια μου στο δρομο

Οι οδηγοι:

ΟΛΟΙ οι οδηγει δεν τηρουν το οριο ταχυτητας.

ΟΛΟΙ οι οδηγει δεν γνωριζουν τι ειναι αυτο το κιτρινο φαναρι που αναβοσβηνει (που εχει να κανει και με τους πεζους)

Πολλοι στριβουν στα τυφλά

Παρκαρουν σε πεζοδρομια, με αποτελεσμα ο πεζος αναγκαζεται να βγει στο δρομο

Οι δημοι:

Δεν υπαρχει συντηρηση στους δρομους.

Η αρμοδια υπηραισια για την κυκλοφορια:

Κακος σχεδιασμος της κυκλοφοριας

Τροχαια:

Κανουν τα στραβα ματια

Και τελος οι πεζοι:

Που δεν εχουν τη σωστη ενημερωση

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστω και με 40χαω νομίζεις δεν μπορεί να γίνει η στραβή;

 

Ξεχνάς και το βασικότερο: Οδηγική παιδεία, ή μάλλον, έλλειψη αυτής

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Έστω και με 40χαω νομίζεις δεν μπορεί να γίνει η στραβή;

 

Ξεχνάς και το βασικότερο: Οδηγική παιδεία, ή μάλλον, έλλειψη αυτής

 

Ε καλα, αυτο ειναι αυτονοητο.

 

 

BTW Δεν βγαζω τον εαυτο μου απο τους οδηγους, και εγω ειμαι ενας καραγκιοζης οταν ειμαι πανω στο τιμονι (ειτε ειναι μηχανακη ειτε ειναι αμαξι).

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ε καλα, αυτο ειναι αυτονοητο.

 

BTW Δεν βγαζω τον εαυτο μου απο τους οδηγους, και εγω ειμαι ενας καραγκιοζης οταν ειμαι πανω στο τιμονι (ειτε ειναι μηχανακη ειτε ειναι αμαξι).

 

Καλά αυτό εννοείται (οχι για εσένα, για όλους μας).

 

 

Πρόσφατα μετά από ατύχημα που είχα (ψιλοπράγματα αλλά μπορούσε να εξελιχθεί σε σοβαρό, -δεν- έφταιγα) και μετά απο παραίνεση γνωστού μου, αποφάσισα να προσέχω και να αναλύω (σε παθολογικό βαθμό ίσως) τις πράξεις μου στο τιμόνι. Αυτό που κατάλαβα είναι πως όσο σωστοί οδηγοί και να είμαστε κάνουμε λάθη/καγκουριές, και το χειρότερο, τις περισσότερες φορές δεν καταλαβαίνουμε οτι τα κάνουμε, εκτός αν τυχόν κινδυνέψουμε ή θέσουμε άλλους σε κίνδυνο.

 

Δυστυχώς έτσι λειτουργούμε, αν έστω δεν σκεφτούμε σοβαρά "πω ρε μαλάκα, θα μπορούσε να είχε γίνει αυτό και αυτό" και βέβαια αν δεν πονέσει η τσέπη μας (στην καλύτερη), δεν καταλαβαίνουμε.

 

Τώρα αν αυτό είναι απόρροια έλλειψης παιδείας, στρουνθοκαμηλισμού ή υπερβολικής εμπιστοσύνης στον εαυτό μας είναι άλλο θέμα.

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...