poihths Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 για όσους shumacher πιστευουν οτι ο πεζος δεν εχει παντα προτεραιότητα... ας μου απαντησουν στο παρακατω: ποσα θανατηφορα ατυχήματα εχει προκαλεσει ενας πεζος και ποσα θανατηφορα ατυχηματα εχει προκαλέσει ενας ασυνείδητος οδηγος που νομιζει οτι επειδη εχει αυτοκινητο ολος ο δρομος είναι δικος του και οτι μπει στο δρομο του υποχρεούται να το παρει σβαρνα... ο πεζος ως 'αδυναμο' ον στον αυτοκινητοδρομο πρεπει να τυγχανει σεβασμου - προσοχης ασχετο αν στην ελλαδα δεν ισχυει πατε στο εξωτερικο να δειτε συμπεριφορα οδηγων η αλλιιως σας παραπεμπω στη προσφατη εκπομπη του θεοδωρακη.
Ntinaras Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 να μπω και σε κανενα αεροδρομιο μεσα τοτε να κυκλοφορω δε προκειται να σκοτωσω κανενα αεροπλανο
akpe Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Ναι, έχετε δίκιο σύμφωνα με τον νόμο......ΑΛΛΑ στην χώρα που ζείτε ο πεζός δεν βρίσκει διαβάσεις ή βρίσκει κάθε 200 μέτρα ή τις ανακαλύπτει πίσω από παρανόμως σταθμευμένα αυτοκίνητα , δεν βρίσκει πεζόδρομια (έχετε τα τζιπάκια σας επάνω παρκαρισμένα) ή δεν υπάρχουν καν πεζοδρόμια. Άρα ο πεζός στις περισσότερες των περιπτώσεων θα παρανομήσει (για εσάς). Με αυτά τα ελληνικά δεδομένα ο ΚΟΚ και ο εγωισμός σας δεν αποτελούν επιχειρήματα. ''Επικίνδυνη μαλακία'' είναι το να οδηγείς το κάρο σου και να αντιμετωπίζεις την ελληνική ζούγκλα σαν να είσαι στην Γερμανία...και να κάνεις ότι δεν βλέπεις και δεν καταλαβαίνεις.... Αν υοθετήσουμε όλοι την παραπάνω τακτική ...καήκαμε. Σύμφωνοι, άλλο όμως το ένα, άλλο το άλλο Διάβασε τα παραδείγματα στο προηγούμενο post μου... εδώ μιλάμε για καγκουριές και όχι για (θεωρητικά) δικαιολογημένες παρανομίες. Άλλο ο πεζός να βγαίνει στον δρόμο επειδή δεν έχει που να περπατήσει και άλλο να βγαίνει στον δρόμο χωρίς λόγο ή να περνάει χύμα την παραλιακή επειδή βαριέται να περιμένει στο φαναρι, don't you think; για όσους shumacher πιστευουν οτι ο πεζος δεν εχει παντα προτεραιότητα... ας μου απαντησουν στο παρακατω: ποσα θανατηφορα ατυχήματα εχει προκαλεσει ενας πεζος και ποσα θανατηφορα ατυχηματα εχει προκαλέσει ενας ασυνείδητος οδηγος που νομιζει οτι επειδη εχει αυτοκινητο ολος ο δρομος είναι δικος του και οτι μπει στο δρομο του υποχρεούται να το παρει σβαρνα... ο πεζος ως 'αδυναμο' ον στον αυτοκινητοδρομο πρεπει να τυγχανει σεβασμου - προσοχης ασχετο αν στην ελλαδα δεν ισχυει πατε στο εξωτερικο να δειτε συμπεριφορα οδηγων η αλλιιως σας παραπεμπω στη προσφατη εκπομπη του θεοδωρακη. Δεν είπε κανείς πως ο πεζός δεν έχει προτεραιότητα. Λέμε πως έχει προτεραιότητα αναλόγως την περίπτωση και υπο προϋποθέσεις. Όπως και οτι, σε άλλες περιπτώσεις, δεν έχει. Δεν είναι θέμα shumacher, είναι θέμα νόμων και κοινής λογικής.&- Εσύ αν πας στη Γερμανία να περάσεις τo autobahn έτσι χύμα πιστεύεις δηλαδή πως τα πράγματα θα είναι διαφορετικά;
..MementoMori.. Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 2 Νοεμβρίου 2010 Να τους δειχνεις τον νομο, να επικαλεισαι την κοινη λογικη, να τους δειχνεις μεχρι και αποφαση δικαστηριου και να μην καταλαβαινουν τιποτα. Περαστε τους δρομους οπου, οπως και οποτε θελετε λοιπον. Κακο του κεφαλιου σας.
Mika Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 3 Νοεμβρίου 2010 ποσα θανατηφορα ατυχήματα εχει προκαλεσει ενας πεζος ενας πεζος μπορει να προκαλεσει πολυνεκρο ατυχημα χωρις ο ιδιος να παθει τιποτα.
tomasss Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Εγω που δεν παρκαρω παρανομα μπορω να οδηγω σαν ανθρωπος χωρις να ανησυχω μην πεταχτει καποιος παραπληροφορημενος και εχω τυψεις μια ζωη? Ρε καντε ο,τι θελετε, βρειτε οσες δικαιολογιες θελετε, αλλα να ξερετε το εξης. Ο νομος ειναι σαφης και στο 99% των περιπτωσεων ο πεζος θα σκοτωθει, οχι ο οδηγος. Οποτε και παρανομοι ειστε και κινδυνευει η ζωη σας. Το φρενο θα το πατησει ο οδηγος, αλλα κανεις δεν μπορει να εγγυηθει οτι θα προλαβει να σταματησει. Παιχτε την ζωη σας κορωνα γραμματα επειδη στην Ελλαδα παρκαρει ο καθενας οπου θελει. Ειναι πολυ λογικο. Εσύ ειδικά που δεν παρκάρεις παράνομα δικαιούσαι να πατήσεις έναν πεζό που κατέβηκε στην ασφαλτο ....επειδή ΑΛΛΟΙ ειχαν παρκάρει στο πεζοδρόμιο. Αρα καταλαβαίνεις τί δύνατο επιχείρημα χρησιμοποίησες. Στους συγγενείς του θύματος , πες : ''Ο νόμος είναι σαφής'' Να τους δειχνεις τον νομο,να επικαλεισαι την κοινη λογικη, να τους δειχνεις μεχρι και αποφαση δικαστηριου και να μην καταλαβαινουν τιποτα. Περαστε τους δρομους οπου, οπως και οποτε θελετε λοιπον. Κακο του κεφαλιου σας. Πάλι ο νόμος??? Και λογική?? Πρόσεξε μάγκα μου : το να αρχίσουμε να περπατάμε πάνω στα καπώ και να τα βανδαλίζουμε εν ανάγκη ( εξαιρούμε εσένα τον νόμιμο) είναι επίσης μια λογική...και νόμιμο. Να αρχίσουμε? ενας πεζος μπορει να προκαλεσει πολυνεκρο ατυχημα χωρις ο ιδιος να παθει τιποτα. Το να αναφερόμαστε σε τόσο σπάνιες περιπτώσεις , είναι απλά γελοίο. Σύμφωνοι, άλλο όμως το ένα, άλλο το άλλο Διάβασε τα παραδείγματα στο προηγούμενο post μου... εδώ μιλάμε για καγκουριές και όχι για (θεωρητικά) δικαιολογημένες παρανομίες. Άλλο ο πεζός να βγαίνει στον δρόμο επειδή δεν έχει που να περπατήσει και άλλο να βγαίνει στον δρόμο χωρίς λόγο ή να περνάει χύμα την παραλιακή επειδή βαριέται να περιμένει στο φαναρι, don't you think; Δεν είπε κανείς πως ο πεζός δεν έχει προτεραιότητα. Λέμε πως έχει προτεραιότητα αναλόγως την περίπτωση και υπο προϋποθέσεις. Όπως και οτι, σε άλλες περιπτώσεις, δεν έχει. Δεν είναι θέμα shumacher, είναι θέμα νόμων και κοινής λογικής.&- Εσύ αν πας στη Γερμανία να περάσεις τo autobahn έτσι χύμα πιστεύεις δηλαδή πως τα πράγματα θα είναι διαφορετικά; Όχι δεν αναφέρομαι σε καγκουριές πεζών. Αναφέρομαι στις πιο συνηθισμένες ''παρανομίες'' τους που γίνονται από ανάγκη. να μπω και σε κανενα αεροδρομιο μεσα τοτε να κυκλοφορωδε προκειται να σκοτωσω κανενα αεροπλανο Εσύ ξέρεις... Γενικά η ανθρωπιά πάει περίπατο στο ελλαδιστάν. Αν στο Λονδίνο πατήσεις το πόδι σου στην ασφαλτο, ο οδηγός του διερχόμενου αυτοκινήτου θα σταματήσει. Τόσο απλά. Δεν θα σου την πουν και από πάνω ακόμη και αν εσύ ως πεζός νιώθεις ότι έκανες πατάτα. Εσεις με τον νόμο σας.
akpe Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Όχι δεν αναφέρομαι σε καγκουριές πεζών. Αναφέρομαι στις πιο συνηθισμένες ''παρανομίες'' τους που γίνονται από ανάγκη. Δεν καταλαβαίνεις όμως οτι εδώ δεν αναφερόμαστε σε αυτά; Η καλή μας η πολιτεία έχει προβλέψει για τους πεζούς πεζοδρόμια, διαβάσεις, φανάρια (όπου υπάρχουν αυτά). Αν στην πλειοψηφία τους οι πεζοί τα γράφουν, δεν σου φταίει ο οδηγός. Όταν περνάς τρέχοντας τον οποιοδήποτε δρόμο ή λεωφόρο επειδή βαριέσαι να σύρεις τον κώλο σου 70 μέτρα να περάσεις το φανάρι/διάβαση, δεν σου φταίει ο οδηγός. Όταν κάνεις το ίδιο και αναγκαστικά στέκεσαι στην διαχωριστική λωρίδα μέσα στη μέση του δρόμου μέχρι να σε αφήσουν να περάσεις δεν σου φταίει ο οδηγός. Όταν περπατάς στη μέση του στενού ενώ έχεις πεζοδρόμιο "να" σε κάθε πλευρά, δεν σου φταίει ο οδηγός. Όταν παραβιάζεις σηματοδότη πεζών με την λογική "είναι ήδη σταματημένοι/δεν έρχεται κανείς/θα προσέξω/με προσέξουν" δεν σου φταίει ο οδηγός. Ο νόμος που τόσο εύγλωττα χλευάζεις όταν τον επικαλούμαστε, σου λέει πως ο πεζός πολύ απλά έχει τόσο δικαιώματα, όσο και υποχρεώσεις. Φανάρια, διαβάσεις, προσοχή κλπ. Προβλέπει ακόμα και το (σωστό μεν αλλά εκτός θέματος δε) επιχείρημά σου, ακόμα και αν εσύ δεν μπορείς να περπατήσεις στο πεζοδρόμιο επειδή κάποιος μαλάκας έχει αφήσει το τζίπ του, λέγοντας σου πως απαγορεύεται να βγείς στον δρόμο αν πρώτα δεν α) έχεις υπολογίσει θέση και ταχύτητα διερχόμενων αυτοκινήτων και β) βεβαιωθείς θα παρεμποδισεις την κυκλοφορία τους. Δεν σου δίνει το ελεύθερο να βγείς όπως να'ναι. Τα ίδια ισχύουν πάνω-κάτω σε οποιαδήποτε ευρωπαϊκή χώρα. Στην Αγγλία, όπως λες, όχι μόνο οι διατάξεις του κώδικα δίνουν τα ίδια δικαιώματα αλλά και υποχρεώσεις στους πεζούς, αλλά έχουν και το λεγόμενο Green Cross Code, το οποίο μαθαίνει στα παιδιά να περπατούν στους δρόμους με ασφάλεια από μικρή ηλικία. Εντωμεταξύ, αυτή η καραμέλα με το "αν πατήσεις πόδι στην άσφαλτο θα παγώσουν όλοι" πρέπει να σταματήσει διότι όχι μονο δεν ισχύει, αλλά σε ένα μεγάλο αριθμό των ευρωπαϊκών δρόμων δεν είναι εφικτή τόσο θεωρητικά όσο και πρακτικά. Συγκεκριμένα: "However, in no case does a pedestrian have a 'right' to receive precedence". Μπορεί κάτι παρόμοιο να ισχύει π.χ. σε στενά και μικρούς δρόμους, αλλά σε πολυσύχναστους δρόμους και λεωφόρους ο πεζός δεν έχει λόγο να βγεί χύμα στην άσφαλτο αφού καθοδηγείται από φανάρια, ανισόπεδες η μη διαβάσεις, και ανοιχτά πεζοδρόμια. Στην περίπτωση που ο πεζός πρέπει να βγεί στον δρόμο ή να τον διασχίσει χωρίς σηματοδότη, ο κώδικας μάλιστα τους δίνει συγκεκριμένες οδηγίες (Highway Code, παράγραφος 7, άρθρα A,B,C,D,E), ανάμεσα στις οποίες: "if there is no pavement keep to the right-hand side of the road so that you can see oncoming traffic", "be prepared to walk in single file", "keep close to the side of the road", "when it is dark, use reflective materials", "where there is a crossing nearby, use it", "If traffic is coming, let it pass", "do not cross until it is safe to do so without stopping", ενώ για τις διαβάσεις χωρίς σηματοδότη: "give traffic plenty of time to see you and to stop before you start to cross" και "wait until traffic has stopped from both directions or the road is clear before crossing". Όλα αυτά βέβαια όχι μόνο εμείς δεν τηρούμε σωστά σχεδόν ποτέ, αλλά δεν τα διδασκόμαστε και ποτέ, αν εξαιρέσεις ενημερωτικά έγγραφα, εκπομπές κ.λπ. Και αν. Και επειδή στάνταρ θα αναφέρεις (σωστά) πως εδώ μόνο σωστά φανάρια και ανοιχτά πεζοδρόμια δεν έχουμε, σε παραπέμπω στην παράγραφο μετά το spoiler. Ακόμα, αν στην Aγγλία επιχειρήσεις ως πεζός να παραβιάσεις σηματοδότη, ή ακόμα χειρότερα, διασχίσεις έναν δρόμο νωρίτερα επειδή βαριέσαι να περπατήσεις μέχρι τον σηματοδότη, αν προκαλέσεις ατύχημα μπορείς να καταδικαστείς ως υπαίτιος σύμφωνα με το αστικό δίκαιο (as with other advisory parts of the Highway Code compliance or otherwise can be used to establish liability in civil law proceedings such as insurance claims). Η μοναδική περίπτωση, σύμφωνα με τον Highway Code (παράγραφος 8), όπου πεζοί έχουν την απόλυτη προτεραιότητα, είναι στην περίπτωση όπου αυτοκίνητο στρίβει σε δρόμο τον οποίο ήδη διασχίζει πεζός. Σε κάθε άλλη περίπωση ισχύει πάνω-κάτω ό,τι ισχύει και εδώ.
Evgenios1 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Εγω που δεν παρκαρω παρανομα μπορω να οδηγω σαν ανθρωπος χωρις να ανησυχω μην πεταχτει καποιος παραπληροφορημενος και εχω τυψεις μια ζωη? Ρε καντε ο,τι θελετε, βρειτε οσες δικαιολογιες θελετε, αλλα να ξερετε το εξης. Ο νομος ειναι σαφης και στο 99% των περιπτωσεων ο πεζος θα σκοτωθει, οχι ο οδηγος. Οποτε και παρανομοι ειστε και κινδυνευει η ζωη σας. Το φρενο θα το πατησει ο οδηγος, αλλα κανεις δεν μπορει να εγγυηθει οτι θα προλαβει να σταματησει. Παιχτε την ζωη σας κορωνα γραμματα επειδη στην Ελλαδα παρκαρει ο καθενας οπου θελει. Ειναι πολυ λογικο. Ο πεζος θα τσακιστει/πεθανει εσυ θα τρεχεις στα δικαστηρια και θα κριθεις ενοχος (εκτος και αν εχεις $) διοτι θα εχεις παραβιασει το οριο ταχυτητας ή θα μιλαγες στο τηλ ή το αμαξι σου δεν θα εχει τις προδιαγραφες που οριζει ο νομος. Να φανταστω οτι ο TS λεγοντας "παω αργα" εννοει οτι παει συμφωνα με το οριο
akpe Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Ο πεζος θα τσακιστει/πεθανει εσυ θα τρεχεις στα δικαστηρια και θα κριθεις ενοχος (εκτος και αν εχεις $) διοτι θα εχεις παραβιασει το οριο ταχυτητας ή θα μιλαγες στο τηλ ή το αμαξι σου δεν θα εχει τις προδιαγραφες που οριζει ο νομος. Όχι απαραίτητα... Να φανταστω οτι ο TS λεγοντας "παω αργα" εννοει οτι παει συμφωνα με το οριο Και με 10χαω να πηγαίνεις, αν πεταχτεί στην κυριολεξία μπροστά σου χωρίς να προσέξει θα έχεις (έχετε) πρόβλημα.
Mika Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Το να αναφερόμαστε σε τόσο σπάνιες περιπτώσεις , είναι απλά γελοίο. Η περιπτωση δεν ειναι και τοσο σπανια, αλλα και να ηταν δεν εχεις κανενα δικαιωμα να χαρακτηρισεις την θεση μου γελοια. αλλαξε το χαρακτηρισμο σε παρακαλω
barbamar Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Πρόσεξε μάγκα μου : το να αρχίσουμε να περπατάμε πάνω στα καπώ και να τα βανδαλίζουμε εν ανάγκη ( εξαιρούμε εσένα τον νόμιμο) είναι επίσης μια λογική...και νόμιμο. Λάθος.Παράνομο είναι,όπως και ο βανδαλισμός που εσηγείσαι.Ακόμα κι αν εμποδίζεσαι να περάσεις λόγω του παρκαρίσματος. Να αρχίσουμε? Υπάρχει δεδικασμένο,κάποιος πάρκαρε σε πεζοδρόμιο,κάποιος πεζός πέρασε από πάνω απ' το καπό περπατώντας και ο δικαστής θεώρησε ότι και οι δύο ήταν παράνομοι για τις πράξεις τους (σωστός!) και τους επεδίκασε την ίδια ποινή να δώσει ο ένας στον άλλον 700€...Εσεις με τον νόμο σας. Σε περιμένουμε αγαπητέ να γυρίσεις να μας βοηθήσεις να κάνουμε μπουρδέλλο όλοι μαζί.Όχι όπως τώρα,στείλε παπούλη την ευχή σου. Που είπες ότι διαβιείς;
MiDi_MiLiZ Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Γενικά η ανθρωπιά πάει περίπατο στο ελλαδιστάν. Αν στο Λονδίνο πατήσεις το πόδι σου στην ασφαλτο, ο οδηγός του διερχόμενου αυτοκινήτου θα σταματήσει. Τόσο απλά. Δεν θα σου την πουν και από πάνω ακόμη και αν εσύ ως πεζός νιώθεις ότι έκανες πατάτα. Εσεις με τον νόμο σας. Εκει οι πεζοι τρωνε προστιμο αν πεταχτουν στο δρομο οπου ναναι, οπως ναναι, οποτε ναναι. Αρα τα θεματα ανθρωπιας κλπ τα αναλαμβανει το οργανο και τελειωνει εκει το θεμα. Στην Ελλαδα κανεις αστυνομικος δεν ασχολειται με τις επικινδυνες παραβασεις των πεζων, επισης για καποιο λογο εχει περασει η αντιληψη οτι μπορουν να κανουν οτι θελουν οποτε θελουν στους δρομους "επειδη εχουν παντα προτεραιοτητα", οποτε πανε να βγουν κι απο πανω σαν πεζοι ορισμενες φορες που εκ του νομου εχουνε αδικο, αν επιζησουν φυσικα, καθως οι αντιληψεις αυτες συνηθως εχουν θανατηφορα αποτελεσματα. Επισης καλο ειναι να μην επικαλουμαστε την ομολογουμενως ελεινη συμπεριφορα των ελληνων οδηγων, για να αποδειξουμε δια της εις ατοπον απαγωγης οτι οι πεζοι εχουν παντα δικιο και ειναι παντα νομιμοι. Οι πεζοι εχουν δικαιωματα, εχουν και υποχρεωσεις. Φυσικα και δεν εχουν παντα προτεραιοτητα οι πεζοι, σταματηστε να αναπαρεγετε επικινδυνες πληροφοριες εαν δεν γνωριζετε τον ΚΟΚ.
barbamar Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Οι πεζοι εχουν δικαιωματα, εχουν και υποχρεωσεις. Κάπου έξω,αν πιάσουν πεζό να περνάει με σταμάτη,του βάζουν points.Αν δεν έχει δίπλωμα,τους βαθμούς τους κρατάει κάβα.Άμα περάσει εκτός διάβασης,ο οδηγός του επερχόμενου οχήματος το εκλαμβάνει σαν πίστα του παιχνιδιού που παίζετε,αυτό που παίρνεις bonus άμα σκοτώσεις πεζό κλπ...
Ntinaras Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 οσοι λετε οτι οι πεζοι εχουν προτεραιοτητα δοκιμαστε να ανεβειτε σε ενα δεντρο η σε ενα μπαλκονι,και να πηδηξετε στο δρομο την ωρα που ερχεται αυτοκινητο. αν μπορειτε γραφτε το σε βιντεο
..MementoMori.. Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 4 Νοεμβρίου 2010 Ολα οσα λετε μερικοι εδω μεσα απλα μου επιβεβαιωνουν οτι η νοοτροπια του Ελληνα ειναι η κλασσικη "κανω ο,τι γουσταρω" ειτε οδηγει ειτε περπαταει ειτε ειναι με ποδηλατο. Μαλακες οδηγοι υπαρχουν και ειναι πολλοι μαλιστα. Τους βλεπω καθε μερα που μου ανεβαινει το αιμα στο κεφαλι, ακομα και στις περιπτωσεις που δεν κινδυνευω εγω ο ιδιος. Θα εβαζα και στοιχημα οτι ολοι αυτοι, οταν περπατανε κανουν τις ιδιες καφριλες με αυτες που αναφερονται παρπανω γιατι τοτε ξαφνικα θυμουνται την καραμελα "ο πεζος εχει παντα δικιο". Και ερχομαστε παλι στο ενα και μοναδικο τετριμμενο συμπερασμα. Ολα ειναι θεμα παιδειας. Γιατι οταν απο μικροι δεν εχετε μαθει πως να περπατατε, δεν θα μαθετε και πως να οδηγειτε. Το γεγονος οτι βλεπετε παντου καφριλα γυρω σας, θα επρεπε να σας δημιουργει την αναγκη να ξεχωρισετε, να μαθετε και να διδαξετε οπου μπορειτε, τον σωστο τροπο. Η δικη σας λογικη που λεει οτι "αυτοι" ειναι μαλακες, ας γινω και εγω μεγαλυτερος για να τους δειξω τι θα παθουν, μας εχει οδηγησει στην ζουγκλα που επικρατει στους δρομους. Οι οδηγοι νομιζουν οτι η ασφαλτος τους ανηκει. Και μαλιστα μονο στους συγκεκριμενους. Πρωτα εχω προτεραιοτητα ΕΓΩ και μετα ολοι οι αλλοι. Οι ποδηλατες επειδη εχει γινει και της μοδας, και ειναι και οικολογικο μεσο μεταφορας, πανε οπου θελουν και οπως θελουν. Οι πεζοι "εχουν παντου προτεραιοτητα". Και καλα να βλεπεις παππουδες και γιαγιαδες που μεγαλωσαν πριν φτιαχτουν δρομοι, αλλα το περασαν στα παιδια τους και αυτα το περασαν στα δικα τους. Σε εσας. Οποται, ναι, βρειτε δικαιολογιες και καντε ο καθενας ο,τι γουσταρει. Feel free να γινετε αλλη μια στατιστικη. PS Ενα μπραβο στον akpe που καθησε και ασχοληθηκε να βρει τους νομους απο τις πολιτισμενες χωρες για να σας δειξει οτι και εκει λαθος εντυπωση εχετε.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.