Προς το περιεχόμενο

iphone 4 - μήνυμα υπερθέρμανσης


harryup

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα,

 

είμαι χρήστης της Cosmote και πριν 1 μήνα περίπου πήρα μέσω ενός καταστήματος του Γερμανού ένα iPhone 4. Από τις πρώτες μέρες μου έβγαζε ένα μήνυμα που δεν είχα δει ξανά σε παλαιότερα iPhone που είχα: μια μαύρη οθόνη που προειδοποιούσε πως το κινητό έχει υπερθερμανθεί και πρέπει να επανέλθει στα φυσιολογικά του για να το χρησιμοποιήσω πάλι. Εννοείται πως δεν είχα κάνει κάτι που να δικαιολογεί την υπερθέρμανση (τι να πουν τα παλιά μοντέλα που τα έπαιρνα στην παραλία και τα άφηνα κάτω από τον ήλιο για ώρα!)...

 

Μετά από τις 2-3 φορές που συνέβη αυτό, έψαξα στο ίντερνετ και βρήκα ότι συμβαίνει σε αρκετές συσκευές iPhone 4 και έχει να κάνει είτε με το θερμοστάτη είτε με πρόβλημα υπερθέρμανσης, όντως. Και στις δύο περιπτώσεις χρήζει άμεσης αντικατάστασης, οπότε το επέστρεψα αμέσως στο Γερμανό.

 

Ζήτησα αντικατάσταση και μου είπαν ότι έπρεπε να το στείλουν στο service τους όπου και θα αποφάσιζαν τι θα γινόταν μια και είχαν περάσει οι 3 μέρες από την ημερομηνία αγοράς και δε δικαιούμουν άμεση αντικατάσταση πλέον.

 

Παρά τις διαμαρτυρίες μου περίμενα. Τελικά, μετά από μια βδομάδα, τους κάνω ένα έντονο τηλεφώνημα, πιέζοντάς τους για αντικατάσταση. Και στο τέλος επικοινωνησαν μαζί μου λέγοντας ότι άλλαξαςν το ΙΜΕΙ της συσκευής, εσωτερικά δηλαδή, ενώ διατήρησαν το αρχικό κουτί. Διαμαρτυρήθηκα και πάλι, λέγοντάς τους ότι είχα πληρώσει για ένα καινούργιο κινητό και όχι για κάποιο επισκευασμένο.

 

Τελικά κατέφυγα στο Ινστιτούτο Καταναλωτών, όπου μου είπαν σύμφωνα με σχετική διάταξη ο καταναλωτής έχει δικαίωμα, όταν πρόκειται για εργοστασιακή βλάβη, να παίρνει αποζημίωση ή νέα συσκευή, όσο κι αν δε βρίσκει σύμφωνους τους κατασκευαστές ή της αντιπροσωπείες (μου έδωσε και τον αριθμό του σχετικού Νόμου). Επικοινώνησα και πάλι με το Γερμανό, τους ενημέρωσα για αυτό και το ότι είμαι αποφασισμένος να το προχωρήσω κι άλλο αν δε μου δώσουν νέα συσκευή και τελικά την επόμενη μέρα έλαβα μηνυμα να πάω να παραλάβω την επισκευασμένη μου συσκευή.

 

Στο κατάστημα κάποιος υπάλληλος ευγενής μου είπε ότι έχουν αλλάξει το ΙΜΕΙ. Του εξήγησα τι είχε συμβεί με το ΙΝΚΑ κλπ, και μου είπε ότι παλιότερα δούλευε στo service toy Γερμανού. Ο Γερμανός έχει υπογράψει με την Αpple σύμβαση που τον υποχρεώνει να μην αντικαθιστά τις συσκευές - και ακόμη κι αν το κάνει (off the record) να μην το κοινοποιεί στους πελάτες (για άγνωστους λόγους - ίσως γιατί έχει κατηγορηθέι στο παρελθόν πως είναι δύσκολη η επισκευή ενός iPhone). και ότι το πιο πιθανό είναι να μου έχουν δώσει καινούργια συσκευή μα για λόγους απορρήτου μου είπαν ότι απλως άλλαξαν την ΙΜΕΙ.

 

Αποφάσισα να μην την δεχτώ την συσκευή μέχρι το ΙΝΚΑ να μου δώσει μια επίσημη απάντηση για το τι μπορεί να έχει συμβεί,

 

Γνωρίζει κανείς αν όντως αλλάζουν το IMEI ή ολόκληρη τη συσκευή; είναι σημαντικό για μας τους καταναλωτές να ξέρουμε τι αγοράζουμε.. με τα λεφτά μας, και να απαιτούμε αυτά που εκ νόμου και λογικής δικαιούμαστε.

 

Ευχαριστώ πολύ,

Χ.

Δημοσ.

Δεν θα μπορέσω να σε βοηθήσω πολύ γιατί αυτό το άλλαξαν το ΙΜΕΙ δεν το πολυ-καταλαβαίνω. Τελος πάντων εννοείς ότι σου έδωσαν πίσω άλλο επισκευασμένο κινητό και όχι το δικό σου.

 

Είχα περάσει ακριβώς το ίδιο πακέτο με κινητό 5 ημερών απο τον Γερμανό πριν 3-4 χρόνια. Καρμπόν μέχρι αηδίας η υπόθεση...

Είχα κάνει καταγγελία και εγώ αλλά τελικά την απέσυρα πρίν μου απαντήσουν γιατί με άλλο τρόπο τους είχα γερά στο χέρι. Τους απείλησα και πήρα τα λεφτά μου πίσω.

 

Τότε που είχα ασχοληθεί είχα συμπεράνει πώς ο Γερμανός το έχει σαν τακτική αυτό να σου παίρνει το κινητό που έτυχε να χαλάσει εφόσον είναι πολύ καινούργιο και σου δίνει ένα άλλο επισκευασμένο για το "γρήγορο της υπόθεσης" χωρίς να σου το πει απο την αρχή ότι έτσι θα γίνει. Αυτό που μου έδωσαν εμένα μέχρι και γρατζουνιές είχε πάνω... ¨οταν τους είπα φέρτε πίσω το δικό μου έστω και χωρίς να μου το φτιάξετε -πάντα με καθυστερούσαν ευγενικά "έλα σε 3 μέρες" κλπ- μου είπαν στο τέλος ότι έχει οδηγηθεί προς καταστροφή... ...τσες μπλέ! Τόσα χρόνια μετά και ακόμα κάνει τα ίδια ε;

 

Μην τον ακούς τον ευγενικό υπάλληλο λοιπόν με τις μπούρδες που σου λέει... Εμένα η κοπελίτσα στον Γερμανό μόνο που δεν μου την έπεσε για να με πείσει.

 

Ψάξτο.

 

Πρώτα απ'όλα έχεις την απάντηση απο το ΙΝΚΑ που σε καλύπτει. Άρα ίσως θα τελειώσει καλά η ιστορία σου. Μόνο που φοβάμαι θα πάρει χρόνο...

Δημοσ.

Ευχαριστώ για την άμεση απάντηση.

 

Προφανως αυτό που εννοούν για την ΙΜΕΙ είναι ότι αλλάζουν όλο το εσωτερικό της συσκευής (προφανώς με κάποιο άλλο επισκευασμένο) και μοιραία παίρνει νέο σειριακό αριθμό "σαν καινούργιο"... ο Υπάλληλος στο Γερμανό επέμενε (χαμηλόφωνα μην τον ακούν οι συνάδελφοί του) ότι έχουν αλλάξει όλη τη συσκευή, γιατί τα iphone είναι μπελάς να τα επισκευάσεις και δεν τους συμφέρει... και μου έδειχνε ότι το απέξω είναι άφθαρτο - άρα είναι καινούργια συσκευή... Μάταια προσπαθούσα να του πω πως και η δική μου άφθαρτη ήταν μια και ήταν καινούργια.../

 

Τι να πω! το σίγουρο είναι πως τέλειωσε η καριέρα μου ως πελάτης του Γερμανού...!

 

:devil:

Δημοσ.
Τελικά κατέφυγα στο Ινστιτούτο Καταναλωτών, όπου μου είπαν... (μου έδωσε και τον αριθμό του σχετικού Νόμου)

 

Αν μπορείς γράψε μας και τον αριθμό του νόμου να τον ξέρουμε...

 

Όσο για αυτά που σου λέει ο "κολητός" σου υπάλληλος είναι ανεπανάληπτα... :mrgreen:

 

Ας μας πούνε όμως τη γνώμη τους και οι της Apple εδώ μέσα μήπως και κάτι μας διαφεύγει. :rolleyes:

Δημοσ.

ο Νόμος είναι ο 2251/94 και η κυρία από το Νέο ΙΝΚΑ με πήρε ενθουσιώδης να μου τον ανακοινώσει, λέγοντας συνάμα ότι ακούει παρόμοια περιστατικά καθημερινά - οι αντιπροσωπείες και τα μεγαλο-καταστήματα στην Ελλάδα, όπως ο Γερμανός και η Cosmote, έχουν απαράδεκτη πολιτική απέναντι στους πελάτες τους ενώ ο νόμος τους υποχρεώνει να είναι συνεπείς και αν μη τι άλλο ευγενείς - αρκεί να σας πω πως ο πατέρας μου λόγω δουλειάς έκανε λογαριασμούς στιν Cosmote 500 ευρώ το μήνα, και η επιδότηση που του έδωσαν ήταν 400 ευρώ! (αρχικά ήταν 180 και όταν τους είπε πως θα φύγει, αντί να του δώσουν όποια συσκευή θέλει του την έκαναν 400 ευρώ!)... Όταν πήγε στο Γερμανό να πάρει τη συσκευή, ο ίδιος υπάλληλος γελούσε με την κακή επιδότηση της Cosmote! Αλλά αυτό δεν είναι της παρούσης...

 

έχω εργαστεί σε καταστήματα του Λονδίνου, αλλά και ως πελάτης εκεί, σε οποιαδήποτε κατάσταση παρουσίαζες το προιόν που είχες αγοράσει (ακόμα και εμφανώς αν το είχες σπάσει!), το κατάστημα είχε υποχρέωσει να σου δώσει και τα χρήματά σου πίσω αν το ζητούσες.

 

Ο συγκεκριμένος νόμος λέει ότι όταν ένα προϊόν δεν πληρεί τις προδιαγραφές που ανακοινώνει, πόσω μάλλον όταν παρουσιάζει εργοστασιακό πρόβλημα, ο έμπορος έχει υποχρέωση πλήρους αποκατάστασης ή αποζημίωσης εφόσον το επιθυμεί ο πελάτης...

 

Το ίδιο μου συνέβη και με ένα laptop Vaio που είχα πάρει από το Πλαίσιο (στην τιμή των 2000 ευρώ τότε!) με εμφανή πρόβλημα στην οθόνη - με παρέπεμπαν στο service κάπου στο Βέγιο και έπρεπε να καταφύγω σε δικηγόρο για να το αντικαταστήσουν όπως και με μια τηλεόραση LG που αγόρασα πέρσι, έπρεπε πάλι να καταφύγω στο ΙΝΚΑ γιατί είχε πάλι εργοστασιακό θέμα (έκανε clouding σε όλη την επιφάνεια) και την "επισκεύασαν" 2 φορές πριν επιτέλους μου δώσουν καινούργια!

 

Όσο και αν η νοοτροπία μας είναι "ανατολίτικη" πρέπει κάποια στιγμή να ξυπνήσουμε και να ζητάμε αυτά που δικαιούμαστε - και μόνο αυτά - τίποτα λιγότερο! Και οι ίδιοι που θέλουν να μας κοροϊδεύουν, πιστέψτε με σε αντίστοιχη περίπτωση θα έκαναν το ίδιο! Κανένας δε θέλει να πιάνεται κορόιδο!

 

Και τέλος, ας μας πει ο Γερμανός και η Apple για ποιο λόγο αρνούνται να αντικαταστήσουν μια συσκευή με εργοστασιακή βλάβη - και αν το κάνουν off the record, όπως υποστηρίζει ο υπάλληλος, γιατί δεν το "φωνάζουν" - έστω στους πελάτες τους - δεν τους αφορά να νιώθουν ασφάλεια οι πελάτες του και να παραμένουν... πελάτες τους ή πάει για φούντο και ο Γερμανός οπότε ποιος νοιάζεται;

 

Πριν λίγα χρόνια βασίλευε η Nokia και η Ericsson - και έκαναν και αυτές πολλά κουλά στο service τους - αν συνεχίσει έτσι η Apple, η ανατροπή δε θα αργήσει να έρθει και για αυτήν...

 

Καλημέρα.

Δημοσ.

ρε παιδιά κάθε συσκευή δεν έχει διαφορετικό IMEI? άρα μήπως όντως έγινε αντικατάσταση με άλλη συσκευή..? Το θέμα είναι ότι και η καινούργια συσκευή με το καινούργιο ΙΜΕΙ δεν θα είναι "καινούργια 100% αλλά μια ελλατωματική - πλέον επισκευασμένη όμως από την apple καθώς εδώ στην ελλάδα δεν κάνουν καθόλου επισκευές απλά αντικαταστάσεις των ελλατωματικών συσκευών με άλλες επισκευασμένες .. ΄

Διάβασε σε παλιότερα ποστ κάτι παρόμοιο που είχε αναρτηθεί με το σερβις του γερμανού..

Δημοσ.

Χωρίς να γνωρίζω τίποτα, μονάχα βάση ορθής λογικής λέω πως δεν νομίζω να μπορεί να συμβεί αυτό...δεν νομίζω να είανι δυνατόν να αλλάξεις τον ΜΟΝΑΔΙΚΟ αριθμό του τηλεφώνου σου...χωρίς να θέλω να σε πάρω στο λαιμό μου...:rolleyes:

Δημοσ.

Σου άλλαξαν πλακέτα ολόκληρη... Στο iphone το imei είναι hardcoded και δεν αλλάζει με τίποτα.. Οπότε θα είσαι μια χαρά...

 

Το θέμα είναι αλλού... Έστω ότι το αγόρασες 15 του μήνα... Έχεις έγγραφο/απόδειξη ότι 3 μέρες μετά το παρέλαβαν για Service δηλαδή στις 18 του μήνα? Γιατί υπάρχει νόμος που μέσα σε 10 μέρες από την ημερομηνία αγοράς, αν το επιστρέψεις ή παίρνεις τα λεφτά στο χέρι (όχι πιστωτικό και τέτοια) ή σου δίνουν μια ολόιδια, ολοκαίνουρια και σφραγισμένη συσκευή...

 

Στο τελευταίο που είπα να πατήσεις και να κινηθείς από εδώ και πέρα...

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...