MpOuZ Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Φίλες και φίλοι καλησπέρα, θα ήθελα να μοιραστώ μαζί σας την πιο άσχημη εμπειρία που έχω βιώσει από service αντιπροσωπείας και συγκεκριμένα από το εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών Philips. Η ιστορία έχει ως εξής: 04-03-2008 αγόρασα μια τηλεόραση Philips 32PFL7762D. 08-09-2010 διαπίστωσα πρόβλημα στην εν λόγω τηλεόραση. Κάλεσα την εξυπηρέτηση πελατών της Philips όπου και με παρέπεμψε στο εξουσιοδοτημένο κέντρο επισκευών Philips με την επωνυμία «SOUND AND VISION Co Ν. ΚΟΥΡΦΑΛΗΣ – Θ. ΛΟΛΟΣΙΔΗΣ Ο.Ε.». 09-09-2010 παραδίδω την τηλεόραση στο ανωτέρω κέντρο επισκευών. Ο υπάλληλος που παρέλαβε με ενημέρωσε ότι σε 2-3 εργάσιμες ημέρες θα λάβω ειδοποίηση για τη βλάβη και το κόστος επισκευής. 15-09-2010 έλαβα μήνυμα στο κινητό μου ότι έγινε παραγγελία ανταλλακτικού προκειμένου να επισκευαστεί η τηλεόραση μου. Έκτοτε δεν έλαβα ποτέ άλλη ενημέρωση για την πορεία της επισκευής από μέρους του κέντρου επισκευών. Έπρεπε να καλώ εγώ ο ίδιος για να μάθω. 14-10-2010 κάλεσα για τελευταία φορά. Η ενημέρωση που έλαβα ήταν η εξής: “Κε .......... δυστυχώς έχω δυσάρεστα νέα για σας. Η τηλεόραση σας τελικά δεν επισκευάζεται γιατί χρειάζεται κάποιο ανταλλακτικό στην πλακέτα του τροφοδοτικού το οποίο δεν διατίθεται πια από το εργοστάσιο της Philips. Μην ανησυχείτε όμως επειδή είναι δικό μας το λάθος, επισκεφτείτε κάποιο εξουσιοδοτημένο κατάστημα Philips, επιλέξτε κάποιο μοντέλο της αρεσκείας σας, ενημερώστε μας πιο μοντέλο διαλέξατε, σε πιο κατάστημα το βρήκατε και σε ποια τιμή και εμείς με τη σειρά μας θα σας κάνουμε σχετική έκπτωση”. Εγώ αυθημερόν επέλεξα 2 μοντέλα με κριτήριο το κόστος αγοράς να είναι του ιδίου επιπέδου με τη δικιά μου (όταν την είχα αγοράσει) και στη συνέχεια ενημέρωσα το κέντρο επισκευών. 18-10-2010 λαμβάνω ειδοποίηση από το κέντρο επισκευών. Με ενημέρωσαν για την προσφορά της Philips. Έκπληκτος διαπίστωσα ότι οι τιμές της προσφοράς είναι ίδιες με τις τιμές του εμπορίου. Το επεσήμανα, αλλά πήρα την εξής απάντηση: “Κε ........ αυτή είναι η προσφορά της Philips εγώ δεν μπορώ να κάνω κάτι, την αποδέχεστε ή όχι;” Φυσικά δεν αποδέχτηκα την κοροϊδία προσφορά και έλαβα την εξής ερώτηση: “Κε ........ θα έρθετε να πάρετε την τηλεόρασή σας ή να την πετάξουμε;” Την ίδια στιγμή καλώ την εξυπηρέτηση πελατών της Philips. Καταγράφουν τα στοιχεία μου και το πρόβλημά μου, αποδέχτηκαν ότι η υποτιθέμενη προσφορά ήταν κοροϊδία και με διαβεβαιώνουν ότι θα βρεθεί λύση και ότι σε 2-3 μέρες θα λάβω ειδοποίηση. Εγώ συμπληρωματικά την επόμενη ημέρα 19-10-2010 τους έστειλα και ηλεκτρονικά ένα σύντομο ιστορικό. 29-10-2010 δηλαδή σήμερα, δεν αντέχω άλλο να περιμένω να περάσουν αυτές οι 2-3 μέρες και αποφασίζω να τους καλέσω εγώ. Η ενημέρωση που είχα ήταν η εξής: "Συγγνώμη που αμελήσαμε να σας καλέσουμε. Για το πρόβλημά σας δεν μπορούμε να κάνουμε κάτι" και με πετάνε μπαλάκι στο Service. Από 09-09-2010 μέχρι και σήμερα 29-10-2010 εξακολουθώ να μην έχω τηλεόραση. Μήπως φταίω εγώ και δεν το έχω καταλάβει; Δεκτές όλες οι γνώμες και οι προτάσεις και ευχαριστώ για το χρόνο που διαθέσατε να διαβάσετε αυτό το ποστ. Συγγνώμη αν σας κούρασα και για το μεγάλο περιεχόμενο, αλλά είμαι λίγο αγανακτισμένος.
kostas.b Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Aν καταλαβα καλα σου ειπαν οτι χαλασε το τροφοδοτικο δηλαδη το inverter. Eπειδη κι αλλες τηλεορασεις philips εχουν παρουσιασει τετοιο προβλημα θα ηταν καλυτερο για σενα εφοσον εισαι εκτος εγγυησης να μην ασχοληθεις αλλο με την συγκεκριμενη τηλεοραση και να προχωρησεις στην αγορα μιας καινουργιας. Αυτο σου το λεω γιατι οταν σε μια τηλεοραση παρουσιαζεται ενα τετοιο προβλημα συντομα ακομα κι αν το επισκευασεις θα σου βγαλει κατι αλλο. Επισης το αναταλλακτικο ακομα κι αν το βρεις καπου στην αγορα σιγουρα η αντικατασταση του θα σου κοστισει πανω απο 200 ευρω πραγμα που κανει την επισκευη της και με δεδομενο οτι μαλλον θα ξαναχαλασει ασυμφωρη. Τωρα για την philips και την αντιμετωπιση που ελαβες εχω να πω πως ειναι απαραδεκτοι και αυτοι και τα προιοντα τους και για τον λογο αυτο τοινουν να εξαφανιστουν απο την αγορα της τηλεορασης.
PeLLaRaS Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2010 Βλέπω πως δεν είμαι ο μόνος που τραβάει αυτό το μαρτύριο... Φαντάζομαι είσαι εντός εγγύησης. Από τον νόμο και από την στιγμή που δεν μπορούν να την επιδιορθώσουν, δικαιούσαι τα χρήματα σου πίσω ή αντικατάσταση με κάτι αντίστοιχο. Σε κάθε περίπτωση η επιλογή είναι δική σου... Ο νόμος τώρα αυτός... θα σου πρότεινα να κάνεις καταγγελία στην ΓΓΚ αλλά και σε άλλους οργανισμούς για τον καταναλωτή.
Super Moderators Thresh Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2010 μπα δεν νομίζω ότι είναι εντός εγγύησης, την πήρε Μάρτιο 2008 και τώρα είναι σχεδόν Νοέμβριο 2010, πέρασαν τα 2 χρόνια και κάτι μου λέει ότι δεν την είχε επεκτείνει...
MpOuZ Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2010 Καλησπέρα, Παρέλειψα να πω στο 1ο ποστ ότι η τηλεόραση είναι εκτός διετούς εγγύησης. Το πρόβλημα παρουσιάστηκε μισό περίπου χρόνο μετά. Όσον αφορά τη βλάβη δεν μου είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή του τροφοδοτικού. Μου είπαν ότι χρειάζεται αλλαγή σε κάποιο ανταλλακτικό που βρίσκεται πάνω στην πλακέτα του τροφοδοτικού. Δεν ξέρω πια αν η κατάσταση είναι για γέλια ή για κλάματα. Ξεκινήσαμε στις 15-09-2010 με μια εκτίμηση γύρω στα 60€ και καταλήξαμε στις 14-10-2010 ότι δεν υπάρχει το ανταλλακτικό και άρα δεν επισκευάζεται. Ακόμα και η αλλαγή ολόκληρου του τροφοδοτικού, σαν ανταλλακτικό κοστίζει μέχρι 140€ (ανάλογα το μοντέλο). Και αυτή τη στιγμή μου λένε πέτα τη και σκάσε άλλα 700+ € να πάρεις άλλη. Για αρχή λέω να στείλω μια επιστολή στα κεντρικά της Philips στην Ολλανδία, αν και δεν νομίζω ότι θα ιδρώσει κάποιο αυτί.
xp-user Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 31 Οκτωβρίου 2010 Εγω θα σε συμβουλευα να κανεις καταγγελια στο Συνηγορο του Καταναλωτη.Θα σου παρει κανα χρονο με τις ανταλαγες εγγραφων με εσενα και τον αντιδικο,αλλα οταν ερθει η ωρα που θα σας καλεσουν ενωπιος ενωπιω ,γιατι ετσι ειναι η διαδικασια ,εκει δεν θα μπορουν να επικαλεστουν λαλακιες. Σου μιλαω εκ πειρας για μια αντιδικια που ειχα εγω με την ασφαλιστικη μου που δεν εξοφλουσε τον λογαριασμο σε ενα ιδιωτικο νοσοκομειο.
MpOuZ Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Καλημέρα, Κατόπιν παραπόνων μου στη philips global, τελικά πέτυχα την αντικατάσταση της τηλεόρασης μου με μια καινούρια στο κόστος της επισκευής που δεν έγινε ποτέ λόγω μη διαθεσιμότητας του ανταλλακτικού.
cosmos000 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Μπράβο η philips global!!!!! Καλορίζικη!!!
MpOuZ Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Στην επιστολή διαμρτυρίας που έστειλα, στο δια ταύτα απάιτησα την επισκευή της τηλεόρασής μου ή την αντικατάστασής της με μια καινούργια αντίστοιχης αξίας με την δική μου, με οικονομική επιβάρυνσή μου το κόστος της επισκευής. Ενδεικτικά έιχα αναφέρει το μοντέλο 40PFL5605H LED, το οποίο και τελικά πήρα.
cosmos000 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 18 Νοεμβρίου 2010 Εμένα μπορώ να πω με εντυπωσιάζει το γεγονός ότι μετά απο 2 1/2 χρόνια σε εξυπηρέτησαν με αυτόν τον τρόπο!!!!
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.