liapinio Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Καλησπέρα τον φεβρουάριο που μας πέρασε αγόρασα απο το γερμανικό amazon το ραδιοcd JVC KD R-401, εδώ και λίγες ημέρες δεν διαβάζει cd ενώ και όταν σβήνω την μηχανή το σύστημα παραμένει αναμμένο. Προσπαθώ να επικοινωνήσω με το service της JVC στην ελλάδα στο 2106206505 αλλά δεν απαντάει και JVC hellas εδν μπορώ να βρώ. Γνωρίζει κανέις τι γίνεται με την JVC??
xaniamike Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 αλλαξε η αντιπροσωπεια τωρα τελευταια... δες παρακατω... Την επίσημη διάθεση των προϊόντων του Ιαπωνικού Οίκου JVC ανέλαβε για την Ελλάδα η εταιρία FOTOMATIC Α.Ε., με στόχο να εδραιώσει την JVC στις πρώτες θέσεις της ελληνικής αγοράς. «Η JVC με εταιρικό όνομα «Victor Company of Japan» ιδρύθηκε το 1927 στην Yokohama της Ιαπωνίας και ανήκει στους κορυφαίους κατασκευαστές Consumer Electronics του κόσμου. Επί σειρά ετών εστιάζει σε νέες πρωτοπόρες και καινοτόμες τεχνολογίες υψηλών προδιαγραφών προϊόντων εικόνας και ήχου, τα οποία έχουν κερδίσει πολλές διακρίσεις παγκοσμίως. Το όνομα JVC συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας, διαθέτει Hi Tech προϊόντα με σχεδιαστική κομψότητα, τα οποία καλύπτουν σημαντικές κατηγορίες, όπως βιντεοκάμερες, βιντεοπροβολείς D-ILA, ηχοσυστήματα και συστήματα πλοήγησης αυτοκινήτου, Micro στερεοφωνικά, συστήματα Home Cinema, ακουστικά και άλλα. Τα προϊόντα JVC θα είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από τον Οκτώβριο του 2010 και θα διανέμονται επίσημα από την εταιρία FOTOMATIC A.E. Θα πωλούνται πανελλαδικά μέσω των καταστημάτων των αλυσίδων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, από εξειδικευμένα καταστήματα εικόνας και ήχου καθώς και εγκαταστατών ηχοσυστημάτων αυτοκινήτου. Μετά από 16 χρόνια επιτυχημένης πορείας η εταιρία FOTOMATIC Α.Ε. εκπροσωπώντας διεθνώς αναγνωρισμένους Οίκους, έχει θέσει ως νέο στόχο να εδραιώσει την JVC στην ελληνική αγορά ακολουθώντας τους βασικούς κανόνες της εταιρικής της φιλοσοφίας που στοχεύουν και διασφαλίζουν στην απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη": «Αξιοπιστία, υπευθυνότητα, δέσμευση, και αποτελεσματικότητα στην παροχή υπηρεσιών, άριστη σχέση ποιότητας-κόστους, ταχύτητα και ποιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών με ιδιαίτερη έμφαση στο After Sales Service, τεχνική υποστήριξη με τεχνογνωσία, ανάπτυξη πρωτοποριακών λύσεων, προσαρμογή και ευελιξία στα νέα δεδομένα της αγοράς». Πηγή: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_mc7_1_26/10/2010_1293064
liapinio Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 αλλαξε η αντιπροσωπεια τωρα τελευταια... δες παρακατω... Την επίσημη διάθεση των προϊόντων του Ιαπωνικού Οίκου JVC ανέλαβε για την Ελλάδα η εταιρία FOTOMATIC Α.Ε., με στόχο να εδραιώσει την JVC στις πρώτες θέσεις της ελληνικής αγοράς. «Η JVC με εταιρικό όνομα «Victor Company of Japan» ιδρύθηκε το 1927 στην Yokohama της Ιαπωνίας και ανήκει στους κορυφαίους κατασκευαστές Consumer Electronics του κόσμου. Επί σειρά ετών εστιάζει σε νέες πρωτοπόρες και καινοτόμες τεχνολογίες υψηλών προδιαγραφών προϊόντων εικόνας και ήχου, τα οποία έχουν κερδίσει πολλές διακρίσεις παγκοσμίως. Το όνομα JVC συνώνυμο της υψηλής ποιότητας και αξιοπιστίας, διαθέτει Hi Tech προϊόντα με σχεδιαστική κομψότητα, τα οποία καλύπτουν σημαντικές κατηγορίες, όπως βιντεοκάμερες, βιντεοπροβολείς D-ILA, ηχοσυστήματα και συστήματα πλοήγησης αυτοκινήτου, Micro στερεοφωνικά, συστήματα Home Cinema, ακουστικά και άλλα. Τα προϊόντα JVC θα είναι διαθέσιμα στην ελληνική αγορά από τον Οκτώβριο του 2010 και θα διανέμονται επίσημα από την εταιρία FOTOMATIC A.E. Θα πωλούνται πανελλαδικά μέσω των καταστημάτων των αλυσίδων ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, από εξειδικευμένα καταστήματα εικόνας και ήχου καθώς και εγκαταστατών ηχοσυστημάτων αυτοκινήτου. Μετά από 16 χρόνια επιτυχημένης πορείας η εταιρία FOTOMATIC Α.Ε. εκπροσωπώντας διεθνώς αναγνωρισμένους Οίκους, έχει θέσει ως νέο στόχο να εδραιώσει την JVC στην ελληνική αγορά ακολουθώντας τους βασικούς κανόνες της εταιρικής της φιλοσοφίας που στοχεύουν και διασφαλίζουν στην απόλυτη ικανοποίηση του πελάτη": «Αξιοπιστία, υπευθυνότητα, δέσμευση, και αποτελεσματικότητα στην παροχή υπηρεσιών, άριστη σχέση ποιότητας-κόστους, ταχύτητα και ποιότητα στην εξυπηρέτηση πελατών με ιδιαίτερη έμφαση στο After Sales Service, τεχνική υποστήριξη με τεχνογνωσία, ανάπτυξη πρωτοποριακών λύσεων, προσαρμογή και ευελιξία στα νέα δεδομένα της αγοράς». Πηγή: http://www.kathimerini.gr/4dcgi/_w_articles_mc7_1_26/10/2010_1293064 ευχαριστώ, θα ψάξω για τηλ
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.