john2gr Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 ΄Οχι τόσο δυνατό όσο θα ήθελε ο Γιάνναρος όμως. ΄Οταν σου μιλάει για επιδόσεις 2*580@SLi από μονή κάρτα μάλλον θα πρέπει να περιμένει την δεύτερη έκδοση της γενιάς 28nm. This. Βέβαια εξαιτίας της στασιμότητας που έχουμε φάει πλέον από τις κονσόλες, θα μας νοιάζει ακόμα το Crysis πως τρέχει ή κάνα δυο άλλα παιχνίδια. Κι αν ισχύουν τα επιπλέον 5 χρόνια ζωής των PS3/X360, τον φάγαμε για τα καλά Οι δημιουργοί παρακαλούσανε εδώ και αρκετά χρόνια για προγραμματιζόμενο tessellation. ΄Οταν δεν κατάφερε να μπει στο DX10 ήταν αρκετοί απογοητευμένοι και ο λόγος της απουσίας του ήταν ότι οι διάφοροι IHV τσιρίζανε ότι δεν αντέχει το χαιβάνι στο δρόμο *λάνει....οι συνήθεις ύποπτοι τύπου Intel που ανάθεμα και χεστήκανε ποτέ για γραφικά της προκοπής. Με τόσο ποσοστό στην αγορά ωστόσο άντε να τους αφαιρέσεις το δικαίωμα ψήφου όταν καθορίζουν ΑΡΙ. Η όλη ιστορία με το tessellation είναι ωραία και καλή αλλά όπως κάθε νέα μεγάλη αλλαγή θέλει και αυτή τον χρόνο της. Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι αμφότεροι ΙHV παρακαλούν τους δημιουργούς να αποφεύγουν να χρησιμοποιούν πολύγωνα μικρότερα των 16 pixels. Σαφώς οι σημερινές κάρτες είναι ΦΟΡΕΣ πιο επαρκείς με μικρά πολύγωνα από τις προηγούμενες. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι δεν χρειάζεται σοβαρή δουλειά στις μελλοντικές αρχιτεκτονικές για σοβαρότερες αλλαγές. Τώρα όσων αφορά το LOD εδώ είδαμε και πάθαμε να πειστούν οι δημιουργοί να μην επιβάλλουν αρνητικό LOD σε υφές και εσύ περιμένεις από την μια μέρα στην άλλη να εκμεταλλευτούν τις DX11/tessellation δυνατότητες εδώ; Πολύ αισιόδοξο σε βρίσκω Το tessellation θα μετρήσει τρελά, όταν νιώσουν οι devs. Κανείς όμως δεν θα το χρησιμοποιήσει εκτενέστατα στην συγκεκριμένη γενιά, μιας και μιλάμε πλέον για multiplatform development. Το να φτιάξουν δυναμική LOD μονάχα για την DX11 έκδοση του Χ παιχνιδιού, είναι ουτοπικό και μόνο στην σκέψη (εδώ προσθέτουν ένα Ambient Occlusion και πάνε να το πλασάρουν σαν DX11 exclusive feature μερικοί... ή μην ξεχνάμε τα God Rays και soft particles που τα έλεγαν και καλά DX10 features, την στιγμή που το DX9 μια χαρά τα υλοποιούσε). Ενδέχεται να δούμε δύο-τρία studios να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στα βαθειά αυτά νερά, δεν περιμένω όμως τίποτα το ιδιαίτερο. Με τα PS4/X720 όμως που θα διαθέτουν καλύτερα χαρακτηριστικά και θα υποστηρίζουν εκτενέστερα το tessellation (το X360 προσφέρει ως ένα βαθμό tessellation), θα δούμε όντως ωραία και ενδιαφέροντα πράγματα. Τότε όμως... θα έχουμε προφανώς ήδη το DX12 (ή και 13, αναλόγως πότε με το καλό θα βγουν οι νέες κονσόλες). Με απλά λόγια, εξαιτίας του multiplatform development (κι αν πάντα το χρονοδιάγραμμα της κυκλοφορίας των νέων κονσόλων μείνει στα πλαίσια που γνωρίζουμε), όσο καλό και να είναι το DX11, θα τον πιει.
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 παιδες αξιζει να παω απο 480 σε 580? Οχι, εαν θες μεγαλυτερες επιδοσεις κανε OC την 480.
outlaw star Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 παιδες αξιζει να παω απο 480 σε 580? uber fail......θα πάρεις στην ουσία ένα refresh της ίδιας κάρτας?
Ailuros Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 This. Βέβαια εξαιτίας της στασιμότητας που έχουμε φάει πλέον από τις κονσόλες, θα μας νοιάζει ακόμα το Crysis πως τρέχει ή κάνα δυο άλλα παιχνίδια. Κι αν ισχύουν τα επιπλέον 5 χρόνια ζωής των PS3/X360, τον φάγαμε για τα καλά Πριν μερικούς μήνες ξεκίνησαν οι Microsoft & SONY να ερευνούν για IP γραφικών. Θα καταλήξουν κάποια στιγμή σύντομα και μετά θα αρχίσουν σιγά σιγά τα σχέδια κατασκευής. 2015 μου φαίνεται αρκετά τραβηγμένο, but do the math yourself. A και φυσικά ο τρίτος κατασκευαστής έχει αποφασίσει προ πολλού και θα παρουσιάσει αρκετά νωρίτερα σε σχέση με τους άλλους 2, χωρίς φυσικά να καταφέρει να ενθουσιάσει κάποιον με τεχνολογικό ενδιαφέρον Το tessellation θα μετρήσει τρελά, όταν νιώσουν οι devs. Κανείς όμως δεν θα το χρησιμοποιήσει εκτενέστατα στην συγκεκριμένη γενιά, μιας και μιλάμε πλέον για multiplatform development. Το να φτιάξουν δυναμική LOD μονάχα για την DX11 έκδοση του Χ παιχνιδιού, είναι ουτοπικό και μόνο στην σκέψη (εδώ προσθέτουν ένα Ambient Occlusion και πάνε να το πλασάρουν σαν DX11 exclusive feature μερικοί... ή μην ξεχνάμε τα God Rays και soft particles που τα έλεγαν και καλά DX10 features, την στιγμή που το DX9 μια χαρά τα υλοποιούσε). Ενδέχεται να δούμε δύο-τρία studios να κάνουν τα πρώτα τους βήματα στα βαθειά αυτά νερά, δεν περιμένω όμως τίποτα το ιδιαίτερο. Ναι ρε παιδιά...(επέτρεψέ μου τον πληθυντικό γιατί είναι γενικότερη αυτή η αντίληψη) αλλά ας μου πει κάποιος ΠΟΤΕ στο παρελθόν εμφανιζόταν τέτοιου είδους νεοτερισμοί και να περνάνε νωρίτερα στα παιχνίδια; Θύμισέ μου πότε κυκλοφόρησε η πρώτη DX7 GPU με μονάδα T&L και πες μου πως λεγόταν το πρώτο παιχνίδι με καθαρόαιμο T&L optimized code. Να σε βοηθήσω στο δεύτερο σκέλος Unreal Tourlament 2003 Με τα PS4/X720 όμως που θα διαθέτουν καλύτερα χαρακτηριστικά και θα υποστηρίζουν εκτενέστερα το tessellation (το X360 προσφέρει ως ένα βαθμό tessellation), θα δούμε όντως ωραία και ενδιαφέροντα πράγματα. Xenos/R600/RV670/RV770 = fixed function tessellation. ΄Οσο λιγότερο έλεγχο έχει ο δημιουργός στην όλη επιπλέον γεωμετρία που μπορεί να δημιουργηθεί τόσο πιο "άχρηστη" γίνεται η όλη προσπάθεια. ΄Οταν βάλανε τα πρώτα draft του DX10 κάτω υπήρχαν στα σχέδια κανονικό προγραμματιζόμενο tessellation. Με κάθε draft ο χαρακτήρας του τελευταίου γινόταν όλο και περισσότερο fixed function μέχρι που κατέληξε εκεί, από υποχρεωτικό έγινε προαιρετικό και μετά το αφαιρέσανε εντελώς στο τέλος. Το προαναφερόμενο χαιβάνι της Intel & ΣΙΑ που λέγαμε; Τότε όμως... θα έχουμε προφανώς ήδη το DX12 (ή και 13, αναλόγως πότε με το καλό θα βγουν οι νέες κονσόλες). Με απλά λόγια, εξαιτίας του multiplatform development (κι αν πάντα το χρονοδιάγραμμα της κυκλοφορίας των νέων κονσόλων μείνει στα πλαίσια που γνωρίζουμε), όσο καλό και να είναι το DX11, θα τον πιει. To UT2003 προσπάθησα να το πρωτοπαίξω με μια GF4400 τότε αλλά οτιδήποτε ΑΑ/AF το σκότωνε τότε έστω και σε μέτρια ανάλυση. Το έπαιξα τελικά με Radeon 9700 PRO η οποία ω τι σύμπτωση ήταν μια DX9 GPU που έπαιζε άψογα ένα DX7 παιχνίδι LOL. ΤΥΧΑΙΟ; ΔΕΝ ΝΟΜΙΖΩ....
john2gr Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Ναι ρε παιδιά...(επέτρεψέ μου τον πληθυντικό γιατί είναι γενικότερη αυτή η αντίληψη) αλλά ας μου πει κάποιος ΠΟΤΕ στο παρελθόν εμφανιζόταν τέτοιου είδους νεοτερισμοί και να περνάνε νωρίτερα στα παιχνίδια; Θύμισέ μου πότε κυκλοφόρησε η πρώτη DX7 GPU με μονάδα T&L και πες μου πως λεγόταν το πρώτο παιχνίδι με καθαρόαιμο T&L optimized code. Να σε βοηθήσω στο δεύτερο σκέλος Unreal Tourlament 2003 Έδωσες ένα πολύ σωστό παράδειγμα, γιατί το UT2K3 ήταν PC exclusive , όπως και το Crysis που παραμένει το καλύτερο οπτικά παιχνίδι. Με το Project Offset να έχει πάρει τον πούλο, δεν βλέπω κάποιο μελλοντικό PC παιχνίδι να boost-άρει τα PC graphics (πέρα του Crysis2) για το 2011. Ίσα ίσα, μόνο το Metro2033 έχει γραφικά επιπέδου Crysis. Με τον αφανισμό των 'high-end' PC exclusives τίτλων (δεν αξίζει να αναφέρουμε indie games μιας και δεν push-άρουν τις κάρτες), δεν πρόκειται να δούμε ούτε ουσιαστικό DX10 game engine, ούτε DX11 game engine. Η μοναδική εξαίρεση του κανόνα για το DX10, ήταν το Shattered Horizon. Πέρα από αυτό, τίποτα δεν υπάρχει στον ορίζοντα παρά "DX9 game engines boosted with simple tessellation" (πριν το DX11 ήταν "DX9 game engines boosted with simple DX10 effects" ). Δυστυχώς ή ευτυχώς, όσο καλό και να είναι στα χαρτιά το DX11, αν δεν υπάρχει το software τότε δεν υπάρχει νόημα. Ακριβώς όπως είχε γίνει στις κονσόλες με το Dreamcast. Και οι devs την σημερινή εποχή είναι της multiplatform φιλοσοφίας, γι αυτό και είναι gimmick από όσους το χρησιμοποιούν τώρα. Ας υποθέσουμε τώρα ότι αντί του 2015, η MS βγάζει κονσόλα το 2012 ή 2013. Αυτό θα δημιουργήσει περισσότερο πρόβλημα στο DX11, γιατί λογικά η κονσόλα θα έχει νεώτερο DX feature set από το 11. Που σημαίνει ότι όπως τόσο καιρό τρώμε στην μάπα όλη την ώρα τα DX9 engines στα multiplatform games, έτσι θα τρώμε εν συνεχεία και το νέο DX (είτε αυτό είναι 11.9d, είτε 12-13) . Αν ισχύσει αυτό το σενάριο, δεν θα υπάρχει μεγάλη βάση των DX11 καρτών και το backward compatibility θα γίνεται σε DX9. Μοναδικός τρόπος απογείωσης του DX11, είναι να βγάλει νωρίτερα από το 2012 η MS την νέα της κονσόλα και να είναι βασισμένη στο DX11. Έτσι όλα τα multiplatform games θα είναι DX11 game engines. Κάτι τέτοιο μου φαίνεται όμως σχεδόν αδύνατο να γίνει.
Psycho_Warhead Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Εχουμε δρομο ακομα για τις νεες κονσολες.......
Tilemaxx Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 John2gr, έχω την εντύπωση οτι το 360 χρησιμοποιεί ήδη τεχνική βασισμένη σε εκείνη του DirectX. Οπότε δεν αποκλείω να γίνει κάτι το αντίστοιχο με Xbox720-DX11.
Ailuros Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 12 Νοεμβρίου 2010 Έδωσες ένα πολύ σωστό παράδειγμα, γιατί το UT2K3 ήταν PC exclusive , όπως και το Crysis που παραμένει το καλύτερο οπτικά παιχνίδι. Ε και το CryEngine τι είναι; DX9 με DX10 path. Ας υποθέσουμε τώρα ότι αντί του 2015, η MS βγάζει κονσόλα το 2012 ή 2013. Αυτό θα δημιουργήσει περισσότερο πρόβλημα στο DX11, γιατί λογικά η κονσόλα θα έχει νεώτερο DX feature set από το 11. Γιατί; Είπα ότι μαζί με την SONY το ψάχνουν ακόμα το θέμα των γραφικών. Εσύ τι IP θεωρείς ότι θα πουλούσε η ΑΜD ή η NVIDIA σε οποιαδήποτε από τις δύο εταιρίες; Την ξαναζεσταμένη σούπα του χθες; Φυσικά και θα είναι τουλάχιστον DX11 και σε όχι μεγαλύτερο πρωτόκολλο παρασκευής από τα 22nm. Μοναδικός τρόπος απογείωσης του DX11, είναι να βγάλει νωρίτερα από το 2012 η MS την νέα της κονσόλα και να είναι βασισμένη στο DX11. Έτσι όλα τα multiplatform games θα είναι DX11 game engines. Κάτι τέτοιο μου φαίνεται όμως σχεδόν αδύνατο να γίνει. Και να θέλει δεν προλαβαίνει κανείς τους μέχρι το 2012 LOL. ΄Οπως και νά χει αν υποθέσεις ότι ένα AAA multi-platform game θέλει τουλάχιστον 4 χρόνια και αυτό αρκετά συντηρητικά σε development, το πρώτο διαθέσιμο DX11 hw ήρθε τέλη του 2009. Μήπως λέω μήπως οι ISV δεν έχουν μαγικό ραβδάκι και να ξεπετάνε κάτι τέτοιο σε ελάχιστο χρόνο;
Silverage Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Παιδιά οι κάρτες των 28nm πότε περίπου λένε πως θα βργούνε;
Super Moderators Thresh Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Super Moderators Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 του χρόνου, κλασικά
caution Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 http://www.techpowerup.com/134460/Now-Disable-GeForce-GTX-580-Power-Throttling-using-GPU-Z.html ΑΠΑΤΗ - ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΑΑΑαα και καιρός να ξαναυπολογίσουμε το fps/watt
John-lamia Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 http://www.techpowerup.com/134460/Now-Disable-GeForce-GTX-580-Power-Throttling-using-GPU-Z.html ΑΠΑΤΗ - ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΜΑΣ ΠΙΣΩ ΑΑΑαα και καιρός να ξαναυπολογίσουμε το fps/watt υπαρχει και το everest, και πολλα αλλα ακομα. μην κολλας στο gpu-z!! δεν υπαρχει περιπτωση να κριψουν την θερμοκρασια, εξαλλου υπαρχουν και σισκευες μετρησης, οχι μονο προγραματα. εκει η nv θα γινει ρομπα ντιπ για ντιπ!!!! ;);)
caution Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 13 Νοεμβρίου 2010 Αμμ δεν κρύβουν θερμοκρασία - κόβει το bios την κατανάλωση, σαν να λέμε OCP που χτυπάει σε powerbug (a.k.a. furmark) γι' αυτό και τα εφετζίδικα ολοκληρωμένα για monitoring μέσω bus και αηδίες και ξεράσματα...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.