Προς το περιεχόμενο

Αδικούμαστε οι ΠΕ19 στον ΑΣΕΠ


blackbird2011

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Ένα ερώτημα που πάντα θέτω σε αυτούς που είναι υπέρ της κατάργησης της μονιμότητας είναι με ποιον τρόπο, ποια κριτήρια και ποιοι θα είναι αυτοί που θα αποφασίζουν την απόλυση ενός υπαλλήλου στο δημόσιο.

 

Κατ' αρχήν είναι απαραίτητα τα ψυχολογικά τεστ πριν από την πρόσληψη. Υπάρχουν ορισμένοι επικίνδυνοι και ψυχολογικά προβληματικοί δάσκαλοι-καθηγητές στα σχολεία.

Αλλά ακόμη και αυτοί παραμένουν στην θέση τους.

 

Όσον αφορά την αξιολόγηση ίσως να είναι δύσκολο να εφαρμοστεί σε περιοδική βάση, αλλά θα μπορούσε να δουλεύει καλύτερα το σύστημα αν υπήρχε έστω μια οποιοδήποτε οργάνωση:

 

1)Υποχρεωτικά σεμινάρια επιμόρφωσης των καθηγητών, τα οποία θα δουλεύουν σωστά (όχι δηλ. για να πίνουν καφεδάκι και να μην κάνουν μάθημα).

 

2) Σε περίπτωση καταγγελιών να γίνεται σοβαρός έλεγχος και να μην υπάρχει συγκάλυψη.

 

3) Σε περίπτωση ευθύνης καθηγητή, να εφαρμόζονται πειθαρχικές ποινές. Μετά από ορισμένο όριο θα γίνεται απόλυση (αναλόγως με την βαρύτητα του παραπτώματος).

  • Απαντ. 54
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Το επίπεδο της παιδείας είναι χαμηλό γιατί ο τεμπέλης (είτε λέγεται ωρομίσθιος είτε λέγεται μόνιμος) πάντα τεμπέλης θα είναι.

 

3 μήνες το καλοκαίρι που τα ματώνουν όλοι οι εκπαιδευτικοί (και τους πληρώνουμε),

θα έπρεπε να τους χρησιμοποιούν για διά βίου μάθηση και για εκπαίδευση - εξέλιξη, και όχι για φραπέδες και τάβλι.

 

Συν Αθηνά και χείρα κέινη ! γι' αυτό λοιπόν αν δεν θες οι εκπαιδευτικοί να κάθονται το καλοκαίρι να στέλνεις τα παιδιά σου το καλοκαίρι στο σχολείο .

Δημοσ.
Συν Αθηνά και χείρα κέινη ! γι' αυτό λοιπόν αν δεν θες οι εκπαιδευτικοί να κάθονται το καλοκαίρι να στέλνεις τα παιδιά σου το καλοκαίρι στο σχολείο .

Εξυπνάδα.

 

Μίλησε για υποχρεωτικά σεμινάρια και δια βίου μάθηση το καλοκαίρι για τους εκπαιδευτικούς. Δεν τη βρίσκω καθόλου κακή ιδέα.

Δημοσ.
Εξυπνάδα.

 

Μίλησε για υποχρεωτικά σεμινάρια και δια βίου μάθηση το καλοκαίρι για τους εκπαιδευτικούς. Δεν τη βρίσκω καθόλου κακή ιδέα.

 

Μια χαρά λογικό επιχείρημα ήταν . Αυτοί που πήγαν καθηγητές πιστεύεις δεν το γνώριζαν αυτό το πράγμα προτού μπουν στη σχολή τους ? Όσο για τη δια βιου μάθηση δε μπορώ να καταλάβω τι εννοείς , που θα χρειαστεί η δια βίου μάθηση στο Φυσικό μιας και έχει κάνει κλάσης ανώτερα πράγματα στο Πανεπιστήμιο από αυτά που διδάσκει ? Ο καθένας μόνος του μπορεί να διευρύνει όσο θέλει τις γνώσεις του χωρίς να το προτρέπει το κράτος .

Δημοσ.

Δεν είναι οι γνώσεις της φυσικής μόνο. Υπάρχουν και αλλά ίσως σημαντικότερα όπως παιδαγωγικά σεμινάρια, νέες μέθοδοι διδασκαλίας, μάθημα με χρήση υπολογιστή, ψυχολογικά και ένα σωρό άλλα που πρέπει να καλλιεργούνται συνεχώς. Όπως είπατε μερικοί και εγώ συμφωνώ σε αυτό η εκπαίδευση και ειδικά σε μικρές ηλικίες είναι λειτούργημα. Οι εκπαιδευτικοί λοιπόν δε θα πρέπει να είναι προετοιμασμένοι όσο καλύτερα γίνεται για αυτό; Γιατί όταν το λειτούργημα γίνεται λάθος σταματάει να είναι λειτούργημα και γίνεται κακούργημα...

 

Αλλά για κάποιον βολεμένο μόνιμο δημόσιο υπάλληλο χωρίς κανένα στόχο στη ζωή του αυτά είναι μάλλον κακή ιδέα. Βλέπω κατά πόσο όλοι από μόνοι τους προσπαθούν να βελτιωθούν. Οι περισσότεροι καν δεν αφιέρωσαν το χρόνο να πάνε να πάρουν μια πιστοποίηση πληροφορικής και να μάθουν δυο πράματα που είναι must στη σύγχρονη εκπαίδευση.

 

Για το θέμα της μονιμότητας διαφωνώ κάθετα. Τι πάει να πει θα μπαίνουν όλοι και θα απολύονται με βάση πολιτικές σκοπιμότητες; Περάσαν αυτά τα χρόνια. Σαφώς και μπορεί να υπάρχει αξιοκρατικός φορέας αξιολόγησης με εντελώς ανοιχτές διαδικασίες και αυστηρές ποινές για περιπτώσεις παρατυπιών

Δημοσ.
Η ιδέα πως ένα κράτος λειτουργεί με ωρομίσθιους ή συμβασιούχους υπαλλήλους είναι πραγματικά γελοία. Μπορείς να φανταστείς ένα τέτοιο κράτος; Μπορείς να μου δείξεις μια χώρα που όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι ωρομίσθιοι ή συμβασιούχοι; Φυσικά η μονιμότητα υπάρχει και σε άλλες χώρες. Μου είναι δύσκολο να εντοπίσω άρθρα που θέτουν τέτοιο ζήτημα, ίσως γιατί η ιδέα ενός κρατικού μηχανισμού συμβασιούχων είναι τόσο παράλογη. Ωστόσο, έμμεσες αναφορές μπόρεσα να βρω. Δες εδώ για τις ΗΠΑ και τους εκπαιδευτικούς (4η παράγραφος από το τέλος) και δες εδώ ένα άρθρο του Χατζηδάκη που σε καμμιά περίπτωση δεν είναι υπέρ της μονιμότητας, αλλά τουλάχιστον θα σου δείξει πως δεν αποτελεί ελληνική ιδιαιτερότητα.

Μονιμότητα υπάρχει λοιπόν, αλλά γιατί; Υπάρχει γιατί ωφελεί πρώτα απ΄όλα το ίδιο το κράτος. Εξασφαλίζει την εμπειρία και τη συνέχεια στους μηχανισμούς της διοίκησης. Προστατεύει τη διοίκηση από την αυθαιρεσία της εκτελεστικής εξουσίας, φαντάζομαι πως την ιστορία της πλατείας Κλαυθμώνος τη γνωρίζεις.

Και τώρα αλήθεια, ο κυριότερος παράγοντας κοινωνικής ανισότητας είναι η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων :X;

 

Ναι γιατί γίνονται κοπρίτες που ζούν παρασιτικά εις βάρος των υπόλοιπων. Εσένα αν σου έλεγαν εμμέσως ότι στη δουλειά που είσαι, και να μη δουλεύεις όπως πρέπει δε μπορούν να σου κάνουν και πολλά, αρκούνται στη καλή θέληση του άλλου κτλ, εαν είσαι κ λίγο λαμόγιο υπάρχει έστω μια στο εκατομμύριο περίπτωση να δουλέυεις; Να στο πω απλά. Όταν δεν υπάρχει η ΑΠΕΙΛΗ της απώλειας εργασίας, κανένας δε σκίζεται στη δουλειά.

Δημοσ.

Προτείνω άρση μονιμότητας, με απειλή απόλυσης, απλήρωτες υπερωρίες και φυσικά ανασφάλιστη εργασία καθώς η πληρωμή θα γίνεται με μπλοκάκι,ανάλογα τους πελάτες με μέγιστο ποσό 600 το μήνα. Φυσικά τότε όλοι οι ΔΥ θα ξεσκίζονταν γιατί θα φοβόντουσαν μήπως χάσουν τέτοια καλή δουλειά! ΧΑΧΑ.

Αν υπήρχε επίδομα ανεργίας για 3 χρόνια από την απόλυση με ύψος 1000€ το μήνα, τι πιστεύετε ότι θα συνέβαινε τον ιδιωτικό τομέα;

Μήπως να αλλάξει όνομα το thread? Μήπως να γίνει split?

Δημοσ.

Καλά ντάξει, over and out, όταν σταματήσετε να πιάνεστε από λέξεις τα λέμε. Μέχρι τότε συνεχίστε την γαμάτη κουβέντα σας και να θυμάστε να γκρινιάζετε όταν σας πηδάνε σε κάποια δημόσια υπηρεσία για να κάνετε δουλειά 10 λεπτών.Ο δημόσιος τομέας δουλεύει μια χαρά.Η ειρωνία πιάνει και στις δύο πλευρές. Έννοια σας και κοντοζυγώνει η ώρα που αυτά που ξέραμε θα τα ξεχάσουμε!

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...