chiderboy Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Σε μένα αναφέρεσαι; Δεν χρεώνω με την επίσκεψη, για λογαριασμό άλλων δουλεύω, ένα παράδειγμα έφερα. Και η χρέωση για format είναι 20-30€ Γενικά όλα ξεκινάνε από το θέμα της μονιμότητας. Αν δεν υπήρχε αυτό οι δάσκαλοι και καθηγητές θα πέρναγαν κάθε χρόνο από αξιολόγηση με αποτέλεσμα το επίπεδο της εκπαίδευσης στα δημόσια σχολεία να είναι κλάσεις καλύτερο καθώς και αυτοί με τη σειρά τους να αξίζουν περισσότερο τα όσα τους χορηγούνται @Beastakos: Ο ψυκτικός αν δε δουλέψει το χειμώνα δεν πληρώνεται. Τι συγκρίσεις είναι αυτές; Επίσης συγκρίνουμε καθηγητές/επίκουρους καθηγητές με δάσκαλους/καθηγητές γυμνασίων και λυκείων σε επίπεδο ποιότητας; Οι πρώτοι έστρωσαν κώλο να γίνουν ότι έγιναν με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, δημοσιεύσεις, συνεχή έλεγχο και οι δεύτεροι τέλειωσαν σχολές τις οποίες άνετα θα έβγαζαν οι περισσότεροι από μας αντί για τις σχολές που βγάλαμε. Βέβαια ο καθένας κρίνει με τις δικές του εμπειρίες και δεν μπορώ να σε κρίνω σε αυτό. Με βάση τη δική μου εμπειρία απλά δεν υπάρχει επαφή Άραγε γιατί ακόμα και τώρα με τις διάφορες περικοπές σχεδόν όλοι έχουν σαν πρώτη επιλογή την δημόσια εκπαίδευση;
De@th L0rd Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Σε μένα αναφέρεσαι; Δεν χρεώνω με την επίσκεψη, για λογαριασμό άλλων δουλεύω, ένα παράδειγμα έφερα. Και η χρέωση για format είναι 20-30€ Γενικά όλα ξεκινάνε από το θέμα της μονιμότητας. Αν δεν υπήρχε αυτό οι δάσκαλοι και καθηγητές θα πέρναγαν κάθε χρόνο από αξιολόγηση με αποτέλεσμα το επίπεδο της εκπαίδευσης στα δημόσια σχολεία να είναι κλάσεις καλύτερο καθώς και αυτοί με τη σειρά τους να αξίζουν περισσότερο τα όσα τους χορηγούνται @Beastakos: Ο ψυκτικός αν δε δουλέψει το χειμώνα δεν πληρώνεται. Τι συγκρίσεις είναι αυτές; Επίσης συγκρίνουμε καθηγητές/επίκουρους καθηγητές με δάσκαλους/καθηγητές γυμνασίων και λυκείων σε επίπεδο ποιότητας; Οι πρώτοι έστρωσαν κώλο να γίνουν ότι έγιναν με μεταπτυχιακά, διδακτορικά, δημοσιεύσεις, συνεχή έλεγχο και οι δεύτεροι τέλειωσαν σχολές τις οποίες άνετα θα έβγαζαν οι περισσότεροι από μας αντί για τις σχολές που βγάλαμε. Βέβαια ο καθένας κρίνει με τις δικές του εμπειρίες και δεν μπορώ να σε κρίνω σε αυτό. Με βάση τη δική μου εμπειρία απλά δεν υπάρχει επαφή Άραγε γιατί ακόμα και τώρα με τις διάφορες περικοπές σχεδόν όλοι έχουν σαν πρώτη επιλογή την δημόσια εκπαίδευση; Στον Beastako αναφερόμουν, και ήταν απλώς παράδειγμα. Μη κολλάτε στα νούμερα.
Physics_Rulez Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Εσύ δηλαδή ρε αδερφέ την πληρωμή της δουλειάς την πας με το κιλό?10 ώρες δουλειά καλά λεφτά 4 ώρες σκατά?Γιατί με αυτή την λογική ένας μουσικός που παεί να δώσει μια παράσταση 2 ωρών πρέπει να πληρωθεί 25 ευρώ.Σωστά? Ο μουσικός πρέπει κάθε 2 μήνες να μάθει καινούριο κονσέρτο/φούγκα/κομμάτι. Φαντάζεσαι τα σχολικά βιβλία να άλλαζαν κάθε 2 μήνες;
De@th L0rd Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Συγκρίνοντας μήλα με πορτοκάλια. Το αγαπημένο σπόρ του νεοέλληνα.
The_Judas Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 29 Οκτωβρίου 2010 Για να δίνει χιλιάδες ευρώ τον χρόνο ο μέσος Έλληνας στην παραπαιδεία, σημαίνει ότι οι καθηγητές στα σχολεία δεν κάνουν καλή δουλειά. Δεν νομίζω να τα δίνει από κόμπλεξ ή επειδή ζηλεύει τους καθηγητές του δημοσίου. Να μην ξεχνάμε ότι στην Ελλάδα έχουμε αναλογία καθηγητών προς μαθητές 1 προς 10, την καλύτερη στην Ευρώπη. Σίγουρα όμως υπάρχουν και ειδικές συνθήκες... άλλοι καθηγητές σε χωριά έχουν 5 παιδιά και άλλοι 30... και άλλοι είναι σε γραφεία. Ο μουσικός πρέπει κάθε 2 μήνες να μάθει καινούριο κονσέρτο/φούγκα/κομμάτι.Φαντάζεσαι τα σχολικά βιβλία να άλλαζαν κάθε 2 μήνες; Ο μουσικός μπορεί να πάρει αμοιβή 1εκ ευρώ ανά εμφάνιση, μπορεί να πάρει και μια μπύρα.... αναλόγως με την φήμη του. Το παράδειγμα δεν είναι και ότι καλύτερο.
Critter Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 1.Ο εκπαιδευτικός θα έπρεπε να είναι ο πιο καλα αμοιβομενος δημόσιος υπάλληλος αλλα συνάμα και ο πιο ελεγχόμενος και δέκτης σωστής και αμερόληπτης αξιολόγησης (αυτο αλήθεια το εγγυάται κάποιος; ) απο όλους τους άλλους δημοσίους υπαλλήλους. 2.Δεν έχει να κανει ουτε με τη μονιμότητα ουτε με τιποτα άλλο πέρα απο τη σωστη διαχείριση όπως καθε πράγμα στο κόσμο που ζούμε.Η κρατική εκπαίδευση, είτε υπάρχει μονιμότητα είτε οχι, αν δεν τη διαχειρίζεται σωστά το κράτος ένα μπουρδέλο θα είναι πάντα. Ακομα και τη μη μονιμοτητα που υποστηρίζουν κάποιοι, αν δεν την διαχειριστούν σωστά δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα. Σχετικά με το θέμα του τοπικ starter και τους προβληματισμούς του, προφανως αντιλαμβάνεσαι φιλε μου οτι κανένας υπουργος δεν έχει κάποιο συμφέρον για να ευννοήσει το συγκεκριμένο τμήμα. Επείδη όμως κατα τα άλλα και εφόσον τα πραγματα είναι οπως τα λες έχεις δίκιο, τότε ανέτρεξε στο νούμερο 2 που έγραψα παραπανω να δεις γιατι συμβαίνει. Αυτο ειναι όλο το ζουμί. Το τμημα λεγοτανε κάποτε "διδακτικής" όπου πιθανώς και θα είχε περισσότερα μαθήματα διδακτικής και ξέμεινε ακομα και μετα την αλλαγη του προγραμματος σπουδών και τις επωνυμίας. Τέλος, η αλήθεια είναι οτι πολύ αμφιβάλλω για το αν η πλειοψηφία των φοιτητών που τελείωσαν παιδαγωγικές σχολές ή σελέτε έιναι ικανοί να διδάξουν (και το λεώ εξ εμπειριας δικιας μου και όχι μόνο). P.S : Μετα απο 10 χρόνια στα πανεπιστήμια ανακοινώνω με μεγάλη μου συγκίνηση οτι βρήκα τον καθηγητη που αν όλοι ήταν σαν αυτόν θα είμασταν η πρώτη χώρα στην κόσμο στα πάντα. Πραγματικα με έκανε να δακρύσω...
firewalker Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Όχι και αδικούνται οι ΠΕ-19, ΠΕ-20... Τι να πουν άλλες ειδικότητες που προορίζονται αποκλειστικά για τη εκπαίδευση...
De@th L0rd Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 1.Ο εκπαιδευτικός θα έπρεπε να είναι ο πιο καλα αμοιβομενος δημόσιος υπάλληλος αλλα συνάμα και ο πιο ελεγχόμενος και δέκτης σωστής και αμερόληπτης αξιολόγησης (αυτο αλήθεια το εγγυάται κάποιος; ) απο όλους τους άλλους δημοσίους υπαλλήλους. 2.Δεν έχει να κανει ουτε με τη μονιμότητα ουτε με τιποτα άλλο πέρα απο τη σωστη διαχείριση όπως καθε πράγμα στο κόσμο που ζούμε.Η κρατική εκπαίδευση, είτε υπάρχει μονιμότητα είτε οχι, αν δεν τη διαχειρίζεται σωστά το κράτος ένα μπουρδέλο θα είναι πάντα. Ακομα και τη μη μονιμοτητα που υποστηρίζουν κάποιοι, αν δεν την διαχειριστούν σωστά δεν θα έχει κανένα αποτέλεσμα. Σχετικά με το θέμα του τοπικ starter και τους προβληματισμούς του, προφανως αντιλαμβάνεσαι φιλε μου οτι κανένας υπουργος δεν έχει κάποιο συμφέρον για να ευννοήσει το συγκεκριμένο τμήμα. Επείδη όμως κατα τα άλλα και εφόσον τα πραγματα είναι οπως τα λες έχεις δίκιο, τότε ανέτρεξε στο νούμερο 2 που έγραψα παραπανω να δεις γιατι συμβαίνει. Αυτο ειναι όλο το ζουμί. Το τμημα λεγοτανε κάποτε "διδακτικής" όπου πιθανώς και θα είχε περισσότερα μαθήματα διδακτικής και ξέμεινε ακομα και μετα την αλλαγη του προγραμματος σπουδών και τις επωνυμίας. Τέλος, η αλήθεια είναι οτι πολύ αμφιβάλλω για το αν η πλειοψηφία των φοιτητών που τελείωσαν παιδαγωγικές σχολές ή σελέτε έιναι ικανοί να διδάξουν (και το λεώ εξ εμπειριας δικιας μου και όχι μόνο). P.S : Μετα απο 10 χρόνια στα πανεπιστήμια ανακοινώνω με μεγάλη μου συγκίνηση οτι βρήκα τον καθηγητη που αν όλοι ήταν σαν αυτόν θα είμασταν η πρώτη χώρα στην κόσμο στα πάντα. Πραγματικα με έκανε να δακρύσω... Συμφωνώ με την πρώτη παράγραφο εν μέρη, αλλά είμαι αντιδιαμετρικά αντίθετος στο θέμα της μονιμότητας. Όπως ένας υπάλληλος (αόριστα) όταν κριθεί ακατάλληλος για τη δουλειά του θα πρέπει να φεύγει. Τόσο απλά. Ποτέ δε κατάλαβα την κομμουνιστική διατήρηση της θέσης ο κόσμος να χαλάσει... Τι σόι νοοτροπία είναι αυτή; Υπάρχει σε καμια άλλη χώρα; Είναι ο υπ'αριθμόν 1 παράγοντας κοινωνικής ανισότητας στην ελλάδα.
Ather Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 1. Ένα 30% από προφορικές μαρτυρίες τον διορισμένων κάνει ιδιαίτερα. Αυτοί δηλαδή δεν είναι καλοί στην τάξη αλλά είναι καλοί στα ιδιαίτερα; Είδατε την πρόσφατη εκπομπή του Μάκη με θέμα τα ιδιαίτερα; 2. Αν ασκείς πλημμελώς τα καθήκοντά σου είναι λόγος απόλυσης. Η μονιμότητα έγκειται στη μη απόλυση για αορίστους λόγους. Το ότι η διοίκηση δεν απολύει κανένα σημαίνει ότι οι νόμοι υπάρχουν αλλά απλά δεν τους εφαρμόζουμε. Τόσο απλά. Πχ όσοι είναι ως ΙΔΑΧ μπορούν να τους απολύσουν έτσι αόριστα (ΔΕΚΟ, δημοτικές επιχειρήσεις κλπ). 3. Στο δημόσιο δεν υπάρχει κίνητρο για να δουλέψεις, ούτε στόχοι που πρέπει να πιάσεις κάθε χρόνο (κακώς κατά τη γνώμη μου). Έτσι πχ πολλοί προφασίζονται ότι δεν μπορούν να δουλέψουν διότι το ποντίκι δεν κάνει δεξί κλικ, διότι η πόρτα δεν κλείνει καλά κλπ κλπ. Αν πχ έβαζε κάτι μετρήσιμο τότε πολλά θα άλλαζαν. 4. Δεν υπάρχει έλεγχος ούτε στις διαδικασίες (πρωτόκολλα που σβήνουν, έγγραφα που χάνονται). Ας γίνουν όλα ηλεκτρονικά να μην μπορεί κανείς να κλέψει. 5. Από όσο έχω ακούσει όλοι όσοι θέλουν να γίνουν εκπαιδευτικοί θα πρέπει να έχουν επάρκεια, οπότε τέλος και με αυτό το θέμα που κάποιες σχολές (στην πληροφορική μία) είχαν επάρκεια και κάποιες όχι. (on topic). 6. Δεν έχω ακούσει σχόλια για το νέο μέτρο όπου θα μπορούμε να βλέπουμε τις φορολογικές δηλώσεις όλων (off topic).
agpr Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Η ιδέα πως ένα κράτος λειτουργεί με ωρομίσθιους ή συμβασιούχους υπαλλήλους είναι πραγματικά γελοία. Μπορείς να φανταστείς ένα τέτοιο κράτος; Μπορείς να μου δείξεις μια χώρα που όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι ωρομίσθιοι ή συμβασιούχοι; Φυσικά η μονιμότητα υπάρχει και σε άλλες χώρες. Μου είναι δύσκολο να εντοπίσω άρθρα που θέτουν τέτοιο ζήτημα, ίσως γιατί η ιδέα ενός κρατικού μηχανισμού συμβασιούχων είναι τόσο παράλογη. Ωστόσο, έμμεσες αναφορές μπόρεσα να βρω. Δες εδώ για τις ΗΠΑ και τους εκπαιδευτικούς (4η παράγραφος από το τέλος) και δες εδώ ένα άρθρο του Χατζηδάκη που σε καμμιά περίπτωση δεν είναι υπέρ της μονιμότητας, αλλά τουλάχιστον θα σου δείξει πως δεν αποτελεί ελληνική ιδιαιτερότητα. Μονιμότητα υπάρχει λοιπόν, αλλά γιατί; Υπάρχει γιατί ωφελεί πρώτα απ΄όλα το ίδιο το κράτος. Εξασφαλίζει την εμπειρία και τη συνέχεια στους μηχανισμούς της διοίκησης. Προστατεύει τη διοίκηση από την αυθαιρεσία της εκτελεστικής εξουσίας, φαντάζομαι πως την ιστορία της πλατείας Κλαυθμώνος τη γνωρίζεις. Και τώρα αλήθεια, ο κυριότερος παράγοντας κοινωνικής ανισότητας είναι η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων ;
Ather Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Αναφέρομαι στην κακώς εννοούμενη μονιμότητα που υπάρχει και που έχει ως αποτέλεσμα.... το ξέρεις το αποτέλεσμα.
agpr Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Ather, καταλαβαίνω τι εννοείς και δεν αναφερόμουν σε 'σένα, απαντούσε στον De@th L0rd. Όταν έγραφα δεν είχα δει τη δημοσίευση σου .
orck Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Η ιδέα πως ένα κράτος λειτουργεί με ωρομίσθιους ή συμβασιούχους υπαλλήλους είναι πραγματικά γελοία. Μπορείς να φανταστείς ένα τέτοιο κράτος; Μπορείς να μου δείξεις μια χώρα που όλοι οι δημόσιοι υπάλληλοι είναι ωρομίσθιοι ή συμβασιούχοι; Φυσικά η μονιμότητα υπάρχει και σε άλλες χώρες. Μου είναι δύσκολο να εντοπίσω άρθρα που θέτουν τέτοιο ζήτημα, ίσως γιατί η ιδέα ενός κρατικού μηχανισμού συμβασιούχων είναι τόσο παράλογη. Ωστόσο, έμμεσες αναφορές μπόρεσα να βρω. Δες εδώ για τις ΗΠΑ και τους εκπαιδευτικούς (4η παράγραφος από το τέλος) και δες εδώ ένα άρθρο του Χατζηδάκη που σε καμμιά περίπτωση δεν είναι υπέρ της μονιμότητας, αλλά τουλάχιστον θα σου δείξει πως δεν αποτελεί ελληνική ιδιαιτερότητα.Μονιμότητα υπάρχει λοιπόν, αλλά γιατί; Υπάρχει γιατί ωφελεί πρώτα απ΄όλα το ίδιο το κράτος. Εξασφαλίζει την εμπειρία και τη συνέχεια στους μηχανισμούς της διοίκησης. Προστατεύει τη διοίκηση από την αυθαιρεσία της εκτελεστικής εξουσίας, φαντάζομαι πως την ιστορία της πλατείας Κλαυθμώνος τη γνωρίζεις. Και τώρα αλήθεια, ο κυριότερος παράγοντας κοινωνικής ανισότητας είναι η μονιμότητα των δημοσίων υπαλλήλων ; Καταλαβαινω οτι εισαι υπερ της μονιμοτητας. Εγω πιστευω οτι καθε θεσμος κρινεται εκ του αποτελεσματος και η μονιμοτητα δεν εχει δωσει καλα αποτελεσματα. Ενα συγκρισιμο παραδειγμα που μου ερχεται στο μυαλο τωρα ειναι τα ΚΤΕΟ, πηγαινε σε ενα δημοσιο και μετα πηγαινε σε ενα ιδιωτικο. Θα βλαστημησεις στο δημοσιο με συνολικο χρονο πανω απο 1,5 ωρες ενω θα στηθεις σε ουρα απο τις 6:30 το πρωι, στο ιδιωτικο θα κλεισεις ραντεβου οποτε θελησεις εσυ, θα περιμενεις το πολυ 20 λεπτα, θα σε ενημερωσουν θα πληρωσεις και τελος. Γιατι συμβαινει αυτο; Γιατι τα παιδια πηγαινουν φροντιστηριο εαν ολα λειτουργουν καλα με την μεγαλη εμπειρια των δασκαλων;
Physics_Rulez Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 orck, οι δάσκαλοι δεν μπορούν να λειτουργήσουν σαν επιτηδευματίες όπως τα ΚΤΕΟ. Κάνουν άλλου είδους δουλειά. Ένα ερώτημα που πάντα θέτω σε αυτούς που είναι υπέρ της κατάργησης της μονιμότητας είναι με ποιον τρόπο, ποια κριτήρια και ποιοι θα είναι αυτοί που θα αποφασίζουν την απόλυση ενός υπαλλήλου στο δημόσιο. Θα είναι η κομματικά αντίπαλη κλίκα; Θα είναι οι πολλοί που δεν κάνουν τη δουλειά τους σωστά ενάντια σε αυτόν που κάνει τη δουλειά του σωστά; Ποιο αδιάβλητο μέσο θα είναι αυτό; Γραπτές αξιολογήσεις κάθε χρόνο ίσως;
Critter Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 30 Οκτωβρίου 2010 Συμφωνώ με την πρώτη παράγραφο εν μέρη, αλλά είμαι αντιδιαμετρικά αντίθετος στο θέμα της μονιμότητας. Όπως ένας υπάλληλος (αόριστα) όταν κριθεί ακατάλληλος για τη δουλειά του θα πρέπει να φεύγει. Τόσο απλά. Ποτέ δε κατάλαβα την κομμουνιστική διατήρηση της θέσης ο κόσμος να χαλάσει... Τι σόι νοοτροπία είναι αυτή; Υπάρχει σε καμια άλλη χώρα; Είναι ο υπ'αριθμόν 1 παράγοντας κοινωνικής ανισότητας στην ελλάδα. 1. Η μονιμότητα (που δεν ειναι κομμουνιστικη μιας και ως γνωστον δεν εχουμε κομμουνισμο) και η μη μονιμοτητα εχουν τα καλα τους και τα κακα τους και οτι έγραψα το έγραψα έχοντας πληρη επιγνωση του τι γράφω. Θα αναφέρω λοιπον τα καλα της μονιμότητας καθως τα καλά της μη μονιμότητας, που εχουν να κάνουν κυρίως με την παραγωγικότητα, τα γνωρίζεις ως φαίνεται. Μονιμότητα : 1. Έγινε πράξη καθώς ήταν πάγια πρακτική των κομμάτων όταν αλλάζουν οι κυβερνήσεις να αλλάζουν και τους δημοσίους υπαλλήλους κατι που προφανως δεν ήταν αξιοκρατικό και επίσης ήταν εξίσου αντιπαραγωγικό γιατι ο άλλος ήξερε οτι σε 4 χρόνια λογικά θα απολυθεί. 2. Τη σημερινη εποχή το ξερουν και οι πέτρες οτι το κάθε κόμμα βολεύει τους δικούς του και επομένως αν δεν υπάρχει η μονιμότητα τότε είναι βέβαιο οτι κάποιοι θα απολυθουν "επειδη δεν έκαναν σωστα τη δουλεια τους" ενώ στην πραγματικότητα δεν θα ισχύει. Έτσι θα ανοιγουν θέσεις για να μπαίνουν τα διάφορα χρωματιστά παιδια. Κάποιοι βέβαια θα απολυθούν επειδη όντως έπρεπε να γίνει. Σκέψου τη θανατική ποινή. Η πλειοψηφια έιμαστε κατα γιατι γνωρίζουμε οτι κάποιοι θα θανατωθουνε λόγω δικαστικής πλάνης (δεν είναι και τόσο δύσκολο να στηθεί μια κατηγορία). Κατα τα άλλα όλοι θα θέλαμε να ψοφησει ο σκουλικι ο μεγαλέμπορος ναρκωτικών, ο παιδεραστης κτλ. Με βάση το προηγουμενο ποστ μου περι διαχείρισης, συνοψίζω λέγοντας οτι συμφωνω 100% μαζι σου οτι δεν θα επρεπε να υπάρχει μονιμότητα καθώς παραγωγικά θα συμφερε τη χώρα ΑΛΛΑ για να δεχτω να γίνει αυτό θα έπρεπε να διασφαλιστεί κάπως οτι δεν θα έχουμε απολύσεις πολιτικής σκοπιμότητας. Μπορεις να μου πεις εσύ αν πιστεύεις οτι κάτι τέτοιο μπορει να γίνει και πως? Η πιστευεις οτι είμαστε ένα κράτος δικαιου αγγελικα πλασμένο και θεωρείς οτι δεν θα υπάρξουν τέτοια προβλήματα?Έχεις τη συναισθηματική νοημοσύνη να βάλεις τον ευατό σου σε μια τέτοια κατάσταση ή μιλάς ως ιδιωτικός υπάλληλος (και ακομα χειροτερα ως ιδιωτικός υπάλληλος που βρίζει τους δημοσίους υπαλληλους αλλα με την πρώτη ευκαιρία θα δώσει ΑΣΕΠ και θα κοιτάξει να παρει μια θέση στο δημόσιο)? Η μονιμότητα λοιπον και η μη μονιμότητα αν διαχειριστουν σωστά τότε μπορουν να απωλέσουν μεγάλο κομμάτι των μειονεκτημάτων τους και να αποδώσουν. Τροποι βελτίωσης της απόδοσης σε καθεστώς μονιμότητας? α. Μείωση μισθών με αντισταθμιση το bonus παραγωγικότητας (πρέπει να υπάρχουν μετρήσιμοι στόχοι για να αποδυκνειονται) β. Μηχανισμοι ελέγχου αποδοτικότητας, αξιολόγησης και άναθεσης projects με deadlines (όπου αυτό ειναι δυνατό) που να έχουν εκ νέου να κάνουν με τα bonuses. γ. Δυσμενείς μεταθέσεις σε περιπτωση υποπαραγωγικότητας (αν και ειναι λίγο επικινδυνο και αυτο όσον αφορα το αξιοκρατικο τις υπόθεσης). δ. Αλλαγή θέσεων, ακομα και υπουργείων αν κάποιος δεν αποδίδει εκεί που πρέπει κτλ. ε. ΣΗΜΕΙΟ ΚΛΕΙΔΙ : Όλα τα παραπάνω αναγράφονται στη σύμβαση και υπογράφονται απο τον δημόσιο υπάλληλο ώστε αν έρθει η ώρα να υποστει κάτι απο τις συνέπειες να μην μπλέξει με συνδικαλιστικές ενώσεις (αν και οι ενώσεις αυτές υπερ των εργοδοτών ειναι όπως ξέρουν και οι πέτρες). ζ. Και πααααρα πολλα άλλα. Ολα αυτα τι είναι? ΔΙΑΧΕΙΡΙΣΗ. Και το κακο ξέρεις πιο είναι ε? Οτι ακομα και οι ιδιωτικές επιχειρήσεις που δεν έχουν μονιμότητα κάνουν τόσο κακή διαχείριση των μονάδων τους και του προσωπικου τους που ώρες ώρες απορείς πως υπάρχουν και λειτουργουν (όσο υπάρχουν). Μιλάω πάντα για τη μέση ελληνικη επιχείρηση. Για ποιο λόγο νομίζεις οτι υπάρχουν τοοοοσες σπουδες πάνω στο management? Γιατι είναι κάτι που φαντάζει πανευκολο αλλα δεν είναι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.