blackbird2011 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Με την άδικη αναγνώριση το 2009 του τμήματος Ψηφιακής Τεχνολογίας του Πειραιά ως καθηγητική σχολή, οι απόφοιτοι του τμήματος προηγούνται όλων των ΠΕ19-20 στους πίνακες αναπληρωτών-ωροσμισθίων και το χειρότερο..στον ΑΣΕΠ 2011.Όσο χαμηλά και να γράψουν στον ΑΣΕΠ θα προηγούνται όλων των υπολοίπων ΠΕ19 αφού θα διαθέτουν "παιδαγωγική επάρκεια"(παρόλο που ο οδηγός σπουδών τους δεν περιέχει πάνω από 1-2 μαθήματα παιδαγωγικά). Πχ ένας απόφοιτος του τμήματος Πειραιά αν γράψει πάνω από την βάση πχ 57 προηγείται στο διορισμό λόγω «παιδαγωγικής επάρκειας» σε σχέση με οποιονδήποτε ΠΕ19 ακόμα και ο τελευταίος γράψει 90!!!!! Αν αναλογιστούμε ότι οι απόφοιτοι του τμήματος από τα τόσα χρόνια λειτουργίας του είναι εκατοντάδες, δεν θα καταφέρει κανείς άλλος ΠΕ19 να διοριστεί..Ξεσηκώστε τους συλλόγους φοιτητών, στείλτε επιστολές διαμαρτυρίας στο Υπουργείο και ενημερώστε όσους μπορείτε..Πρέπει κάτι να γίνει επειγόντως... Ήδη στους πίνακες αναπληρωτών και ωρομισθίων έχουν ανέβει στις πρώτες θέσεις...Το πιο έυκολο είναι να ζητήσουμε να μην δοθεί στο Τμήμα αυτό προτεραιότητα διορισμού με τον ΑΣΕΠ αφού στην πραγματικότητα δεν διαθέτουν παιδαγωγική επάρκεια.. Υ.Γ: Ελέγξτε τον οδηγό σπουδώ τους για το ΠΟΣΑ παιδαγωγικά μαθήματα έχουν.(μόνο ένα είναι υποχρεωτικό και κανα δυο ακόμα που είναι ΕΠΙΛΕΓΟΜΕΝΑ) Υ.Γ2:Για ιστορικούς λόγους αναφέρω ότι το τμήμα αυτό λεγόταν παλιά Διδακιτκής της Τεχνολογίας και Ψηφιακών Συστημάτων Πειραιά, και τώρα που έχει την παιδαγωγική επάρκεια ο τίτλος είναι Ψηφιακών Συστημάτων!!!!!
kfyros Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Καλά αυτό με την ψηφιακή τεχνολογία είναι ανέκδοτο ακόμα και στα πανεπιστήμια. Όχι σε σχολές της πλάκας όπως αυτή. Τι μαθαίνουν, χειρισμό του Outlook; Επίσης αν μιλάμε για παιδαγωγική επάρκεια, τότε δεν έπρεπε να διοριστεί κανένας νέος εκπαιδευτικός στο σύστημα για πολλά χρόνια. Το επίπεδο της παιδείας είναι χαμηλό γιατί ο τεμπέλης (είτε λέγεται ωρομίσθιος είτε λέγεται μόνιμος) πάντα τεμπέλης θα είναι. 3 μήνες το καλοκαίρι που τα ματώνουν όλοι οι εκπαιδευτικοί (και τους πληρώνουμε), θα έπρεπε να τους χρησιμοποιούν για διά βίου μάθηση και για εκπαίδευση - εξέλιξη, και όχι για φραπέδες και τάβλι. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων που δεν ξεπερνά το 10% του διδακτικού προσωπικού (και όχι των εξαφανισμένων τσάτσων σε διοικητικές υπηρεσίες) οι υπόλοιποι αυτό κάνουν. Και μετά λέμε ποιος φταίει για την παιδεία. Από εκεί και πέρα, το πάγωμα προσλήψεων δεν θα συνεχιστεί και το 2011; Έχει νόημα το ποιος παίρνει προτεραιότητα και ποιος όχι ; Όλοι τα αρ:X:Xα τους δεν θα πάρουν έτσι κι αλλιώς;
De@th L0rd Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Καλά αυτό με την ψηφιακή τεχνολογία είναι ανέκδοτο ακόμα και στα πανεπιστήμια.Όχι σε σχολές της πλάκας όπως αυτή. Τι μαθαίνουν, χειρισμό του Outlook; Επίσης αν μιλάμε για παιδαγωγική επάρκεια, τότε δεν έπρεπε να διοριστεί κανένας νέος εκπαιδευτικός στο σύστημα για πολλά χρόνια. Το επίπεδο της παιδείας είναι χαμηλό γιατί ο τεμπέλης (είτε λέγεται ωρομίσθιος είτε λέγεται μόνιμος) πάντα τεμπέλης θα είναι. 3 μήνες το καλοκαίρι που τα ματώνουν όλοι οι εκπαιδευτικοί (και τους πληρώνουμε), θα έπρεπε να τους χρησιμοποιούν για διά βίου μάθηση και για εκπαίδευση - εξέλιξη, και όχι για φραπέδες και τάβλι. Εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων που δεν ξεπερνά το 10% του διδακτικού προσωπικού (και όχι των εξαφανισμένων τσάτσων σε διοικητικές υπηρεσίες) οι υπόλοιποι αυτό κάνουν. Και μετά λέμε ποιος φταίει για την παιδεία. Από εκεί και πέρα, το πάγωμα προσλήψεων δεν θα συνεχιστεί και το 2011; Έχει νόημα το ποιος παίρνει προτεραιότητα και ποιος όχι ; Όλοι τα αρ:X:Xα τους δεν θα πάρουν έτσι κι αλλιώς; Φίλος μου λέει ως δικαιολογία για αυτό, το ότι ο εκπαιδευτικός εκτός του ότι έχει να κάνει με 40 νοματαίους σε μια τάξη ζούγκλα, κάθε μέρα δουλεύει και στο σπίτι για την επόμενη επομένως αυτοί οι μήνες διακοπές δικαιολογούνται. Τάση εκλογίκευσης ε;
DrLo Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Φίλος μου λέει ως δικαιολογία για αυτό, το ότι ο εκπαιδευτικός εκτός του ότι έχει να κάνει με 40 νοματαίους σε μια τάξη ζούγκλα, κάθε μέρα δουλεύει και στο σπίτι για την επόμενη επομένως αυτοί οι μήνες διακοπές δικαιολογούνται. Τάση εκλογίκευσης ε; Με την ίδια λογική ο/η ταμείας στα Carrefour που έχει να κάνει με 200 "νοματαίους" κάθε μέρα, είναι κλειδομένος/η σε ένα χώρο 1x1 και παίρνει 700 ευρώ πόσους μήνες πρέπει να κάθεται?
De@th L0rd Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Με την ίδια λογική ο/η ταμείας στα Carrefour που έχει να κάνει με 200 "νοματαίους" κάθε μέρα, είναι κλειδομένος/η σε ένα χώρο 1x1 και παίρνει 700 ευρώ πόσους μήνες πρέπει να κάθεται? Μην τα λες σε μένα. Πες τα στους όμοιους του. Αλλά εγώ όταν είπα κάτι παρόμοιο μου απάντησε : "Εγώ είμαι πνευματικός άνθρωπως και το μυαλό μου δουλεύει, αρά είμαι ανώτερος από αυτόν που δεν έχει σπουδές και είναι εργάτης,σιγά μην έχουμε και την ίδια αντιμετώπιση". Βέβαια όταν τον ρώτησα αν αυτός πεινάει διαφορετικά από τον άλλο ή ο άλλος δε χρησιμοποιεί το μυαλό του όταν κάνει χειρωνακτική εργασία μου είπε πως "Δε συζητάω άλλο γιατί είναι άσκοπη διαφωνία". Έτσι είναι οι "πνευματικοί" άνθρωποι μόλις ξεμείνουν από κενά επιχειρήματα αλλάζουν κουβέντα.
kfyros Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Φίλος μου λέει ως δικαιολογία για αυτό, το ότι ο εκπαιδευτικός εκτός του ότι έχει να κάνει με 40 νοματαίους σε μια τάξη ζούγκλα, κάθε μέρα δουλεύει και στο σπίτι για την επόμενη επομένως αυτοί οι μήνες διακοπές δικαιολογούνται. Τάση εκλογίκευσης ε; Ίσως να κουράζονται από τα αδήλωτα φροντιστήρια που κάνουν. Γιατί με 22 διδακτικές ώρες την εβδομάδα + άλλες τόσες για προετοιμασία (δεν υπάρχει τέτοιο πράγμα αλλά λέμε τώρα) κουτσοσυμπληρώνουν (οι πιο συνεπείς) 35-40 εργάσιμες ώρες την εβδομάδα max. Δεν ξέρω ποιος εργαζόμενος που δουλεύει απλώς 8ωρο θα δικαιούται 4 μήνες διακοπές το χρόνο. Ρώτα κι αυτούς που έχουν πάει σε διοικητικές υπηρεσίες (και πρέπει να πηγαίνουν εκεί γιατί δεν έχουν τσατσιλίκι για να πληρώνονται και να είναι εξαφανισμένοι), και βλαστημάνε και θέλουν να γυρίσουν σε σχολείο γιατί εκεί έχει και λίγη δουλίτσα και είναι και μπάχαλο, και δεν ισχύουν τα δεκαπενθήμερα Πάσχα-Χριστούγεννα - και το off Ιούνιος-Αύγουστος. Αν κάνεις αναγωγή σε συνθήκες εργασίας οποιουδήποτε άλλου fulltime εργαζομένου σε ετήσια βάση, δεν δουλεύουν ούτε 2 ώρα τη μέρα. Κατά τα άλλα φταίει το κράτος για την παιδεία.
kfyros Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Με την ίδια λογική ο/η ταμείας στα Carrefour που έχει να κάνει με 200 "νοματαίους" κάθε μέρα, είναι κλειδομένος/η σε ένα χώρο 1x1 και παίρνει 700 ευρώ πόσους μήνες πρέπει να κάθεται? Να δουλεύει ένα χρόνο και ένα χρόνο να κάθεται ---------- Προσθήκη στις 15:23 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:20 ---------- Τεσπα, για να αναφερθώ πάλι στο άρθρο, πραγματικά δεν καταλαβαίνω τι κριτήρια είναι αυτά που τους προσλαμβάνουν, και τις φωτογραφικές διατάξεις που φτιάχνουν ορισμένοι στον ΑΣΕΠ. Πχ. το πτυχίο "ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΗΝ ΤΥΦΛΑ ΜΟΥ" του παιδαγωγικού έχει λιγότερα μόρια από το πτυχίο "ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΤΟΝ Κ:XΟ ΜΟΥ" τη σχολής Παπαροπούλου .. Τον κοινό παρονομαστή θέλω να μου βρείτε..
The_Judas Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Μην τα λες σε μένα. Πες τα στους όμοιους του. Αλλά εγώ όταν είπα κάτι παρόμοιο μου απάντησε : "Εγώ είμαι πνευματικός άνθρωπως και το μυαλό μου δουλεύει, αρά είμαι ανώτερος από αυτόν που δεν έχει σπουδές και είναι εργάτης,σιγά μην έχουμε και την ίδια αντιμετώπιση". Βέβαια όταν τον ρώτησα αν αυτός πεινάει διαφορετικά από τον άλλο ή ο άλλος δε χρησιμοποιεί το μυαλό του όταν κάνει χειρωνακτική εργασία μου είπε πως "Δε συζητάω άλλο γιατί είναι άσκοπη διαφωνία". Έτσι είναι οι "πνευματικοί" άνθρωποι μόλις ξεμείνουν από κενά επιχειρήματα αλλάζουν κουβέντα. Αυτοί που διδάσκουν στον ιδιωτικό τομέα και δεν κάνουν 3 μήνες διακοπές τι είναι... απλοί εργάτες και αυτοί; Επί του θέματος, πράγματι είναι γελοίο να θεωρείται μια τέτοια σχολή ως καθηγητική. Το μόνο που λείπει είναι μια παιδαγωγική σχολή πληροφορικής για να βγάζει δασκάλους...
Beastakos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Η δουλεια του καθηγητη ειναι ομολογουμενως πολυ καλη και προσφερει αρκετα πλεονεκτηματα εκ των οποιων τα 3 σημαντικοτερα ειναι Ιουνιος/Ιουλιος/Αυγουστος. Ωστοσο, δεν φταινε οι καθηγητες γιαυτο, αλλα ενα ολοκληρο εκπαιδευτικο συστημα. Ισα ισα απο οσους καθηγητες-δημοσιους υπαλληλους ειχα, ειμαι πολυ ευχαριστημενος απτη δουλεια που κανανε στην ταξη. Μερικοι δε, ηταν ασυγκριτα καλυτεροι απο μερικους αλλους που χρυσοπληρωνα στο φροντιστηριο και δε τολμαγα να τους κρινω. Μια πολυ απλοικη προσεγγιση παντως στο ολο θεμα, ειναι οκ αφου ειναι ολα τοσα ροδινα στη δουλεια αυτη ας σκιστουν οσοι ενδιαφερονται για να παρουν τη θεση τους. ΥΓ. Και καλες διακοπες στο Ποντικονησι μεχρι τα 30φευγα ΥΓ2. Και αντε βγαλε ακρη αμα πεσεις σε κανενα κακοφημο σχολειο με διαφορων ειδων παληκαρια
kfyros Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Η δουλεια του καθηγητη ειναι ομολογουμενως πολυ καλη και προσφερει αρκετα πλεονεκτηματα εκ των οποιων τα 3 σημαντικοτερα ειναι Ιουνιος/Ιουλιος/Αυγουστος. Ωστοσο, δεν φταινε οι καθηγητες γιαυτο, αλλα ενα ολοκληρο εκπαιδευτικο συστημα. Ισα ισα απο οσους καθηγητες-δημοσιους υπαλληλους ειχα, ειμαι πολυ ευχαριστημενος απτη δουλεια που κανανε στην ταξη. Μερικοι δε, ηταν ασυγκριτα καλυτεροι απο μερικους αλλους που χρυσοπληρωνα στο φροντιστηριο και δε τολμαγα να τους κρινω. Μια πολυ απλοικη προσεγγιση παντως στο ολο θεμα, ειναι οκ αφου ειναι ολα τοσα ροδινα στη δουλεια αυτη ας σκιστουν οσοι ενδιαφερονται για να παρουν τη θεση τους. ΥΓ. Και καλες διακοπες στο Ποντικονησι μεχρι τα 30φευγα ΥΓ2. Και αντε βγαλε ακρη αμα πεσεις σε κανενα κακοφημο σχολειο με διαφορων ειδων παληκαρια Δεν αντιλέγω ότι δεν είναι όλοι έτσι (για αυτό ανέφερα το 10% που έχουν όρεξη και το ψάχνουν, λόγω και αρκετών συναναστροφών με εκπαιδευτικούς), αλλά στον αντίποδα, βρες μου έναν εκπαιδευτικό του δημοσίου που έχουν ασπρίσει τα μαλλιά του από το άγχος της δουλειάς. Για το Πάμε Στοίχημα και το ΚΙΝΟ μπορεί. Όσοι είναι υστερικοί δεν είναι λόγω της δουλειάς αλλά λόγω προβλημάτων στην προσωπική τους ζωή που τα φέρνουν στη δουλειά. Όταν σου λέει ότι τα 2/3 είναι ψηφιακά αναλφάβητοι τότε τι αξιολόγηση να κάνεις; Είναι σαν να μην ξέρουν να γράφουν.
Beastakos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δεν αντιλέγω ότι δεν είναι όλοι έτσι (για αυτό ανέφερα το 10% που έχουν όρεξη και το ψάχνουν, λόγω και αρκετών συναναστροφών με εκπαιδευτικούς), αλλά στον αντίποδα, βρες μου έναν εκπαιδευτικό του δημοσίου που έχουν ασπρίσει τα μαλλιά του από το άγχος της δουλειάς. Για το Πάμε Στοίχημα και το ΚΙΝΟ μπορεί. Όσοι είναι υστερικοί δεν είναι λόγω της δουλειάς αλλά λόγω προβλημάτων στην προσωπική τους ζωή που τα φέρνουν στη δουλειά. Όταν σου λέει ότι τα 2/3 είναι ψηφιακά αναλφάβητοι τότε τι αξιολόγηση να κάνεις; Είναι σαν να μην ξέρουν να γράφουν. Δεν φταινε αυτοι που ειναι ψηφιακα αναλφαβητοι. Ειναι μια γενια που δεν ειχαν αυτα τα μεσα και προφανως απο χομπι λιγοι θα κατσουν στα 50 τους να μαθουν Η/Υ, αρα και παλι εδω μιλαμε για αδυναμια του εκπαιδευτικου συστηματος που δεν φροντισε να τους βαλει να μαθουν την "αλφαβητα" αυτη. Επισης, καλος επαγγελματιας (και καλος καθηγητης κατ'επεκταση) δεν ειναι ο αγχωμενος σωνει και καλα. Για την ακριβεια οι καλυτεροι και πιο συνεργασιμοι-μεταδοτικοι καθηγητες που ειχα, ηταν οι τυποι που ειχαν αποβαλει ολων των ειδων τα αγχη. ΥΓ> Επειδη βλεπω οτι εκανες ενα διαχωρισμο για "εκπαιδευτικους του δημοσιου". Οι των ιδιωτικων ειναι καλυτεροι (αυτοι δεν καθονται 3 μηνες το καλοκαιρι και πληρωνονται btw)? Γιατι αν νομιζεις κατι τετοιο εχω μερικα χαρακτηριστικα παραδειγματα να σου δωσω. Εναλλακτικα, οι καθηγητες των φροντιστηριων ειναι κι αυτοι ολοι καλοι? Κακοι επαγγελματιες υπαρχουν παντου, κι οσο τους ευνοει το συστημα τοσο περισσοτεροι θα ειναι. Αυτο δε σημαινει οτι πρεπει να γενικευουμε η να κατηγορουμε τους ιδιους αποκλειστικα. ΥΓ2> Ειχα μια συζητηση προσφατα και προσπαθουσαμε με κατι φιλους να βρουμε κατι στη χωρα αυτη που λειτουργει αξιοκρατικα, μη ρουσφετολογικα, μη ψηφοθηρικα κλπ. Αυτο ειναι το δημοσιο σχολειο και το συστημα των Πανελληνιων. Ειναι ισως το μονο πραγμα που σαν διαδικασια ειναι καθαρη σε αυτη τη χωρα και δε χωραει αμφισβητησης. Κατι ειναι κι αυτο, γιαυτους τους "αχρηστους δημοσιους υπαλληλους-καθηγητες".
Physics_Rulez Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δεν φταινε αυτοι που ειναι ψηφιακα αναλφαβητοι. Ειναι μια γενια που δεν ειχαν αυτα τα μεσα και προφανως απο χομπι λιγοι θα κατσουν στα 50 τους να μαθουν Η/Υ, αρα και παλι εδω μιλαμε για αδυναμια του εκπαιδευτικου συστηματος που δεν φροντισε να τους βαλει να μαθουν την "αλφαβητα" αυτη. Καλά εδώ είσαι πολύ λάθος. Αν θέλεις μπορείς να μάθεις μια χαρά χειρισμό Η/Υ στα 50 και στα 60 σου.
Sirtsourekas Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 ξερετε πολλες χωρες που οι καθηγητες δουλευουν το καλοκαιρι?
Beastakos Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 28 Οκτωβρίου 2010 Καλά εδώ είσαι πολύ λάθος. Αν θέλεις μπορείς να μάθεις μια χαρά χειρισμό Η/Υ στα 50 και στα 60 σου. Που ειδες να γραφω οτι στα 50-60 δε μπορει καποιος να μαθει Η/Υ? tip: το bold ειναι οτι ακριβως ειπα κι εγω με τη λεξη "χομπι".
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.