Προς το περιεχόμενο

Lars von Trier's Melancholia (2011)


Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 114
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Επικίνδυνοι για ποιο πράγμα? Για τη δημόσια υγεία? :-D

αν δεν δεχεσαι τη διαφορετικη αποψη δεν δεχεσαι και το διαφορετικο γενικα...

Δημοσ.
Η αληθεια ειναι οτι κι εγω και ο sellers και αλλοι μολις κοιμηθουμε αποψε θα ονειρευτουμε ενα φιλμακι που θα υπακουει στους κανονες του Dogma 95 και θα παρουσιαζει τον αλλεπαλληλο βιασμο του αβαταρ σου απο τους κατοικους μιας πολης με αορατες πορτες και αιχμηρα ντιλντο (δικη μου προσθηκη).

 

Υπερβολή....

Δημοσ.
Υπερβολή....

Υπο ποια εννοια;

Εδω οι αλλοι κοιμοντουσαν και ηταν σε ονειρο αρα κοιμοντουσαν δις και ηταν σε αλλο ενα ονειρο αρα κοιμοντουσαν τρις. Αυτο ειναι υπερβολη.

Δημοσ.
δεν παλεψες πολυ γιατι πηδηξες τα posts 34,36 & 39

μαθετε να αντεχετε και την διαφορετικη αποψη

 

---------- Προσθήκη στις 23:18 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 23:05 ----------

 

http://www.gfc.gr/Publications/magazine/20_2010.pdf

διαβαστε παρακαλω στη σελιδα 5 την συνεντευξη του σκηνοθετη γιωργου πανουσοπουλου.καταλαβετε οτι υπαρχουν και αλλοι με την ιδια αποψη που εχω και εγω.μαθετε να αντεχετε διαφορετικες αποψεις γιατι αλλιως γινεστε επικινδυνοι.

 

Επικινδυνο ειναι να επικαλεισαι τα λεγομενα αυτου του αθλιοτατου σκηνοθετη.Τι να μας πει και ο Πανουσοπουλος τωρα.Ας γυρισει στο κινηματογραφικο του σκοταδι και να δινει συνεντευξεις σε τσιρακια τυπου Λιβανου.Εχει και το θρασος και πιανει και τον ισπανικο κινηματογραφο στο στομα του.Ας καθισουν μονοι τους να δουν αυτη τη γελοιοτητα το Attenberg (διοτι προκειται για υπερτατη ΓΕΛΟΙΟΤΗΤΑ) .Κλασικος ελληναρας προσκολλημενος στο παρελθον, ας παει με τον κατακαημενο Περακη να πιουνε κανα τσιπουρο να ξελαμπικαρουν.Μ'αρεσει που τους επικαλεισαι κιολας αυτους τους τραγικους. Να κανουν λεει ο ενας τις ταινιες του αλλου!!Αυτοι τωρα ειναι σοβαροι ανθρωποι με οραμα!Ξεφτιλα.Κρινει και το 3D ο τυπος.Εχει τοσο θρασος που θα κρινει και την τεχνολογια στον κινηματογραφο ο παπαρας.

Δημοσ.

Απαντω στα posts λοιπον που μου ειπες.

 

34:

ξεκινω με την διαπιστωση οτι το σινεμα δεν ειναι μονο ωραιες εικονες.ωραιες εικονες μπορει να κανει ο οποιοσδηποτε σχετικα ευκολα.αρα αν δεν θες αυτο επικεντρωνεσαι στο στορι.ο τριερ το κανει αυτο.αλλα ειναι τοσο κακος ο τροπος κινηματογραφησης που μου φερνει αποστροφη.αυτο το πασαρει σαν αποψη.το να εχουμε εναν διαλογο 2 ηθοποιων μπροστα μας και να βαζουμε τον οπερατερ να τον καταγραψει οπως θα εκανε ο γιος μου που πιανει πρωτη φορα καμερα, ε σορι αλλα δεν θα παρω.μιλαει ο ενας τον δειχνουμε.λεει μια ατακα ο αλλος γυριζουμε αποτομα δεξια να τον δειξουμε και αυτον αλλα εν τω μεταξυ εχουμε ξεχασει να νεταρουμε αλλα εκτος αυτου σταματησε να μιλαει και εχει ηδη αρχισει να μιλαει ο προηγουμενος.οποτε αποφασιζουμε να γυρισουμε σε αυτον αφου εχουμε δειξει για 1/10 του δευτερολεπτου και τον αλλον.κατσε να καδραρουμε και μετα νεταρουμε παλι.το ξερασμα απο τις αδεξιες κινησεις της καμερας που σου φερνει η ζαλαδα ειναι κοντα.αν ο διευθυντης φωτογραφιας πεταει αετο εγω δεν θα παρω σορι.αν το κανει απο αποψη παλι δεν θα παρω, ευχαριστω.θα σας φερω παλι ενα παραδειγμα σκηνοθετη που ειναι τουλαχιστον μια κλαση πανω.παζολινι.

Εδω δεν απαντησα, στο θεμα με τις αποτομες αλλαγες της γιατι με καλυψε ο αλλος (νομιζω frenzy), αλλα θα το ξαναπω:

Πηρες ενα στοιχειο απο τον trier, το οποιο δεν ειναι ιδιαιτερα χαρακτηριστικο της κινηματογραφησης του, και προσπαθησες να το κανεις να φανει ως ενα μεγαλο μειονεκτημα που προκαλει αποστροφη.

 

Δε λεω οτι η αποτομη αλλαγη πλανου εν μεσω διαλλογου ειναι κατι το κινηματογραφικα εξαιρετικο, λεω πως δεν συνανταται αρκετα συχνα ωστε ειναι λαθος να κρινεις ολοκληρη την κινηματογραφηση του τυπου απο 'κει. Για 'μενα ειναι απλως ενα παραξενο στοιχειο το οποιο ουτε δε με ενθουσιαζει (παροτι πιστευω πως χαριζει μια μικρη δοση ρεαλισμου) αλλα δε μ' ενοχλει κιολας αισθητικα, αλλα κι αν το εκανε, ξαναλεω, υπαρχει σε πολυ μικρο ποσοστο στις ταινιες που υπαρχει, και σε αρκετες του ταινιες δεν υπαρχει και καθολου.

 

Το θεμα της ζαλαδας: Προσωπικα δε βρισκω αντιαισθητικη την τεχνικη free camera. Μου δινει την εντυπωση οτι καποιος εχει τρεξει κι εχει παρει μια καμερα για να τραβηξει κατι ιδιαιτερα δραματικο που συμβαινει, κανει τα παντα να δειχνουν αληθοφανη (βεβαια παντα βοηθουν και οι ερμηνειες στις ταινιες του, βλεπε μπιορκ και κιντμαν). Να σημειωσω οτι στην αρχη με ζαλιζε κι εμενα καπως, αλλα μετα το συνηθισα και τοτε αρχισε να μου αρεσει.

 

36:

εν κατακλειδι:η κινηματογραφηση του με βρισκει ακρως αντιθετο.οι ιστοριες του δεν μου λενε τιποτα και οι νεωτερισμοι του ειναι χωρις ουσια αλλα μονο για να προκαλεσουν.
θα σου ενα πραγμα.ο παζολινι ενδιαφερεται περισσοτερο για το θεμα και κραταει τα βασικα απο τη φορμα αλλα ειναι φουλ σε περιεχομενο.στον παζολινι η φορμα απλα υπαρχει για να διεκπαιρεωσει.

ο τριερ ενδιαφερεται μεν για το θεμα αλλα χρησιμοποιει με τετοιο τροπο την φορμα ωστε να σου φωναξει:κοιτα εδω ειμαι εγω κανω αυτο!δηλ χρησιμοποιει επιτηδευμενα με ανορθοδοξο τροπο τη φορμα χωρις ομως να εξυπηρετει σε κατι.και θεωρω οτι δεν το μετατρεπει σε περιεχομενο (τουλαχιστον οχι σε ολες τις ταινιες)

Στον νεωτερισμο με την χρηση της καμερας απαντησα γιατι δε τον βρισκω ανουσιο.

 

Για τα sex scenes κλπ (παλι στο θεμα του νεωτερισμου):

Θεωρω θεσπασια την χρηση τους απο τον τριερ. Πιστευω στην καταργηση των σεξουαλικων ταμπου, στην μαχη εναντια στον συντηρητισμο, την σεμνοτυφια τον καθωσπρεπισμο, και ιδιαιτερα μεσω της δυναμης του σινεμα. Τα πραγματα θα πρεπει να δειχνονται οπως ειναι (και ο παζολινι κατι τετοιο δεν εκανε που και που?)

 

Για το "κοιτα εδω ειμαι εγω κανω αυτο": Εχεις δικιο στο οτι ο Trier εχει εναν εντονο εγωκεντρισμο οταν γυριζει, αλλα αυτο δε το βρισκω απαραιτητα αρνητικο. Τα δημιουργηματα του εχουν παντα τον προσωπικο του χαρακτηρα ως σκηνοθετη. Λιγοι ειναι αυτοι που αν δεις ταινιες τους χωρις να εχουν στους τιτλους το ονομα τους θα καταλαβεις οτι ειναι δικιες τους. Αυτο μπορει να μην ειναι απο μονο του θετικο, εξαρταται απο τον τροπο με τον οποιο που γινεται. Παρουσιαζω τα θετικα αυτου του τροπου στα προηγουμενα λογια του ποστ (γιατι επειτα θα ασχοληθω με το περιεχομενο).

 

Αναφορικα με το περιεχομενο λοιπον:

Ο Lars von Trier εχει την ευχαριστη εμμονη να καταπιανεται με μερικα απο τα θεματα που εχουν επηρεασει την πορεια της ανθρωποτητας σε τεραστιο βαθμο (θα μπορουσα να γραψω εκθεση γι' αυτο αλλα θα τα πω πιο συντομα). Αυτο φαινεται περισσοτερο, κατα τη γνωμη μου, στην ταινια Dogville. Μακρια απο τα κλισε που θελουν τον ανθρωπο (ή και τον απλο λαο, βλεπε dogville) να ειναι σωστος, εργατικος, σοφος, ηθικος. παρουσιαζει την σιχαμερη πραγματικοτητα που κρυβει. Την υποκρισια, την κακια, τον ρατσισμο, την πραγματικη ανηθικοτητα (οχι αυτη της δεισιδαιμονιας), τον καταστρεπτικο ωφελιμισμο, αλλα κυριως τον τεραστιο παραλογισμο, την παρανοια του χαους. Παραταυτα δεν κατηγορει οντας απολυτος για τις ενοχες, αλλα προσπαθει και να δειξει τον ελεγχο που εχουν οι ανθρωποι πανω στις αρνητικες συμπεριφορες, ο οποιος τελικα φαινεται πολυ λιγοτερος απ' οσο νομιζουμε.

  • 1 μήνα μετά...
Δημοσ.
Up until now, we knew very little about Lars Von Trier's (Antichrist, Dogville) upcoming "Melancholia" film except that it is a sci-fi psychological disaster movie about people trying to deal with Earth coming to an end. We now have a few more details.

 

"In 'Melancholia' I start with the end. Because what is interesting is not what happens but how it happens. So we begin by seeing the world being crushed [by another planet], then we can tell the story afterwards," explained the director.

 

The film is about two sisters. One of them is melancholic, the other quite normal. The two sisters are played by Kirsten Dunst and Charlotte Gainsbourg. The two sisters react completely differently when the end of the earth approaches. "There are beautiful pictures [the melancholy sister] is just standing there looking at the planet that comes closer and closer and accepts it. The other woman, on the other hand, becomes increasingly panicky," said von Trier.

 

He added that the first part of "Melancholia" is about the melancholic sister's wedding. After the wedding she pushes everything away husband and boss and increasingly slows her pace.

 

In addition to Dunst and Gainsbourg, the film also stars Kiefer Sutherland, John Hurt, Alexander Skarsgaard, Stellan Skarsgaard, Charlotte Rampling and Udo Kier. The film is expected to make its premiere during the Cannes Film Festival.

 

Source: Politiken

 

Read more: http://www.worstpreviews.com/headline.php?id=19385#ixzz18YJGAPkn

Δημοσ.

 

 

 

την ισοπέδωση που δεν μπορώ να κάνω για τις ταινίες του συγκεκριμένου πάντως μπορώ να κάνω εύκολα για άλλους που θεωρώ πως από την αρχή μέχρι το τέλος δεν είχαν κάτι πραγματικό να δώσουν και όμως θεωρούνται αρτίστες

 

δλδ υπάρχουν σκηνοθέτες που θεωρώ απατεώνες μέχρι το κόκκαλο και για μένα δεν πρόσφεραν τπτ στο κοινό ούτε καν από σπόντα αλλά μόνο πήραν από αυτό

 

 

το περίεργο είναι πως κατά την άποψή μου, η διείσδυση (σωστά το γραψα ρε; ) της απατεωνιάς (δεν μιλάω για τον trier), πέρα από το marketing πηγάζει και από κάποιους που κάνουν το λάθος του ελιτισμού

 

δλδ προσπαθούν εσκεμμένα να ανακαλύψουν 'διαμάντια' εκεί που δεν υπάρχουν κι επιμένουν τόσο πολύ που σιγά σιγά περνάει αυτή η τάση σε πιο άπειρους που θέλουν και αυτοί να γίνουν 'ψαγμένοι' και έτσι διαδίδεται (ότι έγινε και σε κάποια είδη μουσικής με λίγα λόγια)

 

ίσως αυτό γίνεται θεωρώντας ότι αυτό θα ανεβάσει και την δική τους αξία: 'έι κοιτάχτε τι βρήκα!'

 

με αυτό τον τρόπο έχω δει πολλές ταινίες να ανεβάζουν μετοχές ξεκάρφωτα

 

Λιγο ακυρο που το ρωταω αυτο (αφου εχει περασει ενας μηνας απ τη συζητηση) αλλα, ποιοι κατα τη γνωμη σου ειναι αυτοι οι σκηνοθετες? (Ρωταω προς αποφυγη κακοτοπιων :D )

  • 3 μήνες μετά...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...