Προς το περιεχόμενο

που με "βία" ή που με "βιά"?


insomnian

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Γιατί; Σοβαρά τώρα, γιατί; Αν λέει βία θα σφάζεις κόσμο για να μπεις στο μετρό αλλά αν λέει βιά απλώς θα ξυπνάς νωρίτερα για να προλαβαίνεις;

 

Οχι βεβαια, απορω γιατι τα σκεφτεσαι ολα αυτα... κοιταμε μόνο να το διασαφηνισουμε για του λογου το ακριβες. Εξαλλου το ποιημα αναφερεται σε γεγονοτα προ 200 ετων, δε υπηρχε μετρό τοτε.

  • Απαντ. 71
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Αλλα απ τη στιγμη που μελωποιηθηκε ως "βιά", πως καποιοι μιλανε για "βία"?

ίσως με τον ίδιο τρόπο που κάποιοι μιλάνε για 'βιά' ενώ στο κείμενο γράφει 'βία';

δλδ ποιο από τα δύο σου φαίνεται πιο παράλογο;

μεγαλύτερη πιθανότητα έχει να αλλοιωθεί το... γραπτό και όχι η μελωδία; :rolleyes:

 

πού ξέρεις ότι μελωποιήθηκε ως 'βιά'; έχεις ηχογραφημένη την πρώτη εκτέλεση;

όχι, απλά το νομίζεις επειδή έτσι το άκουσες στο σχολείο, έτσι δεν είναι;

 

και βασισμένος μόνο σε αυτό επειδή σου έχει μείνει έτσι, βγάζεις το συμπέρασμα πως... αλλοιώθηκε το γραπτό έργο; είναι δυνατόν;

Δημοσ.
ίσως με τον ίδιο τρόπο που κάποιοι μιλάνε για 'βιά' ενώ στο κείμενο γράφει 'βία';

δλδ ποιο από τα δύο σου φαίνεται πιο παράλογο;

μεγαλύτερη πιθανότητα έχει να αλλοιωθεί το... γραπτό και όχι η μελωδία; :rolleyes:

 

πού ξέρεις ότι μελωποιήθηκε ως 'βιά'; έχεις ηχογραφημένη την πρώτη εκτέλεση;

όχι, απλά το νομίζεις επειδή έτσι το άκουσες στο σχολείο, έτσι δεν είναι;

 

και βασισμένος μόνο σε αυτό επειδή σου έχει μείνει έτσι, βγάζεις το συμπέρασμα πως... αλλοιώθηκε το γραπτό έργο; είναι δυνατόν;

 

Καταρχην δε γνωριζουμε πως ακριβως ηταν το γραπτο. Εχεις εσυ καποια αποδειξη οτι ηταν "βία"? Εσυ που βασιζεσαι για να εμφανιζεσαι σιγουρος οτι ειναι "βία"?

 

Πρωτα λες οτι αποκλειεται να αλλοιωθηκε η μελωδια, μετα αμφισβητεις την μελωδια.

 

Στο τραγουδιστό πρεπει να πεις "βιά", δεν μπορει να πεις "βία". Το επιβαλει και το μουσικο μέτρο(αν ξερεις τι σημαινει).

Ο Μαντζαρος το πιθανοτερο ειναι οτι ακολουθησε πιστα το αρχικο κειμενο, εκτος αν θεωρεις οτι ο Μαντζαρος στρεβλωσε τον ποιητη.

Δημοσ.

push the button

 

Καταρχην δε γνωριζουμε πως ακριβως ηταν το γραπτο.
τι δεν γνωρίζουμε;..; (ρητορικό ερώτημα)
Εχεις εσυ καποια αποδειξη οτι ηταν "βία"?
ναι τα βιβλία είναι απόδειξη ξέρεις, σίγουρα μιλάμε στα σοβαρά;
Εσυ που βασιζεσαι για να εμφανιζεσαι σιγουρος οτι ειναι "βία"?
το γραπτό έργο δεν αλλοιώνεται, για αυτό το λόγο γνωρίζουμε ότι έτσι ακριβώς ήταν...

δε χρειάζεται να βρεις την αρχική έκδοση για να ξέρεις ότι ήταν έτσι γιατί πολύ απλά είναι γραπτό έργο

δεν είναι εκτέλεση, δεν αλλάζει από αντίγραφο σε αντίγραφο, είναι γραπτό έργο...

από εκεί και πέρα αντιλαμβάνομαι πως αν λες σε κάποιον 2 + 2 = 4 και σε ρωτάει 'πώς το ξέρεις', ότι χάνω το χρόνο μου αλλά anyway

Πρωτα λες οτι αποκλειεται να αλλοιωθηκε η μελωδια, μετα αμφισβητεις την μελωδια..
δεν έγραψα ότι αποκλείεται να άλλοιώθηκε, έγραψα ότι:
στη μελωδία τραγουδιέται γρήγορα για να πέσει σωστά στους χρόνους
αυτό αναφερόταν στη σημερινή εκτέλεση και ισχύει αφού τραγουδιέται 'βιά' και αυτό δεν αντιφάσκει με αυτό που έγραψα στο δεύτερο post, μπερδεύτηκες λίγο

 

η αρχική μελωδία δεν γνωρίζουμε πως ήταν - σε αυτήν αναφέρεται το δεύτερο post και αυτό ισχύει όπως και το προηγούμενο

η αρχική θα μπορούσε να είναι ίδια με τώρα αλλά θα μπορούσε να έχει αλλοιωθεί

δεν το ξέρω εγώ και δεν το ξέρεις ούτε εσύ τι έχει γίνει

ξέρουμε όμως ότι κάθε εκτέλεση διαφέρει από την προηγούμενη και οι αλλοιώσεις είναι από πιθανές έως αναπόφευκτες

ξέρουμε επίσης ότι στις μελωποιήσεις πολύ συχνά αλλάζει ο τονισμός (βλέπε παρακάτω)

 

άρα και στις δύο περιπτώσεις δλδ είτε η αρχική μελωδία ήταν ίδια με τη σημερινή είτε όχι, υπάρχει πιθανή εξήγηση γιατί τα κείμενα γράφουν 'βία' τη στιγμή που σήμερα τραγουδιέται ως 'βιά'

εξήγηση για ποιον λόγο να άλλαξαν τα βιβλία δεν μας έχεις δώσει όμως...

Στο τραγουδιστό πρεπει να πεις "βιά", δεν μπορει να πεις "βία". Το επιβαλει και το μουσικο μέτρο(αν ξερεις τι σημαινει).

Ο Μαντζαρος το πιθανοτερο ειναι οτι ακολουθησε πιστα το αρχικο κειμενο, εκτος αν θεωρεις οτι ο Μαντζαρος στρεβλωσε τον ποιητη.

επειδή ασχολούμαι με μουσική καταρχήν να πω ότι από τη στιγμή που χρειάζεται να το εξηγήσω δεύτερη φορά σημαίνει ότι δεν ξέρεις για τι μιλάμε

το να αλλάξει τονισμός για μια μελωποίηση δεν είναι στρέβλωση

δεν ξέρω αν έγινε από την αρχή κατά τη μελωποίηση ή αν έγινε με την πάρωδο του χρόνου ως αλλοίωση, στο συγκεκριμένο έργο αλλά ξέρω πως και οι δύο περιπτώσεις είναι συνήθισμένες

δημοτικά δεν έχεις ακούσει ποτέ στο χωριό σου; για άκουσε να μου πεις πόσο κρατιούνται οι τονισμοί; και μη μου πεις ότι δεν συγκρίνονται αυτά, αν έχεις διαβάσει σχετικά ξέρεις για ποιο λόγο επιλέχθηκε να είναι ο εθνικός μας ύμνος, ήτανε popular

 

στις αλλαγές αυτές, συνήθως δεν προκύπτει πρόβλημα γιατί ο νέος τονισμός δεν συμπίπτει με άλλες λέξεις

αν για παράδειγμα πάρεις τη λέξη 'θάνατος' και στη μελωποίηση τονιστεί στη λήγουσα πχ 'θανατός' ώστε να κρατηθεί η μελωδία δεν υπάρχει πρόβλημα πολύ απλά γιατί δεν υπάρχει κάποια διαφορετική λέξη 'θανατός'

το πολύ πολύ να συμπέσει με διαφορετική πτώση της ίδιας λέξης

όταν παίρνεις το 'βία' και γίνεται λόγω της μελωδίας 'βιά' τότε θα βρεθεί κάποιος που θα νομίσει πως λέει 'βιά' και θα φτάσει στο σημείο να μην δέχεται αυτήν την αλλαγή στη μελωδία που δεν είναι στρέβλωση αλλά την ίδια στιγμή να δέχεται στρέβλωση στο γραπτό... είναι απορίας άξιο

anyway νομίζω πως δεν έχει λογική η άποψη που γράφεις και πως απλά έχεις κολλήσει

παρ' όλα αυτά δεν είμαι απόλυτος στο θέμα και είμαι ανοιχτός σε άλλα στοιχεία

αλλά προς το παρόν σοβαρά στοιχεία πέραν των συγκινητικών αναμνήσεων από το σχολείο που να δείχνου πως είναι 'βιά' δεν βλέπω

 

 

κατά τα άλλα καλή συνέχεια

δεν είναι και ιδιαίτερης σημασίας θέμα αλλά έχει ενδιαφέρον να ανακαλύπτουμε ή να φανταζόμαστε τις απαντήσεις σε τέτοια ερωτήματα, από περιέργεια δλδ

το λέω για όσους ρώτησαν γιατί ασχολούμαστε - εγώ το βλέπω σα γρίφο, το έργο το σέβομαι τυπικά αλλά από εκεί και πέρα δεν ασχολούμαι συγκεκριμένα επειδή είναι εθνικός ύμνος και με κόβει περισσότερο, θα μπορούσε να είναι απλά ένα γνωστό έργο

Δημοσ.

τι δεν γνωρίζουμε;..; (ρητορικό ερώτημα)

ναι τα βιβλία είναι απόδειξη ξέρεις, σίγουρα μιλάμε στα σοβαρά;

το γραπτό έργο δεν αλλοιώνεται, για αυτό το λόγο γνωρίζουμε ότι έτσι ακριβώς ήταν...

δε χρειάζεται να βρεις την αρχική έκδοση για να ξέρεις ότι ήταν έτσι γιατί πολύ απλά είναι γραπτό έργο

δεν είναι εκτέλεση, δεν αλλάζει από αντίγραφο σε αντίγραφο, είναι γραπτό έργο...

από εκεί και πέρα αντιλαμβάνομαι πως αν λες σε κάποιον 2 + 2 = 4 και σε ρωτάει 'πώς το ξέρεις', ότι χάνω το χρόνο μου αλλά anyway

δεν έγραψα ότι αποκλείεται να άλλοιώθηκε, έγραψα ότι:

αυτό αναφερόταν στη σημερινή εκτέλεση και ισχύει αφού τραγουδιέται 'βιά' και αυτό δεν αντιφάσκει με αυτό που έγραψα στο δεύτερο post, μπερδεύτηκες λίγο

 

η αρχική μελωδία δεν γνωρίζουμε πως ήταν - σε αυτήν αναφέρεται το δεύτερο post και αυτό ισχύει όπως και το προηγούμενο

η αρχική θα μπορούσε να είναι ίδια με τώρα αλλά θα μπορούσε να έχει αλλοιωθεί

δεν το ξέρω εγώ και δεν το ξέρεις ούτε εσύ τι έχει γίνει

ξέρουμε όμως ότι κάθε εκτέλεση διαφέρει από την προηγούμενη και οι αλλοιώσεις είναι από πιθανές έως αναπόφευκτες

ξέρουμε επίσης ότι στις μελωποιήσεις πολύ συχνά αλλάζει ο τονισμός (βλέπε παρακάτω)

 

άρα και στις δύο περιπτώσεις δλδ είτε η αρχική μελωδία ήταν ίδια με τη σημερινή είτε όχι, υπάρχει πιθανή εξήγηση γιατί τα κείμενα γράφουν 'βία' τη στιγμή που σήμερα τραγουδιέται ως 'βιά'

εξήγηση για ποιον λόγο να άλλαξαν τα βιβλία δεν μας έχεις δώσει όμως... επειδή ασχολούμαι με μουσική καταρχήν να πω ότι από τη στιγμή που χρειάζεται να το εξηγήσω δεύτερη φορά σημαίνει ότι δεν ξέρεις για τι μιλάμε

το να αλλάξει τονισμός για μια μελωποίηση δεν είναι στρέβλωση

δεν ξέρω αν έγινε από την αρχή κατά τη μελωποίηση ή αν έγινε με την πάρωδο του χρόνου ως αλλοίωση, στο συγκεκριμένο έργο αλλά ξέρω πως και οι δύο περιπτώσεις είναι συνήθισμένες

δημοτικά δεν έχεις ακούσει ποτέ στο χωριό σου; για άκουσε να μου πεις πόσο κρατιούνται οι τονισμοί; και μη μου πεις ότι δεν συγκρίνονται αυτά, αν έχεις διαβάσει σχετικά ξέρεις για ποιο λόγο επιλέχθηκε να είναι ο εθνικός μας ύμνος, ήτανε popular

 

στις αλλαγές αυτές, συνήθως δεν προκύπτει πρόβλημα γιατί ο νέος τονισμός δεν συμπίπτει με άλλες λέξεις

αν για παράδειγμα πάρεις τη λέξη 'θάνατος' και στη μελωποίηση τονιστεί στη λήγουσα πχ 'θανατός' ώστε να κρατηθεί η μελωδία δεν υπάρχει πρόβλημα πολύ απλά γιατί δεν υπάρχει κάποια διαφορετική λέξη 'θανατός'

το πολύ πολύ να συμπέσει με διαφορετική πτώση της ίδιας λέξης

όταν παίρνεις το 'βία' και γίνεται λόγω της μελωδίας 'βιά' τότε θα βρεθεί κάποιος που θα νομίσει πως λέει 'βιά' και θα φτάσει στο σημείο να μην δέχεται αυτήν την αλλαγή στη μελωδία που δεν είναι στρέβλωση αλλά την ίδια στιγμή να δέχεται στρέβλωση στο γραπτό... είναι απορίας άξιο

anyway νομίζω πως δεν έχει λογική η άποψη που γράφεις και πως απλά έχεις κολλήσει

παρ' όλα αυτά δεν είμαι απόλυτος στο θέμα και είμαι ανοιχτός σε άλλα στοιχεία

αλλά προς το παρόν σοβαρά στοιχεία πέραν των συγκινητικών αναμνήσεων από το σχολείο που να δείχνου πως είναι 'βιά' δεν βλέπω

Δε γνωριζουμε ειπα πως ακριβως γραφηκε αρχικα γιατι δεν μας σωθηκε χειρογραφο απο το 1823.

Τα βιβλια που τα εγραψαν αργοτερα καποιοι δεν μπορουν να ειναι αποδειξη, εξαλλου κι αυτα διαφωνουν μεταξυ τους.

Εσυ μπορει να θεωρεις για κατι οτι ειναι 2+2=4 αλλα το ιδιο κανουν και πολλοι αλλοι, θεωρουν 2+2=4 για την δικη τους θεωρια:lol:

Ειπες "μεγαλύτερη πιθανότητα έχει να αλλοιωθεί το... γραπτό και όχι η μελωδία" αυτο σημαινει οτι αποκλειεται να αλλοιωθηκε η μελωδια.

Η μελωδια δεν μπορει να εχει αλλοιωθει γιατι ειναι στανταρ και λογικα αν τη τραγουδησεις οπως ειπα, αλλα και γιατι την επιβαλει ετσι το μετρο. Εκτος αν νομιζεις οτι ξαναγραφτηκε ολοκληρη η μελωδια!

Ο Εθνικος Υμνος δεν ειναι... δημοτικο τραγουδι για να υπαρχει η ευχαιρεια να αλλαξεις και να στρεβλωσεις, δε πιστευω οτι ο Ματζαρος αλλαξε κατι, με σεβασμο μελωποιησε το εργο.

 

κατά τα άλλα καλή συνέχεια

δεν είναι και ιδιαίτερης σημασίας θέμα αλλά έχει ενδιαφέρον να ανακαλύπτουμε ή να φανταζόμαστε τις απαντήσεις σε τέτοια ερωτήματα, από περιέργεια δλδ

το λέω για όσους ρώτησαν γιατί ασχολούμαστε - εγώ το βλέπω σα γρίφο, το έργο το σέβομαι τυπικά αλλά από εκεί και πέρα δεν ασχολούμαι συγκεκριμένα επειδή είναι εθνικός ύμνος και με κόβει περισσότερο, θα μπορούσε να είναι απλά ένα γνωστό έργο

καλη συνεχεια και σε σενα

φυσικα και θα μπορουσε να ειναι οποιοσδηποτε γνωστο εργο.

Δημοσ.
Δεν εχει σημασια αν καποιους ενοχλει η λεξη "βία", αλλα τι ακριβως λεει ο Εθνικος Υμνος.
Γιατί; Σοβαρά τώρα, γιατί; Αν λέει βία θα σφάζεις κόσμο για να μπεις στο μετρό αλλά αν λέει βιά απλώς θα ξυπνάς νωρίτερα για να προλαβαίνεις;
Σούχω πει ποτε ότι σ' αγαπάω;:lol:
Δημοσ.

συνεχίζω άλλο ένα post μόνο για το παρακάτω κομμάτι:

Ειπες "μεγαλύτερη πιθανότητα έχει να αλλοιωθεί το... γραπτό και όχι η μελωδία"

αυτο σημαινει οτι αποκλειεται να αλλοιωθηκε η μελωδια.

αυτό είχε ερωτηματικό στο τέλος οπότε δεν ξέρω γιατί έγραψες τα παραπάνω

και προφανώς ήταν ρητορική ερώτηση αφού δεν χρειάζεται να ειπωθεί ότι το γραπτό δεν γίνεται να αλλοιώθηκε, για μένα είναι αυτονόητο

για αυτό έγραψα πως είναι ανώφελο να προσπαθώ να εξηγήσω ότι 2 + 2 = 4

από αυτό το σημείο φαίνεται πως και το αυθεντικό κείμενο να σου έφερνε κάποιος απλά θα επιμείνεις σε αυτό που λες, δεν έχει νόημα ότι και να γράψω

όπως το βλέπω αν σου φερνε κάποιος το αυθεντικό απλά θα έλεγες πάλι από την αρχή πως είναι αδύνατον να στρέβλωσε ο Μάντζαρος τον ποιητή, η μελωδία κτλ κτλ... δεν θα βρίσκαμε άκρη ακόμη και αν το είχαμε το κείμενο, και αυτός είναι κι ο λόγος που δεν στέκει αυτή η λογική χωρίς άλλα στοιχεία

πάντως σε μένα ακούγεται απλώς παράλογη και αβάσιμη η αποψή αυτή, δεν είναι ότι είμαι σίγουρος ποιο είναι το σωστό, απλά δεν βλέπω λογική σε αυτό που λες

Δημοσ.
συνεχίζω άλλο ένα post μόνο για το παρακάτω κομμάτι:

αυτό είχε ερωτηματικό στο τέλος οπότε δεν ξέρω γιατί έγραψες τα παραπάνω

και προφανώς ήταν ρητορική ερώτηση αφού δεν χρειάζεται να ειπωθεί ότι το γραπτό δεν γίνεται να αλλοιώθηκε, για μένα είναι αυτονόητο

για αυτό έγραψα πως είναι ανώφελο να προσπαθώ να εξηγήσω ότι 2 + 2 = 4

από αυτό το σημείο φαίνεται πως και το αυθεντικό κείμενο να σου έφερνε κάποιος απλά θα επιμείνεις σε αυτό που λες, δεν έχει νόημα ότι και να γράψω

όπως το βλέπω αν σου φερνε κάποιος το αυθεντικό απλά θα έλεγες πάλι από την αρχή πως είναι αδύνατον να στρέβλωσε ο Μάντζαρος τον ποιητή, η μελωδία κτλ κτλ... δεν θα βρίσκαμε άκρη ακόμη και αν το είχαμε το κείμενο, και αυτός είναι κι ο λόγος που δεν στέκει αυτή η λογική χωρίς άλλα στοιχεία

πάντως σε μένα ακούγεται απλώς παράλογη και αβάσιμη η αποψή αυτή, δεν είναι ότι είμαι σίγουρος ποιο είναι το σωστό, απλά δεν βλέπω λογική σε αυτό που λες

 

Καλυτερα φιλε μου να εκφραζεσαι με επιχειρηματα, οχι με αφορισμους. Δεν ειναι δυνατον να θεωρεις οτι ολοι αυτοι που δεν συμφωνουν με τη αποψη σου δε ξερουν ποσο κανει 2+2... Περιμενω να σχολιασεις τα επιχειρηματα μου στα προηγουμενα ποστς, δεν εχει νοημα να λεω ολο τα ιδια.

Δημοσ.

 

Καλυτερα φιλε μου να εκφραζεσαι με επιχειρηματα, οχι με αφορισμους. Δεν ειναι δυνατον να θεωρεις οτι ολοι αυτοι που δεν συμφωνουν με τη αποψη σου δε ξερουν ποσο κανει 2+2... Περιμενω να σχολιασεις τα επιχειρηματα μου στα προηγουμενα ποστς, δεν εχει νοημα να λεω ολο τα ιδια.
καταρχήν άλλαξες αυτά που έγραψα, πώς περιμένεις να σου απαντήσω σοβαρά; αφού ή δεν διάβασες αυτά που έγραψα ή ξέρω γω τι άλλο έγινε

 

κατά τα άλλα, ζητάς να σχολιάσω τα επιχειρήματα, για να δούμε:

 

όταν λεει κάποιος ότι τα γραπτά έχουν στρεβλωθεί (για να χρησιμοποιήσω δική σου ορολογία), χωρίς να εξηγεί για ποιο λόγο να το έκαναν αυτό, εγώ το λαμβάνω πως το γράφει αυθαίρετα και δεν βλέπω κάποιο επιχείρημα

αν έχεις κάποιο επιχείρημα περιμένω ακόμη να το γράψεις

ένα το κρατούμενο

σε άλλο σημείο είπες ότι άλλα κείμενα δεν γράφουν όλα το ίδιο

αν υπάρχουν προφανώς θα τα δεχθώ αλλά δεν έχω δει κάποιο και περιμένω να τα παραθέσεις, μέχρι τότε πάλι δεν βλέπω επιχείρημα

δύο

παρ' ότι αυτός που υποστηρίζει ότι τα γραπτά έχουν στρεβλωθεί είναι αυτός που θα πρεπε να εξηγήσει για ποιο λόγο το έκαναν αυτό (πράγμα που δεν έκανες) και όχι ο άλλος να αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας, εγώ εξήγησα και αυτό

εξήγησα δλδ για ποιο λόγο δεν είναι λογικό να έχουν στρεβλωθεί (αφού είναι έργο)

τρία

όταν εγώ έγραψα ότι υπάρχει πιθανότητα η μελωδία να τονίζει αλλού, εξήγησα διεξοδικά για ποιο λόγο μπορεί να γίνει αυτό

δεν σημαίνει πως έχω δίκιο ή άδικο, αλλά δεν το είπα ξερά, το εξήγησα

εσύ απλά δεν το δέχεσαι, κανένα πρόβλημα, είναι άποψή σου

τέσσερα με αυτό

 

το μόνο που εισέπραξα σε αυτά είναι ένα 'αποκλείεται' να έχει αλλάξει η μελωδία

σεβαστό, έτσι πιστεύεις, μπράβο, κανένα πρόβλημα

δεν βλέπω να βασίζεται πουθενά αλλού όμως πέραν από την προσωπική άποψη και δεν είδα να αντιπαρατίθεται τπτ άλλο σε αυτά που έγραψα

ο λόγος που δεν σχολίασα λοιπόν κάποιο επιχείρημα είναι πως στο δικό μου μυαλό περιμένω ακόμη να γραφτεί κάποιο επιχείρημα που να αμφισβητεί τα κείμενα

όταν κάποιος αμφισβητεί ότι είσαι άνθρωπος και σου λέει ότι είσαι ελέφαντας πρέπει αυτός να επιχειρηματολογήσει πάνω σε αυτό, όχι το αντίθετο

για αυτό λοιπόν αν φαίνομαι αφοριστικός, είναι γιατί δεν μου φαίνεται λογικό αυτό

αναρωτιέμαι βέβαια πώς από τη στιγμή που εσύ έθεσες το αρχικό ερώτημα, ζητώντας δλδ την βοήθεια-άποψη και των άλλων πάνω στο θέμα, γίνεται να έχεις παράλληλα σχηματίσει τόσο σταθερή άποψη πάνω στο θέμα

 

anyway, έγραψα και πριν πως δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω και δεν θα το κάνω

ο μόνος λόγος που συνέχισα ήταν για να διορθώσω το quote μου που για οποιοδήποτε λόγο άλλαξες

γενικότερα καλή συνέχεια :-)

Δημοσ.
καταρχήν άλλαξες αυτά που έγραψα, πώς περιμένεις να σου απαντήσω σοβαρά; αφού ή δεν διάβασες αυτά που έγραψα ή ξέρω γω τι άλλο έγινε

 

κατά τα άλλα, ζητάς να σχολιάσω τα επιχειρήματα, για να δούμε:

 

όταν λεει κάποιος ότι τα γραπτά έχουν στρεβλωθεί (για να χρησιμοποιήσω δική σου ορολογία), χωρίς να εξηγεί για ποιο λόγο να το έκαναν αυτό, εγώ το λαμβάνω πως το γράφει αυθαίρετα και δεν βλέπω κάποιο επιχείρημα

αν έχεις κάποιο επιχείρημα περιμένω ακόμη να το γράψεις

ένα το κρατούμενο

σε άλλο σημείο είπες ότι άλλα κείμενα δεν γράφουν όλα το ίδιο

αν υπάρχουν προφανώς θα τα δεχθώ αλλά δεν έχω δει κάποιο και περιμένω να τα παραθέσεις, μέχρι τότε πάλι δεν βλέπω επιχείρημα

δύο

παρ' ότι αυτός που υποστηρίζει ότι τα γραπτά έχουν στρεβλωθεί είναι αυτός που θα πρεπε να εξηγήσει για ποιο λόγο το έκαναν αυτό (πράγμα που δεν έκανες) και όχι ο άλλος να αποδείξει πως δεν είναι ελέφαντας, εγώ εξήγησα και αυτό

εξήγησα δλδ για ποιο λόγο δεν είναι λογικό να έχουν στρεβλωθεί (αφού είναι έργο)

τρία

όταν εγώ έγραψα ότι υπάρχει πιθανότητα η μελωδία να τονίζει αλλού, εξήγησα διεξοδικά για ποιο λόγο μπορεί να γίνει αυτό

δεν σημαίνει πως έχω δίκιο ή άδικο, αλλά δεν το είπα ξερά, το εξήγησα

εσύ απλά δεν το δέχεσαι, κανένα πρόβλημα, είναι άποψή σου

τέσσερα με αυτό

 

το μόνο που εισέπραξα σε αυτά είναι ένα 'αποκλείεται' να έχει αλλάξει η μελωδία

σεβαστό, έτσι πιστεύεις, μπράβο, κανένα πρόβλημα

δεν βλέπω να βασίζεται πουθενά αλλού όμως πέραν από την προσωπική άποψη και δεν είδα να αντιπαρατίθεται τπτ άλλο σε αυτά που έγραψα

ο λόγος που δεν σχολίασα λοιπόν κάποιο επιχείρημα είναι πως στο δικό μου μυαλό περιμένω ακόμη να γραφτεί κάποιο επιχείρημα που να αμφισβητεί τα κείμενα

όταν κάποιος αμφισβητεί ότι είσαι άνθρωπος και σου λέει ότι είσαι ελέφαντας πρέπει αυτός να επιχειρηματολογήσει πάνω σε αυτό, όχι το αντίθετο

για αυτό λοιπόν αν φαίνομαι αφοριστικός, είναι γιατί δεν μου φαίνεται λογικό αυτό

αναρωτιέμαι βέβαια πώς από τη στιγμή που εσύ έθεσες το αρχικό ερώτημα, ζητώντας δλδ την βοήθεια-άποψη και των άλλων πάνω στο θέμα, γίνεται να έχεις παράλληλα σχηματίσει τόσο σταθερή άποψη πάνω στο θέμα

 

Oυτε αλλαξα αυτα που εγραψες, ουτε εγινε κατι αλλο οπως υποθετεις. Διαβασα προσεκτικα αυτα που εγραψες και σου απαντησα αναλογα.

Επισης λες οτι δεν ειχα επιχειρηματα... Δεν ειναι εξυπνο να απαξιωνεις καποιον επειδη διαφωνει με την αποψη σου:rolleyes:

Το να λες οτι σε θεωρω ελεφαντα οποτε πρεπει να το δικαιολογησω γιατι εισαι ελεφαντας, ειναι απλα αστειο. Γιατι κι εγω θα μπορουσα να πω οτι εσυ με θεωρεις ελεφαντα, οποτε πρεπει να το δικαιολογησεις.

 

Επειδη ζητησα την αποψη αλλων φιλων πανω στο θεμα, αυτο δε σημαινει οτι δεν εχω τη δικη μου αποψη ή οτι πρεπει οπωσδηποτε να με πεισει καποιος χωρις πειστικο λογο.

Οπωσδηποτε ομως δεν το παιζω αυθεντια ουτε απαξιωνω τους αλλους, οπως δυστυχως κανεις εσυ.

 

anyway, έγραψα και πριν πως δεν υπάρχει λόγος να συνεχίσω και δεν θα το κάνω

ο μόνος λόγος που συνέχισα ήταν για να διορθώσω το quote μου που για οποιοδήποτε λόγο άλλαξες

γενικότερα καλή συνέχεια :-)

 

Δεν αλλαξα κανενα quote σου. Οταν δεν δεχεσαι το διαλογο σαφως και δεν υπαρχει κανενας λογος να συνεχισεις.

Γενικοτερα καλη συνεχεια και σε σενα:-)

Δημοσ.

E.Ymnos.jpg

 

Στις 21 Οκτωβρίου 1825 δημοσιεύεται για πρώτη φορά στη «Γενική Εφημερίδα της Ελλάδος» το ποίημα του Διονυσίου Σολωμού «Ύμνος εις την Ελευθερία» και δημοσιεύτηκε όπως ακριβώς το βλέπεις στην φωτογραφία

αν,λέω αν και η εφημερίδα το "στρέβλωσε",όπως λες, ο Σολωμός δεν θα διαμαρτυρόταν για αυτήν την "στρέβλωση";Μάλλον ναι,

δεν υπάρχει κάτι τέτοιο πάντως καταγεγραμμένο ιστορικά, άρα δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση εκτός αν ήταν όλοι μπλεγμένοι σε μία συνομωσία τόοοοοοοσο μεγάλη για να αποκρύψουν τόσο σημαντικό γεγονός

την αλλαγή του τονισμού στην λέξη "βία"

τι να πω όλα μπορεί να θεωρούνται πιθανά σε τούτο τον κόσμο ακόμα και ότι υπάρχει θεός που τα πάντα βλέπει...

η συμβουλή μου,

κράτα και ψάξε την ηθική "στρέβλωση" της λέξης όπως μεταλλάχτηκε από νόμους θρησκείες και κυβερνώντες ,έχει περισσότερο "ζουμί"...

Δημοσ.

Σε γνωρίζω από την ΟΨΗ του σπαθιού την τρομερή....

Απ' τα κόκκαλα ΒΓΑΛΜΕΝΑ των Ελλήνων τα ιερά...

ΧΑΙΡΩ, ΧΑΙΡΩ ελευθεριά..

 

Το λαϊκό αίσθημα ομίλησε κουλτουριάρηδες, όλα τ'άλλα είναι απλές οδοντόκρεμες.

Για όλα φταίνε οι παλιοδάσκαλοι,οι δημόσιοι υπάλληλοι και το ΔΝΤ.

 

Η όλη συζήτηση μου θυμίζει τις ανούσιες διαφωνίες των θεολόγων του Μεσαίωνα για το πόσοι άγγελοι χωρούν στην κεφαλή μιας καρφίτσας.

Δημοσ.

Στις 21 Οκτωβρίου 1825 δημοσιεύεται για πρώτη φορά στη «Γενική Εφημερίδα της Ελλάδος» το ποίημα του Διονυσίου Σολωμού «Ύμνος εις την Ελευθερία» και δημοσιεύτηκε όπως ακριβώς το βλέπεις στην φωτογραφία

αν,λέω αν και η εφημερίδα το "στρέβλωσε",όπως λες, ο Σολωμός δεν θα διαμαρτυρόταν για αυτήν την "στρέβλωση";Μάλλον ναι,

δεν υπάρχει κάτι τέτοιο πάντως καταγεγραμμένο ιστορικά, άρα δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση εκτός αν ήταν όλοι μπλεγμένοι σε μία συνομωσία τόοοοοοοσο μεγάλη για να αποκρύψουν τόσο σημαντικό γεγονός

την αλλαγή του τονισμού στην λέξη "βία"

τι να πω όλα μπορεί να θεωρούνται πιθανά σε τούτο τον κόσμο ακόμα και ότι υπάρχει θεός που τα πάντα βλέπει...

η συμβουλή μου,

κράτα και ψάξε την ηθική "στρέβλωση" της λέξης όπως μεταλλάχτηκε από νόμους θρησκείες και κυβερνώντες ,έχει περισσότερο "ζουμί"...

 

Το πιθανοτερο ειναι η στρεβλωση που λες μεσα απο "νομους θρησκειες και κυβερνωντες" να εγινε μεν αλλα απ την αντιθετη κατευθυνση.

Εγω δεν ειπα οτι η εφημεριδα το στρεβλωσε. Πως ξερουμε οτι το image που εβαλες ειναι πιστο αντιγραφο της εφημεριδας του 1825? Λες οτι "δημοσιευτηκε οπως ακριβως το βλεπουμε στη φωτογραφια" αλλα πως εισαι τοσο σιγουρος? Δε νομιζω οτι ενα image αποτελει ατρανταχτη αποδειξη, αλλα εστω οτι οντως ετσι δημοσιευτηκε. Πως μετα ο Μαντζαρος το μελωποιησε ως "βιά"? Στρεβλωσε ο Μαντζαρος τον ποιητη?

  • Super Moderators
Δημοσ.
[...] Πως ξερουμε οτι το image που εβαλες ειναι πιστο αντιγραφο της εφημεριδας του 1825? Λες οτι "δημοσιευτηκε οπως ακριβως το βλεπουμε στη φωτογραφια" αλλα πως εισαι τοσο σιγουρος? Δε νομιζω οτι ενα image αποτελει ατρανταχτη αποδειξη, [...]

 

Μήπως, λέω τώρα μήπως, πρέπει εσύ (που αμφισβητείς κάτι συγκεκριμένο) να προσκομίσεις έστω κάποια απόδειξη για το αντίθετο;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...