telarin Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 σε πολύ πρόσφατη περίπτωση ελλατωματικού σκληρού από πλαίσιο με 2.700 bad sectors και <10% health (s.m.a.r.t και hd sentinel pro), έκαναν αλλαγή σε 2 μερες. Αποτι θυμάμαι τα μαθητικά νετμπουκ δίνονταν με μόνο 1 χρόνο εγγύηση απο όλους. Τα 40 ευρώ λογικά είναι για τον έλεγχο, ποσό υπερβολικό φυσικά αλλά σε αυτό φταίτε οσοι τρέχετε, χωρίς να έχετε εγγύηση άρα λόγο, στα διάφορα πλαίσια και στα 20χρόνα - μαθητεύομενους μάγους εκεί μέσα που το παίζουν αυθεντίες..
barbamar Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Αποτι θυμάμαι τα μαθητικά νετμπουκ δίνονταν με μόνο 1 χρόνο εγγύηση απο όλους. Δεν θυμάσαι καλά,3 χρόνια είχαν σε όσους μεταπράτες συμμετείχαν στην "επιδότηση".Τί "επιδότηση",που ήταν καθαρή αρπαχτή.Με ένα γεμάτο usbάκι (κι αυτό με αλλωνών proggies+lessons),μέσα σε ένα βράδυ βαφτίσανε φωτογραφικά τα netbooks βαφτίζοντάς τα μαθητικά και αυξάνοντας την τιμή τους στο 50%... Μετείχε κι αυτό στη "γρίπη των χοίρων",στην "απόσυρση",στις επιδοτήσεις για "aircondition"...με κάθε τρόπο να μας στεγνώσουν οικονομικά,αδειάζοντας τις δικές μας τσέπες,ενίοτε με κρατική υποστήριξη και γεμίζοντας άλλες δεξαμενές. Αλλά δεν τους βγήκε χρονικά (βιαζόντουσαν) και φτιάξανε επί τροχάδηn το ...Τ3.
barbamar Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Αποτι θυμάμαι τα μαθητικά νετμπουκ δίνονταν με μόνο 1 χρόνο εγγύηση απο όλους. Δεν θυμάσαι καλά,3 χρόνια είχαν σε όσους μεταπράτες συμμετείχαν στην "επιδότηση".Τί "επιδότηση",που ήταν καθαρή αρπαχτή.Με ένα γεμάτο usbάκι (κι αυτό με αλλωνών proggies+lessons),μέσα σε ένα βράδυ βαφτίσανε φωτογραφικά τα netbooks βαφτίζοντάς τα μαθητικά και αυξάνοντας την τιμή τους στο 50%... Μετείχε κι αυτό στη "γρίπη των χοίρων",στην "απόσυρση",στις επιδοτήσεις για "aircondition"...με κάθε τρόπο να μας στεγνώσουν οικονομικά,αδειάζοντας τις δικές μας τσέπες,ενίοτε με κρατική υποστήριξη και γεμίζοντας άλλες δεξαμενές. Αλλά δεν τους βγήκε χρονικά (βιαζόντουσαν) και φτιάξανε επί τροχάδηn το ...Τ3.
Getta Robo Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Keeper: Σε ευχαριστω πολυ για την πληροφορια.. Μπορεις να μου πεις περισσοτερα προς τα που πρεπει να απευθυνθω; popeye68: Στο επισημο site της HP, υπαρχει λιστα συνεργαζομενων καταστηματων και εταιριων για επισημο service. http://h40094.www4.hp.com/support/tech.html Ειμαι απο Καλλιθεα, νοτια προαστεια, και εδω κοντα μου υποτιθεται πως υπαρχουνε 2 συνεργαζομενα service. Στο ενα ωστοσο, ηταν νεκρο το τηλεφωνο, και στο αλλο λειτουργουσε πρωινες ωρες. Λογω υποχρεωσεων, δεν μπορουσα να το παω στα κεντρικα της HP,οπου και στην τελικη δεν βρηκα πληροφοριες για το που ειναι. Μεσα στη λιστα, υπαρχει και το κεντρικο πλαισιο. Τηλεφωνικα στις πληροφοριες των κεντρικων, αλλα και στο υποκαταστημα της Καλλιθεας, μου ειπαν πως γινεται επισημο service της HP, και το πηγα εκει ειτε για να γινει υποστηριξη του μηχανηματος βαση αυτης της συνεργασιας, ειτε για να προωθηθει στα κεντρικα. Δεν τον πηγα, αλλα ουτε και ζητησα "γενικη υποστηριξη πλαισιου". Δεν αμφιβαλω στη τελικη ισως και να υπηρχε ιος στο μηχανημα, αλλα δεν προκαλουσε το προβλημα ιος, ουτε ζητησα να γινει ελεγχος για ιο. Περι γνωσεων κτλ.. Ασχολιαστο. Pooky(1): Ο υπολογιστης εχει δυο η τρια ετη εγγυηση.. Οχι ενα. Ολα τα μαθητικα netbooks εχουνε τοσο. Κατι που γραφει στα χαρτια και μου ειπανε και οι του καταστηματος. Ευχαριστω για τις απαντησεις σας, οποιος γνωριζει κατι παραπανω ας κανει το κοπο να το μοιραστει εδω.
popeye68 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Στο επισημο site της HP, υπαρχει λιστα συνεργαζομενων καταστηματων και εταιριων για επισημο service.http://h40094.www4.hp.com/support/tech.html Η λίστα που δείχνεις είναι εξουσιοδοτημένα καταστήματα της HP. Δηλ. τα έχει εξουσιοδοτήσει η HP να κάνουν service για λογαριασμό της. Πολύ σωστά έκανες και το πήγες ΠΛΑΙΣΙΟ (αφου ήταν το πιο κοντινό σε σένα). Τηλεφωνικα στις πληροφοριες των κεντρικων, αλλα και στο υποκαταστημα της Καλλιθεας, μου ειπαν πως γινεται επισημο service της HP, και το πηγα εκει ειτε για να γινει υποστηριξη του μηχανηματος βαση αυτης της συνεργασιας, ειτε για να προωθηθει στα κεντρικα. Δεν τον πηγα, αλλα ουτε και ζητησα "γενικη υποστηριξη πλαισιου". Αφού είναι εξουσιοδοτημένο service από την HP είναι ποτέ δυνατόν να το πάνε το μηχάνημα στην HP για επισκευή; Αφού η HP τους έχει δώσει την άδεια και την εντολή να τα φτιάχνουν αυτοί τα μηχανήματά της. Να υποθέσω ότι δεν ξέρεις τι σημαίνει "εξουσιοδοτημένο service"; Δεν αμφιβαλω στη τελικη ισως και να υπηρχε ιος στο μηχανημα, αλλα δεν προκαλουσε το προβλημα ιος, ουτε ζητησα να γινει ελεγχος για ιο. Περι γνωσεων κτλ.. Ασχολιαστο. Aφού έχεις περισσότερες γνώσεις εσύ και αυτοί είναι "ασχολίαστοι" τότε γιατί δεν το έφτιαχνες μόνος σου;
Simon2000 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Τι σκληρο δισκο φοραει το μηχανημα σου?Βρες το και τρεξε το αντιστοιχο διαγνωστικο απο το Hiren.Αν αυτο βγαλει καποιο error code τοτε τυπωσε το καπου και επικοινωνησε ξανα με το πλαισιο..λεφτα δυσκολο να παρεις πισω αλλα αν οντως υπαρχει προβλημα στο δισκο (παντα συμφωνα με το διαγνωστικο της κατασκευαστριας εταιριας του δισκου) θα ειναι πλεον υποχρεωμενοι να στον αλλαξουν.
sukalas Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Για στάσου φίλε μου γιατί ή εγώ δεν κατάλαβα καλά ή εσύ είσαι πολύ απαιτητικός.Στο ΠΛΑΙΣΙΟ γιατί τον πήγες τον υπολογιστή; Τι ζήταγες από το ΠΛΑΙΣΙΟ; Να σου επισκευάσουν τον υπολογιστή έτσι; Ε λοιπόν τον επισκεύασαν και όπως κάθε εμπορική επιχείρηση ζητάει την αμοιβή της (παροχή υπηρεσιών λέγεται). Ή μήπως τον πήγες για να τους ρωτήσεις τι βλάβη έχει και πως μπορείς να την φτιάξεις μόνος σου; Αν συμβαίνει το δεύτερο τότε λυπάμαι αλλά είσαι βαθιά νυχτωμένος. Και αυτό που λες ότι "οι εταιρίες θεωρούν ελλατωματικό έναν σκληρό όταν αυτός παύει να λειτουργεί και μόνο" προφανώς αυτοί είχαν τα κατάλληλα μηχανήματα και τις γνώσεις για να κάνουν διάγνωση στο τι φταίει και φυσικά να το επισκευάσουν. Αυτά τα μηχανήματα και τις γνώσεις πλήρωσες 40€. Σε διαφορετική περίπτωση θα μπορούσες να τον πας σε έναν φίλο σου που "ξέρει" από υπολογιστές και θα την "έβγαζες καθαρή" με μια μπύρα κέρασμα. Εγώ στην θέση σου πριν τον πάω για επισκευή - που αυτό θα ήταν η τελευταία λύση - θα ρώταγα σε 5-6 forums, θα τον έψαχνα από δω θα τον έψαχνα από κει και αν δεν γινόταν τίποτα τότε θα τους τον πήγαινα για επισκευή. Μην νομίζεις ότι κάνω τον δικηγόρο του ΠΛΑΙΣΙΟ γιατί πριν δύο χρόνια σε υπολογιστή 8 μηνών και εντός εγγύησης που έκαψε τον επεξεργαστή με έβαλαν να τον πληρώσω λέγοντάς μου ότι τον έκαψα εγώ με overclocking. Eγώ ούτε τώρα ξέρω να κάνω o/c. Πόσο μάλλον τότε. Αλλά δεν μπορώ ρε γαμ@το να ακούω "τρελλές" απαιτήσεις. Φίλε ή στο πλαίσιο δουλεύεις ή είσαι στην κατάσταση του πιγκουίνου. Τι ακριβώς δεν κατάλαβες? Εφόσον έκανε διαγνωστικά test και του παρουσιάζει "ίδιο" πρόβλημα και σε linux και se windows τότε είναι εξαιρετικά απίθανο να μην έχει hardware πρόβλημα ο σκληρός.Όσο για το format και την χρέωση έπρεπε να ειδοποιήσουν τον πελάτη πρώτα αν δεν το έκαναν.Και η χρέωση ισχύει μόνο εφόσον υπήρξε όντως software πρόβλημα. Ποιες είναι ακριβώς οι "τρελές απαιτήσεις"? Η καλύτερη λύση: http://www.insomnia.gr/forum/showpost.php?p=3697379&postcount=4
blacksuede Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 τα HP netbook δεν τα καλύπτει το πλαίσιο, μόνο τη σειρά pavillion... Τουλάχιστον αυτό ίσχυε μέχρι τέλη Ιουλίου.....από το ίδιο κατάστημα η απάντηση...Φορμάτ και εγκατάσταση win κάνουν μόνο αν συμφωνήσει ο πελάτης και όχι αν του έρθει του τεχνικού... Το πλαίσιο βρίσκεται σε ελεύθερη πτώση και προφανώς δεν μπορεί να λειτουργήσει όπως παλαιότερα...κρίμα γιατί πολλοί κόπτονταν...
popeye68 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Εφόσον έκανε διαγνωστικά test και του παρουσιάζει "ίδιο" πρόβλημα και σε linux και se windows τότε είναι εξαιρετικά απίθανο να μην έχει hardware πρόβλημα ο σκληρός.Όσο για το format και την χρέωση έπρεπε να ειδοποιήσουν τον πελάτη πρώτα αν δεν το έκαναν.Και η χρέωση ισχύει μόνο εφόσον υπήρξε όντως software πρόβλημα. Αν είχε πρόβλημα hardware τότε πως του επέστρεψαν το PC φτιαγμένο και με τον ίδιο δίσκο; Δεν θα του άλλαζαν δίσκο; Άρα κάτι άλλο έφταιγε που δεν μπορούσε να το βρεί ο ίδιος και το βρήκαν αυτοί. Για το format τώρα: Φταίει 100% το ΠΛΑΙΣΙΟ (αν δεν τον ειδοποίησε τηλεφωνικώς). Αν είχε σημαντικά αρχεία στον δίσκο και του τα έσβηναν θα είχε όλο το δικαίωμα να τους κάνει "φασαρία". Για την χρέωση τώρα: Το ΠΛΑΙΣΙΟ είναι μια εμπορική επιχείρηση έτσι; Όπως όλες οι επιχειρήσεις λοιπόν προσφέρουν παροχή αγαθών και υπηρεσιών και αμοίβονται γι' αυτό. Αλλιώς αν πήγαινε όλος ο κόσμος στο τζάμπα, πολύ απλά θα "βαράγαν" φαλιμέντο. Αυτές οι επιχειρήσεις δουλεύουν με τις εργατώρες. Τόση ώρα "τους πήρε" η συγκεκριμένη εργασία, τόσο την χρέωσαν. Ακόμη και ένας απλός έλεγχος (χωρίς να σου επισκευάσουν τίποτα) κοστίζει στο ΠΛΑΙΣΙΟ 20€. Προφανώς αυτοί χρεώσαν 20€ ο έλεγχος και 20€ η επισκευή. Νάτα τα 40€. Ποιες είναι ακριβώς οι "τρελές απαιτήσεις"? Αφού ο φίλος δεν είχε σκοπό να σκάσει 40€ τότε γιατί απευθύνθηκε στο ΠΛΑΙΣΙΟ και δεν το έφτιαχνε μόνος του ή να ζητούσε βοήθεια από κάποιον φίλο του που "ξέρει" από PC; Είχε μήπως την απαίτηση να μην του πάρει λεφτά το ΠΛΑΙΣΙΟ; Ποιός είναι το ΠΛΑΙΣΙΟ; Ο μπαμπάς του; Φίλε ή στο πλαίσιο δουλεύεις ή είσαι στην κατάσταση του πιγκουίνου. Αν είχες κάνει τον κόπο να διαβάσεις το 1ο μου post θα είχες καταλάβει ότι ούτε στο ΠΛΑΙΣΙΟ δουλεύω αλλά και "καμμένος" είμαι από το ΠΛΑΙΣΙΟ. Πλήρωσα επεξεργαστή (230€) σε PC 8 μηνών και εντός εγγύησης γιατί μου είπαν ότι την ζημιά (κάηκε ο επεξεργαστής) την προκάλεσα εγώ με overclocking. Εγώ δεν ξέρω να κάνω overclocking σήμερα και θα ήξερα τότε; (Πριν 2 χρόνια έγινε το συμβάν). Όσο για τον πιγκουίνο τι έχει; Σε τι κατάσταση είναι; Ειλικρινά δεν σε καταλαβαίνω. Είναι ο πιγκουίνος του Linux και τον διάλεξα για avatar. Κακό είναι; Σωστοοός!!!
Getta Robo Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2010 popeye68: Γνωριζω πολυ καλα τι παει εξουσιοδοτημενο service. Ωστοσο, συμφωνα και με τους ιδιους, κανουν συνηθως ενα γενικο ελεγχο και μετα το στελνουνε στην εταιρια. Αυτο τουλαχιστον μου ειπανε οι ιδιοι. Δεν γνωριζω το πως ακριβως λειτουργει το συστημα της HP, αυτα ειπωθηκαν παντως. Δεν ακουμπησα το hardware του μηχανηματος, για τους εξεις λογους. Αν τον ανοιγα, πολυ πιθανο να εχανα και την εγγυηση. Αφου ειναι εντος εγγυησης, γιατι να ρισκαρω κατι τετοιο; Ειπα παραπανω ξανα οτι τα συμπτωματα δειχνανε προβλημα στο σκληρο. Ετρεξα τις εφαρμογες μεσα απο το hirens και το επιβαβαιωσαν και αυτα. Περι αυτα που λες το τι κανει ο καθενας κτλ, δεν καταλαβαινεις το εξεις. Δεν παρεδωσα τον υπολογιστη για ελεγχο στα windows απο το πλαισιο. Το εδωσα για προβληματικο σκληρο. Ισως στο συστημα να υπηρχε και spyware πλυν του ιου. Θα πρεπει να ειμαι ικανοποιημενος για τα λιγοτερα 20€ που δεν μου ειπανε; Εν ολιγης δεν με ενδιαφερει το τι ειναι σε θεση να κανει το πλαισιο σε software υποστηριξη. Απλα να κοιταξουνε προβληματικο hardware εντος εγγυησης. sukalas: Λογικα θα τον παραλαβω σημερα (με τα 40€ κερατιατικα του πλαισιου..) και θα δω τι ακριβως εκαναν. blacksuede: Και τηλεφωνικος, και οι ιδιοι στο καταστημα μου ειπανε πως καλυπτεται κανονικα..Το γιατι κανουνε οτι κανουνε, ειναι μια αλλη μεγαλη ιστορια. Οποια και να ειναι η καταληξη, καπου εδω ξεχυλησε το ποτηρι και με το πλαισιο. Τελος λοιπον οι αγορες δυο οικογενειων απο την "μεγαλη αλυσιδα". Για οτιδηποτε εχω, θα παραθεσω σε αυτο εδω το νημα νεωτερα. Ευχαριστω πολυ για το χρονο σας και τις απαντησεις σας.
popeye68 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 27 Οκτωβρίου 2010 popeye68: Γνωριζω πολυ καλα τι παει εξουσιοδοτημενο service. Ωστοσο, συμφωνα και με τους ιδιους, κανουν συνηθως ενα γενικο ελεγχο και μετα το στελνουνε στην εταιρια. Αυτο τουλαχιστον μου ειπανε οι ιδιοι. Δεν γνωριζω το πως ακριβως λειτουργει το συστημα της HP, αυτα ειπωθηκαν παντως.Δεν ακουμπησα το hardware του μηχανηματος, για τους εξεις λογους. Αν τον ανοιγα, πολυ πιθανο να εχανα και την εγγυηση. Αφου ειναι εντος εγγυησης, γιατι να ρισκαρω κατι τετοιο; Ειπα παραπανω ξανα οτι τα συμπτωματα δειχνανε προβλημα στο σκληρο. Ετρεξα τις εφαρμογες μεσα απο το hirens και το επιβαβαιωσαν και αυτα. Περι αυτα που λες το τι κανει ο καθενας κτλ, δεν καταλαβαινεις το εξεις. Δεν παρεδωσα τον υπολογιστη για ελεγχο στα windows απο το πλαισιο. Το εδωσα για προβληματικο σκληρο. Ισως στο συστημα να υπηρχε και spyware πλυν του ιου. Θα πρεπει να ειμαι ικανοποιημενος για τα λιγοτερα 20€ που δεν μου ειπανε; Εν ολιγης δεν με ενδιαφερει το τι ειναι σε θεση να κανει το πλαισιο σε software υποστηριξη. Απλα να κοιταξουνε προβληματικο hardware εντος εγγυησης. Eφ' όσον ήταν εντός εγγύησης τότε έκανες πολύ καλά και δεν τον άνοιξες. Εγώ νόμιζα ότι αφού σου πήραν 40€ ότι το PC είναι εκτός εγγύησης. Αλήθεια αφού ισχύει η εγγύηση γιατί σου πήραν 40€; Δεν ρώτησες να μάθεις; Δεν έχεις απόδειξη αγοράς και βιβλιαράκι εγγύησης για να τους το τρίψεις στην μούρη; Και φυσικά να γλιτώσεις και τα 40€; Αν δεν τον έχεις παραλάβει ακόμη να πας με τα χαρτιά που σου λέω πιο πάνω και να κάνεις φασαρία. Να φτάσεις μέχρι τον διευθυντή του καταστήματος και να του πεις το συγκεκριμένο πρόβλημα. Θα γλιτώσει το 40-άρι. Όλα αυτά βέβαια αν μπορείς να αποδείξεις ότι το PC έχει εγγύηση. Και για να το αποδείξεις χρειάζονται τα χαρτιά.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.