Προς το περιεχόμενο

Πλαισιο,HP netbook με χτυπημενο σκληρο, προβλημα με το service


Getta Robo

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Χαιρεται.

Περσυ το Σεπτεμβρη, πηρανε τα ξαδελφια μου για την ανηψια μου το μαθητικο netbook (HP) απο το πλαισιο.

Πριν απο λιγες μερες, αρχισε να κανει επανεκινησεις χωρις να κανει κατι συγκεκριμενο, σε περιβαλων windows και ubuntu.

Ετρεξα απο το hirens boot cd 11.1 τα προγραμματα HDAT2 4.53 & MHDD 4.6 οπου μου βρηκαν πολλα λαθη, οπου δεν ηταν ικανα τα προγραμματα να διορθωσουνε. Η ζωη του σκληρου συμφωνα με αυτα ειναι γυρω στο 20%

Τον πηγα λοιπον στο πλαισιο της Καλλιθεας λεγοντας τους τα παραπανω. Το αφησα λιγες μερες και επικοινωνησανε μαζι μας χτες, οπου μας ειπανε τα εξεις..

Δεν βρηκανε λαθη στο σκληρο.

Ισχυριζοντε πως το προβλημα ειναι καποιος ιος ( ; ) οπου δημιουργουσε τα προβληματα

Κανανε φορματ (!) χωρις να ζητησω/υπογραψω κατι τετοιο και τωρα μας ζητανε 40 ευρω!!!!

Οποτε θελω να ρωτησω για οσους γνωριζουνε τα παρακατω..

Οι εταιριες θεωρουνε ελατωματικο ενα σκληρο, οταν αυτος παυει να λειτουργει και μονο; Δεν θεωρειται προβλημα του να εχει λαθη τα οποια προκαλουνε προβληματα στη σωστη λειτουργια του υπολογιστη, και δεν μπορουνε να διορθωθουνε απο τα windows και αλλα προγραμματα;

Που στο καλο μπορω να απευθυνθω τηλεφωνικα για τα πραγματα που γινανε χωρις την γνωση και συγκαταθεση μου στον υπολογιστη; Γνωριζει καποιος απο αντιστοιχα ζητηματα καποιο τηλεφωνο για παραπονα στο πλαισιο;

Σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας.

Δημοσ.

Χαιρεται.

Περσυ το Σεπτεμβρη, πηρανε τα ξαδελφια μου για την ανηψια μου το μαθητικο netbook (HP) απο το πλαισιο.

Πριν απο λιγες μερες, αρχισε να κανει επανεκινησεις χωρις να κανει κατι συγκεκριμενο, σε περιβαλων windows και ubuntu.

Ετρεξα απο το hirens boot cd 11.1 τα προγραμματα HDAT2 4.53 & MHDD 4.6 οπου μου βρηκαν πολλα λαθη, οπου δεν ηταν ικανα τα προγραμματα να διορθωσουνε. Η ζωη του σκληρου συμφωνα με αυτα ειναι γυρω στο 20%

Τον πηγα λοιπον στο πλαισιο της Καλλιθεας λεγοντας τους τα παραπανω. Το αφησα λιγες μερες και επικοινωνησανε μαζι μας χτες, οπου μας ειπανε τα εξεις..

Δεν βρηκανε λαθη στο σκληρο.

Ισχυριζοντε πως το προβλημα ειναι καποιος ιος ( ; ) οπου δημιουργουσε τα προβληματα

Κανανε φορματ (!) χωρις να ζητησω/υπογραψω κατι τετοιο και τωρα μας ζητανε 40 ευρω!!!!

Οποτε θελω να ρωτησω για οσους γνωριζουνε τα παρακατω..

Οι εταιριες θεωρουνε ελατωματικο ενα σκληρο, οταν αυτος παυει να λειτουργει και μονο; Δεν θεωρειται προβλημα του να εχει λαθη τα οποια προκαλουνε προβληματα στη σωστη λειτουργια του υπολογιστη, και δεν μπορουνε να διορθωθουνε απο τα windows και αλλα προγραμματα;

Που στο καλο μπορω να απευθυνθω τηλεφωνικα για τα πραγματα που γινανε χωρις την γνωση και συγκαταθεση μου στον υπολογιστη; Γνωριζει καποιος απο αντιστοιχα ζητηματα καποιο τηλεφωνο για παραπονα στο πλαισιο;

Σας ευχαριστω πολυ για το χρονο σας.

Δημοσ.

Κανονικά ο δίσκος με το παραμικρό πρόβλημα αλλάζεται. Στο δίσκο η αξία του δεν είναι το κόστος απόκτησης αλλά το κόστος των δεδομένων που περιέχει.

 

Για αυτό κ με το παραμικρό πρέπει να αλλάζεται. Eγκατέστησε ένα πρόγραμμα s.m.a.r.t. να δεις τι παίζει με τα χαρακτηριστικά και έπειτα εφόσον βγάζει σοβαρά προβλήματα κάνε έγγραφη καταγγελία στο πλαίσιο κ παράδωσε κ το pc σου. Αν δεν στο φτιάξουν κ σου επιστρέψουν τα χρήματα κάνε κ στο ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ανάλογη αίτηση.

 

Για να είσαι πρώτα απόλλα καλυμμένος όμως κάνε ένα φορμάτ να ξέρεις 100% οτι υπάρχει θεμα ;)

Δημοσ.

Κανονικά ο δίσκος με το παραμικρό πρόβλημα αλλάζεται. Στο δίσκο η αξία του δεν είναι το κόστος απόκτησης αλλά το κόστος των δεδομένων που περιέχει.

 

Για αυτό κ με το παραμικρό πρέπει να αλλάζεται. Eγκατέστησε ένα πρόγραμμα s.m.a.r.t. να δεις τι παίζει με τα χαρακτηριστικά και έπειτα εφόσον βγάζει σοβαρά προβλήματα κάνε έγγραφη καταγγελία στο πλαίσιο κ παράδωσε κ το pc σου. Αν δεν στο φτιάξουν κ σου επιστρέψουν τα χρήματα κάνε κ στο ΣΥΝΗΓΟΡΟ ΤΟΥ ΚΑΤΑΝΑΛΩΤΗ ανάλογη αίτηση.

 

Για να είσαι πρώτα απόλλα καλυμμένος όμως κάνε ένα φορμάτ να ξέρεις 100% οτι υπάρχει θεμα ;)

Δημοσ.

Γεια χαρα. Οπως ειπα και παραπανω, τα HDAT2 4.53 & MHDD 4.6 μετα απο ελεγχο δηλωσαν ανικανοτητα επισκευης, ελαχιστο χρονο ζωης (20%) και συνιστησαν την αμεση αλλαγη του σκληρου. Δεν το εψαξα περεταιρω γιατι ο υπολογιστης ειναι ζωτικης σημασιας για τα μαθηματα της, και ετσι μονο χρονο θα εχανα. Για καταγγελιες κτλ, καλα ολα αυτα στη θεωρια, αλλα επειδη εχω ξανακανει (σε παλαιοτερο περιστατικο στην alpha copy) η κασετα παει ως εξεις: "ο ειδικος μας επιστημονας δεν ειναι σε θεση να ελενξει την ορθοτητα της καταγγελιας, πρεπει να αποδεχτητε την επισημη θεση του καταστηματος". Ασε που εδω μιλαμε και για πλαισιο, οχι καποιο μικρο καταστημα.

Γιαυτο και ψαχνω καποιο τηλεφωνο.. Θυμαμαι στο παλιο τροκτικο, σε αντιστοιχα προβληματα εβγαινε καποιος του πλαισιου και εδινε αριθμο. Υπαρχει καποιος που να γνωριζει καποιον αριθμο για παραπονα και προβληματα;

Δημοσ.

Γεια χαρα. Οπως ειπα και παραπανω, τα HDAT2 4.53 & MHDD 4.6 μετα απο ελεγχο δηλωσαν ανικανοτητα επισκευης, ελαχιστο χρονο ζωης (20%) και συνιστησαν την αμεση αλλαγη του σκληρου. Δεν το εψαξα περεταιρω γιατι ο υπολογιστης ειναι ζωτικης σημασιας για τα μαθηματα της, και ετσι μονο χρονο θα εχανα. Για καταγγελιες κτλ, καλα ολα αυτα στη θεωρια, αλλα επειδη εχω ξανακανει (σε παλαιοτερο περιστατικο στην alpha copy) η κασετα παει ως εξεις: "ο ειδικος μας επιστημονας δεν ειναι σε θεση να ελενξει την ορθοτητα της καταγγελιας, πρεπει να αποδεχτητε την επισημη θεση του καταστηματος". Ασε που εδω μιλαμε και για πλαισιο, οχι καποιο μικρο καταστημα.

Γιαυτο και ψαχνω καποιο τηλεφωνο.. Θυμαμαι στο παλιο τροκτικο, σε αντιστοιχα προβληματα εβγαινε καποιος του πλαισιου και εδινε αριθμο. Υπαρχει καποιος που να γνωριζει καποιον αριθμο για παραπονα και προβληματα;

Δημοσ.

Τα πραγματα ειναι απλα αν εχεις γνωσεις να αλλαξεις εσυ τον σκληρο. Παρε τηλ. την HP, δηλωσε το προβλημα, οταν μιλησεις με τεχνικο πες του οτι ετρεξες το DST test απο το bios του μηχανηματος και οτι σου εβγαλε DST error 7. Ζητα απο τον τεχνικο να σου στειλει εναν σκληρο να τον αντικαταστησεις μονος σου. Ο σκληρος θα ερθει στο σπιτι σου σε περιπου 2-3 μερες (απο ολλανδια) τον αλλαζεις και μετα απο 5-6 μερες θα επικοινωνησει καποιος απο την HP μαζι σου για να ερθει courrier και να παρει τον χαλασμενο.

 

Ex HP Employee.....

Δημοσ.

Τα πραγματα ειναι απλα αν εχεις γνωσεις να αλλαξεις εσυ τον σκληρο. Παρε τηλ. την HP, δηλωσε το προβλημα, οταν μιλησεις με τεχνικο πες του οτι ετρεξες το DST test απο το bios του μηχανηματος και οτι σου εβγαλε DST error 7. Ζητα απο τον τεχνικο να σου στειλει εναν σκληρο να τον αντικαταστησεις μονος σου. Ο σκληρος θα ερθει στο σπιτι σου σε περιπου 2-3 μερες (απο ολλανδια) τον αλλαζεις και μετα απο 5-6 μερες θα επικοινωνησει καποιος απο την HP μαζι σου για να ερθει courrier και να παρει τον χαλασμενο.

 

Ex HP Employee.....

Δημοσ.

Για στάσου φίλε μου γιατί ή εγώ δεν κατάλαβα καλά ή εσύ είσαι πολύ απαιτητικός.

Στο ΠΛΑΙΣΙΟ γιατί τον πήγες τον υπολογιστή; Τι ζήταγες από το ΠΛΑΙΣΙΟ;

Να σου επισκευάσουν τον υπολογιστή έτσι; Ε λοιπόν τον επισκεύασαν και όπως κάθε εμπορική επιχείρηση ζητάει την αμοιβή της (παροχή υπηρεσιών λέγεται). Ή μήπως τον πήγες για να τους ρωτήσεις τι βλάβη έχει και πως μπορείς να την φτιάξεις μόνος σου;

Αν συμβαίνει το δεύτερο τότε λυπάμαι αλλά είσαι βαθιά νυχτωμένος.

Και αυτό που λες ότι "οι εταιρίες θεωρούν ελλατωματικό έναν σκληρό όταν αυτός παύει να λειτουργεί και μόνο" προφανώς αυτοί είχαν τα κατάλληλα μηχανήματα και τις γνώσεις για να κάνουν διάγνωση στο τι φταίει και φυσικά να το επισκευάσουν. Αυτά τα μηχανήματα και τις γνώσεις πλήρωσες 40€.

Σε διαφορετική περίπτωση θα μπορούσες να τον πας σε έναν φίλο σου που "ξέρει" από υπολογιστές και θα την "έβγαζες καθαρή" με μια μπύρα κέρασμα.

Εγώ στην θέση σου πριν τον πάω για επισκευή - που αυτό θα ήταν η τελευταία λύση - θα ρώταγα σε 5-6 forums, θα τον έψαχνα από δω θα τον έψαχνα από κει και αν δεν γινόταν τίποτα τότε θα τους τον πήγαινα για επισκευή.

Μην νομίζεις ότι κάνω τον δικηγόρο του ΠΛΑΙΣΙΟ γιατί πριν δύο χρόνια σε υπολογιστή 8 μηνών και εντός εγγύησης που έκαψε τον επεξεργαστή με έβαλαν να τον πληρώσω λέγοντάς μου ότι τον έκαψα εγώ με overclocking. Eγώ ούτε τώρα ξέρω να κάνω o/c. Πόσο μάλλον τότε.

Αλλά δεν μπορώ ρε γαμ@το να ακούω "τρελλές" απαιτήσεις.

Δημοσ.

Για στάσου φίλε μου γιατί ή εγώ δεν κατάλαβα καλά ή εσύ είσαι πολύ απαιτητικός.

Στο ΠΛΑΙΣΙΟ γιατί τον πήγες τον υπολογιστή; Τι ζήταγες από το ΠΛΑΙΣΙΟ;

Να σου επισκευάσουν τον υπολογιστή έτσι; Ε λοιπόν τον επισκεύασαν και όπως κάθε εμπορική επιχείρηση ζητάει την αμοιβή της (παροχή υπηρεσιών λέγεται). Ή μήπως τον πήγες για να τους ρωτήσεις τι βλάβη έχει και πως μπορείς να την φτιάξεις μόνος σου;

Αν συμβαίνει το δεύτερο τότε λυπάμαι αλλά είσαι βαθιά νυχτωμένος.

Και αυτό που λες ότι "οι εταιρίες θεωρούν ελλατωματικό έναν σκληρό όταν αυτός παύει να λειτουργεί και μόνο" προφανώς αυτοί είχαν τα κατάλληλα μηχανήματα και τις γνώσεις για να κάνουν διάγνωση στο τι φταίει και φυσικά να το επισκευάσουν. Αυτά τα μηχανήματα και τις γνώσεις πλήρωσες 40€.

Σε διαφορετική περίπτωση θα μπορούσες να τον πας σε έναν φίλο σου που "ξέρει" από υπολογιστές και θα την "έβγαζες καθαρή" με μια μπύρα κέρασμα.

Εγώ στην θέση σου πριν τον πάω για επισκευή - που αυτό θα ήταν η τελευταία λύση - θα ρώταγα σε 5-6 forums, θα τον έψαχνα από δω θα τον έψαχνα από κει και αν δεν γινόταν τίποτα τότε θα τους τον πήγαινα για επισκευή.

Μην νομίζεις ότι κάνω τον δικηγόρο του ΠΛΑΙΣΙΟ γιατί πριν δύο χρόνια σε υπολογιστή 8 μηνών και εντός εγγύησης που έκαψε τον επεξεργαστή με έβαλαν να τον πληρώσω λέγοντάς μου ότι τον έκαψα εγώ με overclocking. Eγώ ούτε τώρα ξέρω να κάνω o/c. Πόσο μάλλον τότε.

Αλλά δεν μπορώ ρε γαμ@το να ακούω "τρελλές" απαιτήσεις.

Δημοσ.

popeye έχεις δίκιο ΑΝ όταν το πήγε εκεί του είπαν πως πρέπει να το πάει στην HP για την εγγύηση(εκτός αν ισχύει κάτι άλλο για τα μαθητικά) κ όχι σε αυτούς κ πως ΑΝ το πάρουν αυτοί θα χρεωθεί ένα τάδε ποσό!δεν νομίζω πως τον ενημέρωσαν...ούτε για το format δεν τον ενημέρωσαν!Επίσης το έψαξε κάπως το παιδί κ είπε πως βρήκε errors στο δίσκο,αυτά δεν φεύγουν με format!

P.S σιγά τα μηχανήματα που έχουν κ σιγά τις γνώσεις που επιστράτευσαν σε αυτή την περίπτωση!

Δημοσ.

popeye έχεις δίκιο ΑΝ όταν το πήγε εκεί του είπαν πως πρέπει να το πάει στην HP για την εγγύηση(εκτός αν ισχύει κάτι άλλο για τα μαθητικά) κ όχι σε αυτούς κ πως ΑΝ το πάρουν αυτοί θα χρεωθεί ένα τάδε ποσό!δεν νομίζω πως τον ενημέρωσαν...ούτε για το format δεν τον ενημέρωσαν!Επίσης το έψαξε κάπως το παιδί κ είπε πως βρήκε errors στο δίσκο,αυτά δεν φεύγουν με format!

P.S σιγά τα μηχανήματα που έχουν κ σιγά τις γνώσεις που επιστράτευσαν σε αυτή την περίπτωση!

Δημοσ.

Έχουν 1 χρόνο εγγύηση. Είσαι εκτός.

 

Τώρα για το νόμο περί 2 ετών, απευθύνσου στην HP, το Πλαίσιο δεν σου φταίει τίποτε.

Δημοσ.

Έχουν 1 χρόνο εγγύηση. Είσαι εκτός.

 

Τώρα για το νόμο περί 2 ετών, απευθύνσου στην HP, το Πλαίσιο δεν σου φταίει τίποτε.

Δημοσ.

σε πολύ πρόσφατη περίπτωση ελλατωματικού σκληρού από πλαίσιο με 2.700 bad sectors και <10% health (s.m.a.r.t και hd sentinel pro), έκαναν αλλαγή σε 2 μερες. Αποτι θυμάμαι τα μαθητικά νετμπουκ δίνονταν με μόνο 1 χρόνο εγγύηση απο όλους. Τα 40 ευρώ λογικά είναι για τον έλεγχο, ποσό υπερβολικό φυσικά αλλά σε αυτό φταίτε οσοι τρέχετε, χωρίς να έχετε εγγύηση άρα λόγο, στα διάφορα πλαίσια και στα 20χρόνα - μαθητεύομενους μάγους εκεί μέσα που το παίζουν αυθεντίες..

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...