Tobajara Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Όσον αφορά τα παιχνίδια του αρχικού post δε θα διαφωνήσω, στο κάτω κάτω να θες να γίνεις ιντερνάσιοναλ θα πρέπει να σταθείς και στο ανάλογο επίπεδο. Στις μικρές ανεξάρτητες παραγωγές πάντως δεν είμαστε κακοί. Δείτε το puzzle adventure The Clockwork Man που πήγε πολύ καλά εμπορικά και βγάζει και sequel. http://www.totaleclipsegames.com/en/the-clockwork-man-2-the-hidden-world/ Προφανώς και ο πατριωτισμός δεν είναι επαρκής λόγος να στηριχθεί και να παραφουσκωθεί μια ελληνική προσπάθεια (ειδικά με την "ποιότητα" της πρώτης σελίδας) αλλά το ότι δεν κινείται τίποτα και τα πάντα είναι μούφες είναι κάπως ισοπεδωτικό. Ούτε κι εγώ ήξερα και ρωτώντας έμαθα.
Tobajara Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Όσον αφορά τα παιχνίδια του αρχικού post δε θα διαφωνήσω, στο κάτω κάτω να θες να γίνεις ιντερνάσιοναλ θα πρέπει να σταθείς και στο ανάλογο επίπεδο. Στις μικρές ανεξάρτητες παραγωγές πάντως δεν είμαστε κακοί. Δείτε το puzzle adventure The Clockwork Man που πήγε πολύ καλά εμπορικά και βγάζει και sequel. http://www.totaleclipsegames.com/en/the-clockwork-man-2-the-hidden-world/ Προφανώς και ο πατριωτισμός δεν είναι επαρκής λόγος να στηριχθεί και να παραφουσκωθεί μια ελληνική προσπάθεια (ειδικά με την "ποιότητα" της πρώτης σελίδας) αλλά το ότι δεν κινείται τίποτα και τα πάντα είναι μούφες είναι κάπως ισοπεδωτικό. Ούτε κι εγώ ήξερα και ρωτώντας έμαθα.
antonl Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Ο σκοπός της «μίζερης» κριτικής δεν ήταν για να θάψουμε τα ελληνικά παιχνίδια. Απλά, δυστυχώς, αυτή ήταν/είναι η αλήθεια. Αν δεν ήσουν Έλληνας, δεν υπήρχε περίπτωση ν ασχοληθείς ούτε λεπτό μ αυτά. Πολλοί από μας θα θέλαμε μια πραγματικά αξιόλογη προσπάθεια, όπως πιθανόν να ταν το Thesis, αλλά δε μας έκατσε. Δεν είναι κι εντελώς παράλογο, αν στην ίδια την χώρα είμαστε απ τους πρωταθλητές της ευρωπαϊκής πειρατείας, ποιος θα ξοδέψει σεβαστό χρόνο και χρήμα για μια τέτοια απόπειρα;
antonl Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Ο σκοπός της «μίζερης» κριτικής δεν ήταν για να θάψουμε τα ελληνικά παιχνίδια. Απλά, δυστυχώς, αυτή ήταν/είναι η αλήθεια. Αν δεν ήσουν Έλληνας, δεν υπήρχε περίπτωση ν ασχοληθείς ούτε λεπτό μ αυτά. Πολλοί από μας θα θέλαμε μια πραγματικά αξιόλογη προσπάθεια, όπως πιθανόν να ταν το Thesis, αλλά δε μας έκατσε. Δεν είναι κι εντελώς παράλογο, αν στην ίδια την χώρα είμαστε απ τους πρωταθλητές της ευρωπαϊκής πειρατείας, ποιος θα ξοδέψει σεβαστό χρόνο και χρήμα για μια τέτοια απόπειρα;
DeViAnT_Puppet! Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Ρε παιδιά η αγορά της Ελλάδα δεν είναι η ίδια με αυτή της Αμερικής παράδειγμα. Δεν μπορούμε να βγάλουμε blockbaster τίλους. Τι περιμένατε δηλαδή να βγάζουμε παιχνίδια σαν το GTA; Ξέρετε πόσο budget είχε το GTA IV; 100 εκατομμύρια δολάρια! Τα μεγαλύτερα budget που μπορείς να δεις στην Ελλάδα στον κλάδο της ψυχαγωγίας γενικότερα (ταινίες, TV κτλ) είναι της τάξης των 1-4 εκατομμυρίων €. Ποίος εδώ θα επενδύσει στο gaming ακόμα και τώρα που είναι στα πάνω του; Πόσο μάλλον πριν 4-5 χρόνια. Μπορεί να έχεις μια εταιρία, με ανθρώπους που ξέρουν τι κάνουν, ένα εντυπωσιακό project στα σκαριά και οι επενδυτές να γελάν μπροστά στα μούτρα σου αν τους πεις να επενδύσουν στο game σου. Νομίζετε δεν έχουμε game developers; Ρίξτε μια ματιά στα credits μεγάλων τίτλων όπως παράδειγμα Uncharted, Battlefield, GTA, WoW κτλ και σίγουρα θα δείτε ελληνικά ονόματα και μάλιστα σε υψηλές θέσεις. Όχι ότι οι ελληνικές εταιρίες δεν κάναν λάθη, βλέπε Track 7, και για πολλές η λέξη marketing είναι άγνωστη, βλέπε Adventurine, αλλά εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να ανταγωνιστούν σε διεθνές επίπεδο. Το ελληνικό gaming είναι και θα παραμείνει indie. Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι ανοίγματα σε πλατφόρμες όπως Steam, XBL, PSN ή browser based παιχνίδια και φυσικά adventures που μετράει περισσότερο η ιδέα και το σενάριο παρά το τεχνικό τμήμα. Προσωπικά πάντως πιστεύω ότι έχουμε αξιοπρεπέστατα δείγματα, όπως clockwork man, darkfall, diamonds in the rough κλπ.
DeViAnT_Puppet! Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Ρε παιδιά η αγορά της Ελλάδα δεν είναι η ίδια με αυτή της Αμερικής παράδειγμα. Δεν μπορούμε να βγάλουμε blockbaster τίλους. Τι περιμένατε δηλαδή να βγάζουμε παιχνίδια σαν το GTA; Ξέρετε πόσο budget είχε το GTA IV; 100 εκατομμύρια δολάρια! Τα μεγαλύτερα budget που μπορείς να δεις στην Ελλάδα στον κλάδο της ψυχαγωγίας γενικότερα (ταινίες, TV κτλ) είναι της τάξης των 1-4 εκατομμυρίων €. Ποίος εδώ θα επενδύσει στο gaming ακόμα και τώρα που είναι στα πάνω του; Πόσο μάλλον πριν 4-5 χρόνια. Μπορεί να έχεις μια εταιρία, με ανθρώπους που ξέρουν τι κάνουν, ένα εντυπωσιακό project στα σκαριά και οι επενδυτές να γελάν μπροστά στα μούτρα σου αν τους πεις να επενδύσουν στο game σου. Νομίζετε δεν έχουμε game developers; Ρίξτε μια ματιά στα credits μεγάλων τίτλων όπως παράδειγμα Uncharted, Battlefield, GTA, WoW κτλ και σίγουρα θα δείτε ελληνικά ονόματα και μάλιστα σε υψηλές θέσεις. Όχι ότι οι ελληνικές εταιρίες δεν κάναν λάθη, βλέπε Track 7, και για πολλές η λέξη marketing είναι άγνωστη, βλέπε Adventurine, αλλά εκ των πραγμάτων δεν μπορούν να ανταγωνιστούν σε διεθνές επίπεδο. Το ελληνικό gaming είναι και θα παραμείνει indie. Το καλύτερο που μπορούμε να κάνουμε είναι ανοίγματα σε πλατφόρμες όπως Steam, XBL, PSN ή browser based παιχνίδια και φυσικά adventures που μετράει περισσότερο η ιδέα και το σενάριο παρά το τεχνικό τμήμα. Προσωπικά πάντως πιστεύω ότι έχουμε αξιοπρεπέστατα δείγματα, όπως clockwork man, darkfall, diamonds in the rough κλπ.
antonl Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 @^: Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου. Αλλά πχ η Croteam, θα διαφωνούσε
antonl Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 25 Οκτωβρίου 2010 @^: Σε γενικές γραμμές συμφωνώ μαζί σου. Αλλά πχ η Croteam, θα διαφωνούσε
JERONIMO888 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Καποια στιγμη ο τασος (προγραμματιστης του darkfall) ειχε πει οτι το darkfall ειχε κοστισει ως το 2008 10 εκατομμυρια απο τα 20 που ειχαν παρει δανειο. Το παιχνιδι ηταν κυριολεκτικα γεματο απο παικτες τον πρωτο χρονο, με το που εκανες log in αρχιζε το pvp οπου και αν ησουν, απο τις καλυτερες εμπειριες σε mmorpg που εχω ζησει ως τωρα. Δυστηχως μετα περασε ο ενθουσιασμος, παντα υπηρχε ελλειψη επικοινωνιας απο τους devs που στην αρχη δεν διναμε σημασια αλλα σιγα σιγα αρχισε να μας επηρεαζει, αρκετα patch και αλλαγες στο gameplay χωρις συγκεκριμενο λογο που κουρασαν τους παικτες και πολλες υποσχεσεις αλλα λιγες πραγματοποιουνται και αυτες με μεγαλη καθυστερηση, ολα αυτα μειωσαν τους παικτες σε τραγικο σημειο. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι προχωρανε με τοσο αργους ρυθμους, το ανυπαρκτο marketing? η ελλειψη επικοινωνιας? τι να πω αν ολοι αυτοι οι devs των παρακμιακων παιχνιδιων που αναφερει ο topic starter συνεργαζοντουσαν με την aventurine πιστευω θα αρχιζανε μια καινουρια εποχη για το ελληνικο gaming.
JERONIMO888 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 26 Οκτωβρίου 2010 Καποια στιγμη ο τασος (προγραμματιστης του darkfall) ειχε πει οτι το darkfall ειχε κοστισει ως το 2008 10 εκατομμυρια απο τα 20 που ειχαν παρει δανειο. Το παιχνιδι ηταν κυριολεκτικα γεματο απο παικτες τον πρωτο χρονο, με το που εκανες log in αρχιζε το pvp οπου και αν ησουν, απο τις καλυτερες εμπειριες σε mmorpg που εχω ζησει ως τωρα. Δυστηχως μετα περασε ο ενθουσιασμος, παντα υπηρχε ελλειψη επικοινωνιας απο τους devs που στην αρχη δεν διναμε σημασια αλλα σιγα σιγα αρχισε να μας επηρεαζει, αρκετα patch και αλλαγες στο gameplay χωρις συγκεκριμενο λογο που κουρασαν τους παικτες και πολλες υποσχεσεις αλλα λιγες πραγματοποιουνται και αυτες με μεγαλη καθυστερηση, ολα αυτα μειωσαν τους παικτες σε τραγικο σημειο. Δεν μπορω να καταλαβω γιατι προχωρανε με τοσο αργους ρυθμους, το ανυπαρκτο marketing? η ελλειψη επικοινωνιας? τι να πω αν ολοι αυτοι οι devs των παρακμιακων παιχνιδιων που αναφερει ο topic starter συνεργαζοντουσαν με την aventurine πιστευω θα αρχιζανε μια καινουρια εποχη για το ελληνικο gaming.
Giorgos09 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2010 Δημοσ. 27 Δεκεμβρίου 2010 Κι εγω παιζω darkfall. Ελληνικο online παιχνιδι. Αξιζει τον κοπο. Εδω https://accounts.eu.darkfallonline.com/account/trial-register.php κανετε δωρεαν trial για 2 εβδομαδες. Οτιδηποτε θελετε ρωτηστε με.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.