Προς το περιεχόμενο

Toyota Celica GTI @1991 tuning, διλήμματα...


Alchemist`

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Φίλε δεν νομίζω να ανέβει η τιμή του σαν αντίκα.

Ή ποιος ξέρει μετά από 20 χρόνια τι θα αξίζει.

Ένα παράδειγμα,να είχες το Ζ1 της bmw ναι,βγήκε σε περιορισμένα κομμάτια και τώρα με τιμές γερμανίας αξίζει από 20000 + όσο πάει ανεβαίνει.Και είδα και με 75000 ευρώ,alpina Z1

Σαν το δικό σου μοντέλο βρίσκεις στην γερμανία από 900 ευρώ,αναλόγως βέβαια την κατάσταση.

Υπάρχει και το Celica Carlos Sainz...εκεί λίγο αλλάζει

Έπειτα σε 20ετίας αμάξι....δεν αξίζει για φράγκα,εκτός αν το έχεις μεράκι και γουστάρεις.

Έτσι σκέφτηκα και εγώ για το παλιό μου Ζ3 αλλά είδα δεν άξιζε.

Να τι εννοώ.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=50&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&id=2403999&pageNumber=4

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=50&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&id=128112385&pageNumber=4

 

Kαι σαν το δικό σου. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=136093285&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=8&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
160 αλογα δεν ειναι καθολου "πολλα". Ισως εμεις οι Ελληνες λογω των τεκμηριων και των τελων κυκλοφοριας να εχουμε μικρες απαιτησεις...

 

Στην Αμερικη π.χ., 160 αλογα ειχαν τα οικογενειακα station wagon, παραγομενα απο ενα μεγαλο μοτερ με τεραστιες ροπες, και παλι θεωρουνται "αργα".

 

«Μικρές απαιτήσεις» και «εμείς οι Έλληνες»;

 

Φτιάξαμε μήπως «εμείς οι Έλληνες» το Celica GTI και περιοριστήκαμε στα 160 άλογα διότι... «έχουμε μικρές απαιτήσεις»; Ή το Golf GTI; Ή οποιοδήποτε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που παίζει σε αυτά τα νούμερα; Δε ξέρω που είδες τις μικρές απαιτήσεις του λαού μας, αλλά τα αυτοκίνητα όλου του πλανήτη έχουν αντίστοιχη ισχύ. Εκτός κι αν εσύ παίρνεις ως μέτρο σύγκρισης supercars ή muscle cars.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

160 αλογα δεν ειναι καθολου "πολλα". Ισως εμεις οι Ελληνες λογω των τεκμηριων και των τελων κυκλοφοριας να εχουμε μικρες απαιτησεις...

 

Στην Αμερικη π.χ., 160 αλογα ειχαν τα οικογενειακα station wagon, παραγομενα απο ενα μεγαλο μοτερ με τεραστιες ροπες, και παλι θεωρουνται "αργα".

 

«Μικρές απαιτήσεις» και «εμείς οι Έλληνες»;

 

Φτιάξαμε μήπως «εμείς οι Έλληνες» το Celica GTI και περιοριστήκαμε στα 160 άλογα διότι... «έχουμε μικρές απαιτήσεις»; Ή το Golf GTI; Ή οποιοδήποτε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που παίζει σε αυτά τα νούμερα; Δε ξέρω που είδες τις μικρές απαιτήσεις του λαού μας, αλλά τα αυτοκίνητα όλου του πλανήτη έχουν αντίστοιχη ισχύ. Εκτός κι αν εσύ παίρνεις ως μέτρο σύγκρισης supercars ή muscle cars.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

«Μικρές απαιτήσεις» και «εμείς οι Έλληνες»;

 

Φτιάξαμε μήπως «εμείς οι Έλληνες» το Celica GTI και περιοριστήκαμε στα 160 άλογα διότι... «έχουμε μικρές απαιτήσεις»; Ή το Golf GTI; Ή οποιοδήποτε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που παίζει σε αυτά τα νούμερα; Δε ξέρω που είδες τις μικρές απαιτήσεις του λαού μας, αλλά τα αυτοκίνητα όλου του πλανήτη έχουν αντίστοιχη ισχύ. Εκτός κι αν εσύ παίρνεις ως μέτρο σύγκρισης supercars ή muscle cars.

 

160 αλογα για "σπορ" αυτοκινητο ειναι λιγα. 160 αλογα για οικογενειακο αυτοκινητο ειναι καλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

«Μικρές απαιτήσεις» και «εμείς οι Έλληνες»;

 

Φτιάξαμε μήπως «εμείς οι Έλληνες» το Celica GTI και περιοριστήκαμε στα 160 άλογα διότι... «έχουμε μικρές απαιτήσεις»; Ή το Golf GTI; Ή οποιοδήποτε αυτοκίνητο μαζικής παραγωγής που παίζει σε αυτά τα νούμερα; Δε ξέρω που είδες τις μικρές απαιτήσεις του λαού μας, αλλά τα αυτοκίνητα όλου του πλανήτη έχουν αντίστοιχη ισχύ. Εκτός κι αν εσύ παίρνεις ως μέτρο σύγκρισης supercars ή muscle cars.

 

160 αλογα για "σπορ" αυτοκινητο ειναι λιγα. 160 αλογα για οικογενειακο αυτοκινητο ειναι καλα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eντάξει, γιαπωνέζικο μοντέλο παραγωγής και <<αντίκα>> ίσως σε 50 χρόνια!

 

Για αρχή, θα μπορούσες να ρωτούσες στο service που το συντηρείς, αν υπάρχουν έτοιμες και δοκιμασμένες λύσεις για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Οι ίδιοι μπορεί να μην ασχολούνται (άλλωστε στα ΚΑΠΗ Toyota σερβίρουν συνήθως γάλα με παξιμάδι) αλλά σίγουρα θα ξέρουν τι παίζει με ένα αυτοκίνητο που είναι στην αγορά κοντά 20 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Eντάξει, γιαπωνέζικο μοντέλο παραγωγής και <<αντίκα>> ίσως σε 50 χρόνια!

 

Για αρχή, θα μπορούσες να ρωτούσες στο service που το συντηρείς, αν υπάρχουν έτοιμες και δοκιμασμένες λύσεις για το συγκεκριμένο μοντέλο.

Οι ίδιοι μπορεί να μην ασχολούνται (άλλωστε στα ΚΑΠΗ Toyota σερβίρουν συνήθως γάλα με παξιμάδι) αλλά σίγουρα θα ξέρουν τι παίζει με ένα αυτοκίνητο που είναι στην αγορά κοντά 20 χρόνια.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις, αν και δεν ήταν πολύ κατατοπιστικές...

 

Να διευκρινήσω πάντως, ότι δεν σκοπεύω και δεν πρόκειται να το πουλήσω το αυτοκίνητο... Αυτό που λέω απλά είναι, να το κυκλοφορήσω μετά από 10 χρόνια (30 συνολικά από το έτος κατασκευής), όταν θα έχει γίνει σχεδόν "αντίκα", και δεν θα συναντάς άλλο καθόλου εύκολα. Φυσικά τότε (με ένα βαψιματάκι) δεν θα ενδιαφέρει η απόδοση, αλλά κυρίως το ίδιο το αυτοκίνητο λόγω εμφάνισης/παλαιότητας/συναισθηματικών λόγων... Θα είναι ένα καλοσυντηρημένο, σπόρ αυτοκίνητο, 30 ετών με το περίεργο σύστημα φώτων, που δεν πρόκειται να ξαναδούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Καταρχάς ευχαριστώ για τις απαντήσεις, αν και δεν ήταν πολύ κατατοπιστικές...

 

Να διευκρινήσω πάντως, ότι δεν σκοπεύω και δεν πρόκειται να το πουλήσω το αυτοκίνητο... Αυτό που λέω απλά είναι, να το κυκλοφορήσω μετά από 10 χρόνια (30 συνολικά από το έτος κατασκευής), όταν θα έχει γίνει σχεδόν "αντίκα", και δεν θα συναντάς άλλο καθόλου εύκολα. Φυσικά τότε (με ένα βαψιματάκι) δεν θα ενδιαφέρει η απόδοση, αλλά κυρίως το ίδιο το αυτοκίνητο λόγω εμφάνισης/παλαιότητας/συναισθηματικών λόγων... Θα είναι ένα καλοσυντηρημένο, σπόρ αυτοκίνητο, 30 ετών με το περίεργο σύστημα φώτων, που δεν πρόκειται να ξαναδούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες τι βρήκα με λιγο ψαξιμο http://www.carsurvey.org/reviews/toyota/celica/r62220/comments/page-3/

οποτε ξεκινα να ψάχνεις το διαδύκτιο και κυριως αμερικη μερια οπου το αυτοκινητο σου πουλουσε στο παρελθον αλλα και εκει παιζει πολυ mod με τα γιαπωνεζικα.

 

Αποψη μου ειναι οτι εχεις ενα υπεροχο οχημα και θα έλεγα πως αξίζει να ασχοληθεις μαζί του, με την προυπόθεση οτι εχεις μια εστω και μικρη οικονομικη ανεση αφου ο τομεας της βελτιωσης ειναι ακριβο σπορ.

Ισως η καλυτερη επιλογη θα ηταν να βρείς καπου εναν κινητηρα που να ταιριαζει (tutbo εννωειται) και με μερικες βελτιώσεις να φτάσεις ευκολα στα 210-240 αλογα.

Το να τουρμπισεις τον υπαρχον θέλει ψάξιμο αν επιδεχεται τουρμπισμα, αμα χρειαζεται και αλλες αλλαγες (πιστονια, μπιελες κτλ) ωστε να εισαι σιγουρος.

Αλλα αφου το αυτοκινητο δεν το θες για καθημερινη χρήση οτι και να το κανεις δεν θα επιβαρυνεται πολυ. Ξεκινα το ψάξιμο σε στέκια με βελτιώσεις ωστε να αξιοποιησεις την εμπειρια αλλων! Και καλες βολτες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δες τι βρήκα με λιγο ψαξιμο http://www.carsurvey.org/reviews/toyota/celica/r62220/comments/page-3/

οποτε ξεκινα να ψάχνεις το διαδύκτιο και κυριως αμερικη μερια οπου το αυτοκινητο σου πουλουσε στο παρελθον αλλα και εκει παιζει πολυ mod με τα γιαπωνεζικα.

 

Αποψη μου ειναι οτι εχεις ενα υπεροχο οχημα και θα έλεγα πως αξίζει να ασχοληθεις μαζί του, με την προυπόθεση οτι εχεις μια εστω και μικρη οικονομικη ανεση αφου ο τομεας της βελτιωσης ειναι ακριβο σπορ.

Ισως η καλυτερη επιλογη θα ηταν να βρείς καπου εναν κινητηρα που να ταιριαζει (tutbo εννωειται) και με μερικες βελτιώσεις να φτάσεις ευκολα στα 210-240 αλογα.

Το να τουρμπισεις τον υπαρχον θέλει ψάξιμο αν επιδεχεται τουρμπισμα, αμα χρειαζεται και αλλες αλλαγες (πιστονια, μπιελες κτλ) ωστε να εισαι σιγουρος.

Αλλα αφου το αυτοκινητο δεν το θες για καθημερινη χρήση οτι και να το κανεις δεν θα επιβαρυνεται πολυ. Ξεκινα το ψάξιμο σε στέκια με βελτιώσεις ωστε να αξιοποιησεις την εμπειρια αλλων! Και καλες βολτες!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Φιλε Alchemist εχεις ενα μικρο κτυπηματάκι στο δεξι φτερό; (αυτο που δε φαινεται στη φωτο)

 

Γιατι ειδα σημερα μια Celica ακριβως ιδια με της φωτογραφιας, σε ακριβως αυτο το χρωμα και κατάσταση.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ρωτα σε kana forum celica/toyota club κυριως για αλλαγη μηχανης και προβληματα αν υπαρχουν...

το gt4 δεν ειναι 4χ4?

 

Έχει και εκδόσεις που είναι FWD το GT4. Το ότι γίνεται η μετατροπή είναι σίγουρο διότι ξέρω περιπτώσεις που έχουν γίνει. Η μηχανή από το επόμενο celica, μοντέλο 1994, ταιριάζει κουτί σε αυτό.

 

Φιλε Alchemist εχεις ενα μικρο κτυπηματάκι στο δεξι φτερό; (αυτο που δε φαινεται στη φωτο)

 

Γιατι ειδα σημερα μια Celica ακριβως ιδια με της φωτογραφιας, σε ακριβως αυτο το χρωμα και κατάσταση.

 

Όχι δεν το έχω πουθενά χτυπημένο, και εκτός αυτού το έχω αφήσει στο γκαράζ, όπου και θα παραμείνει μέχρι τα Χριστούγεννα. Κάποιον άλλο είδες :P

 

Μη το κάνεις καγκούρικο ρωσοποντιακό όμως. Κρίμα είναι τέτοια αμαξάρα.

 

Για φτιάξιμο σε θέμα απόδοσης μιλάω, εμφανισιακά δεν πρόκειται να πειράξω τίποτα... Αν και μου έχει μπει η ιδέα να το βάψω κόκκινο, τίποτα πέρα από αυτό...

----------------------------------------------------------------

Οπότε εν ολίγης οι περισσότεροι προτείνετε να πάω σε μετατροπή από GT4 μεριά... Απ' ότι κοίταξα πάντως ο κινητήρας (GT4 του 1996, 60000-80000 χλμ, 288 άλογα) με λοιπά παρελκόμενα βγαίνει γύρω στα 3.500 ευρά, χωρίς εργασίες τοποθετησης... Δλδ ένα 5χίλιαρο μέσα στο νερό? Έχει αλλάξει ποτέ κανείς μηχανή για να μου πει ένα σχετικό κόστος των εργασιών?

 

Υ.Γ. και κάτι ακόμη. Υπάρχει πιθανότητα στην αλλαγή να πουλήσω τον δικό μου κινητήρα? Και αν ναι, πόσο περίπου θα πιάσει? (2000cc, 156HP ατμοσφαιρκός, 157000χλμ)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...