Προς το περιεχόμενο

Toyota Celica GTI @1991 tuning, διλήμματα...


Alchemist`

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Παίδες καλημέρες... για άλλη μια φορά θέλω τα φώτα-γνώμες σας...

 

Έχω σαν δεύτερο αυτοκίνητο ένα Celica του 1991, το οποίο είναι 2000cc με 160 ατμοσφαιρικά άλογα... Δεν ξέρω πόσα είναι ακόμη ζωντανά βέβαια αλλά τέσπα... Έχω ανοίξει και άλλα 2 θέματα με σχετικές απορίες, αλλά δεν συνεχίζω εκεί γιατί θέλω να ρωτήσω την γνώμη σας για κάτι άλλο, πιο γενικό...

 

Το αυτοκίνητο είναι σε πολύ καλή κατάσταση δεδομένης της ηλικίας του, και έχω δώσει γύρω στις 6-7 χιλιάδες συνολικά μέχρι στιγμής για συντήρηση και επισκευές σε διάστημα 1,5 έτους. Θέλω πλέον λοιπόν να προχωρήσω σε "επόμενο στάδιο" και να το φτιάξω λίγο από άποψη επιδόσεων, και εδώ είναι που θέλω τις απόψεις σας, γιατί δεν ξέρω ποιόν δρόμο να επιλέξω...Οι επιλογές που έχω είναι οι εξής:

 

α) Να αγοράσω έναν κινητήρα από GT4 με όλα τα παρελκόμενα και να κάνω την μετατροπή

 

β) Να προσθέσω τούρμπο/κομπρέσσορα στον ήδη υπάρχοντα κινητήρα

 

γ) Να το αφήσω στο γκαράζ για καμιά 10 χρόνια ακόμη, (με την σχετική συντήρηση -> αλλαγή λαδιών, καμιά βολτά που και που) και να το βγάλω μετά έξω σαν "αντίκα".

 

Η επιλογή γ είναι η πιο ανώδυνη οικονομικά, αλλά περιλαμβάνει και την μικρότερη ικανοποίηση από την χρήση του αυτοκινήτου. Για τις α και β τώρα, που με ενδιαφέρουν και περισσότερο, θέλω να μου πείτε τι πιστεύετε πως θα είναι καλύτερο, τόσο απο πλευράς αξιοπιστίας, όσο και από οικονομίας και τελικού αποτελέσματος σε απόδοση. Είναι σημαντικό το ποσό φαντάζομαι και στις 2 περιπτώσεις, και ειλικρινά δεν μπορώ να αποφασίσω πως να συνεχίσω... Θα μπορούσε κάποιος να μου δώσει κάποιες ενδεικτικές τιμές για αυτά τα εγχειρήματα, και τι ακριβώς θα χρειαστεί να αγοράσω στην περίπτωση β? (δεν το θέλω για κόντρες κτλ το αυτοκίνητο)

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά! :-)

 

Υ.Γ. Το αυτοκίνητο το έχω ερωτευτεί, και όπως και είπα και σε άλλο thread θα το πετάξω μόνο όταν σαπίσουν οι λαμαρίνες... Οπότε δεν θέλω απαντήσεις με προτροπές για πώληση κτλπ. :mrgreen:

 

Ιδού και το κορίτσι μου: :o

 

33466138019983677015851.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Παίδες καλημέρες... για άλλη μια φορά θέλω τα φώτα-γνώμες σας...

 

Έχω σαν δεύτερο αυτοκίνητο ένα Celica του 1991, το οποίο είναι 2000cc με 160 ατμοσφαιρικά άλογα... Δεν ξέρω πόσα είναι ακόμη ζωντανά βέβαια αλλά τέσπα... Έχω ανοίξει και άλλα 2 θέματα με σχετικές απορίες, αλλά δεν συνεχίζω εκεί γιατί θέλω να ρωτήσω την γνώμη σας για κάτι άλλο, πιο γενικό...

 

Το αυτοκίνητο είναι σε πολύ καλή κατάσταση δεδομένης της ηλικίας του, και έχω δώσει γύρω στις 6-7 χιλιάδες συνολικά μέχρι στιγμής για συντήρηση και επισκευές σε διάστημα 1,5 έτους. Θέλω πλέον λοιπόν να προχωρήσω σε "επόμενο στάδιο" και να το φτιάξω λίγο από άποψη επιδόσεων, και εδώ είναι που θέλω τις απόψεις σας, γιατί δεν ξέρω ποιόν δρόμο να επιλέξω...Οι επιλογές που έχω είναι οι εξής:

 

α) Να αγοράσω έναν κινητήρα από GT4 με όλα τα παρελκόμενα και να κάνω την μετατροπή

 

β) Να προσθέσω τούρμπο/κομπρέσσορα στον ήδη υπάρχοντα κινητήρα

 

γ) Να το αφήσω στο γκαράζ για καμιά 10 χρόνια ακόμη, (με την σχετική συντήρηση -> αλλαγή λαδιών, καμιά βολτά που και που) και να το βγάλω μετά έξω σαν "αντίκα".

 

Η επιλογή γ είναι η πιο ανώδυνη οικονομικά, αλλά περιλαμβάνει και την μικρότερη ικανοποίηση από την χρήση του αυτοκινήτου. Για τις α και β τώρα, που με ενδιαφέρουν και περισσότερο, θέλω να μου πείτε τι πιστεύετε πως θα είναι καλύτερο, τόσο απο πλευράς αξιοπιστίας, όσο και από οικονομίας και τελικού αποτελέσματος σε απόδοση. Είναι σημαντικό το ποσό φαντάζομαι και στις 2 περιπτώσεις, και ειλικρινά δεν μπορώ να αποφασίσω πως να συνεχίσω... Θα μπορούσε κάποιος να μου δώσει κάποιες ενδεικτικές τιμές για αυτά τα εγχειρήματα, και τι ακριβώς θα χρειαστεί να αγοράσω στην περίπτωση β? (δεν το θέλω για κόντρες κτλ το αυτοκίνητο)

 

Ευχαριστώ προκαταβολικά! :-)

 

Υ.Γ. Το αυτοκίνητο το έχω ερωτευτεί, και όπως και είπα και σε άλλο thread θα το πετάξω μόνο όταν σαπίσουν οι λαμαρίνες... Οπότε δεν θέλω απαντήσεις με προτροπές για πώληση κτλπ. :mrgreen:

 

Ιδού και το κορίτσι μου: :o

 

33466138019983677015851.jpg

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στη θεση σου θα εβαζα τον κινητηρα απο τη GT4, εφοσον βεβαια κουμπωνει. βεβαια μετα δε θα ηταν αυθεντικη αντικα, οποτε, και επειδη ειπες θα το κρατησεις μεχρι να σαπισει, ισως δεν εχει τοσο μεγαλη αξια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

στη θεση σου θα εβαζα τον κινητηρα απο τη GT4, εφοσον βεβαια κουμπωνει. βεβαια μετα δε θα ηταν αυθεντικη αντικα, οποτε, και επειδη ειπες θα το κρατησεις μεχρι να σαπισει, ισως δεν εχει τοσο μεγαλη αξια...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν σκοπεύεις να το δώσεις για αντίκα κάποια στιγμή απαγορεύεται ο κανιβαλισμός. Είτε αυτό σημαίνει αλλαγή μοτέρ ή turbo/οτιδήποτε. Δεν υπάρχουν πολλοί που θα αγόραζαν «πειραγμένο» αυτοκίνητο, όχι τουλάχιστον όταν από αυτό επιζητούν τη συλλεκτικότητά του.

 

Εάν τώρα θέλεις να το κρατήσεις και να το λιώσεις, προχώρα ελεύθερα. Ψάξε στις σωστές κοινότητες πόση καταπόνηση αντέχει αυτό το μοτέρ, πήγαινέ το σε έναν μηχανικό-αστέρι να το τσεκάρει για την κατάστασή του και μετά κάνε ό,τι θέλεις.

 

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Εάν σκοπεύεις να το δώσεις για αντίκα κάποια στιγμή απαγορεύεται ο κανιβαλισμός. Είτε αυτό σημαίνει αλλαγή μοτέρ ή turbo/οτιδήποτε. Δεν υπάρχουν πολλοί που θα αγόραζαν «πειραγμένο» αυτοκίνητο, όχι τουλάχιστον όταν από αυτό επιζητούν τη συλλεκτικότητά του.

 

Εάν τώρα θέλεις να το κρατήσεις και να το λιώσεις, προχώρα ελεύθερα. Ψάξε στις σωστές κοινότητες πόση καταπόνηση αντέχει αυτό το μοτέρ, πήγαινέ το σε έναν μηχανικό-αστέρι να το τσεκάρει για την κατάστασή του και μετά κάνε ό,τι θέλεις.

 

:-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως, γιατί δεν κάνεις το εν λόγω ποστ στο dragster.gr ή στο club της toyota, ή γενικά σε κάποιο forum αυτοκίνησης ή/και tuning για να σε βοηθήσουν και να σε κατατοπήσουν αναλόγως??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Όντως, γιατί δεν κάνεις το εν λόγω ποστ στο dragster.gr ή στο club της toyota, ή γενικά σε κάποιο forum αυτοκίνησης ή/και tuning για να σε βοηθήσουν και να σε κατατοπήσουν αναλόγως??

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια άλλη ερώτηση που μου ήρθε τώρα. Για ποιο λόγο θέλεις να το βελτιώσεις; Οι ~160 ίπποι του δεν είναι καθόλου λίγοι.

 

Δηλαδή να δώσεις 5,000€ μεσ' το νερό, να φοβάσαι μην έχεις τρεχάματα μετά, να μη στο παίρνει κανείς αργότερα επειδή το κανιβάλιασες... γιατί; Από τη στιγμή που το αυτοκίνητο είναι ήδη πολύ δυνατό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια άλλη ερώτηση που μου ήρθε τώρα. Για ποιο λόγο θέλεις να το βελτιώσεις; Οι ~160 ίπποι του δεν είναι καθόλου λίγοι.

 

Δηλαδή να δώσεις 5,000€ μεσ' το νερό, να φοβάσαι μην έχεις τρεχάματα μετά, να μη στο παίρνει κανείς αργότερα επειδή το κανιβάλιασες... γιατί; Από τη στιγμή που το αυτοκίνητο είναι ήδη πολύ δυνατό;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια άλλη ερώτηση που μου ήρθε τώρα. Για ποιο λόγο θέλεις να το βελτιώσεις; Οι ~160 ίπποι του δεν είναι καθόλου λίγοι.

 

Δηλαδή να δώσεις 5,000€ μεσ' το νερό, να φοβάσαι μην έχεις τρεχάματα μετά, να μη στο παίρνει κανείς αργότερα επειδή το κανιβάλιασες... γιατί; Από τη στιγμή που το αυτοκίνητο είναι ήδη πολύ δυνατό;

 

160 αλογα δεν ειναι καθολου "πολλα". Ισως εμεις οι Ελληνες λογω των τεκμηριων και των τελων κυκλοφοριας να εχουμε μικρες απαιτησεις...

 

Στην Αμερικη π.χ., 160 αλογα ειχαν τα οικογενειακα station wagon, παραγομενα απο ενα μεγαλο μοτερ με τεραστιες ροπες, και παλι θεωρουνται "αργα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια άλλη ερώτηση που μου ήρθε τώρα. Για ποιο λόγο θέλεις να το βελτιώσεις; Οι ~160 ίπποι του δεν είναι καθόλου λίγοι.

 

Δηλαδή να δώσεις 5,000€ μεσ' το νερό, να φοβάσαι μην έχεις τρεχάματα μετά, να μη στο παίρνει κανείς αργότερα επειδή το κανιβάλιασες... γιατί; Από τη στιγμή που το αυτοκίνητο είναι ήδη πολύ δυνατό;

 

160 αλογα δεν ειναι καθολου "πολλα". Ισως εμεις οι Ελληνες λογω των τεκμηριων και των τελων κυκλοφοριας να εχουμε μικρες απαιτησεις...

 

Στην Αμερικη π.χ., 160 αλογα ειχαν τα οικογενειακα station wagon, παραγομενα απο ενα μεγαλο μοτερ με τεραστιες ροπες, και παλι θεωρουνται "αργα".

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε δεν νομίζω να ανέβει η τιμή του σαν αντίκα.

Ή ποιος ξέρει μετά από 20 χρόνια τι θα αξίζει.

Ένα παράδειγμα,να είχες το Ζ1 της bmw ναι,βγήκε σε περιορισμένα κομμάτια και τώρα με τιμές γερμανίας αξίζει από 20000 + όσο πάει ανεβαίνει.Και είδα και με 75000 ευρώ,alpina Z1

Σαν το δικό σου μοντέλο βρίσκεις στην γερμανία από 900 ευρώ,αναλόγως βέβαια την κατάσταση.

Υπάρχει και το Celica Carlos Sainz...εκεί λίγο αλλάζει

Έπειτα σε 20ετίας αμάξι....δεν αξίζει για φράγκα,εκτός αν το έχεις μεράκι και γουστάρεις.

Έτσι σκέφτηκα και εγώ για το παλιό μου Ζ3 αλλά είδα δεν άξιζε.

Να τι εννοώ.

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=50&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&id=2403999&pageNumber=4

http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?__lp=4&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=3500&makeModelVariant1.modelId=50&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&lang=de&id=128112385&pageNumber=4

 

Kαι σαν το δικό σου. http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/showDetails.html?lang=de&id=136093285&pageNumber=2&scopeId=C&sortOption.sortBy=price.consumerGrossEuro&sortOption.sortOrder=ASCENDING&makeModelVariant1.makeId=24100&makeModelVariant1.modelId=8&makeModelVariant1.searchInFreetext=false&makeModelVariant2.searchInFreetext=false&makeModelVariant3.searchInFreetext=false&vehicleCategory=Car&segment=Car&siteId=GERMANY&negativeFeatures=EXPORT&damageUnrepaired=NO_DAMAGE_UNREPAIRED&export=NO_EXPORT&customerIdsAsString=&tabNumber=1

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...