NickTG Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Το τετρακίνητο Juke κοστίζει τόσο γιατί το πιάνει και φόρος πολυτελείας.
Rabican Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 το Α1 μ αρεσει, παροτι αρκετα μικροτερο, ομως το 1.2ΤΣι μου φαινεται λιγο ενω το 1.4ΤΦΣι με τα 180 αλογα πανακριβο.. κατι ενδιαμεσο με τον κινητηρα του τιγκουαν δεν μπορουσαν να βγαλουν. ΥΓ: εχει τοσο καλες επιδοσεις το Τζουκ οσο ενα Golf GTi σε στροφες;;;
Tenshi Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 ΥΓ: εχει τοσο καλες επιδοσεις το Τζουκ οσο ενα Golf GTi σε στροφες;;; Με ψηλότερο κέντρο βάρους;Αμφιβάλλω...
chiderboy Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Για κλειστές στροφές πολύ πιθανόν να είναι αρκετά κοντά λόγω torque vectoring. Σκέψου ότι πέρα από το τιμόνι σε βοηθάει και ο κινητήρας να στρίψεις δίνοντας παραπάνω ροπή στον εξωτερικό πίσω τροχό Για το αν κρατάει τόσο καλά ή αν βγάζει ίδια πλευρική επιτάχυνση αμφιβάλλω. Αλλά στο τιμόνι ενδέχεται να ακούει καλύτερα
Rabican Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 οπως και να εχει το πραγμα, στα 30Κ ειναι πανακριβο. απο την αλλη και τη δικινητη εκδοση να παρω, με χαλαει που εχει ημιακαμπτο αξονα πισω.. δεν το ειχα προσεξει αυτο. μονο η 4κινητη εχει ανεξαρτητη αναρτηση, και αυτη βγαινει με ενα σειριακο/αυτοματο κιβωτιο.
Tenshi Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Προβληματίζεσαι για το θέμα της άνεσης;Και η Lancia Delta με ημιάκαμπτο έρχεται,άλλα πραγματικά δέν υπάρχει επαφή με αντίστοιχα αμάξια.Πιστεύω οτι είναι περισσότερο θέμα αμορτισέρ και γενικότερου στησίματος.Βέβαια,άν δέν κάνεις ένα test drive για να το πετάξεις μέσα σε κανα κρατήρα/δοκιμάσεις σε εγκάρσιες ανωμαλίες,δέν μπορείς να βγάλεις ασφαλές συμπέρασμα.
ikaruga24 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 +1 Tenshi. Οταν πηγα να κανω test drive τα διαφορα αυτοκινητα που ειχα σταμπαρει δεν καταλαβα το παραμικρο σε διαφορα σε σχεση με ενα Golf ή Focus που εχουν πολλαπλους συνδεσμους (ενω τα αλλα ημιακαμπτο) εκτος και αν το στησιμο ηταν τετοιο. Το Leon παραδειγμα εχει πολλαπλους αλλα HOLY TERRA κοπαναει σαν κουτσουρο. Το Auris απο την αλλη που το βριζω τουλαχιστον σε αυτο το θεμα του βγαζω το καπελο και ας εχει ημιακαμπτο. Συνεπως μην σε ενδιαφερει που το Juke 4χ2 εχει ημιακαμπτο. Δεν πιστευω να εχει την παραμικρη σημασια οσο αφορα την ανεση.
Rabican Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 περισσοτερο απο θεμα ασφαλειας το σκεφτομαι. οσο να ναι με τους ελληνικους δρομους που ειναι γεματοι λακουβες, νομιζω ειναι καλυτερο να εχεις μια ανεξαρτητη αναρτηση αν βρεις κανα σαμαρακι σε στροφη.. θα μου πειτε τραβηγμενο παραδειγμα αυτο που αναφερω, απλα το σκεφτομαι γενικα. προτιμω ανεξαρτητη αναρτηση πισω για καλυτερη ενεργητικη ασφαλεια.
chiderboy Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Δεν πολυσχύει αυτό που λές Τέσπα αν σε ενδιαφέρει η ασφάλεια αφήνεις ενεργοποιημένο το esp και δεν κάνεις χοντρά καφριλίκια. Δε θα σου κάνει η πολλαπλών συνδέσμων τη διαφορά. Άσε που χάνεις και σε χώρους. Στο τετρακίνητο ένας λόγος που την επέλεξαν ήταν ότι έτσι κι αλλιώς έπρεπε να φάνε χώρο απο κάτω για χάρη της τετρακίνησης
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.