Pooky(1) Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Γιατί δεν ειδοποίησες την Dell απευθείας; Την εγγύηση σε κάθε μηχάνημα την αναλαμβάνει η αντιπροσωπεία και αυτή μόνο μπορεί να προβεί σε επισκευές, όχι ο μεταπωλητής, εκτός και αν είναι authorized service center. Συμφωνώ ότι το κείμενο είναι too long. Δεν χρειαζόταν να αναφέρεις τι κάνουν οι τεχνικοί σε άλλα μηχανήματα πλην του δικού σου, ούτε χαρακτηρισμοί του τύπου "άθλια συμπεριφορά" γιατί η καταγγελία σου αναγκαστικά θα κοινοποιηθεί στο εμπλεκόμενο κατάστημα το οποίο μπορεί να κινηθεί νομικά για συκοφαντική δυσφήμιση. Εύχομαι καλό ξεμπέρδεμα. Αν το φορητό σου είναι με τον i7 επεξεργαστή, το πρόβλημα με την υπερθέρμανση είναι γνωστό. Η Dell και μόνο αυτή έπρεπε να έχει ασχοληθεί και όχι τα Multirama. Διόρθωσε με ανά πάσα στιγμή αν δεν κατάλαβα κάτι καλά.
Επισκέπτης Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Όπως σου είπα και στο adslgr.com έπρεπε να επικοινωνήσεις απευθείας με την Dell. Έτσι παίζεις το χαλασμένο τηλέφωνο.
staaronis3 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 @liopyr τα ολοκληρωμένα που μου έδειξες είναι θα έλεγα μιας άλλης εποχής, άσε δε που 1ον δεν τους συμφαίρει απο άποψη οικονομίας χώρου να τα βάλουν σε φορητό υπολογιστή. Αυτά που δήχνει στις φωτό του λινκ που μου έστειλες ξεκολάνε πολύ εύκολα σε σχεση με άλλα. Στο laptop μιλάμε για άλλα πράγματα, πολύ μικρότερα, και που χωρίς πολύ ακριβο εξοπλισμό δεν μπορείς να κάνεις κόληση/αποκόληση. Άσε που πες ότι το αποκολάς, τι πιθανότητες έχεις να ξαναδουλέψει; Επίσης να γνωρίζεις ότι υπάρχει και αμυγδαλωτή πάστα, πέρα απο τη θερμοαγώγιμη. Ανεξάρτητα απο το αν είναι πάστα ή σιλικόνη δεν λέμε κάτι το διαφορετικό. Το να δεις αναμένο υπολογιστή να κάνει βόλτες ή να τον σπρόχνουν, σου φαίνετε φυσιολογικό; Όσο για το τι γίνετε με την καταγγελία, το τι γράφω κλπ το έχουν κρίνει ήδη άτομα που ξέρουν πολύ καλύτερα απο αυτά. @HamerZ δεν είχα τέτοια εγγύηση @filip123go κι αν αυτά δεν τα επέστρεψαν, που είναι οι μηδενικές αποδήξεις που έκοψαν για τα ανταλακτικά τα οποία τοποθέτησαν; Για όλους τους άλλους που επιμένουν ότι γιατί δεν πήγα στη Dell κλπ κλπ θα κάνω μερικά Copy-Paste γιατί βαρέθηκα να τα γράφω ξανά και ξανά: Γιατί απλά σύμφωνα με τον 3043/2002 υπεύθυνος για πραγματικά ελλατώματα είναι ο πωλητής. Ύστερα αν δημιουργούσαν έξτρα προβλήματα απο τη Dell, και μετά πήγαινα στο multirama τότε δεν θα μπορούσα να τους δικαιολογήσω πως αυτά δημιουργήθηκαν. Τέλος προτιμώ να επικοινωνώ με αυτόν που έδωσα τον υπολογιστή μου πρόσωπο με πρόσωπο και όχι να δόσω το μηχάνημα σε courier και να μιλάω με αυτούς μέσω τηλεφώνου/mail. Εσύ μπορείς να κάνεις ότι θες. Εγώ προτιμώ να βλέπω κάποιον απέναντι μου όταν κάνω το οτιδήποτε, και όχι έναν courier, μια υπάλληλο τηλεφωνικής εξυπηρέτησης και στη χειρότερη μια τηλεφωνική επικοινωνία με κάποιον διευθυντή.Θέλω να ξέρουν ότι πέρα απο το πρόβλημα που είχε όταν τους το παρέδωσα ήταν γερό και λειτουργούσε φυσιολογικά. Κανένας δεν με υποχρέωσε να πάρω στη Dell τηλέφωνο, και θα πω για ακόμα μια φορά πως δεν είναι υπεύθυνη η Dell για τα πραγματικά ελατώμματα αλλά ο πωλητής, ο οποίος δεν ξέρω πως, αν με ακτίνες x, y, z, αν με ρομπότ, αν τέλος πάντων με οποιονδήποτε τρόπο έπρεπε να έχει ελενξει το μηχάνημα και να μου το έχει παραδώσει χωρίς πραγματικά ελατώματα.
liopyr Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 staaronis3, την άποψή μας σου είπαμε για την καταγγελία σου. Αν δε την δέχεσαι μιας και υπάρχουν άτομα που ξέρουν καλύτερα από αυτά, για ποιο λόγο μας την γνωστοποίησες; Για ψυχολογική υποστήριξη -μπράβο - καλά τους έκανες - καλή τύχη κλπ; Ε, οκ, μπράβο, καλά τους έκανες, καλή τύχη, may the force be with you κλπ. Aπό εκεί και πέρα, νομίζω πως όλοι οι τύποι bios είναι εύκολο να αλλαχθούν, αλλά επειδή δε κατέχω από laptop, έστω ότι χρειάζεται ακριβός εξοπλισμός. Σύμφωνοι, στο είπα και στο προηγούμενο ποστ, είναι σχεδόν απίθανο να έχουν μπει σε τέτοια διαδικασία, αλλά εσύ από πού αντλείς τόση σιγουριά για το τι έγινε τελικά ώστε να το αναφέρεις στην καταγγελία σου; Το να δω αναμμένο υπολογιστή (σταθερό φαντάζομαι) να κόβει βόλτες πιθανόν να μη μου κάνει καλή εντύπωση, αλλά επανέρχομαι στο παραπάνω. Τι σχέση μπορεί να έχει αυτό με την δική σου περίπτωση; Καταγγελία κάνεις για το δικό σου πολύ συγκεκριμένο πρόβλημα και την συμπεριφορά τους απέναντί σου, δεν είσαι ελεγκτικός μηχανισμός του service της εταιρίας ξερωγω. Επίσης, τι είναι αμυγδαλωτή πάστα, όπως λέμε οδοντόπαστα ή hint συνταγής σε τούρτα παγωτό;
liopyr Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 staaronis3, την άποψή μας σου είπαμε για την καταγγελία σου. Αν δε την δέχεσαι μιας και υπάρχουν άτομα που ξέρουν καλύτερα από αυτά, για ποιο λόγο μας την γνωστοποίησες; Για ψυχολογική υποστήριξη -μπράβο - καλά τους έκανες - καλή τύχη κλπ; Ε, οκ, μπράβο, καλά τους έκανες, καλή τύχη, may the force be with you κλπ. Aπό εκεί και πέρα, νομίζω πως όλοι οι τύποι bios είναι εύκολο να αλλαχθούν, αλλά επειδή δε κατέχω από laptop, έστω ότι χρειάζεται ακριβός εξοπλισμός. Σύμφωνοι, στο είπα και στο προηγούμενο ποστ, είναι σχεδόν απίθανο να έχουν μπει σε τέτοια διαδικασία, αλλά εσύ από πού αντλείς τόση σιγουριά για το τι έγινε τελικά ώστε να το αναφέρεις στην καταγγελία σου; Το να δω αναμμένο υπολογιστή (σταθερό φαντάζομαι) να κόβει βόλτες πιθανόν να μη μου κάνει καλή εντύπωση, αλλά επανέρχομαι στο παραπάνω. Τι σχέση μπορεί να έχει αυτό με την δική σου περίπτωση; Καταγγελία κάνεις για το δικό σου πολύ συγκεκριμένο πρόβλημα και την συμπεριφορά τους απέναντί σου, δεν είσαι ελεγκτικός μηχανισμός του service της εταιρίας ξερωγω. Επίσης, τι είναι αμυγδαλωτή πάστα, όπως λέμε οδοντόπαστα ή hint συνταγής σε τούρτα παγωτό;
alexb_10 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Και όχι μόνο αυτό, η dell έχει collect and return εγγύηση που σήμαίνει ότι τους παίρνεις τηλέφωνο, τους λες το πρόβλημα σου, κάνουν ψιλοδιάγνωση και σου έρχονται όπου τους πεις, όταν τους πεις και στο φτιάχνουν. Εμένα ένα λαπτοπ, είχε πρόβλημα. Τους παίρνω τηλέφωνο, τους λέω τα συμπτώματα, μετά απο δυο μέρες που τους είπα εγώ, ήρθε το παλικάρι με καινούργια μητρική, μπαμ - μπαμ την άλλαξε, δούλεψε, μπήκε στο Ιντερνετ και καταχώρησε το serial κάπου στο σιτε της dell και αντιο.... Ευγενικότατος - φιλικότατος και εξυπηρετικότατος !!! Για μένα, ξεκίνησες λάθος την διαδικασία. Ειδικά με dell που έχουν εξαιρετικό service, έπρεπε να το πας διαφορετικά! Και στην τελική το multirama μπορούσε να μην ασχοληθεί καθόλου
alexb_10 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Και όχι μόνο αυτό, η dell έχει collect and return εγγύηση που σήμαίνει ότι τους παίρνεις τηλέφωνο, τους λες το πρόβλημα σου, κάνουν ψιλοδιάγνωση και σου έρχονται όπου τους πεις, όταν τους πεις και στο φτιάχνουν. Εμένα ένα λαπτοπ, είχε πρόβλημα. Τους παίρνω τηλέφωνο, τους λέω τα συμπτώματα, μετά απο δυο μέρες που τους είπα εγώ, ήρθε το παλικάρι με καινούργια μητρική, μπαμ - μπαμ την άλλαξε, δούλεψε, μπήκε στο Ιντερνετ και καταχώρησε το serial κάπου στο σιτε της dell και αντιο.... Ευγενικότατος - φιλικότατος και εξυπηρετικότατος !!! Για μένα, ξεκίνησες λάθος την διαδικασία. Ειδικά με dell που έχουν εξαιρετικό service, έπρεπε να το πας διαφορετικά! Και στην τελική το multirama μπορούσε να μην ασχοληθεί καθόλου
KalamarGiannis Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Προφανώς το ότι θέλει να μιλάει κατά πρόσωπο με κάποιον τον οδήγησε στη λάθος τακτική να μη χρησιμοποιήσει το κανονικό σέρβις της δελλ. Αν και δύσκολα παραδέχεται κανείς ότι έκανε λάθος, μήπως όμως δεν σκέφτηκε ότι το "κατά πρόσωπο" επικοινωνία είναι καλύτερα να γίνει με ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΗΣ ντελλ μέσα στην οικεία του , παρά με τους ημιμαθείς πωλητές, Διευθυντές καταστημάτων κτλ. της κάθε αλυσίδας; Όσο για το next day service of DELL να σας πω ότι σήμερα τύπος επαγγελματίας που έχει εδώ και 5 έτη διάφορα laptop (για CAD) της DELL μου έλεγε ότι δεν την αλλάζει λόγω σέρβις με καμιά: πήρε στ χαλαρό ένα τηλ, να ρωτήσει αν είναι πρόβλημα που ακούγεται το ανεμιστηράκι. του λένε σας βολεύει αύριο το πρωί να σας στείλουμε τεχνικό; ΟΚ, πάει τεχνικός και ΤΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ! χωρίς να έχει ζητήσει τίποτα ο πελάτης!! και μετά συζητάμε γιατί είναι λάθος να μπλέξεις με το σερβις αλυσίδας ηλεκτρονικών;;;;; ενώ έχεις τέτοιο σέρβις dell ΟΝΕΙΡΙΚΟ; εγώ παρήγγειλα σονυ και άρχισα να το μετανιώνω...ίσως έπρεπε να πάρω ντελλ...δίνει ΕΠΙΠΛΕΟΝ international εγγύηση για όσους αγοράζουν από το dell.com !
KalamarGiannis Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Προφανώς το ότι θέλει να μιλάει κατά πρόσωπο με κάποιον τον οδήγησε στη λάθος τακτική να μη χρησιμοποιήσει το κανονικό σέρβις της δελλ. Αν και δύσκολα παραδέχεται κανείς ότι έκανε λάθος, μήπως όμως δεν σκέφτηκε ότι το "κατά πρόσωπο" επικοινωνία είναι καλύτερα να γίνει με ΤΕΧΝΙΚΟ ΤΗΣ ντελλ μέσα στην οικεία του , παρά με τους ημιμαθείς πωλητές, Διευθυντές καταστημάτων κτλ. της κάθε αλυσίδας; Όσο για το next day service of DELL να σας πω ότι σήμερα τύπος επαγγελματίας που έχει εδώ και 5 έτη διάφορα laptop (για CAD) της DELL μου έλεγε ότι δεν την αλλάζει λόγω σέρβις με καμιά: πήρε στ χαλαρό ένα τηλ, να ρωτήσει αν είναι πρόβλημα που ακούγεται το ανεμιστηράκι. του λένε σας βολεύει αύριο το πρωί να σας στείλουμε τεχνικό; ΟΚ, πάει τεχνικός και ΤΟΥ ΑΛΛΑΖΕΙ ΠΡΟΛΗΠΤΙΚΑ ΤΗΝ ΚΑΡΤΑ ΓΡΑΦΙΚΩΝ! χωρίς να έχει ζητήσει τίποτα ο πελάτης!! και μετά συζητάμε γιατί είναι λάθος να μπλέξεις με το σερβις αλυσίδας ηλεκτρονικών;;;;; ενώ έχεις τέτοιο σέρβις dell ΟΝΕΙΡΙΚΟ; εγώ παρήγγειλα σονυ και άρχισα να το μετανιώνω...ίσως έπρεπε να πάρω ντελλ...δίνει ΕΠΙΠΛΕΟΝ international εγγύηση για όσους αγοράζουν από το dell.com !
poodle Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Φοβάμαι ότι κάνεις λάθος με το θέμα του Service Tag. Έχω Dell με Next Business Day On Site. Δύο φορές μου άλλαξαν μητρική μπροστά μου. Στο τέλος ο τεχνικός άνοιξε το μηχάνημα (φαντάζομαι μπήκε στο Bios) και απλά πληκτρολόγισε το Service Tag. (Το αντέγραψε από το αυτοκόλλητο στον πάτω του μηχανήματος.)
poodle Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Φοβάμαι ότι κάνεις λάθος με το θέμα του Service Tag. Έχω Dell με Next Business Day On Site. Δύο φορές μου άλλαξαν μητρική μπροστά μου. Στο τέλος ο τεχνικός άνοιξε το μηχάνημα (φαντάζομαι μπήκε στο Bios) και απλά πληκτρολόγισε το Service Tag. (Το αντέγραψε από το αυτοκόλλητο στον πάτω του μηχανήματος.)
staaronis3 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Λοιπών μη ξαναπω τα ίδια και τα ίδια. Δεν ήθελα να μπλέξω με courier κλπ κλπ, και γι αυτούς που λένε ότι έρχετε τεχνικός στο χώρο μου είναι άλλη υπηρεσία που δεν την είχα, που όμως γι αυτό θα αγόραζα Dell, και αν (πρώτα ο Θεός) φύγω στο εξωτερικό, πάλι γι αυτό το λόγο θα αγοράζω Dell. Για το service tag που το πληκτρολογούν αλλάζουν κλπ κλπ δεν ξέρω αν ισχύει. Παλιά το αγόραζες ως έξτρα υπηρεσία και ήταν ανεξάρτητο απο τους σειριακούς αριθμούς του μηχανήματος. Τώρα δεν υπάρχει άλλος αριθμός πέρα απο αυτόν. Άνοιξα το Dell Latitude D600, έτρεξα το Pc Wizzard και πουθενά δεν είδα αυτό το Service Tag, αλλά έναν άλλο αριθμό. Επίσης το έκανα κυριολεκτικά βίδες, (μόνο την οθόνη που δεν έλυσα), κάθε κομματάκι χωριστά, και σε αυτό υπήρχαν 15000 αυτοκόλητα με σειριακούς αριθμούς, όμως το συγκεκριμένο είχε κανονικά ώς μηχανημα σειριακό αριθμό. Το 1557 δεν έχει άλλο αυτοκόλητο πέρα απο αυτό του Service Tag που να αναφέρει σειριακό αριθμό. Ειδικά για τον φίλο liopyr (τον οποίο θα κεράσω μια κούτα αμυγδαλοτές πάστες με γέμιση οδοντόπαστας και σχεδιάκα θερμοαγώγιμης) θα του πω πως δεν είδα σταθερό αναμένο, αλλά φορητό, όμως μπορεί να ευθύνετε αυτό για τα χτυπήματα του δίσκου, που για μένα μόνο φυσιολογικά που δεν είναι. Και για όσουν πουν για τεστ κλπ κλπ, μπορώ να σας πω και την περίπτωση οθόνης που παίζει να τη βάλαμε και σε 5 διαφορετικά μηχανήματα και ή δεν άναβε ή άναβε για λίγο έβγαζε ένα μήνυμα και έσβηνε, και μόλις πήγε σερβις τη βάλανε επι τόπου να τη δούνε και δούλεβε Κ Α Ν Ο Ν Ι Κ Α. Τέλος, θέλω να σας πω πως η όλη ταλαιπωρία σχεδών έλαβε τέλος, αφού αύριο θα πάω το μηχάνημα και θα εκδωθεί πιστωτικό στα χρήματα που το αγόρασα. Λέω σχεδων γιατί έχω να περπατήσω ~500-700 μέτρα να πάω στην courier να πάρω το κουτί του που μου στείλανε που είχε μήνει Κρήτη (ω, ναι, ή εγώ ή το κουτί θα χωρούσαμε εδώ οπότε είχε μήνει κάτω), και άλλα τόσα να πάω στη στάση του λεωφορείο και μετά άλλα τόσα απο την άλλη στάση στο Multirama. Ευχαριστώ όλους για τις απαντήσεις σας. Το θέμα θα ήθελα να μήνει, ώστε να μπορούν και άλλοι να δουν την (για αρκετούς βλακώδη) ιστορία μου.
pittas Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Καλα εξηγηθηκες , μονο με φωνες βγαινει ακρη στην ψαροκωσταινα. Αν και για εμενα , θα πρεπε να ψαξεις πιο πολυ τι θα μπορουσε να κανει απευθειας η dell , οχι για να στο παιξω εξυπνος , αλλα μηπως και εκανες τη δουλεια σου , με λιγοτερη ταλαιπωρια. Αλλα αφου βγηκε ακρη και ετσι , παλι καλα. Δυστυχως το aftersales των πωλητων στην ελλαδα , ειναι κανα αιωνα πισω, γιαυτο φροντιζουμε να προτιμαμε κατασκευαστες που δεν κανουν την παπια οταν εχουμε προβλημα, και δεν εχουν το μυαλο τους μονο στο να διαφημισουν τα νεα αστραφτερα μοντελα. Και ο νοων νοειτο
ee3509 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Καλό το κείμενο και η προσπάθεια σου, μακάρι να έχει αίσιο τέλος. Για την ακρίβεια αυτών που αναφέρεις πρέπει να πω οτι το service tag του bios ορίζεται την πρώτη φορά που το μηχάνημα ανοίγει, και η dell το ορίζει με βάση το service tag του m/b το οποίο αντικατέστησε. Το λέω απο προσωπική εμπειρία με xps m1730 στο οποίο ο τεχνικός ήρθε σπίτι και άλλαξε το m/b και ήμουν μπροστά όταν έκανε set το service tag με το ίδιο value που είχε το προηγούμενο. Κατα τ' άλλα δεν το συζητάω οτι είναι απαράδεκτοι.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.