Προς το περιεχόμενο

Αγορά TV


ivdimentia

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Γεια χαρά παιδιά. Ενδιαφέρομαι να αγοράσω TV αλλά είμαι εντελώς άσχετος. Μπορώ να διαθέσω 600 -700 Ευρώ (εδώ σημειώνω ότι επειδή οι καιροί όπως όλοι ξέρουμε είναι δύσκολοι, για να δώσω τα 700 σε σχέση με μια που έχει π.χ. 620, θα πρέπει να έχει κάποια ουσιαστική διαφορά στη ποιότητα της εικόνας, αλλά αν πργματικά το αξίζει θα ζοριστώ). Η απόσταση θέασης μου είναι 4,5 με 5 μέτρα, η tv προορίζεται για γενική χρήση αλλά κια για σύνδεση με pc οπότε και με ενδιαφέρει πάρα πολύ το θέμα της ποιότητας των χρωμάτων και φυσικά της ζωντανής κίνησης, μιας που θέλω να αναπαράγω HD ταινίες. Περιμένω επομένως τις προτάσεις σας και τις εμπειρίες που μπορεί να έχει ο καθένας επί του θέματος, έτσι ώστε να καταλήξουμε στην καλύτερη δυνατή λύση. Να σημειώσω ότι γενικά μου είπαν ότι θέλω 37-42 ίντες (και μάλλον προς το 40-42). Φυσικά είμαι διατεθιμένος να θυσιάσω ίντσες για ποιότητα εικόνας αρκεί να αξίζει γιατί τα 4.5 μέτρα δεν είναι και λίγα. Ελπίζω να μην κούρασα.

Ευχαριστώ.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

4,5 - 5 μέτρα είναι πάρα πολλά για 37/42 είναι η γνώμη μου.

Πρέπει ή να ανεβάσεις το badget ή να φέρεις πιο κοντά τη TV.

Το να φέρω πιο κοντά τη Τv ίσως να το καταφέρω. Αλλά για κάτω από 4 μέτρα δεν νομίζω. Όσο για το badget με τίποτα. Και τα 700 είναι πάνω από τα όρια μου αλλά αν αξιζουν θα τα δώσω. Αλλά μέχρι εκεί.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

+ άπειρο. Ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις. Η μόνη υποχώρηση που επιτρέπεται να κάνεις είναι οι 46ίντσες. Ούτε ίντσα λιγότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

+ άπειρο. Ότι καλύτερο μπορείς να πάρεις. Η μόνη υποχώρηση που επιτρέπεται να κάνεις είναι οι 46ίντσες. Ούτε ίντσα λιγότερο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Nομιζω οτι ο φιλος εχει περιορισμενο μπατζετ και δεν μπορει να υπερβει τα 700 ευρω και αυτα με δυσκολια.