Προς το περιεχόμενο

flash cs3 - library, κουμπιά, γραφικά

virtualitywon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. είμαι αρχάρια στο flash cs3 κι έτσι οι απορίες μου μπορεί να είναι λίγο άκυρες. Πού/πως μπορώ να βρω buttons, γραφικά κτλ και να τα αποθηκεύσω στη βιβλιοθήκη μου έτσι ώστε να τα έχω μονίμως διαθέσιμα? (φαντάζομαι ότι αυτό είναι εφικτό και κανείς δεν κάθεται να τα σχεδιάσει όλα απ'την αρχή, όχι?). Επίσης, αν ήδη έχεις χρησιμοποιήσει κάποια, έχεις αποθηκεύσει το αρχείο κτλ, εάν ανοίξεις νέο αρχείο η βιβλιοθήκη είναι άδεια? Γενικότερα, μπορώ με κάποιο τρόπο να τα έχω κάπου αποθηκευμένα? Ευχαριστώ.

Δημοσ.
Επίσης, αν ήδη έχεις χρησιμοποιήσει κάποια, έχεις αποθηκεύσει το αρχείο κτλ, εάν ανοίξεις νέο αρχείο η βιβλιοθήκη είναι άδεια? Γενικότερα, μπορώ με κάποιο τρόπο να τα έχω κάπου αποθηκευμένα? Ευχαριστώ.

Οταν σώζεις ένα fla αρχείο ότι έχεις στη βιβλιοθήκη σου αποθηκεύεται.

Δημοσ.
Επίσης, αν ήδη έχεις χρησιμοποιήσει κάποια, έχεις αποθηκεύσει το αρχείο κτλ, εάν ανοίξεις νέο αρχείο η βιβλιοθήκη είναι άδεια? Γενικότερα, μπορώ με κάποιο τρόπο να τα έχω κάπου αποθηκευμένα? Ευχαριστώ.

Οταν σώζεις ένα fla αρχείο ότι έχεις στη βιβλιοθήκη σου αποθηκεύεται.

Δημοσ.

Εάν ανοίξεις νέο αρχείο, η βιβλιοθήκη είναι άδεια. Η βιβλιοθήκη είναι άδεια για κάθε αρχείο. Επίσης, πολύ σημαντικό αποτελεί το γεγονός ότι όσο βάζεις στη βιβλιοθήκη σου αντικείμενα, το μέγεθος του τελικού αρχείου αυξάνεται, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείς τα αντικείμενα στη σκηνή σου ή όχι.

Από εκεί και πέρα, μπορείς να φτιάξεις δικά σου buttons με τα εργαλεία του flash, να βρεις έτοιμες εικόνες και να τις εισάγεις ή να φτιάξεις στο illustrator και πάλι να τα εισάγεις.

Δημοσ.

Εάν ανοίξεις νέο αρχείο, η βιβλιοθήκη είναι άδεια. Η βιβλιοθήκη είναι άδεια για κάθε αρχείο. Επίσης, πολύ σημαντικό αποτελεί το γεγονός ότι όσο βάζεις στη βιβλιοθήκη σου αντικείμενα, το μέγεθος του τελικού αρχείου αυξάνεται, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείς τα αντικείμενα στη σκηνή σου ή όχι.