Προς το περιεχόμενο

flash cs3 - library, κουμπιά, γραφικά


virtualitywon

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Καλησπέρα. είμαι αρχάρια στο flash cs3 κι έτσι οι απορίες μου μπορεί να είναι λίγο άκυρες. Πού/πως μπορώ να βρω buttons, γραφικά κτλ και να τα αποθηκεύσω στη βιβλιοθήκη μου έτσι ώστε να τα έχω μονίμως διαθέσιμα? (φαντάζομαι ότι αυτό είναι εφικτό και κανείς δεν κάθεται να τα σχεδιάσει όλα απ'την αρχή, όχι?). Επίσης, αν ήδη έχεις χρησιμοποιήσει κάποια, έχεις αποθηκεύσει το αρχείο κτλ, εάν ανοίξεις νέο αρχείο η βιβλιοθήκη είναι άδεια? Γενικότερα, μπορώ με κάποιο τρόπο να τα έχω κάπου αποθηκευμένα? Ευχαριστώ.

Δημοσ.
Επίσης, αν ήδη έχεις χρησιμοποιήσει κάποια, έχεις αποθηκεύσει το αρχείο κτλ, εάν ανοίξεις νέο αρχείο η βιβλιοθήκη είναι άδεια? Γενικότερα, μπορώ με κάποιο τρόπο να τα έχω κάπου αποθηκευμένα? Ευχαριστώ.

 

Οταν σώζεις ένα fla αρχείο ότι έχεις στη βιβλιοθήκη σου αποθηκεύεται.

Δημοσ.
Επίσης, αν ήδη έχεις χρησιμοποιήσει κάποια, έχεις αποθηκεύσει το αρχείο κτλ, εάν ανοίξεις νέο αρχείο η βιβλιοθήκη είναι άδεια? Γενικότερα, μπορώ με κάποιο τρόπο να τα έχω κάπου αποθηκευμένα? Ευχαριστώ.

 

Οταν σώζεις ένα fla αρχείο ότι έχεις στη βιβλιοθήκη σου αποθηκεύεται.

Δημοσ.

Εάν ανοίξεις νέο αρχείο, η βιβλιοθήκη είναι άδεια. Η βιβλιοθήκη είναι άδεια για κάθε αρχείο. Επίσης, πολύ σημαντικό αποτελεί το γεγονός ότι όσο βάζεις στη βιβλιοθήκη σου αντικείμενα, το μέγεθος του τελικού αρχείου αυξάνεται, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείς τα αντικείμενα στη σκηνή σου ή όχι.

 

Από εκεί και πέρα, μπορείς να φτιάξεις δικά σου buttons με τα εργαλεία του flash, να βρεις έτοιμες εικόνες και να τις εισάγεις ή να φτιάξεις στο illustrator και πάλι να τα εισάγεις.

Δημοσ.

Εάν ανοίξεις νέο αρχείο, η βιβλιοθήκη είναι άδεια. Η βιβλιοθήκη είναι άδεια για κάθε αρχείο. Επίσης, πολύ σημαντικό αποτελεί το γεγονός ότι όσο βάζεις στη βιβλιοθήκη σου αντικείμενα, το μέγεθος του τελικού αρχείου αυξάνεται, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείς τα αντικείμενα στη σκηνή σου ή όχι.

 

Από εκεί και πέρα, μπορείς να φτιάξεις δικά σου buttons με τα εργαλεία του flash, να βρεις έτοιμες εικόνες και να τις εισάγεις ή να φτιάξεις στο illustrator και πάλι να τα εισάγεις.

Δημοσ.
Επίσης, πολύ σημαντικό αποτελεί το γεγονός ότι όσο βάζεις στη βιβλιοθήκη σου αντικείμενα, το μέγεθος του τελικού αρχείου αυξάνεται, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείς τα αντικείμενα στη σκηνή σου ή όχι.

 

To μέγεθος του fla αυξάνεται όχι του swf. Οπότε δε νομίζω οτι πειράζει αυτό.

Δημοσ.
Επίσης, πολύ σημαντικό αποτελεί το γεγονός ότι όσο βάζεις στη βιβλιοθήκη σου αντικείμενα, το μέγεθος του τελικού αρχείου αυξάνεται, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείς τα αντικείμενα στη σκηνή σου ή όχι.

 

To μέγεθος του fla αυξάνεται όχι του swf. Οπότε δε νομίζω οτι πειράζει αυτό.

Δημοσ.
Εννοείται πως αυξάνεται και το size του .swf αν για παράδειγμα προσθέσεις και άλλα buttons(γραφικά κτλ.)

 

Αν τα προσθέσεις στο stage. Οχι στο Library.

Δημοσ.

Πράγματι, έχεις δίκιο. Το μέγεθος του swf δεν αυξάνεται αν δεν χρησιμοποιηθεί κάποιο αντικείμενο στο stage. Μόνο το fla... και είναι και απόλυτα λογικό, νομίζω, αυτό...

Δημοσ.

Όσα όμως objects γίνουν export σαν classes ώστε να χρησιμοποιηθούν από το actionscript στο runtime, επιβαρύνουν το swf άσχετα αν μπουν στο stage ή όχι.

Δημοσ.

Όσα όμως objects γίνουν export σαν classes ώστε να χρησιμοποιηθούν από το actionscript στο runtime, επιβαρύνουν το swf άσχετα αν μπουν στο stage ή όχι.

Δημοσ.
Όσα όμως objects γίνουν export σαν classes ώστε να χρησιμοποιηθούν από το actionscript στο runtime, επιβαρύνουν το swf άσχετα αν μπουν στο stage ή όχι.

 

Ναι , λογικό είναι αφού τα χρειάζεσαι runtime.

Είναι σα να τα έχεις στο stage.

 

Ισως γενικά θα ήταν καλύτερο να πούμε "ότι χρησιμοποιείται στο movie επιβαρύνει το μέγεθος του swf " .

 

Προσοχή εδώ ( για του αρχάριους το λέω αυτό ) : Tα σύμβολα (symbols) είναι επαναχρησιμοποιήσιμα.

Δηλαδή οταν φτιάχνουμε ένα symbol τότε όσα instances αυτού και να χρησιμοποιήσουμε δεν επιβαρύνεται επιπλέον το swf.

Αν εγώ πχ φτιάξω ένα δέντρο που είναι 5 kb , και το κάνω symbol , μετά και να γεμίσω το stage με δέντρα δε θα επιβαρυνθεί το μέγεθος του swf παραπάνω απο 5Kb.

Δημοσ.
Όσα όμως objects γίνουν export σαν classes ώστε να χρησιμοποιηθούν από το actionscript στο runtime, επιβαρύνουν το swf άσχετα αν μπουν στο stage ή όχι.

 

Ναι , λογικό είναι αφού τα χρειάζεσαι runtime.

Είναι σα να τα έχεις στο stage.

 

Ισως γενικά θα ήταν καλύτερο να πούμε "ότι χρησιμοποιείται στο movie επιβαρύνει το μέγεθος του swf " .

 

Προσοχή εδώ ( για του αρχάριους το λέω αυτό ) : Tα σύμβολα (symbols) είναι επαναχρησιμοποιήσιμα.

Δηλαδή οταν φτιάχνουμε ένα symbol τότε όσα instances αυτού και να χρησιμοποιήσουμε δεν επιβαρύνεται επιπλέον το swf.

Αν εγώ πχ φτιάξω ένα δέντρο που είναι 5 kb , και το κάνω symbol , μετά και να γεμίσω το stage με δέντρα δε θα επιβαρυνθεί το μέγεθος του swf παραπάνω απο 5Kb.

Δημοσ.

Σωστά... έτσι μπερδεύτηκα κι εγώ... έπαιζα μόνο με κώδικα και κλάσεις και είχα ενεργοποιημένο το export for actionscript πάντα με αποτέλεσμα να αυξάνεται το μέγεθος του swf.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...