virtualitywon Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 18 Οκτωβρίου 2010 Καλησπέρα. είμαι αρχάρια στο flash cs3 κι έτσι οι απορίες μου μπορεί να είναι λίγο άκυρες. Πού/πως μπορώ να βρω buttons, γραφικά κτλ και να τα αποθηκεύσω στη βιβλιοθήκη μου έτσι ώστε να τα έχω μονίμως διαθέσιμα? (φαντάζομαι ότι αυτό είναι εφικτό και κανείς δεν κάθεται να τα σχεδιάσει όλα απ'την αρχή, όχι?). Επίσης, αν ήδη έχεις χρησιμοποιήσει κάποια, έχεις αποθηκεύσει το αρχείο κτλ, εάν ανοίξεις νέο αρχείο η βιβλιοθήκη είναι άδεια? Γενικότερα, μπορώ με κάποιο τρόπο να τα έχω κάπου αποθηκευμένα? Ευχαριστώ.
kostas0928 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Επίσης, αν ήδη έχεις χρησιμοποιήσει κάποια, έχεις αποθηκεύσει το αρχείο κτλ, εάν ανοίξεις νέο αρχείο η βιβλιοθήκη είναι άδεια? Γενικότερα, μπορώ με κάποιο τρόπο να τα έχω κάπου αποθηκευμένα? Ευχαριστώ. Οταν σώζεις ένα fla αρχείο ότι έχεις στη βιβλιοθήκη σου αποθηκεύεται.
kostas0928 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Επίσης, αν ήδη έχεις χρησιμοποιήσει κάποια, έχεις αποθηκεύσει το αρχείο κτλ, εάν ανοίξεις νέο αρχείο η βιβλιοθήκη είναι άδεια? Γενικότερα, μπορώ με κάποιο τρόπο να τα έχω κάπου αποθηκευμένα? Ευχαριστώ. Οταν σώζεις ένα fla αρχείο ότι έχεις στη βιβλιοθήκη σου αποθηκεύεται.
BonJovi Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Εάν ανοίξεις νέο αρχείο, η βιβλιοθήκη είναι άδεια. Η βιβλιοθήκη είναι άδεια για κάθε αρχείο. Επίσης, πολύ σημαντικό αποτελεί το γεγονός ότι όσο βάζεις στη βιβλιοθήκη σου αντικείμενα, το μέγεθος του τελικού αρχείου αυξάνεται, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείς τα αντικείμενα στη σκηνή σου ή όχι. Από εκεί και πέρα, μπορείς να φτιάξεις δικά σου buttons με τα εργαλεία του flash, να βρεις έτοιμες εικόνες και να τις εισάγεις ή να φτιάξεις στο illustrator και πάλι να τα εισάγεις.
BonJovi Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Εάν ανοίξεις νέο αρχείο, η βιβλιοθήκη είναι άδεια. Η βιβλιοθήκη είναι άδεια για κάθε αρχείο. Επίσης, πολύ σημαντικό αποτελεί το γεγονός ότι όσο βάζεις στη βιβλιοθήκη σου αντικείμενα, το μέγεθος του τελικού αρχείου αυξάνεται, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείς τα αντικείμενα στη σκηνή σου ή όχι. Από εκεί και πέρα, μπορείς να φτιάξεις δικά σου buttons με τα εργαλεία του flash, να βρεις έτοιμες εικόνες και να τις εισάγεις ή να φτιάξεις στο illustrator και πάλι να τα εισάγεις.
kostas0928 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Επίσης, πολύ σημαντικό αποτελεί το γεγονός ότι όσο βάζεις στη βιβλιοθήκη σου αντικείμενα, το μέγεθος του τελικού αρχείου αυξάνεται, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείς τα αντικείμενα στη σκηνή σου ή όχι. To μέγεθος του fla αυξάνεται όχι του swf. Οπότε δε νομίζω οτι πειράζει αυτό.
kostas0928 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 19 Οκτωβρίου 2010 Επίσης, πολύ σημαντικό αποτελεί το γεγονός ότι όσο βάζεις στη βιβλιοθήκη σου αντικείμενα, το μέγεθος του τελικού αρχείου αυξάνεται, ανεξάρτητα αν χρησιμοποιείς τα αντικείμενα στη σκηνή σου ή όχι. To μέγεθος του fla αυξάνεται όχι του swf. Οπότε δε νομίζω οτι πειράζει αυτό.
SlackulatoR Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Εννοείται πως αυξάνεται και το size του .swf αν για παράδειγμα προσθέσεις και άλλα buttons(γραφικά κτλ.)
kostas0928 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Εννοείται πως αυξάνεται και το size του .swf αν για παράδειγμα προσθέσεις και άλλα buttons(γραφικά κτλ.) Αν τα προσθέσεις στο stage. Οχι στο Library.
BonJovi Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 20 Οκτωβρίου 2010 Πράγματι, έχεις δίκιο. Το μέγεθος του swf δεν αυξάνεται αν δεν χρησιμοποιηθεί κάποιο αντικείμενο στο stage. Μόνο το fla... και είναι και απόλυτα λογικό, νομίζω, αυτό...
djpaul1963 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Όσα όμως objects γίνουν export σαν classes ώστε να χρησιμοποιηθούν από το actionscript στο runtime, επιβαρύνουν το swf άσχετα αν μπουν στο stage ή όχι.
djpaul1963 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Όσα όμως objects γίνουν export σαν classes ώστε να χρησιμοποιηθούν από το actionscript στο runtime, επιβαρύνουν το swf άσχετα αν μπουν στο stage ή όχι.
kostas0928 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Όσα όμως objects γίνουν export σαν classes ώστε να χρησιμοποιηθούν από το actionscript στο runtime, επιβαρύνουν το swf άσχετα αν μπουν στο stage ή όχι. Ναι , λογικό είναι αφού τα χρειάζεσαι runtime. Είναι σα να τα έχεις στο stage. Ισως γενικά θα ήταν καλύτερο να πούμε "ότι χρησιμοποιείται στο movie επιβαρύνει το μέγεθος του swf " . Προσοχή εδώ ( για του αρχάριους το λέω αυτό ) : Tα σύμβολα (symbols) είναι επαναχρησιμοποιήσιμα. Δηλαδή οταν φτιάχνουμε ένα symbol τότε όσα instances αυτού και να χρησιμοποιήσουμε δεν επιβαρύνεται επιπλέον το swf. Αν εγώ πχ φτιάξω ένα δέντρο που είναι 5 kb , και το κάνω symbol , μετά και να γεμίσω το stage με δέντρα δε θα επιβαρυνθεί το μέγεθος του swf παραπάνω απο 5Kb.
kostas0928 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Όσα όμως objects γίνουν export σαν classes ώστε να χρησιμοποιηθούν από το actionscript στο runtime, επιβαρύνουν το swf άσχετα αν μπουν στο stage ή όχι. Ναι , λογικό είναι αφού τα χρειάζεσαι runtime. Είναι σα να τα έχεις στο stage. Ισως γενικά θα ήταν καλύτερο να πούμε "ότι χρησιμοποιείται στο movie επιβαρύνει το μέγεθος του swf " . Προσοχή εδώ ( για του αρχάριους το λέω αυτό ) : Tα σύμβολα (symbols) είναι επαναχρησιμοποιήσιμα. Δηλαδή οταν φτιάχνουμε ένα symbol τότε όσα instances αυτού και να χρησιμοποιήσουμε δεν επιβαρύνεται επιπλέον το swf. Αν εγώ πχ φτιάξω ένα δέντρο που είναι 5 kb , και το κάνω symbol , μετά και να γεμίσω το stage με δέντρα δε θα επιβαρυνθεί το μέγεθος του swf παραπάνω απο 5Kb.
BonJovi Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 21 Οκτωβρίου 2010 Σωστά... έτσι μπερδεύτηκα κι εγώ... έπαιζα μόνο με κώδικα και κλάσεις και είχα ενεργοποιημένο το export for actionscript πάντα με αποτέλεσμα να αυξάνεται το μέγεθος του swf.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.