lef50 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Πώς τσεκαρω τον χρονισμο; πιθανως το μοτερ εχει ξεχρονιστει ανοιξε το καπακι της κεφαλης στο πλαι που ειναι το γραναζι του εκκεντροφορου ,ανοιξε και τα δυο ταπακια στο βολαν φερτο στο σημειο Τ ο κινητηρας τοτε θα βρισκεται στο ανσ κοιτα το γραναζι εχει ενα σημαδι αν δεν συμπιπτει με το αντιστοιχο μπροστα εχει ξεχρονιστει πρεπει να βγαλης το γραναζι και να το ξαναβαλης με την καδενα μαζι ακριβως, υπαρχει βαθμος δυσκολιας σε αυτη την εργασια οταν τελειωσης ρυθμιζεις και βαλβιδες Ο ηχος ομως δεν ακουγεται απο την κεφαλη, ακουμπαω ενα κομματι ξυλο και βαζω το αφτι μου στην αλλη πλευρα (αν δεν το γνωριζεις, λειτουργει ακριβως οπως το στηθοσκοπιο των γιατρων ). ετσι λειτουργει και ενα κατσαβιδι που ομως βγαινει το μεταλο στη πισω μερια της λαβης μπορεις να χρησιμοποιησεις και στηθοσκοπιο να ξερεις ομως σε ενα μοτερ οι ηχοι μεταφερονται,μπορεις να πνιξεις και την εξατμιση με το χερι σου προσοχη !στιγμιαια μονο και να ακουσης καλυτερα. εσενα απο που σουρχεται ο θορυβος? αν δεν καταλαβαινεις κατι οπως τα γραφω ποσταρισετο
lef50 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Πώς τσεκαρω τον χρονισμο; πιθανως το μοτερ εχει ξεχρονιστει ανοιξε το καπακι της κεφαλης στο πλαι που ειναι το γραναζι του εκκεντροφορου ,ανοιξε και τα δυο ταπακια στο βολαν φερτο στο σημειο Τ ο κινητηρας τοτε θα βρισκεται στο ανσ κοιτα το γραναζι εχει ενα σημαδι αν δεν συμπιπτει με το αντιστοιχο μπροστα εχει ξεχρονιστει πρεπει να βγαλης το γραναζι και να το ξαναβαλης με την καδενα μαζι ακριβως, υπαρχει βαθμος δυσκολιας σε αυτη την εργασια οταν τελειωσης ρυθμιζεις και βαλβιδες Ο ηχος ομως δεν ακουγεται απο την κεφαλη, ακουμπαω ενα κομματι ξυλο και βαζω το αφτι μου στην αλλη πλευρα (αν δεν το γνωριζεις, λειτουργει ακριβως οπως το στηθοσκοπιο των γιατρων ). ετσι λειτουργει και ενα κατσαβιδι που ομως βγαινει το μεταλο στη πισω μερια της λαβης μπορεις να χρησιμοποιησεις και στηθοσκοπιο να ξερεις ομως σε ενα μοτερ οι ηχοι μεταφερονται,μπορεις να πνιξεις και την εξατμιση με το χερι σου προσοχη !στιγμιαια μονο και να ακουσης καλυτερα. εσενα απο που σουρχεται ο θορυβος? αν δεν καταλαβαινεις κατι οπως τα γραφω ποσταρισετο
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Ναι ο χρονισμος φτιαχνεται με ρυθμιση στο Τ, αυτο λεμε και οι 2. Ναι εβαλα ενα κομματι χαρτονι προσωρινα για μερικα δευτερολεπτα για να μην ακουγεται η εξατμιση. Σιγουρα κατι δεν παει καλα με το καρμπυρατερ, γιατι κανει θορυβο τον οποιο δεν κανει οταν ακοιγω το διακοπτη για να γινει πλουσιοτερο το μιγμα. Επισης δεν κραταει ρελαντι και πρεπει να το ρυθμισω πολυ ψηλα για να μην σβηνει. Τωρα το σλάιντ ειναι?, κατι αλλο ειναι, δεν εχω ιδεα. Παντως αυτο θα αλλαχτει ολοκληρο μαζι με τη φλατζουλα του. Ο θορυβος ερχεται απο πολυ μπροστα νομιζω (δεν ειναι κι ο,τι ευκολοτερο να προσδιορισεις απο που ακριβως τον κανει ομως). Χωρις συμπιεση δεν κανει τιποτα (με τη μιζα ή τη μανιβελα). Με συμπιεση τον κανει.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Ναι ο χρονισμος φτιαχνεται με ρυθμιση στο Τ, αυτο λεμε και οι 2. Ναι εβαλα ενα κομματι χαρτονι προσωρινα για μερικα δευτερολεπτα για να μην ακουγεται η εξατμιση. Σιγουρα κατι δεν παει καλα με το καρμπυρατερ, γιατι κανει θορυβο τον οποιο δεν κανει οταν ακοιγω το διακοπτη για να γινει πλουσιοτερο το μιγμα. Επισης δεν κραταει ρελαντι και πρεπει να το ρυθμισω πολυ ψηλα για να μην σβηνει. Τωρα το σλάιντ ειναι?, κατι αλλο ειναι, δεν εχω ιδεα. Παντως αυτο θα αλλαχτει ολοκληρο μαζι με τη φλατζουλα του. Ο θορυβος ερχεται απο πολυ μπροστα νομιζω (δεν ειναι κι ο,τι ευκολοτερο να προσδιορισεις απο που ακριβως τον κανει ομως). Χωρις συμπιεση δεν κανει τιποτα (με τη μιζα ή τη μανιβελα). Με συμπιεση τον κανει.
liopyr Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Όπως βλέπεις και στην παραπάνω φωτό, πρέπει όταν βλέπεις T από την τρύπα το γρανάζι στον εκκεντροφόρο να ευθυγραμμίζεται με το σημείο A. Πάνω στο σωστό δόντι του γραναζιού υπάρχει ένα μικρό κυκλάκι (δεν φαίνεται στο παραπάνω σχεδιάγραμμα), αυτό πρέπει να είναι σε ευθεία με το σημείο Α. Τσέκαρέ το γιατί πράγματι υπάρχει πιθανότητα να σου καρφώσει βαλβίδα (αν και κάποιοι πιτσιρικάδες δίνουν επίτηδες ένα δόντι "πρωτοπορία" στο γρανάζι για καλύτερη επιτάχυνση /ή τελική δε θυμάμαι. Το καρμπιρατέρ ήχους δεν κάνει. Μάλλον κάνει, αλλά όχι μηχανικούς, μόνο τσαφ αν δε δουλεύει σωστά ή τσιουρίζει αν δεν έχουν πατήσει καλά οι φλάτζες και παίρνει αέρα. Πνίξε με ένα πανί την εξάτμιση και προσπάθησε να ακούσεις από πού προέρχεται ο ήχος, και περιέγραψέ τον καλύτερα. (ψύλλοι στ΄άχυρα, αλλά λέμε).
liopyr Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Όπως βλέπεις και στην παραπάνω φωτό, πρέπει όταν βλέπεις T από την τρύπα το γρανάζι στον εκκεντροφόρο να ευθυγραμμίζεται με το σημείο A. Πάνω στο σωστό δόντι του γραναζιού υπάρχει ένα μικρό κυκλάκι (δεν φαίνεται στο παραπάνω σχεδιάγραμμα), αυτό πρέπει να είναι σε ευθεία με το σημείο Α. Τσέκαρέ το γιατί πράγματι υπάρχει πιθανότητα να σου καρφώσει βαλβίδα (αν και κάποιοι πιτσιρικάδες δίνουν επίτηδες ένα δόντι "πρωτοπορία" στο γρανάζι για καλύτερη επιτάχυνση /ή τελική δε θυμάμαι. Το καρμπιρατέρ ήχους δεν κάνει. Μάλλον κάνει, αλλά όχι μηχανικούς, μόνο τσαφ αν δε δουλεύει σωστά ή τσιουρίζει αν δεν έχουν πατήσει καλά οι φλάτζες και παίρνει αέρα. Πνίξε με ένα πανί την εξάτμιση και προσπάθησε να ακούσεις από πού προέρχεται ο ήχος, και περιέγραψέ τον καλύτερα. (ψύλλοι στ΄άχυρα, αλλά λέμε).
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Μα ο το γραναζι με την καδενα δεν εχουν βγει καθολου, καμία φορα. Οταν βγαινει η κεφαλη απλα κρεμονται εκει. Μετα το μονο που κανω ειναι να το γυρναω στο Τ και να ρυθμιζω τις βαλβιδες με τα ρυθμιστηρια που εχει. Anyway, αν δεν στρωσει μαλλον τον μηχανικο δεν τον γλυτωνω.
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Moderators Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Μα ο το γραναζι με την καδενα δεν εχουν βγει καθολου, καμία φορα. Οταν βγαινει η κεφαλη απλα κρεμονται εκει. Μετα το μονο που κανω ειναι να το γυρναω στο Τ και να ρυθμιζω τις βαλβιδες με τα ρυθμιστηρια που εχει. Anyway, αν δεν στρωσει μαλλον τον μηχανικο δεν τον γλυτωνω.
lef50 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 oπως τα λεει και τα δειχνη ο liopyr αν βγαλεις το πλαινο στρογγυλο καπακι στην κεφαλη και το φερεις στο Τ επαληθευεις τον χρονισμο το καρμπυρατερ εχει μεσα 2 ζιγκλερ το μικρο ειναι του ρελαντι αν εχει βουλωσει ξεβουλωνει δυσκολα λογω της μικρης του τρυπας ας περιμενουμε και το καινουργιο καρμπ και βλεπουμε παντως αν εχεις ορεξη να συνεχισεις μονος σου εδω ειμαστε
lef50 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 oπως τα λεει και τα δειχνη ο liopyr αν βγαλεις το πλαινο στρογγυλο καπακι στην κεφαλη και το φερεις στο Τ επαληθευεις τον χρονισμο το καρμπυρατερ εχει μεσα 2 ζιγκλερ το μικρο ειναι του ρελαντι αν εχει βουλωσει ξεβουλωνει δυσκολα λογω της μικρης του τρυπας ας περιμενουμε και το καινουργιο καρμπ και βλεπουμε παντως αν εχεις ορεξη να συνεχισεις μονος σου εδω ειμαστε
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Μέλος Moderators Δημοσ. 10 Νοεμβρίου 2010 Μιας και ηρθε το καρμπυρατερ, μολις σημερα ομως βρηκα χρονο να το βαλω, ενα εχω να πω. ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ Ουτε να ρυθμισω το ρελαντι δεν χρειαστηκε! Ολα καλα λοιπον, το καταχαρηκα το παπι στο παρκιν του σουπερμαρκετ εδω διπλα σημερα!
lef50 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 ολα ενταξει δηλ δουλευει αθορυβα με γειες λοιπον
panosno1com Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 ετσι!καλοταξιδο,και πάντα τέτοια απο θεμα τυχης!
madsc Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Δημοσ. 11 Νοεμβρίου 2010 Με γειές με γειές ! Με σωστό ζέσταμα το πρωί θα σου κρατήσει καιρό το μοτέρ, με μπουφανάκι κ κράνος θα κρατήσεις καιρό εσύ.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.