Moderators GeorgeMan Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Και με νεκρα το κανει. Φιλτρο εχει το μαμα που εννοειται εχει καθαριστει. Περιμενω το νεο καρμπυρατερ για να δω αν θα στρωσει, και βλεπουμε. Διπλωμα αφου το συνηθισω με επισκεψεις στο διπλανο παρκιν καθε κυριακη που ειναι κλειστο Δεν επειγει αλλωστε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lary7 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Καρμπυρατερ δεν πιστευω να ειναι, δεν κανει θορυβο και αν εχεις εκει προβλημα απλα δεν τραβαει. Παντος απορω πως αντεχεις και περιμενεις , στην θεση σου θα εδινα το συντομοτερο δυνατον. Αλλωστε ικανο να οδηγας 2τροχο δεν σε κανει το διπλωμα ουτε τα μαθηματα αλλα το μυαλο στο πανω κεφαλι και η εμπειρια στους δρομους. Αντε καλες βολτες! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Ναι αλλα η μονη εμπειρια που εχω απο διτροχα ειναι το ποδηλατο Κι ομως, ο θορυβος αλλαζει οταν κανω πιο πλουσιο το μιγμα απο το κουμπακι που εχει, οποτε παιζει να ειναι απο εκει. Επισης, το ρελαντι δεν παει και πολυ καλα, ή που θα ειναι στο οριο του σβησιματος ή που θα γκαζωνει μονο του. Αρα ετσι κι αλλιως θελει αλλαγη το καρμπυρατερ. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Ναι απο καινουριο. 76000 αισιως χιλιομετρα, αλλα δουλευε αστεράτα πριν το φανε οι σκονες σε αυτα τα χλμ παιζει και καδενα και τεντωτηρας και μπιελα Δεν εχει λεβιε για τον συμπλεκτη - παπακι ειναι τον λεβιε των ταχυτητων εννοω την ωρα που τον πατας συμπλεκει Δηλαδη με το που μπει μπουζι και καρμπυρατερ αρχιζουν τα κουλα ηχητικα κοπανηματακια. εισαι σιγουρος οτι ειναι ενταξει η κεφαλη πετυχατε το χρονισμα ακριβως στο σημαδι του γραναζιου του εκεντροφορου δεν εφυγε καθολου? αυτα τα νεα κοκορακια τι σοι πραμα ειναι? τα παλια τι ειχανε ? ανεβαινει μπολικο λαδι στην κεφαλη? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 22 Οκτωβρίου 2010 Οχι η αισθηση του συμπλεκτη ειναι ακριβως οπως πρεπει. Καλου κακου αλλαχθηκαν τα κοκορακια γιατι το ενα ειχε καποιες φθορες στην ακρη, εκει που πατάει, μην τυχον και ακουγοταν απο εκει. Το γραναζι και η αλυσιδα του εκκεντροφορου δεν φυγανε απο εκει που ηταν, μονο η κεφαλη βγηκε-καθαριστηκε κτλ, με το γραναζι και την αλυσιδα να κρεμονται. Απο λαδι θα σε γελασω, με κλειστο μοτερ γιναν οι δοκιμες και καθε φορα το αδειαζα και το ξαναγεμιζα απο λαδια. Επισης δεν καταλαβαινω πως λειτουργει το στοπ "ανάποδων". Λιγο που ρωτησα, ολοι μου λεγανε "ακομα παιδευεσαι με αυτο? εμεις το βγαζουμε απευθειας". Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2010 πιθανως το μοτερ εχει ξεχρονιστει ανοιξε το καπακι της κεφαλης στο πλαι που ειναι το γραναζι του εκκεντροφορου ,ανοιξε και τα δυο ταπακια στο βολαν φερτο στο σημειο Τ ο κινητηρας τοτε θα βρισκεται στο ανσ κοιτα το γραναζι εχει ενα σημαδι αν δεν συμπιπτει με το αντιστοιχο μπροστα εχει ξεχρονιστει πρεπει να βγαλης το γραναζι και να το ξαναβαλης με την καδενα μαζι ακριβως, υπαρχει βαθμος δυσκολιας σε αυτη την εργασια οταν τελειωσης ρυθμιζεις και βαλβιδες αν εχεις κατεβασει το service manual εχει οδηγιες αν δεν τοχεις ψαξτο τα Haynes ειναι καλα και αναλυτικα με φωτο αλλα θα πρεπει να το παραγγειλης επι πληρωμη για μενα αξιζει, δεν ξερω αν υπαρχει για το grand (σειρα astrea), για τα λαδια ανοιγεις την πανω ταπα των βαλβιδων οταν δουλευει και κοιτας αν πεταει λαδια Επισης δεν καταλαβαινω πως λειτουργει το στοπ "ανάποδων". Λιγο που ρωτησα, ολοι μου λεγανε "ακομα παιδευεσαι με αυτο? εμεις το βαζουμε απευθειας". βοηθησε με λιγο τι εννοεις? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
madsc Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2010 Απ' αυτά που διαβάζω Georgman νομίζω θα βρεις εύκολα τι φταίει κερνώντας τον lef50 ένα καφέ σε εκείνο το parking μια Κυριακή. Φαίνεται να ξέρει τι του γίνετε από μηχανάκια. Τα παπία φυσικά και έχουν συμπλέκτη btw ( ημιαυτόματα γαρ ). Όταν κρατάς πατημένο τέρμα κάτω τον επιλογέα ταχυτήτων ανοίγουν οι δίσκοι. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2010 Ναι ναι το κραταγα το μοτερ στη θεση Τ που φαινεται απο την πανω ταπα και ρυθμιζα τις βαλβιδες, τσεκαροντας τες με το παχυμετρο. Ενταξει δεν ειμαι επαγγελματιας, αλλα και ελαχιστα σφιχτοτερες ή ανοιχτοτερες να τις εχω (της ταξης δεκατου χιλιοστου, ετσι? οχι παραπανω), δεν δικαιολογειται να κοπαναει ετσι. Ασε που εφοσον εγινε ολη αυτη η διαδικασια, σε καμια 500-800km θα ξαναθελουν τελικη ρυθμιση. Δεν εχω κανενα service manual, ωστοσο θα το ψαξω. Θα δοκιμασω μηπως παιζει και τιποτα με τα λαδια. @mad: Το ξερω οτι ειναι ημιαυτοματα, δεν γινεται να αλλαζεις ταχυτητες χωρις παρουσια συμπλεκτη. Απλα σε εκεινο το ποστ του lef νομιζα οτι εννοουσε να πατησω το λεβιε του συμπλεκτη, που δεν υπαρχει Για το στοπ εννοω μεσα στη κεφαλη εχει ενα μεταλλακι που δεν αφηνει το μοτερ να κινηθει αναποδα, δηλαδη κοβει τις "αναποδες". Αυτο δεν ξερω πως το καλο μπαινει σωστα και απο το λιγο που ρωτησα μου ειπαν απλα να μη το βαλω και οτι δεν παιζει καποιο ρολο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 23 Οκτωβρίου 2010 Ναι ναι το κραταγα το μοτερ στη θεση Τ που φαινεται απο την πανω ταπα και ρυθμιζα τις βαλβιδες, τσεκαροντας τες με το παχυμετρο. Ενταξει δεν ειμαι επαγγελματιας, αλλα και ελαχιστα σφιχτοτερες ή ανοιχτοτερες να τις εχω (της ταξης δεκατου χιλιοστου, ετσι? οχι παραπανω), δεν δικαιολογειται να κοπαναει ετσι. Ασε που εφοσον εγινε ολη αυτη η διαδικασια, σε καμια 500-800km θα ξαναθελουν τελικη ρυθμιση. oi βαλβιδες ρυθμιζονται με φιλλερ αλλα εκτος απο αυτο ειναι υψιστης σημασιας να ειναι σωστα χρονισμενο, το σημαδι στο γραναζι του εκκεντροφορου οπως γραφω μπορεις να μου δειξης το μεταλακι που λες http://www.cmsnl.com/honda-c100m2-astrea_model16385/partslist/ ΥΓ:το 3 ειναι ? http://images.cmsnl.com/img/partslists/camshaft_bighu0326e0300_bfa8.gif το αναφερει ως PLATE COMP.STOPPE ειναι αποσυμπιεστης για να παιρνει πιο ευκολα μπροστα το μοτερ και χωρις αυτο δουλευει http://www.cmsnl.com/products/14150-gn5-911-plate_14150gn5910/ ΥΓ1:τις βαλβιδες ποσο τις εχεις κανει? Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Ναι παχυμετρο εννοουσα φιλλερ, δηλαδη λαμακια συγκεκριμενου παχους. Σιγα μην παλευα με κανονικο παχυμετρο να τις ρυθμισω Και ναι τις εχω ρυθμισει οσο καλυτερα μπορουσα, κρατωντας μονιμα το μοτερ στη θεση Τ. Ναι το 3 ειναι οπως πολυ σωστα μαντεψες. Δεν παιζει να κανει αυτο ολο το κοπανηματοθορυβο ε; Γιατι αν ειναι αυτο θα τρελαθω. Θα το βγαλω και θα το πεταξω Τι εννοεις ποσο τις εχω κανει τις βαλβιδες; Απλα τις εβγαλα και τις ετριψα ελααααχιστα γυρω γυρω για να λειανθουν και να μην περναει ουτε αερας ουτε τιποτα. ΥΓ: Ευχαριστω για τη βοηθεια ε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Ναι παχυμετρο εννοουσα φιλλερ, δηλαδη λαμακια συγκεκριμενου παχους. Σιγα μην παλευα με κανονικο παχυμετρο να τις ρυθμισω Και ναι τις εχω ρυθμισει οσο καλυτερα μπορουσα, κρατωντας μονιμα το μοτερ στη θεση Τ. Ναι το 3 ειναι οπως πολυ σωστα μαντεψες. Δεν παιζει να κανει αυτο ολο το κοπανηματοθορυβο ε; Γιατι αν ειναι αυτο θα τρελαθω. Θα το βγαλω και θα το πεταξω Τι εννοεις ποσο τις εχω κανει τις βαλβιδες; Απλα τις εβγαλα και τις ετριψα ελααααχιστα γυρω γυρω για να λειανθουν και να μην περναει ουτε αερας ουτε τιποτα. ΥΓ: Ευχαριστω για τη βοηθεια ε! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Δεν παιζει να κανει αυτο ολο το κοπανηματοθορυβο ε; Γιατι αν ειναι αυτο θα τρελαθω. Θα το βγαλω και θα το πεταξω αυτες τις μερες δουλευα στην κανονικη μου δουλεια απο Δευτερα που θα ειμαι στο μαγαζι θα κοιταξω μια κεφαλη και θα σου πω αν και εχω την εντυπωση ισως εσφαλμενα οτι τις εχεις ανοικτες και κοπανανε Τι εννοεις ποσο τις εχω κανει τις βαλβιδες; εννοω τι διακενο εχεις δωσει ρυθμιζονται με τον κινητηρα κρυο ειναι δηλ μισο χιλιοστο και για τις δυο,τι εγραφε το φιλλερακι επανω? Απλα τις εβγαλα και τις ετριψα ελααααχιστα γυρω γυρω για να λειανθουν και να μην περναει ουτε αερας ουτε τιποτα. εννοεις οτι τις ετριψες πιανοντας τις με το βεντουζακι και με αλοιφη σμυριγδης ,τσιμουχακια βαλβιδων αλλαξες? ΥΓ: Ευχαριστω για τη βοηθεια ε! μην σε απασχολει μαθαινω και εγω ετσι περιμενω να τσεκαρεις και τον χρονισμο σου αν δεν ειναι σωστος μπορει να καρφωσει καμμια βαλβιδα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lef50 Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Δεν παιζει να κανει αυτο ολο το κοπανηματοθορυβο ε; Γιατι αν ειναι αυτο θα τρελαθω. Θα το βγαλω και θα το πεταξω αυτες τις μερες δουλευα στην κανονικη μου δουλεια απο Δευτερα που θα ειμαι στο μαγαζι θα κοιταξω μια κεφαλη και θα σου πω αν και εχω την εντυπωση ισως εσφαλμενα οτι τις εχεις ανοικτες και κοπανανε Τι εννοεις ποσο τις εχω κανει τις βαλβιδες; εννοω τι διακενο εχεις δωσει ρυθμιζονται με τον κινητηρα κρυο ειναι δηλ μισο χιλιοστο και για τις δυο,τι εγραφε το φιλλερακι επανω? Απλα τις εβγαλα και τις ετριψα ελααααχιστα γυρω γυρω για να λειανθουν και να μην περναει ουτε αερας ουτε τιποτα. εννοεις οτι τις ετριψες πιανοντας τις με το βεντουζακι και με αλοιφη σμυριγδης ,τσιμουχακια βαλβιδων αλλαξες? ΥΓ: Ευχαριστω για τη βοηθεια ε! μην σε απασχολει μαθαινω και εγω ετσι περιμενω να τσεκαρεις και τον χρονισμο σου αν δεν ειναι σωστος μπορει να καρφωσει καμμια βαλβιδα Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Ναι κρυο ειχε ''κενο'' μισου χιλιοστου, δηλαδη ισα ισα χωραγε το φιλερακι να περασει. Ο ηχος ομως δεν ακουγεται απο την κεφαλη, ακουμπαω ενα κομματι ξυλο και βαζω το αφτι μου στην αλλη πλευρα (αν δεν το γνωριζεις, λειτουργει ακριβως οπως το στηθοσκοπιο των γιατρων ). Εν πασει περιπτωσει, απο εκει μεσα δεν φαινεται να κοπαναει. Πώς τσεκαρω τον χρονισμο; Χρονισμος δεν ειναι η ρυθμιση οταν βρισκεται στο Τ; Ναι απο πλαστικάκια αλλαξα τα παντα εκει μεσα. Σε ταπες-φλατζες μπλαμπλαμπλα....! Πουλανε ολοκληρα σετ πλαστικακίων Θα περιμενω απο βδομαδα το νεο καρμπυρατερ και θα ενημερωσω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Moderators GeorgeMan Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Moderators Share Δημοσ. 24 Οκτωβρίου 2010 Ναι κρυο ειχε ''κενο'' μισου χιλιοστου, δηλαδη ισα ισα χωραγε το φιλερακι να περασει. Ο ηχος ομως δεν ακουγεται απο την κεφαλη, ακουμπαω ενα κομματι ξυλο και βαζω το αφτι μου στην αλλη πλευρα (αν δεν το γνωριζεις, λειτουργει ακριβως οπως το στηθοσκοπιο των γιατρων ). Εν πασει περιπτωσει, απο εκει μεσα δεν φαινεται να κοπαναει. Πώς τσεκαρω τον χρονισμο; Χρονισμος δεν ειναι η ρυθμιση οταν βρισκεται στο Τ; Ναι απο πλαστικάκια αλλαξα τα παντα εκει μεσα. Σε ταπες-φλατζες μπλαμπλαμπλα....! Πουλανε ολοκληρα σετ πλαστικακίων Θα περιμενω απο βδομαδα το νεο καρμπυρατερ και θα ενημερωσω! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.