Προς το περιεχόμενο

Honda Astrea καλο για αρχαριο;


GeorgeMan

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Moderators

Καλησπερα παιδια!

 

Για να μπω κατευθειαν στο ζουμι, θελω ενα μεταφορικο μεσο για να πηγαινω απο το σπιτι μου στον κοντινοτερο σταθμό μετρο (~40 λεπτα με τα ποδια, 10 με αυτοκινητο), ετσι ωστε να κατεβαινω στη σχολη μου καθημερινα.

 

Δοκιμασα μεχρι τωρα διάφορα.

 

  • Με το αυτοκινητο (οδηγαω 2,5 χρονια σχεδον), ναι μεν ξεκιναω ο,τι ωρα θελω, αλλα το παρκινγκ ειναι σημαντικοτατο προβλημα. Δεν εχει νοημα να κανεις 10 λεπτα να φτασεις και άλλα 20 να βρεις μερος να παρκαρεις...

  • Με αστικο λεωφορειο, ναι μεν με αφηνει εξω απο τη σταση του μετρο, αλλα λογω κινησης και δρομολογιου κανει 20 λεπτα, ενω υπαρχει το (συχνο πλεον) ενδεχομενο να το περιμενω και 20 και 30 και 40 λεπτα καμια φορα...

  • Με τη δημοτικη συγκοινωνια πρεπει να κανεις το γυρο οοολου του δημου για να σε αφησει εκει που θελεις, ενω συχνα εχει βλαβη και απλα περιμενεις σαν μπιπ να ερθει.

  • Με ποδηλατο ξεκιναω ο,τι ωρα θελω, το αφηνω ακριβως διπλα στη σταση, αλλα ο ιδρωτας δεν παλευεται καθολου. Και 5 βαθμους να εχει, μια χαρα ιδρωνω και πολυ μαλιστα.

 

Αρα κατεληξα στη λυση του παπιού που συνδυαζει ολα τα θετικα πιστευω, και δεν κινδυνευεις ιδιαιτερα για 10 λεπτα διαδρομη.

 

Στο υπογειο υπαρχει ενα ξεχασμενο εδω και 5 χρονια Honda Astrea Grand με μετατροπη με δισκοφρενο εμπρος.

Να το ξεθαψω και να το λειτουργησω; Ειναι καλο παπακι για να ξεκινησω; Τα βασικα (ισορροπια και αντιληψη του πως σε βλεπουν οι αλλοι) τα ξερω, λογω 5ετους καθημερινης μετακινησης με ποδηλατο.

 

Εχετε καμια αλλη αποψη επ αυτου; (Π.χ. το να μην ειναι καθολου αξιοπιστο μετα απο τοσα χρονια)

 

PS: Να το λειτουργησω εννοω να κανω καμια βολτα σε κανα αδειο παρκιν πρωτα για να το μαθω, μετα διπλωματακι κτλ κτλ. Οχι ετσι εννοειται, αλλωστε δεν ειναι κατι βιαστικο και αμεσο. ;)

PS2: Η λυση να κατεβαινω με το αυτοκινητο ή ακομα χειροτερα με το παπι στη σχολη απλα δεν παιζει, λογω κινησης και επικινδυνοτητας.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 63
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Ειναι καλο παπακι για να ξεκινησω;

 

Δε θα τό 'λεγα, αλλά τη δουλειά σου θα την κάνεις. Υπό την προϋπόθεση ότι θα το πας γιά service πρώτα.

Μετά από 5 χρόνια εγκατάλειψης θα χρειαστούν οπωσδήποτε καινούργια λάστιχα, αλλαγή λαδιών κινητήρα και αναρτήσεων, υγρό φρένων -αν είναι το υδραυλικό το δισκόφρενο-, πιθανότατα μπαταρία, λαδώματα/γρασαρίσματα παντού και έλεγχος σε κάθε ελαστικό τσιμουχάκι/σωληνάκι/λοιπό π@π@ράκι που μπορείς να φανταστείς... :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Πριν παρατηθει ειχαν αφαιρεθει ολα τα υγρα του παπιου.

 

Η μπαταρια εχει ηδη πεταχθει και θα αγοραστει αλλη.

Το κιτ δισκοφρενου ειναι ολοκαινουριο (υδραυλικο εννοειται), ακομα στην κουτα του και ειχε αγοραστει με αυτο το σκεπτικο, οτι οταν και αν αποφασιστει να ξαναφτιαχτει το παπι, να μπει αυτο.

Η μηχανη δεν εχει καποιο προβλημα, οταν δουλευε δουλευε απροβληματιστα. Ετσι κι αλλιως τα συγκεκριμενα παπακια ηταν μια χαρα αξιοπιστα απ οσο διαβαζω.

 

Παντως πριν ξαναμπει σε λειτουργια θα λυθει κεφαλη, θα αλλαχτουν ολες οι φλατζες-σωληνακια, και θα καθαριστουν ταπανταολα.

Χρονος υπαρχει, χωρος υπαρχει, ορεξη υπαρχει, γνωσεις υπαρχουν, φθηνα ανταλλακτικα χονδρικής υπαρχουν ;)

 

Γιατι θεωρεις οτι δεν θα ειναι καλο για να ξεκινησω;

Δεν θελω να παρω καν καποιο μεταχειρισμενο, γιατι να δωσω 800-1000 ευρω οταν με παρα πολυ λιγοτερα μπορω (?) να κανω τη δουλεια μου το ιδιο καλα με κατι που υπαρχει ηδη?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Φουρκετουλα, φουρκετούλα :P

 

Αλλα ενα ταπεινο Astrea 18 ετων με φουρκετα θα σηκωσουν? Τι διαααολο, διπλα θα υπαρχουν απειρα καλυτερα και πιθανως λιγοτερο καλα κλειδωμενα :P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι θεωρεις οτι δεν θα ειναι καλο για να ξεκινησω;

Δεν θελω να παρω καν καποιο μεταχειρισμενο, γιατι να δωσω 800-1000 ευρω οταν με παρα πολυ λιγοτερα μπορω (?) να κανω τη δουλεια μου το ιδιο καλα με κατι που υπαρχει ηδη?

 

Κι εγώ αυτό είπα, ότι θα την κάνεις τη δουλειά σου μιά χαρά. Απλά όχι το ίδιο καλά μ' ένα άλλο, (όχι απαραίτητα) πιό σύγχρονο παπί. Εκεί πήγαινε το "δε θα τό 'λεγα", στο ότι υπάρχουν και καλύτερα.

Τα παπιά της Honda μπορεί να είναι τέρατα αξιοπιστίας όπως είπες, όμως είχαν πάντα ελεεινές αναρτήσεις, ειδικά μπροστά, αυτό δεν αλλάζει (ή τέλος πάντων δεν είναι συμφέρον ν' αλλάξει).

Από τη στιγμή που υπάρχει και οι απαιτήσεις σου σύμφωνα με όσα έγραψες δεν είναι μεγάλες, εννοείται ότι με αυτό θα πορευτείς.

 

 

Υ.Γ. Μην ξεχάσεις ν' αλλάξεις τα λάστιχα... 5 χρόνια απ' την ημερ/νία παραγωγής είναι όλη τους η ζωή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι θεωρεις οτι δεν θα ειναι καλο για να ξεκινησω;

Δεν θελω να παρω καν καποιο μεταχειρισμενο, γιατι να δωσω 800-1000 ευρω οταν με παρα πολυ λιγοτερα μπορω (?) να κανω τη δουλεια μου το ιδιο καλα με κατι που υπαρχει ηδη?

 

Κι εγώ αυτό είπα, ότι θα την κάνεις τη δουλειά σου μιά χαρά. Απλά όχι το ίδιο καλά μ' ένα άλλο, (όχι απαραίτητα) πιό σύγχρονο παπί. Εκεί πήγαινε το "δε θα τό 'λεγα", στο ότι υπάρχουν και καλύτερα.

Τα παπιά της Honda μπορεί να είναι τέρατα αξιοπιστίας όπως είπες, όμως είχαν πάντα ελεεινές αναρτήσεις, ειδικά μπροστά, αυτό δεν αλλάζει (ή τέλος πάντων δεν είναι συμφέρον ν' αλλάξει).

Από τη στιγμή που υπάρχει και οι απαιτήσεις σου σύμφωνα με όσα έγραψες δεν είναι μεγάλες, εννοείται ότι με αυτό θα πορευτείς.

 

 

Υ.Γ. Μην ξεχάσεις ν' αλλάξεις τα λάστιχα... 5 χρόνια απ' την ημερ/νία παραγωγής είναι όλη τους η ζωή.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά όχημα είναι για τέτοιες διαδρομές το παπί.

 

Γνώμη μου είναι να το πας σε ένα έμπιστο μηχανικό για ένα γενικό service πριν να το κυκλοφορήσεις.

Πήγαινε του εσύ τα parts/αναλώσιμα που θα χρειαστεί (για αναλώσιμα Λαμπριανίδης, για λάστιχα Περιστεράς).

 

Για το "σήκωμα" υπάρχει πάντα ένα θέμα με τα ελαφριά μηχανάκια.

Κουλούρα στην πίσω ρόδα και σκελετό και δέσιμο σε κολόνα/δέντρο σε πολυσύχναστο σημείο στο σταθμό είναι μια καλή λύση.

Για κουλούρα προτίμησε κάτι σε Abus - οι φτηνές ανοίγουνε για πλάκα - προς το τέρμα της Μιχαλακοπούλου θα τις βρεις σε καλές τιμές.

 

 

Και κρανάκι εεε.

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μια χαρά όχημα είναι για τέτοιες διαδρομές το παπί.

 

Γνώμη μου είναι να το πας σε ένα έμπιστο μηχανικό για ένα γενικό service πριν να το κυκλοφορήσεις.

Πήγαινε του εσύ τα parts/αναλώσιμα που θα χρειαστεί (για αναλώσιμα Λαμπριανίδης, για λάστιχα Περιστεράς).

 

Για το "σήκωμα" υπάρχει πάντα ένα θέμα με τα ελαφριά μηχανάκια.

Κουλούρα στην πίσω ρόδα και σκελετό και δέσιμο σε κολόνα/δέντρο σε πολυσύχναστο σημείο στο σταθμό είναι μια καλή λύση.

Για κουλούρα προτίμησε κάτι σε Abus - οι φτηνές ανοίγουνε για πλάκα - προς το τέρμα της Μιχαλακοπούλου θα τις βρεις σε καλές τιμές.

 

 

Και κρανάκι εεε.

 

 

/sc

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεσιμο σκελετου με ροδα?πως?

αν δεν ειναι καταλληλο για αρχαριο το astrea ποιο ειναι?εδω τα glx,στρογγυλοφαναρα βαζουν το ψαλιδι του astrea γι αυτο το λογο...

αν δεν το θες να σου δωσω 100ε να το παρω εγω οπως ειναι:P

αν θα στο φανε θα στο φανε για τα ανταλακτικα ολα τα 16χρονα ξεκινανε με glx,στρογγυλοφαναρα που ναι φτηνα+φτιαχνονται φτηνα.

Μην βαλεις και συ κανα σωληνα επειδη θα στο πει ο μαστορας:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

δεσιμο σκελετου με ροδα?πως?

αν δεν ειναι καταλληλο για αρχαριο το astrea ποιο ειναι?εδω τα glx,στρογγυλοφαναρα βαζουν το ψαλιδι του astrea γι αυτο το λογο...

αν δεν το θες να σου δωσω 100ε να το παρω εγω οπως ειναι:P

αν θα στο φανε θα στο φανε για τα ανταλακτικα ολα τα 16χρονα ξεκινανε με glx,στρογγυλοφαναρα που ναι φτηνα+φτιαχνονται φτηνα.

Μην βαλεις και συ κανα σωληνα επειδη θα στο πει ο μαστορας:P

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τι σωληνες και σερβις μου λετε; :P

Ολα εδω, στην υπόγα θα γινουν.

 

Οριστε το σε τι κατασταση βρισκεται τωρα.

 

 

17102010083.jpg

 

 

17102010081.jpg

17102010080.jpg

 

 

 

Α, το στρογγυλοφαναρο που φαινεται απο πισω εγινε rebuild απο την αρχη απο τον πατερα μου και τον θειο μου και δουλευει σαν καινουριο.

Φωτο εδω.

 

Κρανακι, μπαγκαζιερα και αδιαβροχο πανε πακετο με το παπι ε. :-)

Αρα το προχωραω κανονικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Moderators

Τι σωληνες και σερβις μου λετε; :P

Ολα εδω, στην υπόγα θα γινουν.

 

Οριστε το σε τι κατασταση βρισκεται τωρα.

 

 

17102010083.jpg

 

 

17102010081.jpg

17102010080.jpg

 

 

 

Α, το στρογγυλοφαναρο που φαινεται απο πισω εγινε rebuild απο την αρχη απο τον πατερα μου και τον θειο μου και δουλευει σαν καινουριο.

Φωτο εδω.

 

Κρανακι, μπαγκαζιερα και αδιαβροχο πανε πακετο με το παπι ε. :-)

Αρα το προχωραω κανονικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Για το "σήκωμα" υπάρχει πάντα ένα θέμα με τα ελαφριά μηχανάκια.

 

 

Για τα συγκεκριμένα ειδικά υπάρχει ένας λόγος παραπάνω, μιας και οι πίροι που βασίζεται το μοτέρ βρίσκονται ακριβώς στο ίδιο σημείο με σχεδόν όλα τα παλαιότερα honda, με (το συχνό) αποτέλεσμα που βλέπουμε στους δρόμους, GLX με μοτεράκι από astrea, C50 με μοτεράκι από astrea, chaly με μοτεράκι από astrea, z50 με μοτεράκι από astrea κλπ.

 

Σε συνδιασμό με το γεγονός πως πρόκειται για ΠΟΛΥ τίμια μοτέρ επίσης, τα κάνει την χαρά του κλέφτη.

Το δικό μου μετρησε δύο αποτυχημένες απόπειρες κλοπής σε μία 5ετία που το κυκλοφορούσα, και τις θεωρώ μάλλον λίγες...

:/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

 

Για το "σήκωμα" υπάρχει πάντα ένα θέμα με τα ελαφριά μηχανάκια.

 

 

Για τα συγκεκριμένα ειδικά υπάρχει ένας λόγος παραπάνω, μιας και οι πίροι που βασίζεται το μοτέρ βρίσκονται ακριβώς στο ίδιο σημείο με σχεδόν όλα τα παλαιότερα honda, με (το συχνό) αποτέλεσμα που βλέπουμε στους δρόμους, GLX με μοτεράκι από astrea, C50 με μοτεράκι από astrea, chaly με μοτεράκι από astrea, z50 με μοτεράκι από astrea κλπ.

 

Σε συνδιασμό με το γεγονός πως πρόκειται για ΠΟΛΥ τίμια μοτέρ επίσης, τα κάνει την χαρά του κλέφτη.

Το δικό μου μετρησε δύο αποτυχημένες απόπειρες κλοπής σε μία 5ετία που το κυκλοφορούσα, και τις θεωρώ μάλλον λίγες...

:/

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...