washcloud Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Βεβαίως. [Το φλόπι το ανέφερα ΑΚΡΙΒΩΣ επειδή δεν ήξερα αν θα είχες άλλο λειτουργικίο διαθέσιμο (μιας και δε θα μπορούσε να γίνει μέσα απ' τον ίδιο τον δίσκο που θα προσπαθούσες να "διαγράψεις"). Το ευκολότερο/γρηγορότερο είναι με χρήση του LLFTool (google it).
kebinB Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Nα κάνεις επίσης και σε ΟΛΟΥΣ τεστ με το WD... Το extended... Και πες μας από αύριο από περιέργεια τι έγινε! Είναι όλοι σε εγγύηση αλήθεια; και εγω το εχω περιεργιααα
konandrio Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Τους 2 σκληρους τους βγαζει pass, τον 74αρη fail, το eshop δεν εχει τον ιδιο σκληρο, μπορω να απαιτησω πιστωτικο και να μην δεχτω οποιαδηποτε αντικατασταση με παρομοιο? Ηταν η πρωτη φορα που πηρα 1000ρη σκληρο, δεν προλαβα να καταλαβω τις διαφορες απο σκληρο 7200 επειδη ειχα προβληματα με τον συγκεκριμενο, αξιζει να παρω παλι 1000ρη με τοση λιγο χωρητικοτητα ή να παω σε εναν 7200??? edit: Το πιστωτικο θα ειναι η τιμη αγορας?
washcloud Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 14 Οκτωβρίου 2010 Στο δικό τους χέρι είναι αν θα στον αντικαταστήσουν, αν θα στα πιστώσουν ή αν θα στα δώσουν φρέσκα στο χέρι. Στο δε δικό σου είναι να το παίξεις ολίγον "πελάτης με άποψη κι επιμονή", μπας και περάσει το δικό σου (ζήτα ευγενικά να δεις κανέναν προϊστάμενο, να του ζητήσεις λέει εκεινού πίστωση, γιατί δε σε βολεύει αυτό που προτείνουν τα "φαντάρια" κτλ...). Παλαιότερη εμπειρία μου, λέει ότι παρά την πάροδο δύο χρόνων, μου επέστρεψαν -τελικώς- το ΑΡΧΙΚΟ ποσό αγοράς, κι όχι το πόσο είχε φτάσει το προϊόν-που δεν είχαν σε στοκ. Υποθέτω πως βάσει νόμου έπραξαν, κι όχι βάσει μαλακίας. Δεν ξέρω βέβαια αν έχει αλλάξει κάτι από τότε, γιατί κάποιος που ρώταγε σχετικά πριν κάτι βδομάδες, ανέφερε ότι από ΓΓΚ και κάποια άλλη σχετική υπηρεσία, του είπαν πως αυτό που ισχύει είναι η σημερινή τιμή...... ~~~~~~~~~ Rάπτορα να πάρεις, αν έχεις ανάγκη "απόλυτων επιδόσεων", θα έλεγα. Αν οι απαιτήσεις σου δεν είναι τόσες, ε μάλλον τζάμπα τον χρυσοπληρώνεις...
konandrio Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Η απαντηση του eshop, περαστε να παραλαβετε τον σκληρο, δεν βρεθηκε βλαβη, τι κανω τους πηδαω?
washcloud Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Aσάλιωτα, με πολλά ντεσιμπέλ, και τους δίνεις εκτυπωμένα τ' αποτελέσματα του επίσημου διαγνωστικού για να σκουπιστούν, βοήθειά τους.
SOWHAT Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Επιπλέον εγώ λέω να στείλεις και μέιλ στην WD και να τους πεις το και το με το τάδε μαγαζί, αυτά είναι τα αποτελεσματα του επίσημου τεστ σας ... δεν μου το αλλάζουν... Να δεις τι θα σου πουν... που προφανώς θα συμφωνήσουν μαζί σου!
konandrio Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Μου ειπαν οτι περασε ολα τα τεστ και της wd και ειναι οκ, πηγα και τον πηρα, τωρα θα τον βαλω να δω τι παιζει και θα σας πω.
washcloud Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 ...Για στα, δεν είχες γράψει ότι το είχες ήδη τρέξει το τεστ της wd; Ή λάθος θυμάμαι;
konandrio Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Καλα θυμασαι, ο τεχνικος μου φανηκε εξηγημενος και οτι δεν εχει κανενα συμφερον να μην πει οτι δεν εχει βλαβη, εκανα πισω και ειπα οκ, δωστο να το ξανατσεκαρω, τα αποτελεσματα ειναι ιδια, θα ανεβασω και φωτο, υπαρχει περιπτωση να ειναι θεμα pc μου?
washcloud Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 (το HD Tune ασ' το - όχι ότι λέει κάτι διαφορετικό, αλλά δεν είναι το επίσημο) ...δεν έχω τρέξει της WD το πρόγραμμα σε Win ποτέ, μόνο από floppy (κι όταν υπήρχε failure σε SMART attribute μου πέταγε στα μούτρα να επικοινωνήσω με την εταιρία για ν' αντικατασταθεί ο δίσκος). Το λοιπόν, δεν ξέρω αν έχουν αλλάξει κάτι με την πολιτική τους -αν και χλωμό το κόβω- αλλά αυτό που ίσχυε παλαιότερα ήταν εάν υπάρξει τιμή "FAILED" ("καλή" ώρα) σε attibute του SMART, ο δίσκος ήταν eligible για ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ. Συμβουλές : 1) Τρέξε το extended test. 2) Eπικοινώνησε με (mail) την WD, παρουσίασέ τους ακριβώς τι βγάζει το test, και ρώτα τους αν αυτό τ' αποτέλεσμα δικαιολογεί αντικατάσταση. Όταν (αν) σου απαντήσουν "ναι", εκτύπωσε το mail, και πριν πας με τον δίσκο στο μαγαζί, κάνε μια στάση από ένα περίπτερο (ή φαρμακείο ή σούπερ-μάρκετ). * τα περί "εξηγημένων τεχνικών" ξέχνα τα - είναι σα να μιλάμε για αδιάφθορους πολιτικούς.
Pooky(1) Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Μεγάλη και σωστότατη κουβέντα washcloud. Όλοι ακολουθούν την πολιτική του manager που έχουν στη κεφάλα τους.......
washcloud Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Ζήτα μεϊλοειδώς απ' την WD να σου εξηγήσουν την "λογική" του "SMART Status : FAILED" σε συνδυασμό με την ένδειξη "Test Result : PASS"
konandrio Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 15 Οκτωβρίου 2010 OK εστειλα mail, να δω τι θα απαντησουν, λιγο που το εψαξα παντως ο δισκος εινα για αντικατασταση.
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.