bluesattack Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Οτι οριζει ο νομος παιδια (προφανως πολλοι δεν τον γνωριζουμε επακριβως ) δεν ειναι και κοινωνικοπολιτικο το θεμα . Οριζει ο νομος επιστροφης των χρηματων ? Κανονικα τερμα η κουβεντα, ουτε ετσι το ταδε μαγαζι, ουτε συγχαρητηρια στο αλλο μαγαζι κλπ. Οριζει οτι η ευθυνη βαραινει τον πωλητη ? Τερμα,δεν θα κατσει να τρεχει να ψαχνει ο αγοραστης που ειναι ο αντιπροσωπος . Και αν οριζει οτι πρεπει να αντικατασταθει με συγκεκριμενης αξιας (πχ ισης ) ξεχναμε τις προδιαγραφες και ολα αυτα.Αν καποιος μπορει να διαφωτισει σε λεπτομερειες η ''παραθυρακια'' του νομου (αν υπαρχουν) , εχει καλως
niksakl Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Φυσικά αυτή είναι η πρακτική διάσταση των πραγμάτων. Απλά αν το προσεγγίζουμε ευρύτερα το θέμα... δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι άνθρωποι είναι αυτοί που νομοθετούν, οι νόμοι αλλάζουν και πολλές φορές όχι με κριτήριο το συμφέρον του καταναλωτή! Πάντως για μένα το σκεπτικό δεν αλλάζει: ο νόμος θα πρέπει να προστατεύει κατά κύριο λόγο τον καταναλωτή και όχι την εμπορική εταιρία η οποία συνήθως -αν όχι πάντα- έχει το πάνω χέρι.
bluesattack Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Φυσικά αυτή είναι η πρακτική διάσταση των πραγμάτων. Απλά αν το προσεγγίζουμε ευρύτερα το θέμα... δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι άνθρωποι είναι αυτοί που νομοθετούν, οι νόμοι αλλάζουν και πολλές φορές όχι με κριτήριο το συμφέρον του καταναλωτή! Πάντως για μένα το σκεπτικό δεν αλλάζει: ο νόμος θα πρέπει να προστατεύει κατά κύριο λόγο τον καταναλωτή και όχι την εμπορική εταιρία η οποία συνήθως -αν όχι πάντα- έχει το πάνω χέρι. Φυσικα , δεν ηταν σκοπος μου να σταματησει η ευρυτερη κουβεντα για το θεμα,προς θεου, απλως αυτα τα πρακτικα πρεπει να ξεκαθαρισουν (εστω για αυτους τους λιγους η πολλους που δεν ξερουν ) ωστε να μην μας δουλευουν (ο οποιοσδηποτε) η να χειροκροταμε για αυτα που ειναι απο το νομο δικαιωμα μας.
niksakl Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Κάπου στο φόρουμ είχε ανέβει η εφημερίδα της κυβερνήσεως με τον νόμο σχετικά, αλλά δεν το έχω το pdf.. πάνε πολλά φορμάτ από τότε! αν κάποιος το έχει πρόχειρο, ας το ανεβάσει ξανά κι εδ'ω ή ας δώσει λινκ..
marios_geo Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 CIA? Εγώ λέω πάλι ότι φταίνε οι ΕΛ. Η συζήτηση μαζί σου δεν έχει πλέον κανένα ενδιαφέρον. Έχεις λαικίστικα επιχειρήματα, πετάς κάτι άχρηστα στατιστικά, μπλέκεις την CIA. Όταν ωριμάσεις λίγο, τα ξαναλέμε.
Roger Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Φυσικά αυτή είναι η πρακτική διάσταση των πραγμάτων. Απλά αν το προσεγγίζουμε ευρύτερα το θέμα... δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι άνθρωποι είναι αυτοί που νομοθετούν, οι νόμοι αλλάζουν και πολλές φορές όχι με κριτήριο το συμφέρον του καταναλωτή! Πάντως για μένα το σκεπτικό δεν αλλάζει: ο νόμος θα πρέπει να προστατεύει κατά κύριο λόγο τον καταναλωτή και όχι την εμπορική εταιρία η οποία συνήθως -αν όχι πάντα- έχει το πάνω χέρι. Aν ησουν εμπορος θα ισχυριζοσουν τα ιδια? Ο νομος φιλε μου θα πρεπει να προστατευει και τους δυο. Εμπορικη εταιρεια ετσι οπως την οριζεις συγκαταλεγονται και τα μικρομαγαζα που εχουν φτυσει αιμα να τα στησουν.
windshear Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 To "lifetime εγγύηση" των μνημών πάει περίπατο;
gigasteo83 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Η εταιρία έχει Πάντα κέρδος και για να συνεχίσει να έχει πρεπε ο καταναλωτής να νοιώθει ασφαλής πίσω από τον Νόμο. Κανένας δεν ζητάει παράλογα πράγματα όσο και εάν δεν μπορούν να το χωνέψουν κάποιοι. Αλλά με την στάση του αυτή το e-shop τι κατάφερε? Μια ντουζίνα ανθρώπων να μην το προτιμήσει ποτέ ξανά.Ποιος λετε να χασει μακροχρονια Ο καταναλωτής Ή το γυφτομάγαζο?
pano Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 To "lifetime εγγύηση" των μνημών πάει περίπατο; Αν δεν κάνω λάθος με το "lifetime εγγύηση" οι εταιρείες εννοούν μέχρι το τέλος παραγωγής τους δηλαδή το lifetime των μνημών και όχι το δικό μας ---------- Προσθήκη στις 15:32 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:28 ---------- Η εταιρία έχει Πάντα κέρδος και για να συνεχίσει να έχει πρεπε ο καταναλωτής να νοιώθει ασφαλής πίσω από τον Νόμο. Κανένας δεν ζητάει παράλογα πράγματα όσο και εάν δεν μπορούν να το χωνέψουν κάποιοι. Αλλά με την στάση του αυτή το e-shop τι κατάφερε? Μια ντουζίνα ανθρώπων να μην το προτιμήσει ποτέ ξανά.Ποιος λετε να χασει μακροχρονια Ο καταναλωτής Ή το γυφτομάγαζο? Και όμως κοίτα το πόστ #58,αν και δεν έχει σχέση βέβαια με την δική σου περίπτωση.
gigasteo83 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Στην περίπτωση του φίλου μας #58 θα πω απλά ότι πάσαρε λάθος το θέμα της αλλαγής του συστήματος ψύξης... Εγώ προσωπικά θα το χειριζόμουν αλλιώς.
parsifal Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 11 Οκτωβρίου 2010 Για τα 2 μηνύματα που μόλις σβήστηκαν: Αν δε μπορείτε να συζητήσετε κόσμια κύριοι, καλύτερα να απέχετε. Flames και προσωπικές επιθέσεις δεν είναι ευπρόσδεκτα εδώ...
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.