Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με Ε-Shop!!!


Bloodrage

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εννοείς να μην ασχοληθεί καθόλου με το e-shop;

 

Δεν έχεις άδικο, αλλά αν είναι να χρειαστεί να πληρώσει μεταφορικά, δε λέει.

Δεν ξέρω πώς λειτουργεί το RMA σε αυτές τις περιπτώσεις.

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Aπλως πιστευω οτι απο την στιγμη που του προτειναν καποιες μνημες και δεν τις δεχεται, στην συνεχεια του προσφερουν πιστωτικο ολο το ποσο της αγορας, το να ζηταει μνημες αλλης εταιριας ειναι κατι που δεν καλυπτεται απο τιν εγγυηση..

 

Δλδ αν εγω παρω ενα all in one pc π.χ. αυτο της asus http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.912813 και μετα απο ενα χρονο χαλασει η μητρικη ,ας πουμε, και ζητησω αντικατασταση, και το eshop δεν εχει το ιδιο μοντελο, εγω θα ζητησω ενα imac με τα ιδια χαρακτηριστικα?

Δεν ειναι και τοσο λογικο....

Δημοσ.

Καλά, τώρα έπιασες προϊόν που συνδυάζει πολλά υποσυστήματα και όχι μνήμες που δε μπορείς να τις υποδιαιρέσεις σε chips π.χ..

Αλλά αν υποθέσουμε ότι πάει πακέτο και δεν αλλάζει μητρική και σου κόψουν πιστωτικό (και το δεχτείς), γιατί να σε υποχρεώσουν να πάρεις πάλι προϊόν της Asus και όχι χιλιάδες μολύβια π.χ.;

Είναι υποχρέωση του μπακάλικου να βγάλει άκρη με το χαλασμένο προϊόν.

Και δε νομίζω ότι θα το πετάξει στα σκουπίδια και ότι δε θα βρει τι να το κάνει.

Δημοσ.
Εννοείς να μην ασχοληθεί καθόλου με το e-shop;

 

Δεν έχεις άδικο, αλλά αν είναι να χρειαστεί να πληρώσει μεταφορικά, δε λέει.

Δεν ξέρω πώς λειτουργεί το RMA σε αυτές τις περιπτώσεις.

 

Καλα,το after sales της OCZ ειναι παρομοιο με του eshop.Μπορει και χειροτερο.Συν του οτι θα πληρωσει και μεταφορικα οπως λες και εσυ Φανη.Δυσκολο να βρεθει ακρη με την περιπτωση του φιλου.Παντως και εμενα δεν μου ακουγεται τοσο λογικο να ζηταει μνημες που κοστιζουν 179 ευρω ενω οι δικες του ειχαν 129.Τα χαρακτηριστικα μπορει να ειναι ιδια αλλα αυτο δεν λεει τιποτα.

Δημοσ.

@phanispal

συμφωνω μαζι σου, απλως η ενσταση μου ειναι κατα ποσο εχει το δικαιωμα να ζητησει προιον αλλης εταιριας (ανεξαρτητου κοστους επαναλαμβανω). Το θεμα ειναι αν η lifetime εγγυηση αφορα το eshop (τοτε λογικο μου ακουγεται να ζητησει τις Kingston) ή αν αφορα την ocz...

 

Οντως το αντιπαραδειγμα μου ειναι ακραιο, αλλα πιστευω καταλαβες το τι θελω να πω.. ;)

Δημοσ.
Aπλως πιστευω οτι απο την στιγμη που του προτειναν καποιες μνημες και δεν τις δεχεται, στην συνεχεια του προσφερουν πιστωτικο ολο το ποσο της αγορας, το να ζηταει μνημες αλλης εταιριας ειναι κατι που δεν καλυπτεται απο τιν εγγυηση..

 

Δλδ αν εγω παρω ενα all in one pc π.χ. αυτο της asus http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.912813 και μετα απο ενα χρονο χαλασει η μητρικη ,ας πουμε, και ζητησω αντικατασταση, και το eshop δεν εχει το ιδιο μοντελο, εγω θα ζητησω ενα imac με τα ιδια χαρακτηριστικα?

Δεν ειναι και τοσο λογικο....

 

Μια άλλη φορά, για υπολογιστή ενός φίλου ο οποίος είχε μητρική με ενσωματωμένο επεξεργαστη ( όχι ΑΤΟΜ ένα άλλο κόλπο, μάρκες τωρα δεν θυμάμαι). Με τα πολλά ήταν καμμένη η μητρική. ΚΑι μου λένε, ΟΚ, επειδή δεν έχουμε ίδιο μοντέλο σου δίνω άλλη μητρική. Και τους λέω εγω, εφχαριστώ πολύ που μου την αλλάζετε, αλλά με επεξεργαστή τι γίνεται???? και μου απαντάνε - Θα πρέπει να αγοράσετε άλλον.

Τελικά μετά απο αρκετό χρόνο και τηλεφωνήματα κατάφεραν ως δια μαγείας να βρουν μια ίδια μητρική....

Δημοσ.

Ναι, κοιτάξτε να δείτε (:Ρ), σε καμία περίπτωση δε νομίζω πως θα βγουν ζημιωμένοι σε κάποια από αυτές τις περιπτώσεις, απλά θέλουν να τη γλυτώσουν με τη λιγότερη ζημία ή το περισσότερο κέρδος αν θέλετε, που δεν είναι και παράλογο.

Απλά κάποιοι «επαγγελματίες» εδώ στο ελλαδιστάν, αποδεικνύουν σε καθημερινή βάση ότι δεν ξέρουν να δουλεύουν: κοιτάνε να τ' αρπάξουν όσο μπορούν και μερικοί καταλήγουν να φτιάχνουν κακό όνομα και να κλείνουν μακροπρόθεσμα.

Δημοσ.

To θεμα ειναι οτι οταν γινεται αντικατασταση ενος καμμενου εξαρτηματος, (οι μνημες στην προκειμενη περιπτωση), το eshop στελνει πισω το ελλατωματικο στην μαμα εταιρια, και παιρνει ειτε πιστωτικο για μια επομενη παραγγελια, ειτε αντικατασταση απο ενα ιδιο προιον.. (ετσι πιστευω δλδ οτι δουλευει το ολο συστημα, διορθωστε με αν κανω λαθος..)

 

Στην περιπτωση ομως του φιλου μας, τι θα κανει? Θα στειλει τις καμμενες πισω στην ocz και θα απαιτησει 179 ευρω (την αντιστοιχη τιμη χοντρικης τεσπα...) επειδη τοσο καναν οι Kingston?

 

Δεν νομιζω οτι γινεται αυτο...

Δημοσ.

Μα γι' αυτό προτείνουν πιστωτικό που σε δεσμεύει ν' αγοράσεις από αυτούς ξανά και αποφεύγουν να σου δώσουν τα λ7 στο χέρι.

Επειδή τους συμφέρει (όταν τους συμφέρει).

 

Αλλά δεν έχω ακούσει ποτέ να κόβουν πιστωτικό και να σε δεσμεύουν σχετικά με την εταιρεία.

Πάντα μπορείς να πάρεις ό,τι θέλεις, αρκεί να το πάρεις από αυτούς.

Δημοσ.

Απο οτι καταλαβα με το πιστωτικο που του κοψανε δεν απαιτησαν να αγορασει της ocz. Απλως ο φιλος μας ηθελε να παρει ως αντικατασταση τις Kingston που καναν 50 ευρω πανω απο την αρχικη του αγορα, χωρις να πληρωσει το επιπλεον ποσο..

Τεσπα και ο φιλος μασ εχει τα δικια του, και το eshop. Ισως θα επρεπε το eshop να ερθει σε επαφη με την ocz και να του δωσει (κατοπιν παραγγελιας) το ιδιο προιον χωρις να πληρωσει ο φιλος μασ τα μεταφορικα.. Απλως η απαιτηση του μου φαινεται παραλογη, και λογικα θα βολευτει με το πιστωτικο..

Δημοσ.

Παράλογη ξε-παράλογη, αν το προβλέπει ο νόμος (αντικατάσταση με προϊόν αντίστοιχων προδιαγραφών), κάτι τέτοιο πρέπει να γίνει, ή να πάρει τα λ7 του πίσω.

Το πιστωτικό ξαναλέμε αποτελεί συμβιβαστική λύση την οποία πρέπει να δεχτεί ο πελάτης και όχι να του επιβληθεί.

 

Βέβαια ο νόμος κάποιες φορές δεν είναι υπέρ του πελάτη, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.

Δημοσ.

Βασει του Ελληνικου νομου υπαρχει παραθυρακι υπερ των εταιριων και οχι υπερ του καταναλωτη.Δεν αναφερεται πουθενα ο ορος προδιαγραφες αναφορικα με την ποιοτητα των μνημων αλλα η εμφαση ειναι μονο στο κοστος.Το καθε καταστημα υποχρεουται να αντικαταστησει ως προς το τρεχων κοστος και βασει των αυξομειωσεων της ελευθερης αγορας.Αυτο θεωρειται δεδομενο και ο πελατης ωφειλει να το ξερει.

 

Αν καποιος παρει ενα προιον που εκανε 100 ευρω και του χαλασει εντος εγγυησης υστερα απο ενα χρονο και το καταστημα εχει στοκ του το αντικαθιστα ανεξαρτητως του ποια ειναι η τιμη υστερα απο ενα χρονο.Αν βασει της ελευθερης διαμορφωσης της αγορας η τιμη εχει πεσει στα 80 ευρω,το καταστημα δεν υποχρεουται να του δωσει +20 ευρω επειδη επεσε η τιμη,ουτε ο πελατης δικαιουται να ζητησει +20 ευρω.

 

Το ειχα ψαξει καποτε εκτενεστατα.Ο Αμερικανικος νομος ειναι παρομοιος.Με την διαφορα οτι στην Αμερικη την εχουν ακομη καλυτερα οι εταιριες.Συγκεκριμενα μια μητρικη Intel ενος φιλου μου χαλασε εντος εγγυησης.Το καταστημα που τη αγορασε εδω στην Ελλαδα ειχε κλεισει.

 

Στειλαμε email στην Intel και λογω καλης γνωσης της γλωσσας ειχα ασχοληθει προσωπικα να εκφρασω το προβλημα του.Εντος 4 ημερων μας ειχαν στειλει αλλη σαν αντικατασταση απο Ιρλανδια.

Ηταν ομως μεταχειρισμενη.Τηλεφωνησα και μιλησα με εκπροσωπο της Intel στην Ιρλανδια και μου το παραδεχτηκε λεγοντας οτι ηταν απο false rma.Μου επισημανε τους κανονες αγορας και μου ξεκαθαρισε οτι η Intel δεν υποχρεουται βασει νομου να σου αντικαταστησει την μητρικη με καινουργια αλλα με μια που να δουλευει.Ετσι εχουν τα πραγματα ευτυχως η δυστυχως.

 

Ομως,επειδη εχω ασχοληθει πολυ με hardware εδω και πολλα χρονια,υπαρχουν πολλες Αμερικανικες η απο αλλες χωρες εταιριες που κατασκευαζουν η πουλουν hardware που φερονται πολυ φιλικα στους πελατες και αντικαθιστουν ταχυτατα και με ολοκαινουργια προιοντα ,απλα επειδη θελουν να αυξησουν την δημοτικοτητα τους η σαν θεμα αρχης ,οχι επειδη τους πιεζει ο νομος.

 

Λογικα η OCZ μπορει να αντικαταστησει τις μνημες και δεν θα τον χρεωσει ταχυδρομικα,αλλα δεν ειναι σιγουρο οτι θα ειναι καινουργιες.Αλλα θα δουλευουν.

Δημοσ.

Ωραίος benign ;)

 

Μια ερώτηση όμως που αφορά στις περιπτώσεις που αναφέρεις: η εγγύηση ανανεώνεται κανονικά (όπως υποτίθεται ότι ισχύει εδώ) μετά από RMA;

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...