Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με Ε-Shop!!!


Bloodrage

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

Γιατί είναι «φοβερά γενικό»; Δεν έχουν κάποιες προδιαγραφές οι μνήμες; Δεν είναι δεδομένες αυτές οι προδιαγραφές και το κυριότερο πράγμα που κοιτάς πριν κάνεις κάποια αγορά;

Δημοσ.
Και αν είχε δώσει 100€ και υπήρχε ακριβώς το ίδιο προϊόν, αλλά κόστιζε 60€ πλέον δε θα 'πρεπε σύμφωνα με τη λογική σου να του αντικαταστήσουν τις μνήμες και να του δώσουν και 40€ στο χέρι ή έστω να του τα πιστώσουν;

 

Τι λογικές είναι αυτές; Κατ' αρχάς λέμε ότι δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να δεχτεί το πιστωτικό.

Τι πάει να πει ότι αυτό είναι και το σωστό;

 

Οχι.Οπως αν ειχαν το ιδιο ακριβως προιον σε διαθεσιμοτητα δεν θα ηταν σωστο να του ζητησουν επιπλεον χρηματα αν ειχε υπαρξει σε αυτο για διαφορους λογους αυξησης τιμης

Δημοσ.

Έτσι ναι, το δέχομαι. Αλλά ότι ο πελάτης δεν είναι υποχρεωμένος να δεχτεί το πιστωτικό είναι δεδομένο, τα 'χουμε πει άπειρες φορές.

Δημοσ.
Γιατί είναι «φοβερά γενικό»; Δεν έχουν κάποιες προδιαγραφές οι μνήμες; Δεν είναι δεδομένες αυτές οι προδιαγραφές και το κυριότερο πράγμα που κοιτάς πριν κάνεις κάποια αγορά;

 

θα το πω χοντρικά. Οι μνήμες που αγόρασε είχαν 129 (σου λέω πχ λοιπόν οτι το Eshop τις αγόρασε 100 απο την ocz) αυτές που θέλει να του δώσουν τώρα έχουν 179 (έστω οτι το eshop τις αγόρασε 150 απο την kingston). Το κατάστημα δεν έχει καμία υπαιτιότητα και του ζητάς να βγει χαμένο; Απλό είναι, στις προδιαγραφές δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια.

 

Δώσαν πίσω το ακριβές ποσό τις αγοράς γιατί ζητάμε παράλογα τώρα; Δεν είναι αυτονόητο; Ε αν είχε πέσει η τιμή στις μνήμες με 129 θα έπαιρνε καλύτερες μνήμες, δυστυχώς ανέβηκαν οι τιμές και δε φταίει κανένα eshop

Δημοσ.

Παραθέτω 1 παλαιότερo thread μπας και βοηθήσει την κατάσταση και τον TS

 

Άρνηση αντικατάστασης προβληματικών μνημών RAM

 

---------- Προσθήκη στις 14:05 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:00 ----------

 

θα το πω χοντρικά. Οι μνήμες που αγόρασε είχαν 129 (σου λέω πχ λοιπόν οτι το Eshop τις αγόρασε 100 απο την ocz) αυτές που θέλει να του δώσουν τώρα έχουν 179 (έστω οτι το eshop τις αγόρασε 150 απο την kingston). Το κατάστημα δεν έχει καμία υπαιτιότητα και του ζητάς να βγει χαμένο; Απλό είναι, στις προδιαγραφές δεν υπάρχουν αντικειμενικά κριτήρια.

 

Τι σχέση έχει η τιμης ενός προϊόντος με τις προδιαγραφές του;

 

Όταν σου λέει ότι η μνήμη είναι 3GB αυτό είναι προδιαγραφή. Και δεν αλλάζει. Όταν σου λέει ότι η μνήμη έχει τάδε χρονισμούς αυτό είναι προδιαγραφή και δεν αλλάζει. Αντικειμενικότατα κριτήρια!

Δημοσ.

 

Όταν σου λέει ότι η μνήμη είναι 3GB αυτό είναι προδιαγραφή. Και δεν αλλάζει. Όταν σου λέει ότι η μνήμη έχει τάδε χρονισμούς αυτό είναι προδιαγραφή και δεν αλλάζει. Αντικειμενικότατα κριτήρια!

 

Οπως επισης αντικειμενικο ειναι η ιδια η κατασκευαστρια εταιρεια , η τεχνογνωσια που εχει , η υποστηριξη της κλπ.Αν ειναι λογικο (και αντικειμενικο) να απαιτεις προιον πολλαπλασιας αξιας λογω ιδιων τεχνικων χαρακτηριστικων , φανταζει λογικο να εισαι ετοιμος να δεχθεις και προιον υποπολλαπλασιας 'αξιας' λογω ιδιων χαρακτηριστικων .Εγω στο τελευταιο θα ειχα ενστασεις.;).

Δημοσ.
Αν ειναι λογικο (και αντικειμενικο) να απαιτεις προιον πολλαπλασιας αξιας λογω ιδιων τεχνικων χαρακτηριστικων , φανταζει λογικο να εισαι ετοιμος να δεχθεις και προιον υποπολλαπλασιας 'αξιας' λογω ιδιων χαρακτηριστικων.

 

Συμφωνώ (παρόλο που ούτε εμένα θα μου άρεσε κάτι τέτοιο). Δώσε μου προϊόν αντίστοιχων/ίδιων προδιαγραφών και ας είναι υποπολλαπλάσιας αξίας.

Επίσης σε τέτοια περίπτωση το κατάστημα δεν θα έκοβε (με τίποτα) πιστωτικό αλλά θα προχωρούσε απευθείας σε αντικατάσταση. Οπότε μπλέκουμε σε ένα ατέρμονο loop όπου ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του.

Δημοσ.

Τι σχέση έχει η τιμης ενός προϊόντος με τις προδιαγραφές του;

 

Όταν σου λέει ότι η μνήμη είναι 3GB αυτό είναι προδιαγραφή. Και δεν αλλάζει. Όταν σου λέει ότι η μνήμη έχει τάδε χρονισμούς αυτό είναι προδιαγραφή και δεν αλλάζει. Αντικειμενικότατα κριτήρια!

 

Εντάξει δε θα βρεθεί άκρη. Να φανταστώ πως αν οι μνήμες που είχε αγοράσει ΤΟΤΕ με 129 ΤΩΡΑ είχαν 89 ΔΕ ΘΑ ΤΙΣ ΗΘΕΛΕ ΚΑΝ με αυτή τη λογική!

 

Δε μπορώ να καταλάβω που είναι η αδικία όταν παίρνεις ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΙΣΩ αλλά εντάξει είναι διαφορετικός ο τρόπος σκέψεις τον ανθρώπων. Εγώ θεωρώ λογικό αυτό εσύ δεν το θεωρείς λογικό, εντάξει δεν έγινε τίποτα.

Δημοσ.
Εντάξει δε θα βρεθεί άκρη. Να φανταστώ πως αν οι μνήμες που είχε αγοράσει ΤΟΤΕ με 129 ΤΩΡΑ είχαν 89 ΔΕ ΘΑ ΤΙΣ ΗΘΕΛΕ ΚΑΝ με αυτή τη λογική!

Όπως είπα και στο προηγούμενο post μου ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του. Και εξαιτίας αυτού έχουμε μπλεχτεί τόσο. Γνώμη μου ότι εφόσον είναι το ίδιο προϊόν θα πρέπει να το δεχτεί ο αγοραστής (παρ'όλο που δεν τον συμφέρει).

 

Δε μπορώ να καταλάβω που είναι η αδικία όταν παίρνεις ΟΛΑ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΠΙΣΩ αλλά εντάξει είναι διαφορετικός ο τρόπος σκέψεις τον ανθρώπων. Εγώ θεωρώ λογικό αυτό εσύ δεν το θεωρείς λογικό, εντάξει δεν έγινε τίποτα.

Η αδικία είναι ότι αγόρασες ένα προϊόν , σου χάλασε και τώρα προσπαθούν να σου δώσουν κάτι μικρότερων δυνατοτήτων. Ας φρόντιζαν να κράταγαν κάποιο στοκ για τυχόν τέτοιες περιπτώσεις (κάτι που δεν είναι εφικτό βέβαια).

 

Και για να μην ξεφεύγουμε πολύ θα ήθελα να αναφέρω το ακόλουθο:

Όταν μου χάλασε μια μνήμη που είχα αγοράσει (από άλλο μαγαζί και όχι από το e-shop όμως), τους ενημέρωσα μέσω e-mail ότι θέλω αντικατάσταση προϊόντος και όχι πιστωτικό (καλύτερα επικοινωνία μέσω e-mail ώστε να υπάρχουν και στοιχεία σε περίπτωση καταγγελίας). Η απάντηση του καταστήματος ήταν ότι δεν πρόκειται να φέρουν άλλες ίδιες μνήμες λόγω του οτι ο κατασκευαστής σταμάτησε την παραγωγή τους και μου πρότειναν ξανα πιστωτικό (να πω πως το πιστωτικό ήταν ελαφρώς υψηλότερο από ότι είχα αγοράσει τις μνήμες!). Στο επόμενο e-mail που τους έστειλα έκανα αναφορά στον νόμο που παρέθεσα σε προηγούμενο post και ως δια μαγείας βρήκαν μνήμες για να μου κάνουν αντικατάσταση. Επίσης η ίδια μνήμη προστέθηκε στο ηλεκτρονικό μαγαζί με τιμή ~15€ ακριβότερη. Πώς γίνεται να βρήκαν στοκ ώστε να το βγάλουν και πρως πώληση και να μου κάνουν αντικατάσταση όταν την προηγούμενη μέρα μου είχαν πει ότι δεν θα ξαναφέρουν;

Δημοσ.
Συμφωνώ (παρόλο που ούτε εμένα θα μου άρεσε κάτι τέτοιο). Δώσε μου προϊόν αντίστοιχων/ίδιων προδιαγραφών και ας είναι υποπολλαπλάσιας αξίας.

Επίσης σε τέτοια περίπτωση το κατάστημα δεν θα έκοβε (με τίποτα) πιστωτικό αλλά θα προχωρούσε απευθείας σε αντικατάσταση. Οπότε μπλέκουμε σε ένα ατέρμονο loop όπου ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του.

 

Ακριβώς αλλά επειδή η αγορά δε μένει ποτέ στάσιμη (εκτός αν έχει γίνει σε μικρό χρονικό διάστημα) προσωπικά και στο πλαίσιο και στο eshop έχω πάει κρασαρισμένους δίσκους πίσω αλλά φυσικά αφου μετά απο κάποιους μήνες δεν υπήρχαν οι αντίστοιχες χωριτηκότητες δε μου κόψαν πιστωτικό, μου έδωσαν δίσκους μεγαλύτερης χωριτηκότητας (οτι θα έπαιρνα ΤΩΡΑ με τα λεφτά που είχα δώσει ΤΟΤΕ)

 

Η αδικία είναι ότι αγόρασες ένα προϊόν , σου χάλασε και τώρα προσπαθούν να σου δώσουν κάτι μικρότερων δυνατοτήτων. Ας φρόντιζαν να κράταγαν κάποιο στοκ για τυχόν τέτοιες περιπτώσεις (κάτι που δεν είναι εφικτό βέβαια).

 

δεν προσπαθούν να του δώσουν με το έτσι θέλω. Απ'ότι είπε του προτείναν κάποιο άλλο προϊόν, δεν το ήθελε (και με το δίκιο του αν δεν το κρίνει λογικό) και το επόμενο βήμα ήταν να του κόψουν πιστωτικό

Δημοσ.
Συμφωνώ (παρόλο που ούτε εμένα θα μου άρεσε κάτι τέτοιο). Δώσε μου προϊόν αντίστοιχων/ίδιων προδιαγραφών και ας είναι υποπολλαπλάσιας αξίας.

Επίσης σε τέτοια περίπτωση το κατάστημα δεν θα έκοβε (με τίποτα) πιστωτικό αλλά θα προχωρούσε απευθείας σε αντικατάσταση. Οπότε μπλέκουμε σε ένα ατέρμονο loop όπου ο καθένας κοιτάει το συμφέρον του.

 

Οκ να δωσω ενα παραδειγμα για να γινω πιο κατανοητος .Αν καουν τα akg ακουστικα μου (την οποια θεωρω μιαπολυ αξιολογη εταιρεια σε αυτο τον τομεα) θα τσατιστω παρα πολυ αν επιμενουν να μου προτεινουν καποια αλλα επειδη εχουν και τα δυο..50 Ω αντισταση πχ.

Ακομα και αν εκαναν την ιδια τιμη , ποσo δε χαμηλοτερη .

Το 'ιδιων χαρακτηριστικων ' το θεωρω προσωπικα μπουρδα,και κριτηριο μονο για κουμπιουτεροπροιοντα, δηλαδη γουρουνι στο σακι.Ασχετως νομου..

Δημοσ.

Εμένα πάντως, πριν κάποια χρόνια, μου είχε καεί το USB Flashaki 1 GB που είχα.

Χωρίς πολλά πολλά, μου το αντικαταστήσαν με ένα 4GB και καλύτερης ταχύτητας.

Δημοσ.
Ακριβώς αλλά επειδή η αγορά δε μένει ποτέ στάσιμη (εκτός αν έχει γίνει σε μικρό χρονικό διάστημα) προσωπικά και στο πλαίσιο και στο eshop έχω πάει κρασαρισμένους δίσκους πίσω αλλά φυσικά αφου μετά απο κάποιους μήνες δεν υπήρχαν οι αντίστοιχες χωριτηκότητες δε μου κόψαν πιστωτικό, μου έδωσαν δίσκους μεγαλύτερης χωριτηκότητας (οτι θα έπαιρνα ΤΩΡΑ με τα λεφτά που είχα δώσει ΤΟΤΕ)

Ποιά ήταν η τιμή των καινούριων δίσκων; Ήταν ίση, μικρότερη ή μεγαλύτερη από όσα είχες πληρώσει αρχικά;

Εαν ήταν ίση κανένα πρόβλημα, εαν ήταν (έστω και ελάχιστα) μικρότερη σε πιάσαν «κορόιδο» (κι ας πήρες πιο πολλά GB) και εαν ήταν μεγαλύτερη σε τι διαφέρεις από τον TS που ζητάει ένα ακριβότερο αντικείμενο;

δεν προσπαθούν να του δώσουν με το έτσι θέλω. Απ'ότι είπε του προτείναν κάποιο άλλο προϊόν, δεν το ήθελε (και με το δίκιο του αν δεν το κρίνει λογικό) και το επόμενο βήμα ήταν να του κόψουν πιστωτικό

Με το «έτσι θέλω» προσπαθούν να του το δώσουν εφόσον δεν δέχτηκε το υποδεέστερο προϊόν που του προσφέρουν και αυτοί με την σειρά τους δεν δέχονται να του δώσουν ένα ακριβότερο, όπως πρέπει. Το πιστωικό είναι η τελευταία λύση και δεν είναι υποχρεωτικό να γίνει αποδεκτή.

Οκ να δωσω ενα παραδειγμα για να γινω πιο κατανοητος .Αν καουν τα akg ακουστικα μου (την οποια θεωρω μιαπολυ αξιολογη εταιρεια σε αυτο τον τομεα) θα τσατιστω παρα πολυ αν επιμενουν να μου προτεινουν καποια αλλα επειδη εχουν και τα δυο..50 Ω αντισταση πχ.

Ακομα και αν εκαναν την ιδια τιμη , ποσo δε χαμηλοτερη .

Το 'ιδιων χαρακτηριστικων ' το θεωρω προσωπικα μπουρδα,και κριτηριο μονο για κουμπιουτεροπροιοντα, δηλαδη γουρουνι στο σακι.Ασχετως νομου..

 

Η αντίσταση δεν είναι το μόνο χαρακτηριστικό στα ακουστικά, αλλά δεν θα διαφωνήσω σε θέματα κατασκευαστή και μάρκας. Επίσης το κάθε προϊόν έχει χαρακτηριστικά και όχι μόνο τα είδη πληροφορικής. Εαν ένα αμάξι είναι 1000cc ή 1000000cc δεν είναι χαρακτηριστικό; Εαν ένα σπίτι έχει 3 δωμάτια ή 13 δωμάτια δεν είναι χαρακτηριστικό; Εαν η μαγιονέζα έχει 1 αυγό ή 2 αυγά δεν είναι χαρακτηριστικό; Και πάει λέγοντας...

Δημοσ.

@Bloodrage

 

Γιατι δεν δοκιμαζεις να επικοινωνησεις απευθειας με την ocz? Η Lifetime εγγυηση δινεται απο τις εταριες, και πσιτευω οτι ειναι παραλογο να ζητας προιον αλλης εταριας για την αντικατασταση (ανεξαρτητως κοστους)

 

Αν επικοινωνησεις με τιν ocz πιστευω θα λυθει αμεσως το προβλήμα (λογικα θα εχουνε σε stock τις αρχικες σου μνημες ) ;)

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...