Προς το περιεχόμενο

Προβλημα με Ε-Shop!!!


Bloodrage

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.

Εδω και 10 μερες εντοπισα errors στις μνημες της υπογραφης καθε φορα που ετρεχα το memtest ακομα και σε stock συχνοτητες.

Τις παω στο service του e-shop και με ειδοποιουν την επομενη οτι ειναι προβληματικες και θα τις αντικαταστησουν και θα ειδοποιηθω.

Αυτο εγινε την 30/9 , μετα απο 2 εργασιμες μου τηλεφωνουν και μου λενε οτι οι ιδιες μνημες δεν υπαρχουν και μου προτεινουν καποιες κατωτερες

ocz τις οποιες δεν της δεχομαι και μου λενε οκ θα σε ενημερωσουμε παλι. Επειτα απο 8 εργασιμες και 20 δικα μου τηλεφωνηματα η απαντηση ειναι

παντα η ιδια " θα σας ενημερωσουμε κυριε το θεμα ειναι στον προισταμενο ". Οσες φορες δε ζητησα τον προισταμενο μου απανταγαν ¨ ειναι απασχολημενος'' . Επησης μου εστειλαν ενα μηνυμα μετα απο 6 εργασιμες στο κινητο που

λεει : E-Shop.GR τμημα σερβις σας ενημερωνουμε οτι το προιον με κωδικο PER.555395 πιστωθηκε στα 129.00 euro , ποσο που μπορειτε να

συμψηφησετε με νεα παραγγελια.

 

Το θεμα ειναι οτι πριν απο 1 χρονο αγορασα τις μνημες του λινκ απο το e-shop 129 euro.

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.555395

 

Αυτοι μου προτεινανε να μου δοσουν τις παρακατω τις οποιες δεν δεχτηκα.

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.555353

 

Αφου αποριπτω τις μνημες με ρωτανε οκ ποιες θελετε και τους λεω τις παρακατω ο οποιες ειναι αντοιστιχες.

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.552603

 

Και εκτωτε με αγνοουν , οποτε τηλεφωνω με αποφευγουν , και μαλιστα σημερα μου μιλησαν και με τονο στη φωνη!

Ειμαι 8 μερες χωρις pc . Πως θα βρω το δικιο μου? Που να απευθυνθω ? Να κινηθω νομικα ?

Σας ευχαριστω προκαταβολικα,

  • Απαντ. 100
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.

σου πίστωσαν το ποσό που πλήρωσες για τις μνήμες σου 100%. Νομιζω δεν μπορείς να ζητήσεις προιον που κοστίζει παραπάνω απο αυτό που αγόρασες.

Δημοσ.
Νομιζω δεν μπορείς να ζητήσεις προιον που κοστίζει παραπάνω απο αυτό που αγόρασες.

 

Μπορεί να ζητήσει προϊόν αντίστοιχων προδιαγραφών και ας είναι πιο ακριβό.

Βέβαια, εφόσον υπάρχουν 2 ή παραπάνω προϊόντα που πληρούν τις προδιαγραφές είναι λογικό να δώσουν το φτηνότερο (ή το ακριβότερο με μια διαφορά χρημάτων).

Εφόσον υπάρχει μόνο ένα προϊόν, ακόμα και αν είναι ακριβότερο από το αρχικό, είναι υποχρεωμένοι να το δώσουν.

Δημοσ.

Δηλαδη πρεπει να μπω σε διαδικασια παλι να αγορασω μνημες ? Να πληρωσω κι αλλα λευτα ωστε να εχω αυτο που αγορασα? Οι τιμες τους εχουν ξεφυγει ειναι απαραδεκτες.

Ζηταω πολλα οταν θελω αυτο που αγορασα εστω κι αν ειναι διαφορετικη μαρκα ?

Δημοσ.
Εδω και 10 μερες εντοπισα errors στις μνημες της υπογραφης καθε φορα που ετρεχα το memtest ακομα και σε stock συχνοτητες.

Τις παω στο service του e-shop και με ειδοποιουν την επομενη οτι ειναι προβληματικες και θα τις αντικαταστησουν και θα ειδοποιηθω.

Αυτο εγινε την 30/9 , μετα απο 2 εργασιμες μου τηλεφωνουν και μου λενε οτι οι ιδιες μνημες δεν υπαρχουν και μου προτεινουν καποιες κατωτερες

ocz τις οποιες δεν της δεχομαι και μου λενε οκ θα σε ενημερωσουμε παλι. Επειτα απο 8 εργασιμες και 20 δικα μου τηλεφωνηματα η απαντηση ειναι

παντα η ιδια " θα σας ενημερωσουμε κυριε το θεμα ειναι στον προισταμενο ". Οσες φορες δε ζητησα τον προισταμενο μου απανταγαν ¨ ειναι απασχολημενος'' . Επησης μου εστειλαν ενα μηνυμα μετα απο 6 εργασιμες στο κινητο που

λεει : E-Shop.GR τμημα σερβις σας ενημερωνουμε οτι το προιον με κωδικο PER.555395 πιστωθηκε στα 129.00 euro , ποσο που μπορειτε να

συμψηφησετε με νεα παραγγελια.

 

Το θεμα ειναι οτι πριν απο 1 χρονο αγορασα τις μνημες του λινκ απο το e-shop 129 euro.

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.555395

 

Αυτοι μου προτεινανε να μου δοσουν τις παρακατω τις οποιες δεν δεχτηκα.

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.555353

 

Αφου αποριπτω τις μνημες με ρωτανε οκ ποιες θελετε και τους λεω τις παρακατω ο οποιες ειναι αντοιστιχες.

http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.552603

 

Και εκτωτε με αγνοουν , οποτε τηλεφωνω με αποφευγουν , και μαλιστα σημερα μου μιλησαν και με τονο στη φωνη!

Ειμαι 8 μερες χωρις pc . Πως θα βρω το δικιο μου? Που να απευθυνθω ? Να κινηθω νομικα ?

Σας ευχαριστω προκαταβολικα,

 

Από τι στιγμη που σου πιστώσανε όλο το ποσό στις οποίες τις αγόρασες είναι καλημένοι από όλες τις απόψεις δεν μπορείς να κάνεις τίποτα... αυτό που θα μπορούσαν να είναι υποχρεωμένοι να κάνουν ΑΝ ΔΕΝ στις πιστώνανε ήταν να σου δώσουν προιόν αντίστηχης τιμής

Δημοσ.
Από τι στιγμη που σου πιστώσανε όλο το ποσό στις οποίες τις αγόρασες είναι καλημένοι από όλες τις απόψεις δεν μπορείς να κάνεις τίποτα...

 

Το πιστωτικό άμα θέλεις το δέχεσαι. Αλλιώς απαιτείς αντικατάσταση προϊόντος.

Δημοσ.

Ζηταω πολλα οταν θελω αυτο που αγορασα εστω κι αν ειναι διαφορετικη μαρκα ?

 

Δεν εχω αντιμετωπισει προβληματα σε αλλαγες για να το πολυψαξω αλλα εγω ξερω οτι ειτε παιρνεις το ιδιο προιον ειτε παιρνεις πιστωτικο στην τιμη αγορας .Αν δεν θες πιστωτικο ζητας τα λεφτα σου .Και παιρνεις το ιδιο μοντελο απο αλλου αν θες στο φιναλε.Ας με διορθωσει καποιος οπου κανω λαθος.Ξερω εγω τωρα, να ζητας μνημες που κανουν τωρα 179 Ε επειδη ειναι ιδιες χαρακτηριστικων ? (καταλαβα καλα ? :rolleyes:)

Δημοσ.

Κάνε ένα τηλέφωνο στη Γενικά Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος και στην Γενική Γραματεία Καταναλωτή να τους ρωτήσεις τι χρειάζεται για να κάνεις καταγγελία, εφόσον το επιθυμείς.

 

Επίσης όταν ξαναπάρεις τηλέφωνο να τους πεις ότι σύμφωνα με τον νόμο 3043/2002 άρθρο 540 πρέπει να σου κάνουν αντικατάσταση.

 

Νόμος 3043/2002:

 

Άρθρο 540

Δικαιώματα του αγοραστή

Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα.

Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.

Δημοσ.

δεν γίνεται να στο αντικαταστήσουν με προϊόν αντίστοιχων προδιαγραφών. Το "αντίστοιχων προδιαγραφών" είναι φοβερά γενικό. Απο τη στιγμή που σου πιστώσαν το ποσό ΑΥΤΟ είναι και το σωστό. Το αν η αγορά μνημών έχει εκτοξευθεί στα ύψη δεν είναι κανένα eshop υπέυθυνο γι αυτό. 129 τους έδωσες 129 σου δίνουν, δε μπορείς να αξιώνεις ακριβότερο προϊόν.

 

Αντίστοιχα αν οι τιμές είχαν πέσει στις μνήμες (πχ όταν αγόρασες 129ε τα 6gb τώρα μπορεί να είχαν 129 τα 12gb) θα σε συνέφερε να έπαιρνες τις μνήμες.

Δημοσ.

Και αν είχε δώσει 100€ και υπήρχε ακριβώς το ίδιο προϊόν, αλλά κόστιζε 60€ πλέον δε θα 'πρεπε σύμφωνα με τη λογική σου να του αντικαταστήσουν τις μνήμες και να του δώσουν και 40€ στο χέρι ή έστω να του τα πιστώσουν;

 

Τι λογικές είναι αυτές; Κατ' αρχάς λέμε ότι δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να δεχτεί το πιστωτικό.

Τι πάει να πει ότι αυτό είναι και το σωστό;

Δημοσ.

μα το λέει ξεκάθαρα ρε παιδιά ο νόμος :

1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες.

είναι αδύνατη γιατί δεν υπάρχουν ίδιες, καθώς επίσης οι αλλες μνήμες με τα ιδια χαρακτηριστικα είναι ποιο ακριβές οπότε μιλάμε για δυσανάλογες δαπάνες....

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...