Bloodrage Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Εδω και 10 μερες εντοπισα errors στις μνημες της υπογραφης καθε φορα που ετρεχα το memtest ακομα και σε stock συχνοτητες. Τις παω στο service του e-shop και με ειδοποιουν την επομενη οτι ειναι προβληματικες και θα τις αντικαταστησουν και θα ειδοποιηθω. Αυτο εγινε την 30/9 , μετα απο 2 εργασιμες μου τηλεφωνουν και μου λενε οτι οι ιδιες μνημες δεν υπαρχουν και μου προτεινουν καποιες κατωτερες ocz τις οποιες δεν της δεχομαι και μου λενε οκ θα σε ενημερωσουμε παλι. Επειτα απο 8 εργασιμες και 20 δικα μου τηλεφωνηματα η απαντηση ειναι παντα η ιδια " θα σας ενημερωσουμε κυριε το θεμα ειναι στον προισταμενο ". Οσες φορες δε ζητησα τον προισταμενο μου απανταγαν ¨ ειναι απασχολημενος'' . Επησης μου εστειλαν ενα μηνυμα μετα απο 6 εργασιμες στο κινητο που λεει : E-Shop.GR τμημα σερβις σας ενημερωνουμε οτι το προιον με κωδικο PER.555395 πιστωθηκε στα 129.00 euro , ποσο που μπορειτε να συμψηφησετε με νεα παραγγελια. Το θεμα ειναι οτι πριν απο 1 χρονο αγορασα τις μνημες του λινκ απο το e-shop 129 euro. http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.555395 Αυτοι μου προτεινανε να μου δοσουν τις παρακατω τις οποιες δεν δεχτηκα. http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.555353 Αφου αποριπτω τις μνημες με ρωτανε οκ ποιες θελετε και τους λεω τις παρακατω ο οποιες ειναι αντοιστιχες. http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.552603 Και εκτωτε με αγνοουν , οποτε τηλεφωνω με αποφευγουν , και μαλιστα σημερα μου μιλησαν και με τονο στη φωνη! Ειμαι 8 μερες χωρις pc . Πως θα βρω το δικιο μου? Που να απευθυνθω ? Να κινηθω νομικα ? Σας ευχαριστω προκαταβολικα,
damastes Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 σου πίστωσαν το ποσό που πλήρωσες για τις μνήμες σου 100%. Νομιζω δεν μπορείς να ζητήσεις προιον που κοστίζει παραπάνω απο αυτό που αγόρασες.
macabre_sunsets Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Νομιζω δεν μπορείς να ζητήσεις προιον που κοστίζει παραπάνω απο αυτό που αγόρασες. Μπορεί να ζητήσει προϊόν αντίστοιχων προδιαγραφών και ας είναι πιο ακριβό. Βέβαια, εφόσον υπάρχουν 2 ή παραπάνω προϊόντα που πληρούν τις προδιαγραφές είναι λογικό να δώσουν το φτηνότερο (ή το ακριβότερο με μια διαφορά χρημάτων). Εφόσον υπάρχει μόνο ένα προϊόν, ακόμα και αν είναι ακριβότερο από το αρχικό, είναι υποχρεωμένοι να το δώσουν.
Bloodrage Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δηλαδη πρεπει να μπω σε διαδικασια παλι να αγορασω μνημες ? Να πληρωσω κι αλλα λευτα ωστε να εχω αυτο που αγορασα? Οι τιμες τους εχουν ξεφυγει ειναι απαραδεκτες. Ζηταω πολλα οταν θελω αυτο που αγορασα εστω κι αν ειναι διαφορετικη μαρκα ?
pershs Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Εδω και 10 μερες εντοπισα errors στις μνημες της υπογραφης καθε φορα που ετρεχα το memtest ακομα και σε stock συχνοτητες.Τις παω στο service του e-shop και με ειδοποιουν την επομενη οτι ειναι προβληματικες και θα τις αντικαταστησουν και θα ειδοποιηθω. Αυτο εγινε την 30/9 , μετα απο 2 εργασιμες μου τηλεφωνουν και μου λενε οτι οι ιδιες μνημες δεν υπαρχουν και μου προτεινουν καποιες κατωτερες ocz τις οποιες δεν της δεχομαι και μου λενε οκ θα σε ενημερωσουμε παλι. Επειτα απο 8 εργασιμες και 20 δικα μου τηλεφωνηματα η απαντηση ειναι παντα η ιδια " θα σας ενημερωσουμε κυριε το θεμα ειναι στον προισταμενο ". Οσες φορες δε ζητησα τον προισταμενο μου απανταγαν ¨ ειναι απασχολημενος'' . Επησης μου εστειλαν ενα μηνυμα μετα απο 6 εργασιμες στο κινητο που λεει : E-Shop.GR τμημα σερβις σας ενημερωνουμε οτι το προιον με κωδικο PER.555395 πιστωθηκε στα 129.00 euro , ποσο που μπορειτε να συμψηφησετε με νεα παραγγελια. Το θεμα ειναι οτι πριν απο 1 χρονο αγορασα τις μνημες του λινκ απο το e-shop 129 euro. http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.555395 Αυτοι μου προτεινανε να μου δοσουν τις παρακατω τις οποιες δεν δεχτηκα. http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.555353 Αφου αποριπτω τις μνημες με ρωτανε οκ ποιες θελετε και τους λεω τις παρακατω ο οποιες ειναι αντοιστιχες. http://www.e-shop.gr/show_per.phtml?id=PER.552603 Και εκτωτε με αγνοουν , οποτε τηλεφωνω με αποφευγουν , και μαλιστα σημερα μου μιλησαν και με τονο στη φωνη! Ειμαι 8 μερες χωρις pc . Πως θα βρω το δικιο μου? Που να απευθυνθω ? Να κινηθω νομικα ? Σας ευχαριστω προκαταβολικα, Από τι στιγμη που σου πιστώσανε όλο το ποσό στις οποίες τις αγόρασες είναι καλημένοι από όλες τις απόψεις δεν μπορείς να κάνεις τίποτα... αυτό που θα μπορούσαν να είναι υποχρεωμένοι να κάνουν ΑΝ ΔΕΝ στις πιστώνανε ήταν να σου δώσουν προιόν αντίστηχης τιμής
phanispal Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Νομίζω δικαιούται αντικατάσταση με προϊόν αντιστοίχων προδιαγραφών, ανεξαρτήτως κόστους.
macabre_sunsets Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Από τι στιγμη που σου πιστώσανε όλο το ποσό στις οποίες τις αγόρασες είναι καλημένοι από όλες τις απόψεις δεν μπορείς να κάνεις τίποτα... Το πιστωτικό άμα θέλεις το δέχεσαι. Αλλιώς απαιτείς αντικατάσταση προϊόντος.
Bloodrage Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Αυτο νομιζω κι εγω αλλα με αγνοουν στο τηλεφωνο!
phanispal Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Ζήτα να μιλήσεις με κάποιον υπεύθυνο κι αν σε γράψουν πήγαινε από Μενίδι μεριά.
bluesattack Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Ζηταω πολλα οταν θελω αυτο που αγορασα εστω κι αν ειναι διαφορετικη μαρκα ? Δεν εχω αντιμετωπισει προβληματα σε αλλαγες για να το πολυψαξω αλλα εγω ξερω οτι ειτε παιρνεις το ιδιο προιον ειτε παιρνεις πιστωτικο στην τιμη αγορας .Αν δεν θες πιστωτικο ζητας τα λεφτα σου .Και παιρνεις το ιδιο μοντελο απο αλλου αν θες στο φιναλε.Ας με διορθωσει καποιος οπου κανω λαθος.Ξερω εγω τωρα, να ζητας μνημες που κανουν τωρα 179 Ε επειδη ειναι ιδιες χαρακτηριστικων ? (καταλαβα καλα ? )
phanispal Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Ευθύνεται άμεσα ο πελάτης που ανέβηκε η τιμή; Τι λογική είναι αυτή;
macabre_sunsets Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Κάνε ένα τηλέφωνο στη Γενικά Ομοσπονδία Καταναλωτών Ελλάδος και στην Γενική Γραματεία Καταναλωτή να τους ρωτήσεις τι χρειάζεται για να κάνεις καταγγελία, εφόσον το επιθυμείς. Επίσης όταν ξαναπάρεις τηλέφωνο να τους πεις ότι σύμφωνα με τον νόμο 3043/2002 άρθρο 540 πρέπει να σου κάνουν αντικατάσταση. Νόμος 3043/2002: Άρθρο 540 Δικαιώματα του αγοραστή Στις περιπτώσεις ευθύνης του πωλητή για πραγματικό ελάττωμα ή για έλλειψη συνομολογημένης ιδιότητας ο αγοραστής δικαιούται κατ' επιλογήν του: 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. 2. να μειώσει το τίμημα. 3. να υπαναχωρήσει από τη σύμβαση, εκτός αν πρόκειται για επουσιώδες πραγματικό ελάττωμα. Ο πωλητής οφείλει να πραγματοποιήσει τη διόρθωση ή την αντικατάσταση σε εύλογο χρόνο και χωρίς σημαντική ενόχληση του αγοραστή.
andrip Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 δεν γίνεται να στο αντικαταστήσουν με προϊόν αντίστοιχων προδιαγραφών. Το "αντίστοιχων προδιαγραφών" είναι φοβερά γενικό. Απο τη στιγμή που σου πιστώσαν το ποσό ΑΥΤΟ είναι και το σωστό. Το αν η αγορά μνημών έχει εκτοξευθεί στα ύψη δεν είναι κανένα eshop υπέυθυνο γι αυτό. 129 τους έδωσες 129 σου δίνουν, δε μπορείς να αξιώνεις ακριβότερο προϊόν. Αντίστοιχα αν οι τιμές είχαν πέσει στις μνήμες (πχ όταν αγόρασες 129ε τα 6gb τώρα μπορεί να είχαν 129 τα 12gb) θα σε συνέφερε να έπαιρνες τις μνήμες.
phanispal Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Και αν είχε δώσει 100€ και υπήρχε ακριβώς το ίδιο προϊόν, αλλά κόστιζε 60€ πλέον δε θα 'πρεπε σύμφωνα με τη λογική σου να του αντικαταστήσουν τις μνήμες και να του δώσουν και 40€ στο χέρι ή έστω να του τα πιστώσουν; Τι λογικές είναι αυτές; Κατ' αρχάς λέμε ότι δεν είναι υποχρεωμένος ο πελάτης να δεχτεί το πιστωτικό. Τι πάει να πει ότι αυτό είναι και το σωστό;
damastes Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 μα το λέει ξεκάθαρα ρε παιδιά ο νόμος : 1. να απαιτήσει, χωρίς επιβάρυνσή του, τη διόρθωση ή αντικατάσταση του πράγματος με άλλο, εκτός αν μια τέτοια ενέργεια είναι αδύνατη ή απαιτεί δυσανάλογες δαπάνες. είναι αδύνατη γιατί δεν υπάρχουν ίδιες, καθώς επίσης οι αλλες μνήμες με τα ιδια χαρακτηριστικα είναι ποιο ακριβές οπότε μιλάμε για δυσανάλογες δαπάνες....
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.