freetomi24 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Μερικά τρικ για το πως να βάλετε με τα ίδια χρήματα περισσότερα λίτρα βενζίνης στο αυτοκίνητο. Ακολουθήστε τις συμβουλές αυτές και θα εξοικονομίσετε χρήματα από το γέμισμα του αυτοκινήτου σας,αν και η τιμή της βενζίνης έχει πέσει…οι καιροί είναι δύσκολοι.. Γεµίστε το όχηµά σας νωρίς το πρωί. Γιατί η θερµοκρασία εδάφους είναι χαµηλή. Σ’ όλα τα πρατήρια ßενζίνας οι δεξαµενές είναι υπόγειες. Άρα , όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο µεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίµου. Αν γεµίσετε απόγευµα, ή ßράδυ, το λίτρο σας δεν θα είναι ακριßώς 1 λίτρο . Όταν γεµίζετε το αυτοκίνητο σε self service πρατήριο, µην ßάζετε την αντλία σε υψηλή ταχύτητα. Απ’ τις τρείς ταχύτητες, (χαµηλό στάδιο, µεσαίο κι υψηλό) το χαµηλό ελαχιστοποιεί τους ατµούς που δηµιουργούνται απ’ την ßενζίνη. Σ’ όλες οι µάνικες προκαλείται µια επιστροφή ατµού. Εάν γεµίζετε στο γρήγορο, ένα µέρος του καυσίµου, που πηγαίνει στο ρεζερßουάρ γίνεται ατµός ßενζίνης. Αυτός ο ατµός απορροφάται επάνω, γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαµενή του ßενζινάδικου κι έτσι στην πραγµατικότητα παραλαµßάνετε λιγότερο καύσιµο. Εάν την ώρα που εισέρχεστε, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασµός του ßενζινάδικου από ßυτιοφόρο, µην γεµίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιµο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασµό και να πάρετε µαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαµενής. Ένα απ’ τα σηµαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασµό, όταν το απόθεµα ßενζίνης σας είναι περίπου στη µέση . Διότι, όσο περισσότερο καύσιµο έχετε στο ρεζερßουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιµο χώρο του. Η ßενζίνη εξατµίζεται γρηγορότερα απ’ ό,τι µπορείτε να φανταστείτε. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Γεµίστε το όχηµά σας νωρίς το πρωί. Γιατί η θερµοκρασία εδάφους είναι χαµηλή. Σ’ όλα τα πρατήρια ßενζίνας οι δεξαµενές είναι υπόγειες. Άρα , όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο µεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίµου. Αν γεµίσετε απόγευµα, ή ßράδυ, το λίτρο σας δεν θα είναι ακριßώς 1 λίτρο . Στανταρ δεν ισχυει. Η αν ισχυει η διαφορα ειναι τοσο αμελητεα που δεν εχει σημασια. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
_BASSstarlet_ Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Ένα απ’ τα σηµαντικότερα είναι να κάνετε ανεφοδιασµό, όταν το απόθεµα ßενζίνης σας είναι περίπου στη µέση . Διότι, όσο περισσότερο καύσιµο έχετε στο ρεζερßουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιµο χώρο του. Η ßενζίνη εξατµίζεται γρηγορότερα απ’ ό,τι µπορείτε να φανταστείτε. Με αυτή τη τακτική όμως, δεν ψάχνουμε πιο συχνά για πρατήριο, άρα επιβαρύνουμε την κατανάλωση; Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Haldol Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Ισχύει ότι με την θερμοκρασία αλλάζει η πυκνότητα της βενζίνης. Αλλά όχι σε βαθμό που θα κάνει διαφορά στην τσέπη μας. Για κάθε 5°C χαμηλότερα η βενζίνη γίνεται περίπου 0.5% πυκνότερη. Όμως η μεταβολή της θερμοκρασίας μέσα σε μια μέρα δεν είναι ποτέ πάνω από 10°C. Στην καλύτερη δηλαδή, αν έβαλες το μεσημέρι 40 λίτρα με 15°C, το πρωί με 5°C θα είχες βάλει... 40.4 λίτρα. Θα γλίτωνες εν ολίγοις το τεράστιο ποσό των ~0.60€. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
doctorkostis Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Και σκεψου οτι μιλαμε για διαφορα θερμοκρασιας σε μια υπογεια δεξαμενη και οχι περιβαλλοντος που μετραμε συνηθως. Καμια σχεση με 10 βαθμους, σιγουρα πολυ λιγοτερο. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
kage Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Εάν την ώρα που εισέρχεστε, δείτε ότι γίνεται ανεφοδιασµός του ßενζινάδικου από ßυτιοφόρο, µην γεµίζετε. Είναι πολύ πιθανό το καύσιµο να έχει ανακατευτεί κατά τον ανεφοδιασµό και να πάρετε µαζί τα ακάθαρτα συστατικά, που συνήθως κάθονται στον πάτο της δεξαµενής βεβαια το ιδιο θα παθεται και οταν δεν υπαρχει βυτιοφορο και απλα εχει αδειασει η δεξαμενη. αυτο με την θερμοκρασια και γενικα με την πυκνοτητα ισχυει κυριως στο πετρελαιο Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Str Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 google: θερμοχωρητικότητα εδάφους, γεωθερμία, μέση θερμοκρασία εδάφους, διακυμάνσεις θερμοκρασιών σε Χ βάθη. το χώμα όσο και αν φαίνεται περίεργο δεν μεταβάλλει τόσο εύκολα τη θερμοκρασία του. πολύ λιγότερο από 10 βαθμούς. Σε αυτό το φαινόμενο στηρίζεται η γεωθερμία, οικολογικός τρόπος θέρμανσης και ψύξης μιας κατοικίας. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
lexmark Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Share Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Καταραμενοι myth busters! Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
A3TeRnuS Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2010 Share Δημοσ. 17 Δεκεμβρίου 2010 Οτι να ναι! Αμελητεες εως μηδενικες οι διαφορες παιδια... Ν. Συνδέστε για να σχολιάσετε Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες άλλες επιλογές
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.