alexis333 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Λοιπον η ιστορια εχει ως εξης : παραγγελνω ενα τροφοδοτικο πριν κατι μερες και το παραλαμβανω κανονικα αλλα βγηκε μαπα το καρπουζι τελικα .... Το θεμα ειναι πως τους πηρα τηλεφωνο και μου ειπαν να το στειλω με δικα μου εξοδα .... Παω σημερα να το στειλω και μου λεει 20 ευρω περιπου για να παει ( ηταν και 3 κιλα ενταξει ) Δε γινεται ρε φιλε να παιρνεις κατι και να ειναι χαλασμενο και να πρεπει να πληρωσω αλλα 20ευρω για δικια τους μαλακια .... Δλδ μετα θα πληρωνα και τα μεταφορικα επιστροφης για να το παρω πισω .. ?? Ε τα παιρνω κι εγω και τους λεω στη μεταφορικη χρεωσε τα στο Πλαισιο ....:lol: Νομιζω το ειχα ξανακανει παλιοτερα και το ειχαν δεχθει γι αυτο και το εκανα παλι τωρα ... Επειδη μενω επαρχια και δε πολυστελνω κι ολας για RMA και δε ξερω πως πανε αυτα , μπορει να με διαφωτισει κανεις που να ξερει ... ?? Δλδ τα μεταφορικα τα πληρωνει ο αγοραστης και οχι ο πωλητης .. ??? Γιατι αν ειναι ετσι παιρνω απο eshop που εχουμε και καταστημα εδω για να μη τρεχω με μεταφορικα ... Ναι ξερω η υποστηριξη eshop sucks αλλα λιγο απο δω λιγο απο κει δε νομιζω να εχω προβλημα μαζι τους .... Για πειτε λοιπον αν εκανα μαλακια που τους χρεωσα το 20αρι....
phanispal Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Εξαρτάται απ' το πως το ρωτάς, αν θα στην κόψουν ή αν «καλά τους έκανες»; Έτσι λειτουργούν τα μπακάλικα εδώ πέρα (τα περισσότερα τουλάχιστον), γι' αυτό υπάρχει και η Dell κ.λπ. που κάνουν τη διαφορά.
Vasilis 07 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Για πειτε λοιπον αν εκανα μαλακια που τους χρεωσα το 20αρι.... Καλά έκανες.Είχα παραγγείλει πρίν 2 χρόνια RAM και μου έστειλαν αντί για καινούργια προβληματική από το stock.Τους το είπα αμέσως και μου είπαν να την επιστρέψω με χρέωση δική τους.
alexis333 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 @phanispal Οχι ρε συ δε ρωταω αν τους εκανα καλα ... (Για μενα φυσικα καλα τους εκανα γιατι τα ειχα παρει λιγο και ξελαφρωσα με την κινηση αυτη .. Μεχρι φυσικα να με παρουν απο τη μεταφορικη και να μου πουν πως πρεπει να πληρωσω τα μεταφορικα αλλιως γυρναει πισω και το δεμα ...) Ρωταω αν ηταν σωστη η λανθασμενη η κινηση ... Δλδ δεν υπαρχει ουδεμια περιπτωση να το δεχτουν ... ?? ---------- Προσθήκη στις 16:11 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 16:09 ---------- Καλά έκανες.Είχα παραγγείλει πρίν 2 χρόνια RAM και μου έστειλαν αντί για καινούργια προβληματική από το stock.Τους το είπα αμέσως και μου είπαν να την επιστρέψω με χρέωση δική τους. Kαι το δεχθηκαν ε .. ?? Εχω ελπιδες δλδ ..
Vasilis 07 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Kαι το δεχθηκαν ε .. ?? Εχω ελπιδες δλδ .. Κοίτα, όταν πληρώνεις RAM 240 ευρώ και σου έρχεται ένα πακέτο το οποίο περιέχει κίτ RAM ανοιχτό και μάλιστα του έχουν κολλήσει και αυτοκόλλητο "προβληματικό", νομίζω δεν έχουν και πολλά περιθώρια.Οι ίδιοι μου είπαν να το στείλω πίσω χωρίς κόστος και ζήτησαν και 10 φορές συγγνώμη για την μ@@@@@α που έκαναν .
phanispal Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Εκεί είναι το θέμα, ότι δεν υπάρχουν ίδια μέτρα και ίδια σταθμά για όλους, πάντοτε.
LouCi4er Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Εγω παντως πριν κατι μηνες που εστειλα μια 5770 επειδη ειχε προβλημα στο Pc1,πληρωσα 10 ευρω απο επαρχεια για Αθηνα.Δεν το σκεφτηκα και πολυ διοτι σιγα μην εκανα και τον δυσκολο για 10 ευρω για κατι που ειχε 160 ευρω.Τωρα αν παρεις κατι που εχει 50-60 ευρω και πρεπει να δωσεις 20 ευρω για να το στειλεις,ε το σκεφτεσαι λιγο.Παντως θυμαμαι οτι απο το Pc1 μου ειχε πει το παλικαρι αν περιμενα 3-4 μερες θα περνουσε ο courier απο την πολη μου για να το εδινα και να μην πληρωνα τπτ.Τεσπα η αληθεια ειναι μην μπλεξεις.Παντως δεν νομιζω να δεχτουνε να πληρωσουν αυτοι.Το στελνεις με δικα σου εξοδα και στο ξαναστελνουν αυτοι πισω με δικα τους.Νομιζω ετσι παει,οχι για ολους αλλα για τους περισσοτερους νομιζω.
alexis333 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Καλα αν μου πουν θα τα πληρωσω αλλα ειναι αδικο ... Δλδ φταιω εγω που ειναι σκαρτο το τροφοδοτικο ... ??? Γιατι να χρεωθω 20ευρω παραπανω απο την τιμη του .. ?? Ασε και την ταλαιπωρια που εχω περασει ... Περιμενα 2 βδομαδες να τελειωσουν οι απεργιες να το στειλουν και το λαμβανω τελικα μετα απο τοσο καιρο και ειναι χαλασμενο ... Και τωρα πρεπει να περιμενω παλι ... Μαλον κολησα γκαντεμιτιδα απο ενα τυπο που του ειχαν χαλασει 3 υπολογιστες σε 2 βδομαδες ... Πριν στησω το τροφοδοτικο ημουν μαζι του ...:lol:
phanispal Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Κανονικά αυτοί πρέπει να αναλάβουν τα έξοδα μεταφοράς, αλλά στο ελλαδιστάν, πολλά "κανονικά" ακούς.
alexis333 Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 7 Οκτωβρίου 2010 Κανονικά αυτοί πρέπει να αναλάβουν τα έξοδα μεταφοράς, αλλά στο ελλαδιστάν, πολλά "κανονικά" ακούς. Η Sony στελνει κουριερ με δικο της κουτι που βαζεις μεσα το λαπτοπ και φευγει για εξωτερικο .... Η Dell στελνει και ανθρωπο δικο της μαλιστα στο χωρο σου αν παθει κατι το λαπτοπ ... Ή αν εχει καποιον αντιπροσωπο στην περιοχη σου που να συνεργαζεται , σε στελνει εκει για να σου αλλαξουν το board ενος λαπτοπ ας πουμε .. Ετσι λεω δυο περιπτωσεις που μου ερχονται στο μυαλο ...
phanispal Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Ξεχνάς όμως ότι συνεχίζουμε και υποστηρίζουμε μαγαζιά και εταιρείες που δεν έχουν τέτοιο after sales support.
alexis333 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Μέλος Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Ξεχνάς όμως ότι συνεχίζουμε και υποστηρίζουμε μαγαζιά και εταιρείες που δεν έχουν τέτοιο after sales support. Και σαν τι να κανουμε ρε Φανη ... Αφου ειναι μπακαλικα οπως λες κι εσυ εδω στο Ελλαδισταν ... Ξερεις καποιο καταστημα που να τα κανει ολα αυτα και να εχει και ποικιλια προιοντων ...??
phanispal Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δημοσ. 8 Οκτωβρίου 2010 Δε λέω ότι ευθυνόμαστε μόνο εμείς, αυτό έλειπε. Τις περισσότερες φορές κοιτάμε την τσέπη μας και θα πάρουμε υποδεέστερο προϊόν και από μαγαζί με υποδεέστερο after sales support και λογικό είναι στην τελική (μέχρις ενός σημείου). Μακάρι να μπορούσαμε όλοι να πάρουμε Dell οθόνες και laptop κ.λπ. ώστε να 'χουμε το κεφάλι μας ήσυχο. Αλλά πολλές φορές βιαζόμαστε και βαριόμαστε να περιμένουμε και πάμε και αγοράζουμε από e-shop π.χ. ενώ ξέρουμε ότι από κάπου αλλού μπορεί να ήταν καλύτερα, αλλά θα περιμέναμε, κι εμείς δε γουστάρουμε να περιμένουμε :Ρ ( ένα παράδειγμα, έτσι; ).
Προτεινόμενες αναρτήσεις
Αρχειοθετημένο
Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.