Προς το περιεχόμενο

Πρωτη φορα μηχανη (848)


Casey99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Γιατί θα έρθουν, μη γελιόμαστε. Ποτέ, κανένας και πουθενά δεν κατάφερε να τηρήσει τις υποσχέσεις αυτοσυγκράτησης στον εαυτό του.

 

Αυτό δυστυχώς, χωρίς να θέλω να βάλω σε ένα καλούπι όλους τους 18χρονους, ακόμα και το παπάκι μου θυμάμαι πως το οδηγούσα πριν από ~δεκαετία και τρέμω, χωρίς υπερβολές.

 

Επίσης Casey99, κανένας δε λέει πως παίρνει μηχανή για να σκοτωθεί ε, όλοι υπερπροσεκτικοί δηλώνουν πριν μπούνε στο χορό.

Αλλά αυτές οι διαολεμένες στιγμές μαλάκυνσης - άγνοιας κινδύνου έρχονται με μαθηματική ακρίβεια...

Δημοσ.

καθε μηνα να μην πω βδομαδα υπαρχει ενας που θελει να παρει ΜΗΧΑΝΗ αφου εχει οδηγησει ποδηλατο!

anyway παρε οτι να ναι αλλα αν μπορεις πηγαινε απο πρωτη βδομαδα σε μια σχολη για γρηγορη οδηγηση.(μεγαρα,σερρες)

αν και τωρα που το σκεφτομαι ισως αυτο να λειτουργησει και αντιστροφα."εμαθα να οδηγω γιατι συμμετειχα στο california school:P"

Δημοσ.

Η δική μου άποψη γιά το ιδανικό πρώτο μηχανάκι, βάση εμπειριών, είναι όχι πάνω από 30-35 ίππους, όσο το δυνατόν ελαφρύτερο, στενό, απλό και λιτό, εί δυνατόν μονοκύλινδρο, με σέλα που επιτρέπει την κίνηση, εννοείται εμπρός φρένο με καλή αίσθηση προοδευτικότητας και σχετικά μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων. Με άλλα λόγια ένα καλό 250 - 350 on-off ή s/motard. Τέτοια μηχανάκια είναι σχολεία.

 

για πες... τι προτεινεις σε αυτη την κατηγορια??

το Yamaha WR250R ή το Kawasaki KLX250S πχ. τι λενε?? ή το Honda CRF230L αν και πιο μικρο?

ειναι ευκολα μηχανακια για καποιον που δεν εχει εμπειρια απο μηχανες?

Δημοσ.
http://www.liveleak.com/view?i=a8f_1275877140

Προσεχε , και μην πας καυλωμενος οτι και να παρεις

 

 

ελεος ρε αδερφε..τωρα γιατι το εκανες αυτο;

τουλαχιστον γραψε τιποτα οσοι δεν θελουν να το δουν.

 

μαλλον δεν θα αναιβω καθολου σε μηχανη :X

Δημοσ.

[ame]http://www.youtube.com/watch?v=iW5yOyy89i4&feature=related[/ame]

 

Πάρε και αυτό. Καλά είναι να τα βλέπουμε για να θυμόμαστε ότι οι μηχανές δε συγχωρούν. Ένα λάθος σε τυχαία στιγμή και μπορεί να είναι το τελευταίο. Λίγα παραπάνω χιλιόμετρα στη στροφή, ένα μπλοκάρισμα τροχού, λίγο νερό κάτω, λίγη γλίτσα, λίγα χαλίκια, ένα μλκς που βγήκε στο αντίθετο ή παραβίασε ενα φανάρι/στοπ, ένα εμπόδιο μετά απο μια στροφή και game over..

 

Δυστηχώς η μηχανή δεν συγχωρεί τόσα λάθη όσα ένα αυτοκίνητο και το κακό μπορεί να συμβεί απο τη μια στιγμή στην άλλη. Απαιτεί να είσαι πολύ συνειδητοποιημένος οδηγός ειδικά για βγείς στην κίνηση...

 

Ετοιμάζομαι και γω να πάρω και δυστηχώς δε μπορώ να πω ότι δεν με τρώει και εμένα το χέρι μου αν και είμαι αρκετά προσεκτικός και συγκεντρωμένος στην οδήγηση

 

Για την 848 πάντως και απο μένα όχι. Αν κρίνω κιόλας με βάση το συνδιασμό της ηλικίας σου με την επιλογή σου για πρώτη μηχανή σίγουρα όχι. Πάρε πρώτα κανα ybr 250 μέχρι να αποκτήσεις λίγο εμπειρία και όταν πια δεν θα είσαι κουλάδι πας και σε τίποτα καλύτερο

Δημοσ.

Για κάποιον νεαρό που αποφασίζει να ξεκινήσει με τις μηχανές εγώ θα πρότεινα ένα "παπί" στα 600cc. Τα 250άρια είναι λίγα, κάπως ειδικά και δεν έχουν πια την ποικιλία που είχαν παλιά. Τα 600 κυβικά έχουμε φτάσει πια να είναι η βάση των μηχανών. Με αυτό το σκεπτικό, θα έλεγα να ξεκινήσεις με κανένα XT, με καμιά F650GS, καμιά transalp, με κάτι μεταχειρισμένο και αργό (που λέει ο λόγος) τέλος πάντων σε αυτά τα κυβικά. Προτείνω on-off, γιατί κατά βάση αυτά είναι τα "εύκολα" μηχανάκια. Φτηνές και δοκιμασμένες μηχανές, εύκολα ανταλλακτικά, ό,τι πρέπει για να ξεκινήσει κανείς.

Αργότερα βλέπεις προς τα πού κλίνεις και αγοράζεις τη μηχανή των ονείρων σου.

Δημοσ.
για πες... τι προτεινεις σε αυτη την κατηγορια??

το Yamaha WR250R ή το Kawasaki KLX250S πχ. τι λενε?? ή το Honda CRF230L αν και πιο μικρο?

ειναι ευκολα μηχανακια για καποιον που δεν εχει εμπειρια απο μηχανες?

 

Είμαστε ελαφρώς εκτός θέματος, οπότε σου απαντώ στο spoiler

 

 

ΔΕΝ έχω οδηγήσει ό,τι μηχανάκι κυκλοφορεί στην Ελληνική αγορά, οπότε δε γνωρίζω να σου πω ποιό είναι το "καλύτερο". Εξάλλου δεν υπάρχει "καλύτερο", διότι άλλες ανάγκες έχει κάθε υποψήφιος αγοραστής.

Γιά το Honda π.χ. διαβάζω σε ξένα χωματερά fora ότι δε λέει, όμως εκεί κρίνεται με κριτήρια έμπειρων αναβατών που θέλουν να κάνουν και λίγο enduro / trail ride στον ελεύθερο χρόνο τους, όχι με κριτήρια νέων αναβατών που το προορίζουν γιά άλλη χρήση...

Επιπλέον, υπάρχουν και άλλοι παράγοντες που θα με απέτρεπαν να προτείνω συγκεκριμένο μηχανάκι, όπως η επάρκεια και το κόστος ανταλλακτικών. Kawasaki, γιά παράδειγμα, έχω να πιάσω στα χέρια μου εδώ και 18 χρόνια, οπότε δεν ξέρω τι παίζει σήμερα, δεδομένου ότι έχει αλλάξει η αντιπροσωπεία από τότε (που παρεμπιπτόντως, ήταν ελεεινή...)

 

Γενικά πάντως, "εύκολη" δεν είναι καμία μοτοσυκλέτα, όμως αυτή η κατηγορία μοτ/τών είναι κατά τη γνώμη μου η ιδανική γιά να βελτιώσει κάποιος τις οδηγικές του ικανότητες.

 

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...