Προς το περιεχόμενο

Πρωτη φορα μηχανη (848)


Casey99

Προτεινόμενες αναρτήσεις

πολύ μεγάλη σημασία θα έλεγα, μιας και θα είναι η πρώτη σου επαφή και δεν θα πρέπει να βιαστείς μέχρι να αποκτήσεις κάποια σχετική εμπειρία.

το 848 που γραφεις στον τίτλο να υποθέσω ότι πάει στο Ducati?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

ναι το ducati μοντελο του 2008.

Πρεπει αλλη μηχανη διοτι ειναι επικινδυνο;

Δηλαδη αν βρω ενα παλιο/κατεστραμμενο 50αρι και οδηγαω 1 μηνα μετα θα ειναι ασφαλες για 848;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

οχι φιλε μου ισα ισα θα προσεχω.

Πιστευω ειναι καλα για αρχη να μετακινουμε σε μικρες διαδρομες και αργοτερα να βγω σε κεντρικο δρομο. Δεν ξερω ποση σημασια εχει αυτο για να μαθω.

Απο εκει και περα δεν θελω να δοσω 3000 ευρω για ενα μηχανακι που δεν μου αρεσει για να μαθω. ) Μπορω ομως να βρω κανα παλιο 50αρι να οδηγαω οσο καιρο χρειαστει ακομα και 1-2 χρονια και μετα να παω στο 848.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To 848 είναι υπέροχο. Θα σε ζορίσει ο συμπλέκτης, γιατί δαγκώνει απότομα αλλά κατά τα άλλα είναι full απολαυστικό. Σίγουρα δεν είναι η πιο αξιόπιστη επιλογή, αλλά αν είσαι ducatisti θα το ξεπεράσεις :-)

 

Πάντως επειδή είσαι μικρός ( μην στραβώνεις :-) ) εγώ θα έλεγα να πάρεις κάτι με μικρότερη τελική και πιο πολύ "παιχνίδι". Κανένα Dukα ας πούμε...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Για μικροτερα κυβικα σκεφτομαι το monster 620 και μετα να το πουλησω..αλλα μιλαμε για 200 κυβικα λιγοτερα απο 848.

Απλα με φοβιζουν λιγο τα πολλα κυβικα. Αν εβγαζε ενα μηχανακι η duc τυπου 250 ninja θα επαιρνα αυτο.

Να πω πως εχω ανεβει ελαχιστες φορες σε μηχανακι.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Παρτο και ξεκινα αμεσως ολα τα επιπεδα του css. Εισαι σε πιστα και σε μαθαινουν απο τα βασικα. Εχει διαφορα επιπεδα και το καθε ενα αν δεν κανω λαθος εχει 300Ευρω. Για να θες να παρεις ducati σιγουρα εχεις τα χρηματα να τα διαθεσεις για κατι σημαντικο οπως αυτο... To css αφορα απο σκουτερακι μεχρι Supersport

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

To 848 θα το παρω μεταχειρισμενο και εχω βρει πολυ γνωστο ατομο που μπορει να μου το δωσει σε καλη τιμη.

Να πω πως εχω διπλωμα αυτοκινητου και δεν εχω αμαξι. Προτιμω μηχανη.

Γενικα δεν εχω βγει ποτε στο δρομο ειτε με μηχανη ειτε με αμαξι. (δικο μου)

iced αυτο που ειπες για css τι ειναι;

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πρεπει αλλη μηχανη διοτι ειναι επικινδυνο;

Δηλαδη αν βρω ενα παλιο/κατεστραμμενο 50αρι και οδηγαω 1 μηνα μετα θα ειναι ασφαλες για 848;

δεν είναι το θέμα ποσο επικίνδυνη είναι η μηχανή, οι μηχανές από μονες του δεν σκοτώνουν ούτε ρίχνουν κάτω τους αναβάτες τους επειδή τους ήρθε,

είναι θέμα εμπειρίας, σοβαρότητας και ικανότητας αυτού που οδηγάει για το αν κινδυνεύει ή όχι.

οποτε μην το βλέπεις έτσι, ούτε βεβαια συμφωνώ με το "παλιο/κατεστραμμενο 50αρι" περισσότερες πιθανότητες έχεις να παθές κάτι με αυτό παρα με μια σωστή μηχανή, έστω μεγάλου κυβισμού

 

Για μικροτερα κυβικα σκεφτομαι το monster 620 και μετα να το πουλησω..αλλα μιλαμε για 200 κυβικα λιγοτερα απο 848.

Απλα με φοβιζουν λιγο τα πολλα κυβικα. Αν εβγαζε ενα μηχανακι η duc τυπου 250 ninja θα επαιρνα αυτο.

Να πω πως εχω ανεβει ελαχιστες φορες σε μηχανακι.

 

στην περίπτωση 620 ως 848 τα 200cc παραπάνω που λες είναι το λιγότερο που πρέπει να σε ανησυχεί,

η μεγαλύτερη διαφορα σε αυτά τα δυο μηχανάκια σε πρώτη φάση είναι η ιπποδύναμη και όχι τα cc

 

και αν με το ζόρι μπορώ να δεχτώ ότι το 620 είναι μια καλή μηχανή για να ξεκινήσει ένα παιδί 18 χρονων

που δεν έχει προηγουμενη εμπειρία έστω σε κάποιο παπί-σκούτερ,

για το 848 θα σε απογοητεύσω αλλα η άποψη μου είναι όχι.

 

και γιατί το λέω αυτό?

όπως σου έγραψα και παραπάνω δεν πρέπει να βιαστείς, είσαι ακόμα 18 και αφού απ ότι κατάλαβα γουστάρεις πολύ τις μηχανές

και πολύ καλά κανεις (και ακόμα περισσότερο που είσαι ιταλόφιλος!!!)

έχεις ακόμα πολλά χρονια μπροστά σου και δεν είναι ανάγκη να πέσεις με την μια στα βαθιά,

άλλωστε σαν μηχανόβιος θα πρέπει να μάθεις ότι δεν έχει σημασία ο "προορισμός"

(στην περίπτωση σου 848, 1198, Tuono ή ότι άλλο γουστάρεις)

αλλα η "διαδρομή"

 

την "διαδρομή" σου λοιπόν που λες, για να την ευχαριστηθείς και για να πάρεις αυτά που έχει να σου δώσει πρέπει κατά τη γνώμη μου να την ξεκινήσεις πιο ήρεμα.

 

πάρε μια μηχανή μεσαίου κυβισμού, που δεν θα σε τρομάζει πριν καν την καβαλήσεις, να μπορείς να ευχαριστηθείς την βόλτα σου χωρίς να είσαι σφιγμένος,

να αποκτήσεις μια κάποια εμπειρία, πως στρίβω, πως φρενάρω, πως διαβάζω τον δρόμο, πως αποφεύγω κινδυνους κλπ.

 

το 848 και κάθε 848 δεν θα σε βοηθήσουν σε αυτά τα πρώτα βήματα, κακά τα ψέματα οι μηχανές αυτές θέλουν πολλά χερια

και το πιθανότερο είναι να απογοητευτείς.

τι να το κανεις το ducati αν δεν μπορείς να το πας?

 

σου τα λέω όλα αυτά φιλικά γιατί έχω περάσει από τη θέση σου και προσπαθώ να σε βοηθήσω να ξεκαθαρίσεις κάπως τα πράγματα στο μυαλό σου,

αν θέλεις που λες τα χρήματα που μπορείς να διαθέσεις, αν θέλεις καινούριο ή μεταχειρισμένο και τι κατηγορια πιστεύεις ότι σου ταιριάζει,

on-off, motard, street...

ώστε να σου προτείνω μερικά μηχανάκια να τους ρήξεις μια ματια

 

 

Πάντως επειδή είσαι μικρός ( μην στραβώνεις :-) ) εγώ θα έλεγα να πάρεις κάτι με μικρότερη τελική και πιο πολύ "παιχνίδι". Κανένα Dukα ας πούμε...

 

το duke από μονο του είναι όπλο, στα χερια ενός παιδιού 18 χρονων χωρίς εμπειρία, sorry, αλλα αυτό το όπλο πιστεύω τι θα γίνει "φονικό"

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Επιμένω στην XJ-series της Yamaha για πρώτη μηχανή μεσαίου κυβισμού

και στα Bandit της Suzuki

και στα ER6-series της Kawasaki.

 

600-650cc μηχανές που θα αργήσει κάποιος να τις αλλάξει...

 

Αν κάνω λάθος, ας με διορθώσετε! ;)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Από το Bandit που έχω άποψη (λίγα χιλιόμετρα βέβαια) - γκάζιαwise, είναι ολίγον πάπια... νομίζω ότι αν το αγοράσεις θα το βαρεθείς/κατακτήσεις γρήγορα... :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Oscar_Mike, απόλυτα σωστός, προσυπογράφω.

 

 

~~~~~~~~~~~~~~~~

 

 

Είναι μάλλον απίθανο να μπορέσει κάποιος νεοεισερχόμενος ν' ανέβει επίπεδα ικανότητας οδήγησης σύντομα, οδηγώντας μηχανάκια σαν το 848. Ο νέος οδηγός δεν χρειάζεται 1,25 κιλά / ίππο, δεν χρειάζεται τόσο άκαμπτα πλαίσια, ούτε 4πίστονες δαγκάνες σε 32 εκατοστά δίσκους. Είναι υπερβολή, χάνεται το μέτρο...

Όλα αυτά αντί να τον βοηθούν τον εμποδίζουν, ειδικά όταν έρθουν τα δύσκολα. Γιατί θα έρθουν, μη γελιόμαστε. Ποτέ, κανένας και πουθενά δεν κατάφερε να τηρήσει τις υποσχέσεις αυτοσυγκράτησης στον εαυτό του.

 

Η δική μου άποψη γιά το ιδανικό πρώτο μηχανάκι, βάση εμπειριών, είναι όχι πάνω από 30-35 ίππους, όσο το δυνατόν ελαφρύτερο, στενό, απλό και λιτό, εί δυνατόν μονοκύλινδρο, με σέλα που επιτρέπει την κίνηση, εννοείται εμπρός φρένο με καλή αίσθηση προοδευτικότητας και σχετικά μεγάλες διαδρομές αναρτήσεων. Με άλλα λόγια ένα καλό 250 - 350 on-off ή s/motard. Τέτοια μηχανάκια είναι σχολεία.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...