Προς το περιεχόμενο

Πολυτεχνειο Ελλαδα ή Αγγλια;


jim1212

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Λάθος κατάλαβες. Δε σε χαρακτήρισα αποτυχημένο. Είπα ότι απέτυχες να περάσεις στην Ελλάδα. ;

 

 

Μα καταλαβαινεις οτι ακριβως για το απο πανω γινεται η συζητηση?Θα σε κρατησω λιγο ακομα σε αγωνια.Κανε μια γρηγορη αναδρομη στα ποστ μου κ πες μου κατα ποσο σημαντικη ειναι η '' αποτυχια μου'' την οποια αντιλαμβανεσαι εσυ,να περασω στην Ελλαδα.Διοτι νομιζω για σενα ειναι το αλφα κ το ωμεγα....κ φανταζομαι εξισου εξωπραγματικο εαν διαπιστωνες οτι δεν υφισταται ''αποτυχια'' εισαγωγης σε Ελληνικη σχολη απο καποιον συνομιλητη σου.

 

Με λιγα λογια φτανουμε στο αεναο συμπλεγματισμο του νεοελληνα.Δεν περασες Ελλαδα,εισαι για τα πανυγηρια....Ειναι τρομερο ειλικρινα!!

  • Απαντ. 110
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
Δημοσ.
Και ποιος σου είπε φιλε μου vkak οτι η Ελλάδα εχει καλο εκπαιδευτικο σύστημα? Οσοι καθόμαστε εδω ειμαστε θύματα..ΞΥΠΝΑΤΕ Ελληνες...:rolleyes:

 

Συμφωνώ φίλε μου. Η Ελλάδα δεν έχει καλό εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν λέω ότι έχει, απλώς λέω ότι αυτό είναι και όποιος θέλει το ακολουθεί όποιος θέλει όχι. Όταν όμως προσπαθείς να το ακολουθήσεις αλλά για δάφορους λόγους (πολλές φορές ανυπέρβλητους) δεν τα καταφέρνεις, έχεις αποτύχει σε αυτό, χωρίς να λέω ότι αυτό σε χαρακτηρίζει ως αποτυχημένο.

Δημοσ.
Συμφωνώ φίλε μου. Η Ελλάδα δεν έχει καλό εκπαιδευτικό σύστημα. Δεν λέω ότι έχει, απλώς λέω ότι αυτό είναι και όποιος θέλει το ακολουθεί όποιος θέλει όχι. Όταν όμως προσπαθείς να το ακολουθήσεις αλλά για δάφορους λόγους (πολλές φορές ανυπέρβλητους) δεν τα καταφέρνεις, έχεις αποτύχει σε αυτό, χωρίς να λέω ότι αυτό σε χαρακτηρίζει ως αποτυχημένο.

Ναι αυτο που λές ειναι πολυ σωστο! Και δν ειναι καθόλου προσβλητικό!!

Ολοι εχουμε αποτυχει κάπου χωρις αυτο να μας κάνει "αποτυχημενους" με την κακία εννοια. Και αυτος που έχει πάρει διαζυγιο έχει αποτυχει στον γαμο του. Αυτο δν σημαινει κατι!

Δημοσ.
Μα καταλαβαινεις οτι ακριβως για το απο πανω γινεται η συζητηση?Θα σε κρατησω λιγο ακομα σε αγωνια.Κανε μια γρηγορη αναδρομη στα ποστ μου κ πες μου κατα ποσο σημαντικη ειναι η '' αποτυχια μου'' την οποια αντιλαμβανεσαι εσυ,να περασω στην Ελλαδα.Διοτι νομιζω για σενα ειναι το αλφα κ το ωμεγα....κ φανταζομαι εξισου εξωπραγματικο εαν διαπιστωνες οτι δεν υφισταται ''αποτυχια'' εισαγωγης σε Ελληνικη σχολη απο καποιον συνομιλητη σου.

 

Με λιγα λογια φτανουμε στο αεναο συμπλεγματισμο του νεοελληνα.Δεν περασες Ελλαδα,εισαι για τα πανυγηρια....Ειναι τρομερο ειλικρινα!!

Γιατί να με κρατήσεις σε αγωνία; Θα έπρεπε να αγωνιώ για κάτι;

Είναι κάποια πράγματα που ίσως δεν καταλαβαίνεις διότι δεν τα έχεις ζήσει. Προσωπικά για μένα λοιπον, μιας και ρωτάς, όντως ήταν το άλφα και το ωμέγα το αν θα επιτύχω ή όχι, διότι δεν υπήρχε η οικονομική δυνατότητα να πάω σε ξένο πανεπιστήμιο. Για σένα και για όλους τους άλλους δεν γνωρίζω.

Επίσης, είναι τρομερό να επιμένεις πως είπα ότι όποιος δεν πέρασε στην Ελλάδα είναι για τα πανηγύρια, ενώ ξέρεις καλά ότι δεν το έχω πει ποτέ. Και σου είπα ότι αν κατάλαβες κάτι τέτοιο κατάλαβες λάθος και ζήτησα συγνώμη. Ωστόσο, εσύ επιμένεις...

 

---------- Προσθήκη στις 15:07 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:07 ----------

 

Ναι αυτο που λές ειναι πολυ σωστο! Και δν ειναι καθόλου προσβλητικό!!

Ολοι εχουμε αποτυχει κάπου χωρις αυτο να μας κάνει "αποτυχημενους" με την κακία εννοια. Και αυτος που έχει πάρει διαζυγιο έχει αποτυχει στον γαμο του. Αυτο δν σημαινει κατι!

 

Αυτό ακριβώς εννοώ. Μπήκες στο νόημα.

Δημοσ.
Ενα λεπτο διοτι μαλλον η δεν καταλαβαινεις τι εχεις ποσταρει η μου εχεις δωσει αλλο λινκ.Για να μην παραθετω το κατεβατο με την ποσοστιαια διανομη των κριτηριων αξιολογησης ,αυτα τα ειδες καλα?Δημοσιευσεις,Νομπελ,κτλ κτλ κτλ.

 

Για εξηγησε μου λιγο,απο που προκυπτει επισημα οτι πρωτη προτεραιοτητα ΔΕΝ ειναι η ερευνα στα Ελληνικα Πανεπιστημια?Διοτι εαν μπορεις να επιχειρηματολογησεις πανω σε αυτο επιτυχως τοτε τα Ελληνικα Πανεπιστημια θα τα εχω ακομα πιο στον πατο

 

Για το πρώτο θέμα, για να πάρει νόμπελ κάποιος στη φυσική ας πούμε χρειάζεται να επενδύσει πολλά, για παράδειγμα φέτος το Νόμπελ φυσικής το πήραν δύο Ρώσοι και μάλιστα σπουδαγμένοι στη Ρωσία. Για ποιο λόγο δεν έφτιαξαν γραφένιο στη Ρωσία;;; Διότι κανείς δεν επένδυσε πάνω τους. Σε αντίθεση με το πανεπιστήμιο του Μαντσεστερ. Ας περιμένουμε την επόμενη λίστα της Σανγκάη να δούμε πόσες θέσεις θα έχει ανέβει το συγκεκριμένο πανεπιστήμιο.

Επομένως είχε χρήμα, επένδυσε και θα ανέβει κάποιες θέσεις. Αυτό το χρήμα όμως δεν το είχε Ακαδημία Επιστημών της Ρωσίας που τους ανέθρεψε επιστημονικά και βέβαια δεν είναι σε καμία λίστα.

 

Όμοια και τα σχετικά με τις δημοσιεύσεις κριτήρια. Η επιστημονική κοινότητα είναι κλίκα, δε με τιμάει που το λέω, αλλά ισχύει. Για να είναι κάποιος Highly Cited researcher, πρέπει να δημοσιεύει σε TOP περιοδικά, για να ξεκινήσει να δημοσιεύει σε TOP περιοδικά πρέπει να έχει γνωστούς coauthors. To τελευταίο δεν είναι τόσο σημαντικό, η "μπινιά" των κριτηρίων που σχετίζονται με τις δημοσιευσείς είναι ότι τα 3 αυτά κριτήρια δεν είναι ανεξάρτητα το ένα από τα άλλα. Ικανοποιείς 1, τα ικανοποιείς και τα 3.

 

Πάμε στο δεύτερο θέμα, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτό στην Κεντρική Ευρώπη και δίνει σημασία στο να χτίζει βάσεις όπως το Σοβιετικό σύστημα. Για αυτο το λόγο, δε μιλώ μόνο για το ελληνικό όπως λανθασμένα το επαναφέρεις σε κάθε σου πόστ. Ο πρωταρχικός σκοπός των πανεπιστημίων είναι η εκπαιδευση νέων επιστημών και κατα δεύτερον η προαγωγή της γνώσης (έρευνα). Επομένως, όταν συζητάμε για evaluation ενός πανεπιστημίου το κριτήριο δεν μπορεί να είναι πόσα νόμπελ ή γενικότερα πήραν οι απόφοιτοί του ή οι διδάσκοντες ή πόσες δημοσιεύσεις βγαίνουν. Τα κριτήρια πρέπει να σχετίζονται με τον εκπαιδευτικό ρόλο των πανεπιστημίων.

 

Έρευνα είναι η λατρεία που έγινε αναγκη. Έρευνα όσοι κάνουν την κάνουν διότι τους αρέσει, τους ικανοποιεί, τους γκαβλώνει. Έγινε ανάγκη διότι κόπηκαν οι επιδοτήσεις των πανεπιστημίων για εκπαίδευση. Φανερά, το αγγλοσαξονικό σύστημα είναι προσανατολισμένο σε αυτού τους είδους την έρευνα. Στον υπόλοιπο κόσμο, τώρα άρχισε η συγχώνευση ερευνητικών κέντρων (που ο πρωταρχικός τους σκοπός είναι η έρευνα) με πανεπιστήμια. Στη Γερμανία για παράδειγμα, τα Max-Planck σχεδόν υποχρεωτικά συγχωνεύονται με τα τοπικά πανεπιστήμια. Ο λόγος για να γίνεται έρευνα και στα πανεπιστήμια μέσω του "δανεισμού" φοιτητών.

 

Για να καταλήξω και κάπου, καλές οι λίστες για να βαυκαλιζόμαστε αλλά αφού κάθε κράτος έχει διαφορετικές προτεραιότητες για την τριτοβάθμια εκπαιδευση, η σύγκριση τους βασίζεται και σε αυθαίρετα και μη συγκρίσιμα κριτήρια. Το έχω αναφέρει αρκετές φορές, εδώ στο ινσομνια, όποιος φοιτητής σέβεται τον εαυτό του και την παρεχόμενη γνώση, είναι ανταγωνιστικός όπου κι αν βρίσκεται.

 

---------- Προσθήκη στις 14:21 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:20 ----------

 

Ρε σεις, μέχρι να γράψω 2 γραμμές έχετε απαντήσει άλλες 20 φορές.

 

---------- Προσθήκη στις 14:25 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:21 ----------

 

Και κάτι που θέλω να αναφέρω, αλλά δεν ξέρω που να το βάλω. Κάθε άνοιξη εύχομαι ολόψυχα να αιτηθεί κάποιος από το Indian Institute of Technology, διότι όλοι του οι απόφοιτοι έχουν ένα ελάχιστο επίπεδο υψηλότερο από το μέσο αιτούντα. Ε, το συγκεκριμένο ίδρυμα δεν είναι ούτε στα πρώτα 500 παγκόσμια και ο λόγος είναι η φτώχεια του.

Δημοσ.
Για το πρώτο θέμα, για να πάρει νόμπελ κάποιος στη φυσική ας πούμε χρειάζεται να επενδύσει πολλά, για παράδειγμα φέτος το Νόμπελ φυσικής το πήραν δύο Ρώσοι και μάλιστα σπουδαγμένοι στη Ρωσία. Για ποιο λόγο δεν έφτιαξαν γραφένιο στη Ρωσία;;; Διότι κανείς δεν επένδυσε πάνω τους. Σε αντίθεση με το πανεπιστήμιο του Μαντσεστερ. Ας περιμένουμε την επόμενη λίστα της Σανγκάη να δούμε πόσες θέσεις θα έχει ανέβει το συγκεκριμένο πανεπιστήμιο.

Επομένως είχε χρήμα, επένδυσε και θα ανέβει κάποιες θέσεις. Αυτό το χρήμα όμως δεν το είχε Ακαδημία Επιστημών της Ρωσίας που τους ανέθρεψε επιστημονικά και βέβαια δεν είναι σε καμία λίστα.

 

Όμοια και τα σχετικά με τις δημοσιεύσεις κριτήρια. Η επιστημονική κοινότητα είναι κλίκα, δε με τιμάει που το λέω, αλλά ισχύει. Για να είναι κάποιος Highly Cited researcher, πρέπει να δημοσιεύει σε TOP περιοδικά, για να ξεκινήσει να δημοσιεύει σε TOP περιοδικά πρέπει να έχει γνωστούς coauthors. To τελευταίο δεν είναι τόσο σημαντικό, η "μπινιά" των κριτηρίων που σχετίζονται με τις δημοσιευσείς είναι ότι τα 3 αυτά κριτήρια δεν είναι ανεξάρτητα το ένα από τα άλλα. Ικανοποιείς 1, τα ικανοποιείς και τα 3.

 

Πάμε στο δεύτερο θέμα, το ελληνικό εκπαιδευτικό σύστημα έχει παρόμοια χαρακτηριστικά με αυτό στην Κεντρική Ευρώπη και δίνει σημασία στο να χτίζει βάσεις όπως το Σοβιετικό σύστημα. Για αυτο το λόγο, δε μιλώ μόνο για το ελληνικό όπως λανθασμένα το επαναφέρεις σε κάθε σου πόστ. Ο πρωταρχικός σκοπός των πανεπιστημίων είναι η εκπαιδευση νέων επιστημών και κατα δεύτερον η προαγωγή της γνώσης (έρευνα). Επομένως, όταν συζητάμε για evaluation ενός πανεπιστημίου το κριτήριο δεν μπορεί να είναι πόσα νόμπελ ή γενικότερα πήραν οι απόφοιτοί του ή οι διδάσκοντες ή πόσες δημοσιεύσεις βγαίνουν. Τα κριτήρια πρέπει να σχετίζονται με τον εκπαιδευτικό ρόλο των πανεπιστημίων.

 

Έρευνα είναι η λατρεία που έγινε αναγκη. Έρευνα όσοι κάνουν την κάνουν διότι τους αρέσει, τους ικανοποιεί, τους γκαβλώνει. Έγινε ανάγκη διότι κόπηκαν οι επιδοτήσεις των πανεπιστημίων για εκπαίδευση. Φανερά, το αγγλοσαξονικό σύστημα είναι προσανατολισμένο σε αυτού τους είδους την έρευνα. Στον υπόλοιπο κόσμο, τώρα άρχισε η συγχώνευση ερευνητικών κέντρων (που ο πρωταρχικός τους σκοπός είναι η έρευνα) με πανεπιστήμια. Στη Γερμανία για παράδειγμα, τα Max-Planck σχεδόν υποχρεωτικά συγχωνεύονται με τα τοπικά πανεπιστήμια. Ο λόγος για να γίνεται έρευνα και στα πανεπιστήμια μέσω του "δανεισμού" φοιτητών.

 

Για να καταλήξω και κάπου, καλές οι λίστες για να βαυκαλιζόμαστε αλλά αφού κάθε κράτος έχει διαφορετικές προτεραιότητες για την τριτοβάθμια εκπαιδευση, η σύγκριση τους βασίζεται και σε αυθαίρετα και μη συγκρίσιμα κριτήρια. Το έχω αναφέρει αρκετές φορές, εδώ στο ινσομνια, όποιος φοιτητής σέβεται τον εαυτό του και την παρεχόμενη γνώση, είναι ανταγωνιστικός όπου κι αν βρίσκεται.

 

---------- Προσθήκη στις 14:21 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:20 ----------

 

Ρε σεις, μέχρι να γράψω 2 γραμμές έχει απαντήσει άλλες 20 φορές.

 

Ναι καλες οι αντιληψεις σου για τα Νομπελ κτλ και για το τι ειναι ο Αγγλοσαξωνικος τροπος εκπαιδευσης.

 

 

Επι της ουσιας εγραψες ενα ολοκληρο κατεβατο στο οποιο σε μενα δεν απαντησες απολυτως τπτ επι της ουσιας,περαν δικων σου δοξασιων του τι ειναι Πανεπιστημιο

 

Δλδ κατα πιο τροπο αποδυκνειεται περαν των δικων σου αντιληψεων και παραδειγματων οτι η Σανγκαη η οποια ειναι η πιο αξιοπιστη λιστα στον κοσμο ακολουθει το Βρετανικο συστημα αξιολογησης,εφοσον βλεπω μια ποσοστιαια διανομη κριτηριων ΝΑ με το συμπαθειο.

 

Κ κατα δευτερον πως επισημα τα Ελληνικα Πανεπιστημια (διοτι απο εκει αρχισε η συγκριση την οποια επι τουτου την πας τωρα για ταχα μου δηθεν Ευρωπες) ΔΕΝ εχουν ως πρωταρχικο σκοπο την προαγωγη της ερευνας.

 

Με λιγα λογια,πως το Νομπελ και τα αλλα κριτηρια ειναι αρρηκτα συνδεδεμενα με το Αγγλοσαξωνικο συστημα ,διοτι εαν θυμασαι καλα εφερες ως επιχειρημα οτι η λιστα της Σαγκαης ειναι ''Αγγλοσαξωνικη''.Θα γινεις συγκεκριμενος ως προς το πως η Σανγκαη ειναι μερος της ''Αγγλοσαξωνικης'' προπαγανδας?

 

---------- Προσθήκη στις 15:36 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 15:32 ----------

 

---------- Προσθήκη στις 14:25 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 14:21 ----------

 

[/color]Και κάτι που θέλω να αναφέρω, αλλά δεν ξέρω που να το βάλω. Κάθε άνοιξη εύχομαι ολόψυχα να αιτηθεί κάποιος από το Indian Institute of Technology, διότι όλοι του οι απόφοιτοι έχουν ένα ελάχιστο επίπεδο υψηλότερο από το μέσο αιτούντα. Ε, το συγκεκριμένο ίδρυμα δεν είναι ούτε στα πρώτα 500 παγκόσμια και ο λόγος είναι η φτώχεια του.

 

 

Μα καλα παλι αλλα διαβαζουμε?

 

Γενικοτητα στην γενικοτητα κ ντε κ καλα να βγει επιχειρημα τωρα?25% δεν αναφερει τα funds η Σανγκαη κ μαλιστα μονο για Eng?Το υπολοιπο 75% ερχεται απο τα υπολοιπα κριτηρια κ παλι μονο για Eng.Μπορεις να γινεις συγκεκριμενος χωρις γενικοτητες κ ολοκληρωτισμους?

 

Mηπως να κανω παραθεση αυτουσια σε περιπτωση που το εχασες το κριτηριο?

Δημοσ.

1. Η Σανγκάη ακολουθεί το αγλλοσαξονικό σύστημα, διότι σχετίζει την ποιότητα ενός πανεπιστημίου με τη δημοσιευμένη παραγόμενη έρευνα και τη χρηματοδότηση, όπως κάνουν οι αγγλοσάξονες. Δεν τη σχετίζει με το επίπεδο της παρεχόμενης παιδείας.

 

2. Το πανεπιστήμιο, συμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία και σίγουρα και με τη Γερμανική, ορίζεται εκπαιδευτικό ίδρυμα ανώτατης εκπαίδευσης και επιστημονικής έρευνας που παρέχει πτυχίο πιστοποίησης ακαδημαϊκής εκπαίδευσης. Δηλαδή, ο νόμος ιεραρχεί τις δραστηριότητες του πανεπιστημίου με πρώτη την εκπαίδευση και δεύτερη την έρευνα. Για αυτό και τα μέλη του ονόμαζονται, Διδακτικό και Ερευνητικό Προσωπικό. Κοίτα ποιος τίτλος ΠΡΟΤΑΣΣΕΤΑΙ. Σε αντίθεση με τα ερευνητικά ιδρύματα που είναι Ερευνητικό Προσωπικό.

 

3. Όπως δε διάβασες στο προηγούμενο μου μήνυμα, σου λέω ότι τα άλλα 3 κριτήρια που αποτελούν το 75% είναι αλληλοσυσχετιζόμενα. Αν κάποιο πληρείται, πληρούνται όλα.

 

 

Σημείωση: Η πρόσθεση των ποσοστών βγάζει 125%

 

Δημοσ.

+1 στον insomniaK, ότι έχει πει είναι πολύ σωστό και για τις επιστημονικές κλίκες, και για τα συστήματα οργάνωσης. Να συμπληρώσω μόνο κάτι (σχετικό με αυτό που ανέφερε): Το TU München, το καλύτερο πολυτεχνείο της Γερμανίας (κατ'ομολογία των Γερμανών) βόσκει συνήθως γύρω στο 50 στα rankings αυτά και η Γερμανία είναι πιθανότατα η μεγαλύτερη βιομηχανική δύναμη στον πλανήτη. Δεν είναι λίγο παράξενο το ότι η εδώ και 20+ χρόνια πλήρως αποβιομηχανοποιημένη Αγγλία έχει τόσο καλύτερα πανεπιστήμια από τη Γερμανία (κατά την Σανγκάη πάντα), και όμως η Αγγλία δεν φτιάχνει πια σχεδόν τίποτα και η Γερμανία παράγει κορυφαία προιόντα σε σχεδόν όλους τους τομείς;

Δημοσ.
1. Η Σανγκάη ακολουθεί το αγλλοσαξονικό σύστημα, διότι σχετίζει την ποιότητα ενός πανεπιστημίου με τη δημοσιευμένη παραγόμενη έρευνα και τη χρηματοδότηση, όπως κάνουν οι αγγλοσάξονες. Δεν τη σχετίζει με το επίπεδο της παρεχόμενης παιδείας.

 

2. Το πανεπιστήμιο, συμφωνα με την Ελληνική νομοθεσία και σίγουρα και με τη Γερμανική, ορίζεται εκπαιδευτικό ίδρυμα ανώτατης εκπαίδευσης και επιστημονικής έρευνας που παρέχει πτυχίο πιστοποίησης ακαδημαϊκής εκπαίδευσης. Δηλαδή, ο νόμος ιεραρχεί τις δραστηριότητες του πανεπιστημίου με πρώτη την εκπαίδευση και δεύτερη την έρευνα. Για αυτό και τα μέλη του ονόμαζονται, Διδακτικό και Ερευνητικό Προσωπικό. Κοίτα ποιος τίτλος ΠΡΟΤΑΣΣΕΤΑΙ. Σε αντίθεση με τα ερευνητικά ιδρύματα που είναι Ερευνητικό Προσωπικό.

 

3. Όπως δε διάβασες στο προηγούμενο μου μήνυμα, σου λέω ότι τα άλλα 3 κριτήρια που αποτελούν το 75% είναι αλληλοσυσχετιζόμενα. Αν κάποιο πληρείται, πληρούνται όλα.

 

 

Σημείωση: Η πρόσθεση των ποσοστών βγάζει 125%

 

Αρα απο οτι μας λες οι δημοσιευσεις πχ που ζητα ενα Ελληνικο Πανεπιστημιο απο εναν υποψηφιο λεκτωρα το οποιο αποτελει τυπικο προσον προσληψης του δεν εκφραζουν το επιπεδο παιδειας που θελει το Ελληνικο Πανεπιστημιο να δωσει στους αποφοιτους του?Σα να μην μας τα λες καλα.

 

Δωσε μου λοιπον το ακριβες εδαφιο του ιδρυτικου νομου Ελληνικου Πανεπιστημιου στο οποιο φαινεται οτι η ερευνα ΔΕΝ αποτελει πρωταρχικο ρολο του.Δεν μπορω να βρω κατι τετοιο.Μπορεις εσυ?

 

Κατα τα αλλα οπως τα ειπαμε κ παλι αποφασισες να αγνοησεις :Οι δικες σου δοξασιες περι αλληλοσχετισμου των κριτηριων της Σανγκαης κ μαλιστα σε τετοιο επιπεδο ωστε να γινεται η λιστα ''κοινωνος Αγγλοσαξωνικης προπαγανδας'' κ μαλιστα παλι βασιζομενος σε γενικευσεις,πειθει ποιους?Εμενα σιγουρα οχι.Ξανα ρωταω σε απλα Ελληνικα πως ΠΕΡΑΝ των δικων σου δοξασιων η Σανγκαη εξυπηρετει αν θες το Αγγλοσαξωνικο μοντελο...εφοσον καταριψεις το απο πανω επιχειρημα μου περι Ελληνικου Πανεπιστημιου

Δημοσ.

Διάβασε και πρόσεξε τη σειρά που αναφέρονται και τη σύνταξη του νομοθέτη.

 

Αρθρο 1.

Αποστολή των Ανωτάτων Εκπαιδευτικών Ιδρυμάτων.

1. Το Κράτος έχει την υποχρέωση να παρέχει την ανωτάτη εκπαίδευση σε κάθε έλληνα πολίτη που το επιθυμεί, μέσα από τις διαδικασίες που ορίζονται κάθε φορά από το νόμο.

 

2. Η ανώτατη εκπαίδευση παρέχεται στα Ανώτατα Εκπαιδευτικά Ιδρύματα (Α.Ε.Ι.), που έχουν ως αποστολή:

ι) Να παράγουν και να μεταδίδουν τη γνώση με την έρευνα και τη διδασκαλία και να καλλιεργούν τις τέχνες.

 

ιι) Να συντείνουν στη διαμόρφωση υπεύθυνων ανθρώπων με επιστημονική, κοινωνική, πολιτιστική και πολιτική συνείδηση και να παρέχουν τα απαραίτητα εφόδια που θα εξασφαλίζουν την άρτια κατάρτιση τους για

επιστημονική και επαγγελματική σταδιοδρομία.

 

ιιι) Να συμβάλλουν στην αντιμετώπιση των κοινωνικών πολιτιστικών και αναπτυξιακών αναγκών του τόπου.

Αυτά προέρχονται από το νόμο Νόμος 1268 της 16.7.82 που έχει επικαιροποιηθεί* με το Ν. 2916/2001. Δεν έχω κάτι να συμπληρώσω.

 

 

EDIT: Για πες μας λοιπόν κι εσύ από τα 3 αυτά σημεία του νόμου, πόσο λαμβάνονται υπόψιν στα Rankings της Shanghai.

 

EDIT 2: *Το επικαιροποιηθεί σημαίνει ότι έχουν προσπαθήσει να το φέρουν κοντύτερα στο περιεχόμενο της συμφωνίας Μπολόνια, δηλαδή στο BSc 3 χρόνια + ΜSc 1 ή 2 χρόνια + PhD 3 χρόνια (δηλαδή του αγγλοσαξονικού συστήματος).

 

 

μάθε τι σημαίνει δοξασία.

 

  • Moderators
Δημοσ.

Δηλαδή, insomniaK, το point σου είναι ότι η παρεχόμενη παιδεία στα ελληνικά πανεπιστήμια είναι καλή (για να μην πω από τις πιο φημισμένες στον κόσμο) ;

Δημοσ.
Διάβασε και πρόσεξε τη σειρά που αναφέρονται και τη σύνταξη του νομοθέτη.

 

Αυτά προέρχονται από το νόμο Νόμος 1268 της 16.7.82 που έχει επικαιροποιηθεί με το Ν. 2916/2001. Δεν έχω κάτι να συμπληρώσω.

 

 

EDIT: Για πες μας λοιπόν κι εσύ από τα 3 αυτά σημεία του νόμου, πόσο λαμβάνονται υπόψιν στα Rankings της Shanghai.

 

 

 

μάθε τι σημαίνει δοξασία.

 

 

Αρα λοιπον καταληγουμε εαν ακολουθησω τον συλλογισμο σου οτι υπαρχει ΑΡΡΗΚΤΟΣ αλληλοσχετισμος ερευνας με τις υπολοιπες ''αποστολες'' του Ελληνικου Πανεπιστημιου..

 

Νομιζω βλεπω πολυ καλα.Πρωτη πρωτη δεν αναφερεται η ερευνα?

 

Για παμε λοιπον τωρα στην ερευνα.... τα Ελληνικα Πανεπιστημια συγκριτικα με τα ''Αγγλοσαξωνικα''' πως πανε?

 

Εαν κ ομολογω οτι τα Ελληνικα μου δεν ειναι το φορτε μου,μηπως να εκανες κ εσυ μιας επανναληψη?Υποθετω εχεις ακομα γερες γνωστικες λειτουργιες

 

 

Να παράγουν και να μεταδίδουν τη γνώση με την έρευνα

 

  • Super Moderators
Δημοσ.

Θα πρότεινα στο χρήστη insomniak το "point" του να το βάλει υπογραφή. Προφανώς η σαφής ανάπτυξή του σε δύο ή τρία μηνύματα ήδη δεν επαρκεί.

Δημοσ.
Θα πρότεινα στο χρήστη insomniak το "point" του να το βάλει υπογραφή. Προφανώς η σαφής ανάπτυξή του σε δύο ή τρία μηνύματα ήδη δεν επαρκεί.

Από τις λίγες φορές που συμφωνούμε, πάρε κι ένα +1 :P

 

Τοξοβόλε ποια η γνώμη σου για το Indian Institute of Technology που αναφέρθηκε? Αν απαντήσεις σε αυτό, ίσως γίνει πιο κατανοητό αυτό που θέλει να πει ο insomniaΚ εδώ και 5 μηνύματα, αντί να κάθεστε να αναλύετε τι λέει η τρίτη κουκίδα στην δεύτερη παράγραφο του νόμου 544.

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.

  • Δημιουργία νέου...