Προς το περιεχόμενο

Επιλογή μεταχειρισμένου 2008+ με 10000€


flik

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Απο τις χειροτερες προτασεις που εχω δει

Καινουργιο αυτοκινητο αγοραζουν μονο οι λεφταδες:-D:-D

 

το να δωσεις ακριβως τα ίδια για μεταχειρισμενο φιατ και καινουργιο σεατ είναι 101% fail :lol:

 

Ειδικη προσφορά παιζει στο seat

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 34
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση
το να δωσεις ακριβως τα ίδια για μεταχειρισμενο φιατ και καινουργιο σεατ είναι 101% fail :lol:

 

Ειδικη προσφορά παιζει στο seat

 

Ακριβώς! :-)

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γενικά πάρε καλύτερα καινούριο και όχι μεταχειρισμένο. Διότι δεν υπάρχει λόγος (εκτός από τρακάρισμα, σοβαρή βλάβη) για να σου πουλήσει κάποιος μοντέλο του 2008 , ειδικά αυτής της οικονομικής κατηγορίας.

 

Τι ειναι αυτα που λες ρε συ? Θα τρελανεις κοσμο. Ξερεις τι αμαξι παιρνεις καινουργιο και τι μεταχειρισμενο σε αυτα τα λεφτα? Καινουργιο παιρνεις ενα "κουβαδακι" για αμαξι και μεταχειρισμενο παιρνεις αμαξι με @@. Πλην ελαχιστων περιπτωσεων δεν παιζει να πετυχει κανενα "ζημιαρικο" μεταχειρισμενο μιας και θα του περασει εναν καλο ελεγχο σε φαναρτζιδικο και συνεργειο πριν κανει οτιδηποτε. Απλα τα πραγματα.

 

Αν υπαρχει καταλληλη εποχη για καλο μεταχειρισμενο αυτη ειναι σιγουρα τωρα. Αυτην την περιοδο. Πριν κανενα χρονο δεν εβρισκες αυτοκινητα με @@ σε κατηγορια τιμης 10000 ευρω ουτε για πλακα. Σημερα μια επισκεψη στο car.gr θα βρεις απειρες τρομερες ευκαιριες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Είχα βρει μια ευκαρία για clio 5θυρο (προτιμώ 5θ), μύριζε όπως μυρίζουν τα καινούρια μέσα, είχε 6200 χλμ, 1.2 με 101 άλογα, dynamic έκδοση, με 10500-11000 €. Το ibiza με 13000 που λέτε, λογικά είναι το πιο γυμνό. Και νομίζω προτιμώ renault παρά seat. Το οδήγησα πολύ λίγο το clio, αλλά ο τελείως αθόρυβος κινητήρας, και η ποιότητα κύλισης μου άρεσαν πάρα πολύ. Συν του ότι μέσα είναι πιο ποιοτικό το σαλόνι στα υλικά κατασκευής απο το seat.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το ibiza με 13000 που λέτε, λογικά είναι το πιο γυμνό. .

 

για 10500 λέμε. το γερμανικο γυμνο θα εχει τα βασικα μέσα...

λογικα θα αναφερεται στη reference (απλουστερη)

δες... http://www.seat.gr/Ibiza/exoplismos.pdf

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Τι ειναι αυτα που λες ρε συ? Θα τρελανεις κοσμο. Ξερεις τι αμαξι παιρνεις καινουργιο και τι μεταχειρισμενο σε αυτα τα λεφτα? Καινουργιο παιρνεις ενα "κουβαδακι" για αμαξι και μεταχειρισμενο παιρνεις αμαξι με @@. Πλην ελαχιστων περιπτωσεων δεν παιζει να πετυχει κανενα "ζημιαρικο" μεταχειρισμενο μιας και θα του περασει εναν καλο ελεγχο σε φαναρτζιδικο και συνεργειο πριν κανει οτιδηποτε. Απλα τα πραγματα.

 

Αν υπαρχει καταλληλη εποχη για καλο μεταχειρισμενο αυτη ειναι σιγουρα τωρα. Αυτην την περιοδο. Πριν κανενα χρονο δεν εβρισκες αυτοκινητα με @@ σε κατηγορια τιμης 10000 ευρω ουτε για πλακα. Σημερα μια επισκεψη στο car.gr θα βρεις απειρες τρομερες ευκαιριες.

 

Δλδ εσύ αν είχες αμάξι του 2008 της κατηγοριάς που λέμε , πες μου έναν λόγο να το πουλήσεις ! Αυτό μόνο πες μου.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δλδ εσύ αν είχες αμάξι του 2008 της κατηγοριάς που λέμε , πες μου έναν λόγο να το πουλήσεις ! Αυτό μόνο πες μου.

 

Γιατι δε μου κανει, γιατι θελω κατι αλλο τελικα ισως? Ξερεις ποσοι αγοραζουν αμαξι που δεν χρειαζονται ή δεν τους κανει? Μιλαω απο προσωπικη εμπειρια κιολας. Τοσα αυτοκινητα εχω αλλαξει στη ζωη μου και ουτε ενα απο αυτα καινουργιο. Ολα μα ολα μεταχειρισμενα και ουδεποτε ειχα προβλημα.

 

Εσυ παλι τι θελεις να πεις? Οτι για να το πουλαει ο αλλος "καινουργιο" αμαξι εχει και προβλημα και παει να το σουταρει σε αλλον?

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Φίλε tomasss πρόσεξε τι θα απαντήσεις. Ο κύριος από πάνω πήρε Scirocco και το σούταρε κακήν κακώς. :shock:

 

Οχι για λογους αξιοπιστιας ομως. Για λογους οικονομιας και -μονο-.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πάντως δεδομένου ότι έχει 124 gr εκπομπες CO2 θα εχει 99€ τέλη κυκλοφορίας αν το πάρεις μετά τις 1 Νοέμβρη. Δεν ειναι άσχημα...

 

αυτά ισχύουν για όσα θα ταξινομηθούν μετά από 1 νοέμβρη δηλαδή για τα καινούρια

όχι για τα μεταχειρισμένα που είναι ήδη ταξινομημένα

αν ήταν έτσι για ένα αμάξι του 70' που θα μεταβιβάζεται μετά από 1/11/10 θα πληρώνει κανείς πιο ακριβά απ ότι το αγόρασε

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Γιατι δε μου κανει, γιατι θελω κατι αλλο τελικα ισως? Ξερεις ποσοι αγοραζουν αμαξι που δεν χρειαζονται ή δεν τους κανει? Μιλαω απο προσωπικη εμπειρια κιολας. Τοσα αυτοκινητα εχω αλλαξει στη ζωη μου και ουτε ενα απο αυτα καινουργιο. Ολα μα ολα μεταχειρισμενα και ουδεποτε ειχα προβλημα.

 

Εσυ παλι τι θελεις να πεις? Οτι για να το πουλαει ο αλλος "καινουργιο" αμαξι εχει και προβλημα και παει να το σουταρει σε αλλον?

 

Στις περισσότερες των περιπτωσέων , ναι , το πουλάει κάποιος πρόωρα γιατί τον απασχολεί ένα ελλάτωμα του αυτοκινήτου.

Αν δλδ εγώ άυριο το στουκάρω το δικό μου, και επισκευάσω το μισό αμάξι...επόμενη κίνηση μου θα είναι η πώληση του. Λογικό έτσι?

Αν από την άλλη δεν το στουκάρω και εντοπίσω για παραδειγμα πρόβλημα από το πρωτο 6μηνο στην κρεμαγιέρα του τιμονιού ή κάτι άλλο που η αντιπροσωπεία θα πειραματίζεται και δεν θα μπορεί πλήρως να μου το επισκευάσει....επόμενη κίνηση η πρόωρη πώληση του. Λογικό πάλι.

Αν το αυτοκίνητο μου απαιτεί αυξημένα έξοδα συντήρησης από πρόωρες φθορές ( Vw Polo κλασσικό πρόβλημα στο κιβώτιο ταχυτήτων... και εντελώς συμπτωματικά φιγουράρει μια ντουζίνα σε κάθε μάντρα) ...πάλι θα το πουλήσω το συντομότερο δυνατόν.

Αν θέλω να ανανεώσω τον στόλο μου , της εταιρείας ενοικιάσεων ή leasing αυτοκινήτων που έχω (παράδειγμα λέω) πάλι θα τα πουλήσω στην 2-3ετια. Λογικο και αυτό.

 

Θα μου πεις , τί απομένει? Κατασχεμένα αμαξια από τράπεζες ή ελάχιστες καλές περιπτώσεις από μερακλήδες που συντήρησαν το ΙΧ τους στην πένα και το δίνουν για κάτι καλύτερο, συνήθως από Sciroco κατηγορία και πάνω ( Αudi A3, Mazda mz 5 κλπ), μιας και τα έχουν τα λεφτά, άρα αποκλείεται η φθηνή κατηγορία που συζητούσαμε εδώ.

 

Δλδ ειναι παράλογο να έχεις το οικονομικότατο Clio tce 100 ίππων 1200αρι (χαμηλούς φόρους, κατανάλωση, service) και να θέλεις να το δώσεις σε λιγότερο απο 5ετία , χωρίς να σε απασχολεί κάτι από τα προαναφερόμενα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ολα οσα ειπες λυνονται με μια γρηγορη επισκεψη σε φαναρτζη/ συνεργειο πριν την οποιαδηποτε αγορα. Οπως ειπα με μεταχειρισμενα λειτουρω τα τελευταια 12 χρονια αποκλειστικα. Ουδεποτε μου ετυχε κατι ελατωματικο. Η εγω ειμαι τοσο φαρδυποπος ή πολυ απλα το ψαχνω και λιγο το θεμα πριν τα σκασω.

 

Για μεταχειρισμενα 1-2-3 ετων ειδικα που βρισκονται ακομα μεσα στην εργοστασιακη εγγυηση δεν εχω να φοβηθω τιποτα. Δεν ειναι λογικη "αααα για να πουλαει αυτος καινουργιο αμαξι παει να πει οτι καποιο προβλημα εχει", πραγματικα δεν γινεται. Αγορασα μεταχειρισμενο Scirocco με 17 χιλιαρικα οταν καινουργιο με τον ιδιο εξοπλισμο μου εβγαινε 25.500 και το πηρα με λιγοτερο απο 12000 χιλιομετρα μοντελο Νοεμβρη 2008 (oταν το πηρα ουτε 1 χρονο δεν ειχε στα χερια του κατοχου).

 

Μην λεμε λοιπον οτι θελουμε, λιγο ψαξιμο θελει και ελεγχο στους καταλληλους επαγγελματιες και καθαρισες.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Αρχειοθετημένο

Αυτό το θέμα έχει αρχειοθετηθεί και είναι κλειστό για περαιτέρω απαντήσεις.


  • Δημιουργία νέου...