Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

  • Απαντ. 401
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.
Κι εγώ έψαχνα ένα joystic που ειδα στο site τους και αφου με γυρισαν σε διαφορα καταστηματα, τελικα με βεβαιοτητα μου ειπαν να παω στο plaisio του Mall.

Για να το φερουν απο το ενα καταστημα στο αλλο ουτε λογος βεβαια (μονο στις διαφημισεις ισχυει η "εξυπηρετηση του πελατη"). Κι αφου δεν σηκωναν το τηλεφωνο, πηγα εκει (απο Πειραια) για να διαπιστωσω πως ουτε εκει υπηρχε!!!!

Οσο για το e-shop ειχα παρει μια τιμονιερα που τελικα ηταν ασυμβατη με το παιχνιδι, την αλλη μερα την πηγα πισω για αλλαγη και δεν την δεχτηκαν γιατι οτι ανοιγεται θεωρειται μεταχειρισμενο και μονο κοβοντας μου κατι απο την τιμη την δεχτηκαν πισω για να παρω κατι αλλο.

 

Αμα με ξαναδουν ας μου γραψουν. Τι να πεις, "Μαγαζι που δεν εισαι εκει ολη μερα και το δουλευουν οι υπαλληλοι, πεφτεις εξω" λεγαν οι παλιοι...

 

Είσαι λίγο εγωιστής... Και πες πως εγώ πήγαινα μετά από σένα και αγόραζα την τιμονιέρα.... Θα έπαιρνα ένα ΗΔΗ ανοιγμένο προϊόν στην ΙΔΙΑ ακριβή τιμή που το αγόρασες εσύ... Και μετά θα έβριζα με το δίκιο μου το μαγαζί(αφού τελικά δέχτηκε την αλλαγή........)

Δημοσ.

Μα αυτή η λογική επικρατεί από τους περισσότερους.

 

Γι' αυτό κάποιοι εκθείαζαν και συνεχίζουν να εκθειάζουν το Πλαίσιο και τις τακτικές τους.

Δημοσ.
Τώρα χωρίς παρεξήγηση φίλε μου, αν πήγες πίσω την τιμονέρια με συσκευασία ανοιχτή αλλά σε καλή κατάσταση και έγινε αυτό που λες, μεγάλη ευθύνη έχεις εσύ που το δέχτηκες.

 

Αν την πήγες πίσω έχοντας σκίσει την συσκευασία, τότε έχεις όλη την ευθύνη

 

και καθόλου συσκευασία να μην πας δεν τρέχει πρόβλημα η συσκευασία δε θεωρείται προϊόν.

Δημοσ.
και καθόλου συσκευασία να μην πας δεν τρέχει πρόβλημα η συσκευασία δε θεωρείται προϊόν.

 

Σαν νόμο δεν το γνωρίζω. Το θέμα είναι τι θεωρώ-θεωρούμε λογικό και τι όχι.

Θεωρώ λογικότατο (αν και δεν το έχω κάνει ποτέ) να επιστρέψει με καλή συσκευασία το προιον σε 1-2 μέρες.

 

Ακριβώς το ίδιο όμως θεωρώ παράλογο να το επιστρέψει με διαλυμένη ή και χωρίς καν συσκευασία και να περιμένει να πάρει τα χρήματα του.

  • 2 εβδομάδες αργότερα...
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πριν ένα χρόνο περίπου αγόρασα έναν υπολογιστή (desktop) από ΠΛΑΙΣΙΟ. Η παραγγελία στοίχισε 900€.

Διάλεξα τα κομμάτια και τους είπα να μου τον συναρμολογήσουν αυτοί. Σε 3 εργάσιμες μέρες θα ήταν έτοιμος. Πραγματικά σε 3 μέρες ο υπολογιστής ήταν στο μαγαζί μονταρισμένος και με περίμενε να πάω να τον παραλάβω.

Τον είχαν βάλει και σε ένα χαρτοκιβώτιο σφραγισμένο με κολλητικη ταινία. Μου δίνουν και έναν φάκελο που περιείχε προσπέκτους, διαφημιστικά, εγγύηση και 1 καλωδιοταινία για σύνδεση IDE.

Ρωτάω τον υπάλληλο που μου παρέδωσε τον υπολογιστή αν τα παρελκόμενα (καλώδια, jumbers,βίδες κτλ.) υπάρχουν μέσα στο κουτί ή αν θα μου τα δώσει ξεχωριστά. Με διαβεβαίωσε πως είναι όλα μέσα στο κουτί. Εντάξει λέω κι εγώ. Τόσους υπολογιστές συναρμολογούν κάθε μέρα, από τα δικά μου παρελκόμενα θα προσπαθήσουν να έχουν κέρδος;

Φεύγω χωρίς να ανοίξω το κουτί (σφάλμα μου μεγάλο). Φτάνω σπίτι ανοίγω αυτό το κουτί τέλος πάντων και παρελκόμενα πουθενααά!!!

Παίρνω τηλέφωνο αμέσως στο μαγαζί και άκουσον άκουσον δεν με πίστευαν. "Μα δεν γίνονται αυτά και πως είναι δυνατόν και είμαστε μεγάλη εταιρία δεν κάνουμε τέτοια...και...και.....

Με τις φωνές που έβαλα στον υπάλληλο αναγκάστηκε να μου δώσει κάποιον υπεύθυνο. Μου λέει ότι οι υπολογιστές συναρμολογούνται στο κέντρο τεχνικής υποστήριξης στην Μαγούλα και τα παρελκόμενά μου θα είχαν "ξεχαστεί";;; εκεί. Και να πήγαινα με την απόδειξη στο χέρι να τα ζητήσω. Δεν πήγα γιατί μένω Π.Φάληρο και η Μαγούλα είναι σχεδόν εκτός Αττικής. Δηλ. 2 ώρες να πάω και 2 ώρες να γυρίσω.

 

Όσες φορές έχω ξαναπάει να αγοράσω κάτι από το ΠΛΑΙΣΙΟ συνέχεια τσακώνομαι με αποτέλεσμα να με στέλνουν οι υπάλληλοι μόνοι τους στον διευθυντή. Τσακώνομαι γιατί έχω γίνει τόσο απαιτητικός πλέον που ψυρίζω και το παραμικρό. Του στυλ γιατί εδώ το προιόν έχει δαχτυλιές; Γιατί δεν είναι σφιγμένη αυτή η βιδούλα; Δοκιμάστε μου το fan να δω αν λειτουργεί και κάτι τέτοια.

Με λίγα λόγια μόλις με βλέπουν οι υπάλληλοι να "σκάω μύτη" αρχίζουν και κρύβονται για να μην πέσουν πάνω μου.

 

ΥΓ. Το συμβάν έγινε στο ΠΛΑΙΣΙΟ Αργυρούπολης.

Επεξ/σία από popeye68
Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Πάντως το θέμα με τις προσφορές έχει καταντήσει αηδία ποια,όσες φορές πήρα τηλέφωνο πάντα είχε εξαντληθεί.

 

Συμφωνώ απόλυτα, όσες φορές έβρισκα κάτι που ήθελα οικονομικό ποτέ δεν υπήρχε στο κατάστημα, έτσι κ εγώ έπαψα να ασχολούμαι με την πάρτι τους. Συγκεκριμένα ένα φλασάκι φθηνό είχαν κ είχε τελειώσει πήγα κ πήρα από το Saturn καλύτερο. Την άλλη φορά έψαχνα φορτιστή αυτοκινήτου είχε μόνο κάτι πανάκριβους γτπ με 7ευρώ από saturn καθάρισα. Μελάνια? 1ευρώ φθηνότερα στο get it now. γενικά θα πρέπει να μπει ο έλληνας στη νοοτροπία του να ψάχνει πριν αγοράσει κάτι και ειδικά να μην αγοράσει ποτέ αυτό που του προτείνουν οι πωλητές. Μου θυμίζει κάτι πωλήτριες σε καταστήματα ρούχων που φοράει η χοντρή το μίντιουμ κ δεν χωράει η γυναίκα αλλά επειδή έχουν τελειώσει τα άλλα μεγέθη η πωλήτρια λέει 3.000ψέματα για να την πείσει ότι δείχνει υπέροχη και ότι δεν χρειάζεται μεγαλύτερο χωρίς να της΄πει ότι δεν έχει να της δώσει το μεγαλύτερο. Ένω γενικότερα ότι έπαιρνα τόσα χρόνια ήταν από το πλαίσιο και ήμουν όχι φαν αλλά ικανοποιημένη με τις υπηρεσίες τους, πλέον απλά είμαι αδιάφορη κ κοιτάζω 2φορές παντού μήπως βρω φθηνότερο. ε δεν πάει άλλο ειδικά με αυτές τις μπούρδες που κάναν τώρα τελευταία με τα στοκαρισμένα κ μοναδικά κομμάτια σε συγκεκριμένα καταστήματα, τι είμαστε ζώα? γιατί πιστεύω άπευθύνονται σε ζώα. εγώ θέλω να δω αυτό που υπάρχει κ που μπορώ να πάρω τώρα σήμερα σε οποιοδήποτε κατάστημα πάω, ή έστω δώσε μου τη δυνατότητα παραγγελίας κ πληρωμής στο κατάστημα όπως το getitnow(παράδειγμα αναφέρω δεν κάνω καμία διαφήμιση). θέλω να δω κάτι συγκεκριμένο κ χάνομαι σε 15σελίδες με μη υπαρκτά ή παλιά προιόντα. Ελεος δηλαδή. Είναι ένας από τους λόγους που ούτε να μπω στο site τους πλέον δε θέλω.

Επεξ/σία από gs20309
Δημοσ.

Η αλήθεια είναι ότι όντως πρέπει να αρχίσουμε να ψάχνουμε κοιτώντας το συμφέρον μας.

Αλλά δεν αλλάζει ο νεοέλληνας, συνεχίζει και θα συνεχίζει να προτιμά το πιο ξεκούραστο, το πιο εύκολο.

Δημοσ.

Υπο κανονικές συνθήκες θα άνοιγα το θέμα αρκετές μέρες πιο πρίν, αλλα προτίμησα να δώσω την απαραίτητη πίστωση χρόνου*.

Πόλλοι γνωριζετε για τα εκθεσιακα κομματια τα οποια διαθέτει το πλαισιο μεσα απο το κανονικο του site, και οχι του stock house.

Το "πρόβλημα" έμφανιζεται οταν τα εκθεσιακα αυτα κομματια ειναι ανυπαρκτα.

Θα αναφερω χαρακτηριστικα δυο παραδειγματα για να καταλαβετε τι εννοω.

http://www.plaisio.gr/Peripherals/PC-Monitors/Monitors/Samsung-SM-P2070-TFT-Monitor-20-SM-P2070.htm

http://www.plaisio.gr/Computers/Hardware/Hard-Disk-Drives/WESTERN-DIGITAL-AV-GP-GREEN-1TB-HDD-32MB-CACHE-7200-RPM-SATA-2-WD10EVDS.htm

Το πρωτο link αναφερεται σε μια οθονη 20" και το δευτερο σε ενα σκληρο δισκο. Και τα δυο κομματια εμφανιζονται διαθεσιμα σε καταστηματα της Θεσσαλονικης.

Ενδιαφερθηκα λοιπον και για τα δυο αυτα προιοντα [οπως και για αλλα (μνημες, vga)] κατ ιδιαν στα καταστηματα πριν απο εικοσι μερες. Για την οθονη μου ανεφεραν οτι καηκε, και ο δισκος οτι απλα δεν υπήρχε.

Ενα πονηρο μυαλο θα σκεφτοταν οτι το πλαισιο με τα "εκθεσιακα" αυτα προιοντα εμφανιζεται ως πραγματικα φθηνο καταστημα και ριχνει το δολωμα για επισκεψη στο καταστημα.

 

*Η πιστωση χρονου των 20 ημερων για ενα online καταστημα, ειναι υπεραρκετη για να διορθωσει τα τυχον λαθη που έχει.

Δημοσ.
Η πιστωση χρονου των 20 ημερων για ενα online καταστημα, ειναι υπεραρκετη για να διορθωσει τα τυχον λαθη που έχει.

Αχχχχχχχχ! Σωστά, είναι υπεραρκετή αλλά όπως πολύ σωστά είπες σε ένα κατάστημα. Το Πλαίσιο όπως έχει γίνει σου μοιάζει για κάτι τέτοιο;

Εγώ με το Πλαίσιο μακρυά και αγαπημένοι εδώ και πάρα πολύ καιρό...

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...