Προς το περιεχόμενο

Πολιτική προσφορών Πλαίσιο και πώς μπορούμε να αντιδράσουμε


cortaN@

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Όσο για αυτό που ρώτησες, ναι συμβαίνει. Ξεκαθαρίζω και πάλι ότι μιλάω για διευθυντές/υποδιευθυντές. Δεν γνωρίζω τι συμβαίνει στα γραφεία.

Οι προσφορές που εσύ βλέπεις σήμερα έχουν πάει στα καταστήματα (συνήθως) 1-2 μέρες νωρίτερα σε mail προς τον διευθυντή. Από προσωπική εμπειρία σου λέω ότι έπαιρναν τα mail χωρίς να τα δείξουν σε κανέναν και άρχιζαν να ψάχνουν πράγματα και να τα βγάζουν στην άκρη..

 

Να κάνω μια διευκρίνηση, δεν θέλω να τους τσουβαλιάσω όλους. Όπως σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχουν και τα λαμόγια υπάρχουν και οι τίμιοι...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

  • Απαντ. 401
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Ρε παιδιά αλληλοκοροϊδευόμαστε; Ασε στην μπάντα τα διαθέσιμα σε κατάστημα προϊόντα, αλλά είναι δυνατόν να μην έχει αυτόματη ενημέρωση αποθεματων ένα μαγαζί από την στιγμή που εγώ μπορεί να ψωνίσω ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας; Τζάμπα παραγγέλνουμε εμείς ηλεκτρονικά και τζάμπα κοιτάμε ΠΟΤΕ θα αξιωθούν να έρθουν σπίτι να μας τα φέρουν που τους περιμένουμε σχεδόν όλη μέρα κάθε φορά γιατί αυτοί δεν έχουν καλό προγραμματισμό; ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του είναι αν θέλει να εκτελεί online συναλλαγές! Τωρα το ότι το έχουν καταντήσει μπάχαλο εκεί μέσα και μερικοί ούτε τα Αμεσα Διαθέσιμα προϊόντα δεν έχουν καταφέρει να παραλάβουν επειδή το site το κατάντησαν της πλάκας απλά για να νομίζεις ότι έχει ποικιλία κλπ κλπ είναι άλλο θέμα!;)

 

Να συμπληρώσω επίσης απο προσωπική εμπειρία πάντα, ότι ουδέποτε με πήραν τηλέφωνο, μου έστειλαν sms ή συνδυασμό αυτών (ότι κάνει κάθε κατάστημα δηλαδή) σε οποιαδήποτε παραγγελία έχω κάνει μέσω internet μέχρι σήμερα όλα τα χρόνια που είμαι εγγεγραμμένος πελάτης (και έχω κάνει ούκ ολίγες) αλλά έμπαινα εγώ πάντα στη διαδικασία να πάρω τηλέφωνο ή να περάσω απο το κατάστημα για να δώ αν όντως έχει έρθει αυτό που παράγγειλα (σύμφωνα και με την φόρμα εξέλιξης της παραγγελίας).

Έχω ακόμα παραγγελίες που βρίσκονται στο στάδιο επεξεργασίας εδώ και πολύ - πολύ καιρό χωρίς καμμιά ενημέρωση ενώ έχω παραγγελία η οποία ενώ φαίνεται ότι παραδόθηκε δεν έφτασε ποτέ λόγω μη διαθεσιμότητας (σύμφωνα με τα λεγόμενα τους), κατόπιν επισκέψεως μου στο εν λόγω κατάστημα.

Η μοναδική φορά που με πήραν τηλέφωνο (?) στο κινητό μου ήταν όταν παρήγγειλα πρόσφατα ένα προιόν σε προσφορά (άμεσα διαθέσιμο) και φυσικά με ενημέρωσαν ότι έχει ... εξαντληθεί!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά αλληλοκοροϊδευόμαστε; Ασε στην μπάντα τα διαθέσιμα σε κατάστημα προϊόντα, αλλά είναι δυνατόν να μην έχει αυτόματη ενημέρωση αποθεματων ένα μαγαζί από την στιγμή που εγώ μπορεί να ψωνίσω ηλεκτρονικά μέσω της ιστοσελίδας; Τζάμπα παραγγέλνουμε εμείς ηλεκτρονικά και τζάμπα κοιτάμε ΠΟΤΕ θα αξιωθούν να έρθουν σπίτι να μας τα φέρουν που τους περιμένουμε σχεδόν όλη μέρα κάθε φορά γιατί αυτοί δεν έχουν καλό προγραμματισμό; ΥΠΟΧΡΕΩΣΗ του είναι αν θέλει να εκτελεί online συναλλαγές! Τωρα το ότι το έχουν καταντήσει μπάχαλο εκεί μέσα και μερικοί ούτε τα Αμεσα Διαθέσιμα προϊόντα δεν έχουν καταφέρει να παραλάβουν επειδή το site το κατάντησαν της πλάκας απλά για να νομίζεις ότι έχει ποικιλία κλπ κλπ είναι άλλο θέμα!;)

 

Να συμπληρώσω επίσης απο προσωπική εμπειρία πάντα, ότι ουδέποτε με πήραν τηλέφωνο, μου έστειλαν sms ή συνδυασμό αυτών (ότι κάνει κάθε κατάστημα δηλαδή) σε οποιαδήποτε παραγγελία έχω κάνει μέσω internet μέχρι σήμερα όλα τα χρόνια που είμαι εγγεγραμμένος πελάτης (και έχω κάνει ούκ ολίγες) αλλά έμπαινα εγώ πάντα στη διαδικασία να πάρω τηλέφωνο ή να περάσω απο το κατάστημα για να δώ αν όντως έχει έρθει αυτό που παράγγειλα (σύμφωνα και με την φόρμα εξέλιξης της παραγγελίας).

Έχω ακόμα παραγγελίες που βρίσκονται στο στάδιο επεξεργασίας εδώ και πολύ - πολύ καιρό χωρίς καμμιά ενημέρωση ενώ έχω παραγγελία η οποία ενώ φαίνεται ότι παραδόθηκε δεν έφτασε ποτέ λόγω μη διαθεσιμότητας (σύμφωνα με τα λεγόμενα τους), κατόπιν επισκέψεως μου στο εν λόγω κατάστημα.

Η μοναδική φορά που με πήραν τηλέφωνο (?) στο κινητό μου ήταν όταν παρήγγειλα πρόσφατα ένα προιόν σε προσφορά (άμεσα διαθέσιμο) και φυσικά με ενημέρωσαν ότι έχει ... εξαντληθεί!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω μια διευκρίνηση, δεν θέλω να τους τσουβαλιάσω όλους. Όπως σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχουν και τα λαμόγια υπάρχουν και οι τίμιοι...

 

εγινε slim,ευχαριστουμε για τις πληροφοριες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Να κάνω μια διευκρίνηση, δεν θέλω να τους τσουβαλιάσω όλους. Όπως σε κάθε άλλη περίπτωση υπάρχουν και τα λαμόγια υπάρχουν και οι τίμιοι...

 

εγινε slim,ευχαριστουμε για τις πληροφοριες

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημοσ. (επεξεργασμένο)

Εγώ προσωπικά έχω θετικές εμπειρίες από το Plaisio και από το e-shop . Μπορεί να είμαι η εξαίρεση.

Στο e-shop ένα κα(η)μένο flashάκι μου το έχουν αλλάξει 4 φορές σε 2 χρόνια, μέσα σε 3 εργάσιμες MAX.

 

Στο plaisio φροντίζω ΠΑΝΤΑ να γράφω στα σχόλια Παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μου σε περίπτωση προβλήματος διαθεσιμότητας όταν το καιγόμουν το προϊόν. Και ΠΑΝΤΑ με ενημερώνουν όταν υπάρχει πρόβλημα.

 

Η πιο πρόσφατη εμπειρία μου?

Παράγγειλα από ένα Χ eshop ένα τροφοδοτικό. Με ενημερώνουν τηλεφωνικά ότι λόγο προβλήματος στο σύστημα τιμολόγησης τα προϊόντα τους εμφανίζονται ως διαθέσιμα ακόμα και αν ΔΕΝ υπάρχουν σε Stock και έχουν πουληθεί όλα. Την διαθεσιμότητα την υπολογίζουν από την στιγμή που θα παραλάβει το προϊόν ο πελάτης και θα κοπεί τιμολόγιο αγοράς - απόδειξη. Κοινώς, το τροφοδοτικό που περίμενα σε μια μέρα παράδοση, ήταν να το παραλάβω 1 βδομάδα μετά.

Την ίδια στιγμή ακύρωσα την παραγγελία και μπήκα στο Plaisio. 1 μέρα παράδοση. Το επιβεβαίωσα + τηλεφωνικά ότι υπάρχει σε stock (αν και 10Ευρώ ακριβότερα) και προχώρησα στην παραγγελία. Επόμενη μέρα το προϊόν μου ήταν στο κατάστημα για παραλαβή.

 

Εδιτ: Δεν ξέρω ποιος το μάτιασε, αλλά στο login στο πλαίσιο έχει θεματάκι...

>
An error occurred while processing your request.
Reference #97.122bcdd4.1287693837.306f1097  

Επεξ/σία από iLLiCiT
γκαντεμιά :)
Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ζοφερα τα βλεπω τα πραγματα για το Πλαισιο,υπεστησαν και τρομερη ζημια με το καψιμο του καταστηματος της Στουρναρη περσι.Μην το παραβλεπετε,εβγαζε πολλα χρηματακια αυτο το καταστημα ,ηταν στο καλυτερο σημειο.Τεσπα ελπιζω να το ξεπερασουν και να ξαναφτιαξουν τα πραγματα και να γινουν παλι καλοι,αλλιως ...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μπορεί αλήθεια να παρουσιάσει το Πλαίσιο κάτι τέτοιο σάν δικαιολογία;Αυτή τη στιγμή υπάρχουν 3 καταστήματα στην περιοχή,σε ακτίνα ~2 τετραγώνων (όπως και πρίν).

Αν και έχω να περάσω πολύ καιρό απο Στουρνάρη μεριά,η νεότερη προσθήκη πρέπει να στεγάζεται στο πάλαι ποτέ Multirama Extreme.

 

Την φωτιά την έφαγαν πρόπερσι και φαντάζομαι οτι σάν ζημιά αναφέρεσαι στην πτώση του τζίρου απο την στιγμή που δέν λειτουργούσε,αφού δέν παίζει να μήν υπήρχε ασφαλιστική κάλυψη...

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Πτωση Τζιρου αλλα και το θεμα του ενοικιου που δεν το λες και φτηνο σε εκεινη την περιοχη και για τοσα τεταργωνικα...Βεβαια δεν ειναι δικαιολογια αυτο.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Ρε παιδιά τι λέτε? Σιγα μην έπεσε και έξω η εταιρεία με ένα κατάστημα που κάηκε(και που πολύ σωστά ανέφερε κάποιο παλικάρι πιο πάνω για ασφάλεια..ξέρετε πολλούς που έχουν μαγαζί ή αμάξι στην περιοχή αυτή και δεν διατηρούν ασφάλεια κατά των βανδαλισμών?? τουλάχιστον 3-4 φορές το χρόνο τα σπάνε όλα εκεί πέρα!! ).. Τα υπόλοιπα 26 καταστήματα που έχει δηλαδή δεν ήταν ικανά να απορροφήσουν τις απώλειες εσόδων από αυτό το ένα?? Δε νομίζω..

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλυτερο ποσοστο πελατων στην Αθηνα εκει πηγαινε.Εχασε μεγαλο ποσοστο τζιρου συνδιαστικα με την κριση.Ηταν σε στρατηγικο σημειο.Εχω γνωστο μου μεσα στο Πλαισιο και μου εχει πει οτι παθανε μεγαλη ζημια.Τα αλλα καταστηματα (με πιθανη εξαιρεση του Συνταγματος)δεν ειναι σε θεση που να βολευει την μαζα των καταναλωτων.Εγω ας πουμε απο τοτε δεν ξαναγορασα απο αυτους για δεν με βολευουν τα αλλα καταστηματα τους.Ειναι δυσπροσιτα συγκριτικα.

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Το μεγαλυτερο ποσοστο πελατων στην Αθηνα εκει πηγαινε.Εχασε μεγαλο ποσοστο τζιρου συνδιαστικα με την κριση.Ηταν σε στρατηγικο σημειο.Εχω γνωστο μου μεσα στο Πλαισιο και μου εχει πει οτι παθανε μεγαλη ζημια.Τα αλλα καταστηματα (με πιθανη εξαιρεση του Συνταγματος)δεν ειναι σε θεση που να βολευει την μαζα των καταναλωτων.Εγω ας πουμε απο τοτε δεν ξαναγορασα απο αυτους για δεν με βολευουν τα αλλα καταστηματα τους.Ειναι δυσπροσιτα συγκριτικα.

 

Αν είναι του Πλαισίου δυσπρόσιτα τα καταστήματα, φαντάσου του e-shop τι είναι........:fear:

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Οχι φιλε μου γιατι το λες αυτο?Εγω μενω στην πιο πολυπληθη περιοχη της Αθηνας,μαλιστα στα συνορα δυο πολυπληθεστατων περιοχων Πατησια και Γαλατσι.Το παραρτημα e-shop επι της Γαλατσιου ειναι μολις 5 λεπτα με τα ποδια για μενα.Ασε που ειναι και κοντα σχετικα βασει συγκοινωνιας με την αποθηκη στο Μενιδι και μου φερνουν τις παραγγελιες μου πατ κιουτ.

 

 

(Εν τω μεταξυ το e-shop της Στουρναρη δεν εχει παθει ποτε τιποτε απο τους αναρχοβανδαλους.Βρε λες να τους μιζωσαν να κανουν τις ζημιες στο Πλαισιο περσι?:devil:)

 

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έτυχε πρόσφατα περιστατικό απο το πλαίσιο. Είδα σε προσφορά έναν σκληρό δίσκο και τον παρήγγειλα. Μου στείλανε email πως δεν υπάρχουν όλα τα κομμάτια της παραγγελίας μου (!) ενώ είχα παραγγείλει ένα προιόν! Τους απάντησα και με πήραν τηλέφωνο. Ο τύπος μου είπε πως δεν υπάρχει το κομμάτι και μου έλεγε τις εναλλακτικές. Προσπάθησε να μου πουλήσει στην ίδια τιμή έναν σκληρό πολύ υποδεέστερο και να τον παρουσιάσει και για καλύτερο. Μου είπε πως είχε ένα κομμάτι απο τον δικό μου στην Λάρισα αλλα δεν μπορούσαν να τον φέρουν! Τεράστια κοροιδία, γι αυτό και του είπα πως δεν θα επιλέξω ξανά το κατάστημά τους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Μου έτυχε πρόσφατα περιστατικό απο το πλαίσιο. Είδα σε προσφορά έναν σκληρό δίσκο και τον παρήγγειλα. Μου στείλανε email πως δεν υπάρχουν όλα τα κομμάτια της παραγγελίας μου (!) ενώ είχα παραγγείλει ένα προιόν! Τους απάντησα και με πήραν τηλέφωνο. Ο τύπος μου είπε πως δεν υπάρχει το κομμάτι και μου έλεγε τις εναλλακτικές. Προσπάθησε να μου πουλήσει στην ίδια τιμή έναν σκληρό πολύ υποδεέστερο και να τον παρουσιάσει και για καλύτερο. Μου είπε πως είχε ένα κομμάτι απο τον δικό μου στην Λάρισα αλλα δεν μπορούσαν να τον φέρουν! Τεράστια κοροιδία, γι αυτό και του είπα πως δεν θα επιλέξω ξανά το κατάστημά τους!

Συνδέστε για να σχολιάσετε
Κοινοποίηση σε άλλες σελίδες

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...