Προς το περιεχόμενο

Προτεινόμενες αναρτήσεις

Δημοσ.
Πραγματικά κάτι παίχτηκε με το Πλαίσιο... Μέχρι πριν 1 χρόνο ήταν όλα αρκετά καλά... Τότε όμως πρέπει να άλλαξαν manager? διευθυντή? Το ανέλαβε ο γιος του αφεντικού?

 

Κάτι σίγουρα δεν πάει καλά... Οι υπάλληλοι είναι σαν ζόμπι από τον φόβο, ανάγκασαν τους security να μην κόβουν βόλτες και να προσέχουν αλλά να λένε καλημέρα-καλησπέρα στον κόσμο που μπαινοβγαίνει, από τα καταστήματα που τουλάχιστον επισκέπτομαι εγώ έδιωξαν τους παλιούς από το Service και η σελίδα τους φυσικά έχει γίνει ο ορισμός του τραγικού...

 

Θα βάλουν μυαλό από μόνοι τους γιατί όποιος πάει στο κατάστημα και τρώει πόρτα, θα το πάθει 1-2 αλλά μετά θα πάει αλλού... Ήδη όσοι την πάτησαν και έφτιαξαν Super μηχανήματα με εκθεσιακά κομμάτια και κατάλαβαν ότι δεν γίνετε ξενέρωσαν και δεν νομίζω να ξαναπατήσουν ποτέ πλαίσιο με τέτοια κοροιδία...

απλα παει για φουντο=θα κρατησει μονο κανα δυο κεντρικα καταστηματα και θα λειτουργει πλεον μονο ως eshop

  • Απαντ. 401
  • Δημ.
  • Τελ. απάντηση

Συχνή συμμετοχή στο θέμα

Δημοσ.

Χωρις να θελω να υπερασπιστω το e-shop οι δικοι τους manager ειναι πανεξυπνοι.Ο μονος τροπος να οργανωσεις μια σειρα καταστηματων με μινιμουμ εξοδα και μαξιμουμ εσοδα σε μια χωρα με παραπαιουσα οικονομια ειναι ο δικος τους.

 

Μικρα καταστηματα με πολυ λιγους εργαζομενους που ουσιαστικα ειναι μερη παραλαβης των προιοντων απο την τεραστια κεντρικη αποθηκη.

 

Και οσες φορες εγω τουλαχιστον εχω παραγγειλει ευκαιριες απο το δικο τους στοκ σε φτηνες τιμες παντα υπηρχαν και ηταν σε πολυ καλη λειτουργικη κατασταση.Οπως τα περιγραφουν με η χωρις παρελκομενα ετσι και ειναι.(Επισης στην αποθηκη τους στο Μενιδι εχω δει ο ιδιος,για μια αλλαγη που ειχα παει,να εχουν Κινεζους στο τεχνικο τμημα.Τωρα τι παιζει δεν ξερω.:-))

Δημοσ.

Συμφωνώ με τους φίλους παραπάνω και συμπληρώνω,

- Χαίρομαι που πολύ σωστά πλέον έχουν μειωθεί σε μεγάλο βαθμό και οι προτεινόμενες συνθέσεις απο την εν λόγω αλυσίδα, στο συγκεκριμένο thread του φόρουμ. Εύχομαι να εξαλειφθούν και τελείως αν συνεχίσουν αυτή την τακτική.

Υπάρχουν καταστήματα που αφενός έχουν αρκετά καλύτερες υπαρκτές τιμές (ανέκαθεν υποθέτω είχαν, απλά πλέον γίνονται ολοένα και πιο γνωστά στο ευρύ καταναλωτικό κοινό), είναι άψογα απέναντι στους πελάτες τους αποδεδειγμένα (και απο feedback πελατών αλλά και απο σχόλια σε φόρουμ) και αφετέρου έχουν διαθέσιμα προς πώληση αυτά που εμφανίζουν στην ιστοσελίδα τους ... (Για ποιό λόγο λοιπόν να αναγκαστώ να πάρω κάτι άλλο που θα μου πασάρουν και όχι αυτό που ΘΕΛΩ, τη στιγμή που το ΘΕΛΩ και στην τιμή που με συμφέρει να διαθέσω για να το αποκτήσω ??) ;)

- Οι καιροί είναι δύσκολοι και δεν υπάρχουν περιθώρια να πετάει κάποιος άσκοπα επιπλέον χρήματα για οτιδήποτε θέλει να αγοράσει, μόνο και μόνο για να αισθάνεται "ασφαλής" για το after sales support. Αυτό θεωρώ ότι αποτελεί πλέον ένα μύθο γύρω απο την εν λόγω αλυσίδα και όχι μόνο βέβαια. Κάτι σαν την παροιμία "Καλύτερα να σου βγεί το μάτι παρά το όνομα" ένα πράγμα. Δυστυχώς όμως το όνομα (και πολύ σωστά) βγήκε σε κάποιους άλλους με τις βλακείες που έκαναν / κάνουν. Όταν λοιπόν όλο αυτό τον καιρό παίζεις μπάλα σε γενικές γραμμές μόνος σου, να τα αποτελέσματα ... ;)

- Όσοι ασχολούνται με το χώρο της πληροφορικής και ενημερώνονται στα τεχνολογικά φόρουμ θα πρέπει αφενός να ενημερώσουν με την σειρά τους γνωστούς και φίλους τους για την τωρινή κατάσταση που επικρατεί, προκειμένου να τους γλυτώσουν απο άσκοπες μετακινήσεις / έξοδα. Όσοι δεν ενημερώνονται, δεν ασχολούνται, δεν skroutzάρουν και δεν γνωρίζουν, δυστυχώς θα εξακολουθούν να το προτιμούν. Είναι κάτι αναπόφευκτο και δεν μπορεί να γίνει κάτι γιαυτό.

- Απο ότι φαίνεται όμως, η τακτική αυτή αποδίδει διότι αν δεν απέδιδε δεν θα την χρησιμοποιούσαν. Όσο αφορά τις καταγγελίες δεν πιστεύω προσωπικά ότι μπορεί να γίνει κάτι ουσιώδες. Ειδικά αυτόν τον καιρό που η στήριξη στις εταιρείες που δίνουν εργασία σε μεγάλο αριθμό ανθρώπων είναι μεγαλύτερη απο ποτέ απο την στιγμή που καταβάλουν και φόρους στο Κράτος. Απο την άλλη η αποχή του κόσμου θα έφερνε σίγουρα αποτελέσματα. ;)

Δημοσ.

πολύ ρευστοποίηση πέφτει, πουλάνε όπως όπως ότι έχουν και δεν έχουν, λαμπρές ιδέες κατά της κρίσης....μανατζεριλικια της βούρτσας....

Δημοσ.
Χωρις να θελω να υπερασπιστω το e-shop οι δικοι τους manager ειναι πανεξυπνοι.Ο μονος τροπος να οργανωσεις μια σειρα καταστηματων με μινιμουμ εξοδα και μαξιμουμ εσοδα σε μια χωρα με παραπαιουσα οικονομια ειναι ο δικος τους.

 

Μικρα καταστηματα με πολυ λιγους εργαζομενους που ουσιαστικα ειναι μερη παραλαβης των προιοντων απο την τεραστια κεντρικη αποθηκη.

 

Και οσες φορες εγω τουλαχιστον εχω παραγγειλει ευκαιριες απο το δικο τους στοκ σε φτηνες τιμες παντα υπηρχαν και ηταν σε πολυ καλη λειτουργικη κατασταση.Οπως τα περιγραφουν με η χωρις παρελκομενα ετσι και ειναι.(Επισης στην αποθηκη του στο Μενιδι εχω δει ο ιδιος,για μια αλλαγη που ειχε παει,να εχουν Κινεζους στο τεχνικο τμημα.Τωρα τι παιζει δεν ξερω.:-))

περιπου offtopic

 

 

Γιαυτο χανουν πελατεια κι αυτοι? Επειδη ειναι καλοι, εξυπνοι και υπερεπιτυχημενοι?

Καποτε ειχανε ποικιλια, πλεον δεν εχουν.

Καποτε ηταν με διαφορα το φθηνοτερο μαγαζι Η/Υ στην Ελλαδα, τωρα ειναι στη λιστα με τα ακριβα.

Και τελος, μαγαζι με ανυπαρκτο aftersales, ανυπαρκτη υποστηριξη και ανυπαρκτο σεβασμο στον πελατη δεν ειναι μαγαζι, αλλα μπακαλικο. Oταν αποφασισουν οτι μεσα στα λεφτα που πληρωνω για ενα προιον, προπληρωνω ΚΑΙ το aftersales, το οποιο για καποιο λογο αυτοι οι κυριοι θεωρουν οτι δεν υποχρεουνται να το παρεχουν, τοτε να το ξανασυζητησουμε.

 

Συνολικα δηλαδη, προκειται για ενα ακριβο μπακαλικο χωρις ποικιλια :-)

 

Δημοσ.

στο get it now πρεπει να εχουν παρει γραμμη τι παιζεται με τους μεγαλους του χωρου και μαλλον πανε να φανε μεριδιο της αγορας με καλες προσφορες και αντιμετωπιση

 

ελπιζω να εχουν διαρκεια

Δημοσ. (επεξεργασμένο)
περιπου offtopic

 

 

Γιαυτο χανουν πελατεια κι αυτοι? Επειδη ειναι καλοι, εξυπνοι και υπερεπιτυχημενοι?

Καποτε ειχανε ποικιλια, πλεον δεν εχουν.

Καποτε ηταν με διαφορα το φθηνοτερο μαγαζι Η/Υ στην Ελλαδα, τωρα ειναι στη λιστα με τα ακριβα.

Και τελος, μαγαζι με ανυπαρκτο aftersales, ανυπαρκτη υποστηριξη και ανυπαρκτο σεβασμο στον πελατη δεν ειναι μαγαζι, αλλα μπακαλικο. Oταν αποφασισουν οτι μεσα στα λεφτα που πληρωνω για ενα προιον, προπληρωνω ΚΑΙ το aftersales τοτε να το ξανασυζητησουμε.

 

Συνολικα δηλαδη, προκειται για ενα ακριβο μπακαλικο χωρις ποικιλια :-)

 

Κανενα μαγαζι στην Αθηνα,αν ξερεις την αγορα,δεν εχει μεγαλη ποικιλια αυτην την περιοδο της τρομερης κρισης γιατι ο κοσμος δεν αγοραζει.Εδω στην περιοχη μου στα Ανω Πατησια,ξερω ολους τους καταστηματαρχες κομπιουτερ και οι ανθρωποι φτυνουν αιμα για να επιβιωσουν.

 

Σιγουρα εχει θεματα βελτιωσης το e-shop δεν αντιλεγω.Προσωπικα παντως δεν ειχα ποτε προβλημα τα τελευταια 4 χρονια μαζι τους και στο Stock House τους οτι λενε ,ειναι ακριβως ετσι.

 

Δεν ειπαμε να ανταλλασουμε πληροφοριες για το πως συμπεριφερονται τα καταστηματα?Αυτο κανω και εγω.:-)

 

Επισης θα διαφωνησω,λογω προσωπικης εμπειριας,με το after sales support του e-shop.Συγκεριμενα πριν 1,5 χρονο ειχα πουλησει pc μεσω αγγελιας που ολα τα εξαρτηματα τα ειχα αγορασει απο αυτους.Υστερα απο λιγους μηνες χαλασε η μητρικη στον ανθρωπο που το ειχα πουλησει.Μου τηλεφωνησαν,με ρωτησαν για να ξεκαθαρισουν τι εγινε,αν το ειχα πουλησει στον εν λογω κυριο.Το επιβεβαιωσα αφου αυτος πρωτα με ειχε ενημερωσει,και σε 1,5 βδομαδα του ειχαν κανει αλλαγη μητρικης και δωρεαν εγκατασταση της στο κουτι του.

 

Σιγουρα μπορει να υπαρχουν και αρκετοι δυσαρεστημενοι αλλα εγω βλεπω μια βελτιωση στην αντιμετωπιση τους προς τους πελατες.

 

 

(Και εμενα πριν 5 χρονια με ειχαν κοροιδεψει χοντρα στο e-shop με μια μητρικη σε αντικατασταση αλλα δεν θα μεινω μακρια αιωνιως αν δω βελτιωση.Εξαλλου λαλακιες συμβαινουν και στα καλυτερα μαγαζια.Τα τελευταια 4 χρονια ομως ειμαι πολυ ευχαριστημενος.)

 

Επεξ/σία από benign
Δημοσ.

Και οσες φορες εγω τουλαχιστον εχω παραγγειλει ευκαιριες απο το δικο τους στοκ σε φτηνες τιμες παντα υπηρχαν και ηταν σε πολυ καλη λειτουργικη κατασταση.Οπως τα περιγραφουν με η χωρις παρελκομενα ετσι και ειναι.(Επισης στην αποθηκη τους στο Μενιδι εχω δει ο ιδιος,για μια αλλαγη που ειχα παει,να εχουν Κινεζους στο τεχνικο τμημα.Τωρα τι παιζει δεν ξερω.:-))

 

Φθηνές τιμές είχε το e-shop πριν από 2 χρόνια αλλά και μεγάλη ποικιλία προϊόντων... τώρα που έχει ανοίξει 50 καταστήματα είναι ακριβό ή κοντά σε όλα τα υπόλοιπα.

Δημοσ.
πολύ ρευστοποίηση πέφτει, πουλάνε όπως όπως ότι έχουν και δεν έχουν

γιατι ομως;

εαν ηταν ενα μικρο μαγαζι θα ελεγα οτι παει για κλεισιμο η πουλημα η κανει εκποιηση προιοντων

με μπερδευει ομως που το πανε γιατι δεν ειναι μικρο μαγαζι για τα μεγεθη της χωρας μας.

κραταω πολλες επιφυλαξεις ομως με αγορα προιοντων που εχουν εγγυηση πλαισιου και ειδικα προιοντων turbo-x

εαν τα τιναξουν τι γινεται;

Δημοσ.
Λοιπόν,

 

Με βάση το άλλο thread που έχει ανοίξει με τις δήθεν "προσφορές" του Πλαισίου, ακόμα και ο πιο ανενημέρωτος έχει διαπιστώσει πως το Πλαίσιο έχει γεμίσει το site του με παραπλανητικές διαφημίσεις σε κάθε είδους προιόντα από επεξεργαστές μέχρι παιχνίδια, που 19/20 περιπτώσεις δεν ισχύουν. Ή αν το θέλετε αλλιώς δεν υπάρχουν. Πλασματικές προσφορές και μάλιστα και με ερωτηματικό πολλές φορές. Π.χ. να γράφουν "εκθεσιακό κομμάτι" που δεν ξέρω καν αν μπορεί να συμπελιφηθεί ώς πραγματική υποψήφια προσφορά, καθώς τα εκθεσιακά κομμάτια μπορεί κάλλιστα να είναι χρησιμοποιημένα ή επισκευασμένα.

...

 

Για να επανέρθουμε στο θέμα.

 

Καταρχήν θα προτείνω ηρεμία στο όλο thread, και να είμαστε επιφυλακτικοί σε αυτά που γράφουμε αν δεν ακούσουμε και την άλλη πλευρά.

Κατανοώ την ταλαιπωρεία του όποιου καταναλωτή με τις όποιες προσφορές από το κατάστημα Πλαίσιο.

Μπορεί να είναι έτσι όπως γράφονται τα πράγματα εδώ, μπορεί και να μην είναι όμως.

Ας αφήσουμε τις υποθέσεις για το τι συμβαίνει προς το παρόν, και ας κάνουμε υπομονή μέχρι να έχουμε απάντηση από την άλλη πλευρά.

 

Επί του παρόντος και μόνο, όσοι θέλουν να αποφύγουν τυχόν ταλαιπωρεία προτείνω να προσπερνάνε τις συγκεκριμένες προσφορές.

 

 

 

Περισσότερα, όταν θα έχω την άδεια να τα δημοσιεύσω.

 

 

 

To thread θα παραμείνει ανοικτό εφόσον η συζήτηση παραμείνει εντός ορίων.

Ευχαριστώ.

 

 

 

/sc

Δημοσ.
στο get it now πρεπει να εχουν παρει γραμμη τι παιζεται με τους μεγαλους του χωρου και μαλλον πανε να φανε μεριδιο της αγορας με καλες προσφορες και αντιμετωπιση

 

ελπιζω να εχουν διαρκεια

 

Χίλιες φορές Ε- ΣΟΠ

 

---------- Προσθήκη στις 22:08 ---------- Προηγούμενο μήνυμα στις 22:04 ----------

 

 

Επισης θα διαφωνησω,λογω προσωπικης εμπειριας,με το after sales support του e-shop.Συγκεριμενα πριν 1,5 χρονο ειχα πουλησει pc μεσω αγγελιας που ολα τα εξαρτηματα τα ειχα αγορασει απο αυτους.Υστερα απο λιγους μηνες χαλασε η μητρικη στον ανθρωπο που το ειχα πουλησει.Μου τηλεφωνησαν,με ρωτησαν για να ξεκαθαρισουν τι εγινε,αν το ειχα πουλησει στον εν λογω κυριο.Το επιβεβαιωσα αφου αυτος πρωτα με ειχε ενημερωσει,και σε 1,5 βδομαδα του ειχαν κανει αλλαγη μητρικης και δωρεαν εγκατασταση της στο κουτι του.

 

 

 

Να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με τέτοιες περιπτώσεις;

Γιατί το παιδί στο οποίο το πούλησες δεν έδωσε τα δικά σου στοιχεία στο ε-σοπ αφού αυτά αναγράφονται στην απόδειξη;

Ή δεν του την είχες δώσει;

Δημοσ.
Να σε ρωτήσω κάτι σχετικά με τέτοιες περιπτώσεις;

Γιατί το παιδί στο οποίο το πούλησες δεν έδωσε τα δικά σου στοιχεία στο ε-σοπ αφού αυτά αναγράφονται στην απόδειξη;Ή δεν του την είχες δώσει;

 

Ναι του την ειχα δωσει και εδωσε τα στοιχεια μου.Βασει αυτων μου τηλεφωνησαν απο e-shop.Αλλα με ειχε ενημερωσει πρωτα τηλεφωνικα γιατι μπορει να μην θυμομουν.

Δημοσ.

Καταρχήν θα προτείνω ηρεμία στο όλο thread, και να είμαστε επιφυλακτικοί σε αυτά που γράφουμε αν δεν ακούσουμε και την άλλη πλευρά [..]

 

Είχαμε πάντως και μερικές απαντήσεις της ίσως όχι τόσο άλλης - αλλά μέσα πλευράς, (από χαμηλό μάλλον στρώμα) που δε μπορώ να γνωρίζω κατά πόσο ισχύουν, αλλά μοιάζουν λογικές.

 

Π.χ:

 

Το έχω ξαναπεί πολλές φορές..

Τα περισσότερα προιόντα που βγαίνουν σε προσφορές και όντως υπάρχουν τα παίρνουν διευθυντές/υποδιευθυντές.. Όχι οι πωλητές.

Για να αγοράσει κάτι ένας πωλητής πρέπει να δώσει έγκριση ο διευθυντής/υποδιεθυντής. Άρα...

 

&

 

1. Παίζουν τους καλούς σε φίλους-γνωστούς-συγγενείς..

2. Κλασσική συμπεριφορά τύπου που ακόμα κι αν δεν του λείπει κάτι, με το που ακούσει προσφορά τρέχει να πάρει..

3. Υπάρχει τύπος εδώ μέσα που εδώ και πάρα πολύ καιρό πουλάει πράγματα εντός εγγύησης με απόδειξη πλαισίου.. Πολύ πράμα... Που τα βρίσκει...?

 

 

report.gif

 

 

 

 

 

Όπως και να'χει πάντως, μου φαίνεται αδιανόητο το γεγονός πως μία εταιρία τέτοιου μεγέθους δε στήνει ένα online σύστημα εμφάνισης αποθεμάτων με άμεση ενημέρωση προσβάσιμη από όλους, (όπως υπάρχει στο site του eshop) ώστε να λυθούν αυτές οι παρεξηγήσεις.

Δημοσ.

Καταρχήν θα προτείνω ηρεμία στο όλο thread, και να είμαστε επιφυλακτικοί σε αυτά που γράφουμε αν δεν ακούσουμε και την άλλη πλευρά [..]

 

Είχαμε πάντως και μερικές απαντήσεις της ίσως όχι τόσο άλλης - αλλά μέσα πλευράς, (από χαμηλό μάλλον στρώμα) που δε μπορώ να γνωρίζω κατά πόσο ισχύουν, αλλά μοιάζουν λογικές.

 

Π.χ:

 

Το έχω ξαναπεί πολλές φορές..

Τα περισσότερα προιόντα που βγαίνουν σε προσφορές και όντως υπάρχουν τα παίρνουν διευθυντές/υποδιευθυντές.. Όχι οι πωλητές.

Για να αγοράσει κάτι ένας πωλητής πρέπει να δώσει έγκριση ο διευθυντής/υποδιεθυντής. Άρα...

 

&

 

1. Παίζουν τους καλούς σε φίλους-γνωστούς-συγγενείς..

2. Κλασσική συμπεριφορά τύπου που ακόμα κι αν δεν του λείπει κάτι, με το που ακούσει προσφορά τρέχει να πάρει..

3. Υπάρχει τύπος εδώ μέσα που εδώ και πάρα πολύ καιρό πουλάει πράγματα εντός εγγύησης με απόδειξη πλαισίου.. Πολύ πράμα... Που τα βρίσκει...?

 

 

report.gif

 

 

 

 

 

Όπως και να'χει πάντως, μου φαίνεται αδιανόητο το γεγονός πως μία εταιρία τέτοιου μεγέθους δε στήνει ένα online σύστημα εμφάνισης αποθεμάτων με άμεση ενημέρωση προσβάσιμη από όλους, (όπως υπάρχει στο site του eshop) ώστε να λυθούν αυτές οι παρεξηγήσεις.

Δημιουργήστε ένα λογαριασμό ή συνδεθείτε για να σχολιάσετε

Πρέπει να είστε μέλος για να αφήσετε σχόλιο

Δημιουργία λογαριασμού

Εγγραφείτε με νέο λογαριασμό στην κοινότητα μας. Είναι πανεύκολο!

Δημιουργία νέου λογαριασμού

Σύνδεση

Έχετε ήδη λογαριασμό; Συνδεθείτε εδώ.

Συνδεθείτε τώρα

  • Δημιουργία νέου...